Systém age managementu v ADA International
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13058
Název zakázky: Systém age managementu v ADA International
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: ADA International s.r.o.
Sídlo zadavatele: Podlesí 53, Holice 534 01
- Jméno: Josef Tesařík
- Telefon: +420466681701
- E-mail: info.cz@ada-international.com
IČ zadavatele: 49813986
DIČ zadavatele: CZ49813986
- Jméno: Jana Vanšurová
- Telefon: +420466681701
- E-mail: info.cz@ada-international.com
Lhůta pro podání nabídek: 13. 11. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: ADA International s.r.o., Podlesí 53, Holice 534 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích a rozvojových aktivit a analýz v oblasti age managementu pro zadavatele v rámci projektu „Systém age managementu v ADA International“, reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009519, spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost.
Zakázka zahrnuje 4 skupiny aktivit, rozdělených do 4 samostatných dílčích částí:
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců (část A zakázky)
Vytvoření systému age managementu (část B zakázky)
Podpora zdraví zaměstnanců (část C zakázky)
Pracovní schopnosti zaměstnanců (část D zakázky)
Více dle přílohy č. 1
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 798200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 12/2019 - 03/2021
Místo dodání / převzetí plnění: ADA International s.r.o., Podlesí 53, Holice 534 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Do hodnocení budou zahrnuty jen ty nabídky, které byly doručeny ve stanovené lhůtě pro podání nabídek, a které budou posouzeny jako úplné a obsahově odpovídající požadavkům zadavatele stanoveným v zadávací dokumentaci. Nabídky, které budou doručeny po uplynutí stanovené lhůty pro podání nabídek, nebo které budou neúplné, nebo které nebudou obsahově odpovídat požadavkům stanoveným v zadávací dokumentaci, budou z výběrového řízení vyloučeny.
Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního hodnoticího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek u všech částí VZ se hodnotí na základě Nejnižší nabídkové ceny.
Dodavatel nabídne výši ceny za celý předmět plnění v Kč bez DPH. Zadavatel uvádí, že v rámci hodnocení tohoto kritéria hodnocení je pro něj nejvýhodnější nejnižší nabídková cena za celý předmět plnění dané části veřejné zakázky. Celkové hodnocení provede komise tak, že jednotlivé nabídkové ceny v Kč bez DPH seřadí od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější nabídka bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
Více informací dle Výzvy k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání profesní kvalifikace dodavatele:
- kopie dokladu o dosaženém vzdělání každého lektora,
- kopie certifikátu příslušné odborné kvalifikace u příslušného lektora,
- profesní životopis každého lektora uvedeného v seznamu, ze kterého bude zřejmý rozsah zkušeností s vedením školení vzhledem k předmětu plnění příslušné dílčí části veřejné zakázky, přehled a doba profesní praxe
- referenční zakázky, na kterých se dotyčná osoba podílela – u každé zakázky bude uveden objednatel, předmět zakázky, včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu objednatele a doba realizace referenční zakázky,
- součástí životopisu bude čestné prohlášení, že se jako člen realizačního týmu bude přímo podílet na realizaci zakázky. Součástí bude prohlášení o pravdivosti údajů obsažených v profesním životopise.
Požadavky na prokázání technické kvalifikace jsou specifikovány pro každou dílčí část zakázky zvlášť ve Výzvě k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatelé podají nabídku následujícím způsobem:
Pro každou dílčí část zakázky podá dodavatel samostatnou nabídku. Každý dodavatel může podat jen jednu nabídku pro každou dílčí část zakázky, variantní nabídky se nepřipouští.
Nabídka musí obsahovat všechny dokumenty a doklady požadované v zadávací dokumentaci. Veškeré dokumenty v nabídce musí být čitelné a nesmí obsahovat opravy, přepisy a jiné nesrovnalosti, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
Nabídka, včetně veškeré dokumentace vztahující se k předmětu veřejné zakázky, musí být zpracována v listinné podobě v českém jazyce.
Nabídka musí být podána v zalepené obálce, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Obálka s nabídkou bude označena slovy „NEOTVÍRAT“ a heslem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ – AGE MANAGEMENT ve společnosti ADA International s.r.o.“ a dále označením příslušné dílčí části, tj.
„Dílčí část A – Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců“
nebo
„Dílčí část B – Vytvoření systému age managementu“
nebo
„Dílčí část C – Podpora zdraví zaměstnanců“
nebo
„Dílčí část D – Pracovní schopnosti zaměstnanců“
Obálka bude doručena osobně, poštou nebo kurýrní službou na adresu zadavatele:
ADA International s.r.o., Podlesí 53, 534 01 Holice
Nabídka uchazeče pro každou dílčí část zakázky bude obsahovat:
Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči v rozsahu: Obchodní název / Firma, IČO, sídlo / místo podnikání, a jméno a příjmení, kontaktní adresa, telefon a e-mailová adresa kontaktní osoby ve věci nabídky; je-li dodavatel zastoupen, uvedou se také identifikační údaje zástupce, a to minimálně v rozsahu: jméno a příjmení / název / obchodní firma, IČO (bylo-li přiděleno), kontaktní adresa, telefon a e-mailová adresa.
Cenovou nabídku (Příloha č. 2 zadávací dokumentace)
Krycí list nabídky (příloha č. 3 zadávací dokumentace) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci.
Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 4 zadávací dokumentace)
Doklady k prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů
Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 5 zadávací dokumentace)
Doklady k prokázání technických kvalifikačních předpokladů, včetně Seznamu členů realizačního týmu (Příloha č. 6 zadávací dokumentace) a Profesního životopisu jednotlivých členů realizačního týmu
Podrobný popis nabízeného plnění pro příslušnou dílčí část zakázky
Osobou oprávněnou jednat za uchazeče podepsanou Smlouvu o poskytování služeb pro příslušnou dílčí část zakázky (Příloha č. 7 nebo Příloha č. 8 nebo Příloha č.9 nebo Příloha č. 10 zadávací dokumentace), a to v originále ve dvojím vyhotovení
Seznam poddodavatelů (Příloha č. 11 zadávací dokumentace), bude-li je dodavatel v rámci plnění zakázky využívat
Plná moc (uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že budou některý z dokumentů uvedených pod body 1-10 podepsány nikoliv statutárním orgánem, ale osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena za dané dílčí plnění bude uchazečem uvedena v českých korunách bez DPH a je závazná pro uzavření smlouvy.
Celková nabídková cena za dané dílčí plnění bude uchazečem uvedena v členění cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH dle zadání v krycím listu (příloha č. 3 zadávací dokumentace) a ve formuláři cenové nabídky (příloha č. 2 zadávací dokumentace), které je dodavatel povinen vyplnit.
V případě, že uchazeč není plátce DPH, uvede cenu pouze do kolonky cena s DPH a pole pro uvedení ceny bez DPH a DPH nechá prázdnou.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka potřebné na a spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravné, studijní materiály atp. Součástí nabídkové ceny jsou i náklady na zajištění požadovaných výstupů a dokladů jako je Potvrzení o absolvování školení.
Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka a všechny doklady v ní předložené budou zpracovány v listinné podobě v českém jazyce a budou podepsány uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče.Nabídka včetně veškerých přiložených dokumentů bude řádně čitelná, bez škrtů, oprav a přepisů.Všechny popsané strany nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh a budou zabezpečeny, resp. svázány tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa dodavatele.Nabídka bude dodaná poštou, doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně na adresu: ADA International s.r.o., Podlesí 53, 534 01 Holice. Podání nabídek e-mailem není možné. V případě osobního doručení nabídky budou nabídky doručeny na vrátnici v sídle zadavatele, kde budou nabídky převzaty.Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi. Pokud uchazeč podá nabídky pro více dílčích plnění zakázky, musí nabídky doručit v samostatných obálkách, vždy musí být na obálce označeno, pro jaké dílčí plnění je nabídka podávána.Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále a v jedné kopii v elektronické podobě na CD nebo flash disku.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede jméno a příjmení kontaktní osoby ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každého dílčího plnění. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena z výběrového řízení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečně informaci k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10); na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha c. 1_Specifikace zakazky.docx (18. 10. 2019 14:10)
- Priloha c. 2_Cenova nabidka.xlsx (18. 10. 2019 14:10)
- Priloha c. 3_Kryci list.docx (18. 10. 2019 14:10)
- Priloha c. 4_Cestne prohlaseni kvalifikace.docx (18. 10. 2019 14:10)
- Priloha c. 5_Reference.docx (18. 10. 2019 14:10)
- Priloha c. 6_Seznam clenu realizacniho tymu.docx (18. 10. 2019 14:10)
- Priloha c. 7_Zavazny navrh smlouvy (dilci cast A).docx (18. 10. 2019 14:10)
- Priloha c. 8_Zavazny navrh smlouvy (dilci cast B).docx (18. 10. 2019 14:10)
- Priloha c. 9_Zavazny navrh smlouvy (dilci cast C).docx (18. 10. 2019 14:11)
- Priloha c. 10_Zavazny navrh smlouvy (dilci cast D).docx (18. 10. 2019 14:11)
- Priloha c. 11_Seznam poddodavatelu.docx (18. 10. 2019 14:11)
- Vyzva k podani nabidek_ADA.docx (18. 10. 2019 14:11)
- Výzva k podání nabídek_ADA.pdf (18. 10. 2019 14:11)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (7. 11. 2019 09:12)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_část A.pdf (16. 12. 2019 13:58)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_část B.pdf (16. 12. 2019 13:58)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí část A.pdf (19. 12. 2019 11:06)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí část B.pdf (19. 12. 2019 11:06)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí část C.pdf (19. 12. 2019 11:06)
- Oznámení o výsledku hodnocení _výběru_dílčí část D.pdf (19. 12. 2019 11:06)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - zrušení části D.pdf (10. 3. 2020 09:54)
- Oznámení o podpisu smlouvy_A.pdf (25. 3. 2020 09:03)
- Oznámení o podpisu smlouvy_B.pdf (25. 3. 2020 09:03)
- Oznámení o podpisu smlouvy_C.pdf (25. 3. 2020 09:04)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.