Zpět

Školení vybraných zaměstnanců CCA Group a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12334

Název zakázky: Školení vybraných zaměstnanců CCA Group a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 5. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: CCA Group a.s.

Sídlo zadavatele: Karlovo nám. 17, 120 00, PRAHA 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ilona Aubrechtová
  • Telefon: +420378229413
  • E-mail: ilona.aubrechtova@cca.cz

IČ zadavatele: 25695312

DIČ zadavatele: CZ25695312

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavel Škarban
  • Telefon: +420378229480
  • E-mail: pavel.skarban@cca.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 6. 2018 23:59

Místo pro podání nabídek:
CCA Group a.s., Krátká 3, 301 00, PLZEŇ

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je dodávka následujících vzdělávacích kurzů:

Název školení / Počet účastníků / Hodinový rozsah

Dovednosti pro IT analytiky - 14 / 48

Business analýza a její techniky - 3 / 48

Business analýza a řízení požadavků a rizik - 1 / 42

Finanční a daňové účetnictví - 1 / 42

Výuková hodina = 60 min.

Obsahy kurzů jsou vyspecifikovány v samostatné příloze.

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této Výzvy k podání nabídek včetně jejích příloh vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky. Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýjimečně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků uvedených v této výzvě a jejích přílohách bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče z další účasti v zadávacím řízení.

Uchazeč tímto bere na vědomí, že veřejná zakázka bude realizována s podporou z rozpočtu Evropského sociálního fondu z Operačního programu Zaměstnanost (dále jen OPZ) v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (dále jen POVEZ II), který je realizován Úřadem práce České republiky (dále jen ÚP ČR) s registračním číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Na práva a povinnosti vyplývající z realizace této zakázky se vztahují podmínky Obecné a specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ dostupné na webových stránkách: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz (dále jen Pravidla OPZ).

 
 
 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 365862,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
6/2018 – 12/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzhledem k počtu účastníků vzdělávání poptáváme pro školení Business analýza a její techniky, Business analýza a řízení požadavků a rizik a Finanční a daňové účetnictví otevřené kurzy. Místem plnění tedy budou školicí střediska dodavatelů. Akceptujeme školení v Plzni a v Praze. Kurz Dovednosti pro IT analytiky bude realizován v pobočce CCA Group a.s. v Plzni, Krátká 6

Pravidla pro hodnocení nabídek:

 
 
 
 
Kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena. Vzhledem k přípustnosti dílčího plnění se hodnotí cena za každý vzdělávací kurz samostatně.
 
 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč o zakázku je povinen společně s nabídkou předložit:

Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Doklady o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávacích aktivit.
Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti, je zapotřebí doložit dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.

 

Výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v podobě kopií. Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv požadavku na kvalifikaci nebo nesplnění povinnosti uchazeče oznámit změny v kvalifikaci, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených dokladů o požadované kvalifikaci nebo dodatečné informace k těmto dokladům, případně vysvětlení nabídky pro část splnění požadované kvalifikace. Zadavatel může před uzavřením smlouvy s vybraným uchazečem požadovat předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících způsobilost uchazeče a jeho požadovanou kvalifikaci. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích osob a účastník je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

Pokud do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky přestane uchazeč splňovat v této výzvě požadovanou způsobilost (kvalifikaci), je uchazeč nejpozději do 7 pracovních dnů povinen písemně oznámit tuto skutečnost zadavateli.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 
 
 
 
 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

Nabídka musí obsahovat závazek realizace služby dle podmínek uvedených v části Popis (specifikace) předmětu zakázky a přílohy č 2 Specifikace vzdělávacích kurzů. Dále pak bude obsahovat nabídkovou cenu, identifikaci lektorů a doložení jejich kvalifikace + doklad o oprávnění k podnikání a čestné prohlášení. Součástí nabídky je i vyplněná smlouva o školení (2 paré).

Zadavatel zakázky připouští dílčí plnění. Dodavatel může předložit nabídku na všechny vzdělávací kurzy nebo pouze na některé z nich.

Nabídka včetně všech požadovaných dokladů a materiálů bude u fyzických osob potvrzena uchazečem a u právnických osob bude potvrzena statutárním zástupcem uchazeče nebo osobou k podání nabídky pověřenou zastupováním statutárního zástupce. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v nabídce plnou moc, případně platný pověřovací dokument.

Elektronické podání není možné. Varianty nabídek zakázek zadavatel nepřipouští.
 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

 

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za zajištění jednotlivých dílčích plnění (kurzů) a v součtu za všechny služby částkou v českých korunách (CZK) bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná nepřekročitelná.

Nabídková cena zahrnuje:

  • Přípravu a zpracování veškerých výukových materiálů ke vzdělávacím kurzům
  • Realizaci vzdělávacích kurzů pod vedením kvalifikovaných lektorů uchazeče, popř. jeho poddodavatelů
  • Veškeré náklady na cestovné, stravu a ubytování lektorů v případě školení realizovaného v sídle objednatele
  • Provádění evidence účasti a evidence výuky v souladu s pravidly OPZ, zpracování závěrečného protokolu
  • Příprava, zpracování a vyhodnocení podkladů ze závěrečných zkoušek pro ověření znalostí účastníků
  • Zpracování a předání certifikátů o absolvování kurzů pro všechny účastníky, kteří naplní podmínky pro jejich udělení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

 

Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá obchodní podmínky ve formě závazného návrhu smlouvy o poskytování služeb (viz Příloha č. 3_Návrh smlouvy). Uchazeč je povinen akceptovat znění závazného návrhu této smlouvy o poskytování služeb a není oprávněn jakkoliv zasahovat do textu této smlouvy mimo zadavatele označených a k doplnění určených částí závazného návrhu smlouvy.

Návrh smlouvy (2 paré) bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Je-li návrh smlouvy podepsán osobou zmocněnou jednat za uchazeče, musí být v nabídce uchazeče předložen originál plné moci nebo úředně ověřená kopie této plné moci.

Uchazeč odpovídá za přípravu a podání nabídky a nese na své náklady účast v tomto zadávacím řízení, a to za všech okolností samostatně bez nároku na jejich náhradu ze strany zadavatele.

Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s Pravidly OPZ.

Zadavatel nenese žádnou zodpovědnost za škody, případně ušlý zisk, způsobené zrušením tohoto zadávacího řízení.

Otevírání obálek bude neveřejné, zadavatel nebude vracet přijaté nabídky zpět uchazečům. Podáním nabídky ve lhůtě pro podání nabídek stanovené touto výzvou souhlasí uchazeč s podmínkami této výzvy a jejími přílohami.
 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 289870.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LBMS, s.r.o., Praha 8 – Karlín, Sokolovská 192/77-79, 186 00, IČ 49704001

    Datum podpisu smlouvy: 21. 6. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 1.VOX, a.s., Senovážné náměstí 978/23, Praha 1, 110 00, IČ 27204987

    Datum podpisu smlouvy: 21. 6. 2018

Datum ukončení: 21. 6. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 5. 2018
 
Aktualizováno: 22. 6. 2018