Zpět

Vzdělávání zaměstnanců ČD – Informační Systémy, a.s. v oblasti SAP

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12038

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ČD – Informační Systémy, a.s. v oblasti SAP

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 1. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ČD - Informační Systémy, a.s.

Sídlo zadavatele: Pernerova 2819/2a, Žižkov, 130 00 Praha 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Miloslav Kopecký, předseda představenstva a RNDr. František Čermák, člen představenstva

IČ zadavatele: 24829871

DIČ zadavatele: CZ24829871

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Břicháčková
  • Telefon: +420725740452
  • E-mail: brichackova@gr.cd.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 1. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
ČD – Informační Systémy, a.s., Sokolovská 131/86, 186 00 Praha 8 – Karlín (podatelna / recepce)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti ČD – Informační Systémy, a.s. (dále jen „ČD-IS“) v oblasti SAP – kurzy SAP HANA a SAP FIORI.

Zadavatel zajišťuje kompetenční centrum a podporu SAP pro Skupinu ČD.  Z tohoto důvodu je nutné splnit podmínky pro vznik kompetenčního centra SAP a jeho každoroční recertifikaci (v rámci PCOE certifikací) a nutnosti zapsání absolvovaného školení (tj. dílčích školení označených identifikátory kurzů HA100, HA300, HA400, HA450 a SAPX03, resp. UX100 a UX402) do systému SAP, do tzv. účtu s-user.

Zadavatel požaduje realizaci školení jako celku včetně zajištění závěrečného testu a zapsání absolvovaného školení do systému SAP, do tzv. účtu s-user, pro každého absolventa kurzu a pro každou část školení (tj. identifikátory kurzů HA100, HA300, HA400, HA450 a SAPX03, resp. UX100 a UX402) do 5 pracovních dnů od data ukončení kurzu školení.

Podrobná specifikace jednotlivých kurzů školení je uvedena v příloze č. 2 Návrhu smlouvy– Specifikace předmětu zakázky. Návrh smlouvy je přílohou č. 1 této Výzvy.

 

Zadavatel stanovuje, že:

  • jednou vyučovací hodinou se rozumí 60 minut,
  • denní (1) doba školení je min. osm (8) hodin + 0,5h polední aj. přestávky
  • poslední den školení bude mít devět (9) hodin školení (osm (8) hodin školení + přestávky + jedna (1) hodina závěrečného testu)
  • minimální délka školení je 41h školení (tj. 40 h výuky a 1h závěrečného testu) po 60 minutách (+ přestávky na jídlo a oddech dle §88 bod. 4) zákoníku práce, příp. další přestávky),
  • školení musí probíhat prezenčně,
  • jedná se o uzavřené školení – pro zaměstnance ČD-IS,
  • školení bude probíhat v termínu únor 2018 – květen 2018 (konkrétní vymezení termínů pro jednotlivé kurzy jsou uvedeny v příloze č. 2 Návrhu smlouvy – Specifikace předmětu zakázky),
  • realizace jednotlivých školení bude probíhat v prostorách zajištěných dodavatelem v Praze
  • prostory dodavatele budou vybaveny potřebným hardwarem a připravenou školící demoverzí.
  • získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečným testem o rozsahu min. 1 hodiny,
  • součástí plnění je vydání Potvrzení o absolvování komplexního školení, tj. školení s názvem:
  • SAP HANA - Introduction, ABAP Programming and Application Development (náplň kurzů: HA 100, HA 400 a HA450)
  • SAP HANA - Introduction, Implementation and Modeling (náplň kurzů: HA 100, HA 300)
  • SAP FIORI (náplň kurzu SAPX03)
  • kurzy mohou být vykonány prostřednictvím poddodavatele,

 

Požadavky na dodavatele:

  • Dodavatel navrhne do přílohy č. 3 Návrhu smlouvy - Harmonogram výuky v souladu s podmínkami této Výzvy. Školení bude moci začít nejdříve 10 pracovních dnů od podpisu smlouvy.
  • Dodavatel poskytne účastníkům školení (v potřebném počtu pro každý kurz školení) výukové materiály, seznam doporučené literatury pro případné samostudium, které jsou součástí nabídkové ceny.
  • Dodavatel zajistí pro účastníky školení přiměřené občerstvení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1265000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
únor 2018 – květen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha – prostory zajištěné dodavatelem vybavené potřebným školícím hardwarem a softwarem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Výběr nejvhodnější nabídky bude proveden dle ekonomické výhodnosti. Ekonomickou výhodnost bude zadavatel hodnotit pouze na základě „NEJNIŽŠÍ NABÍDKOVÉ CENY“ (uvedené v příloze č. 1 Návrhu smlouvy, této Výzvy), přičemž jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní kvalifikační předpoklady

  • Dodavatel prokáže splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek.
  • Dodavatel předkládá originál nebo kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo před uzavřením smlouvy požadovat od dodavatele předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů, kterými dodavatel prokazoval splnění kvalifikace.
  • Čestné prohlášení a výpis z obchodního rejstříku (či výpis z jiné obdobné evidence) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději 3 měsíce přede dnem podání výzvy k podání nabídky.

 

Zadavatel požaduje prokázání splnění:

a) Základní způsobilosti, přičemž způsobilým je dodavatel, který:

  • nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu české právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu a vedoucí pobočky závodu; je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele,
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
  • nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
  • není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo není v obdobné situaci podle právního řádu země svého sídla.

 

Prokázání splnění základní způsobilosti potvrdí dodavatel předložením písemného čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti, jehož vzor je v příloze č. 2 této Výzvy.

 

b) Profesní způsobilosti ve vztahu k České republice, přičemž způsobilým je dodavatel, který v nabídce předloží:

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
  • doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky.

 

c) Kritéria technické kvalifikace, přičemž tato splňuje dodavatel, který v nabídce předloží:

  • Prokázání odborného týmu

Rozsah požadovaných informací a dokladů (vymezení minimální úrovně tohoto kvalifikačního předpokladu):

K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů dodavatel předloží seznam členů odborného týmu, kteří se budou podílet na plnění zakázky, a to bez zřetele na to, zda jsou zaměstnanci dodavatele nebo v jiném vztahu k dodavateli, a strukturované profesní životopisy jednotlivých členů odborného týmu. Ze seznamu členů odborného týmu musí vyplývat, že dodavatel bude mít pro plnění zakázky k dispozici minimálně tříčlenný odborný tým. Ze strukturovaných životopisů členů odborného týmu musí vyplývat splnění požadavků na členy odborného týmu stanovených níže zadavatelem, zejména pak prokázání praxe v oboru uvedením konkrétních pozic či projektů, na nichž se jednotliví členové odborného týmu v požadovaném období podíleli. Přílohou životopisu musí být prosté kopie požadovaných osvědčení či diplomů s tím, že pokud jsou tyto dokumenty v jiném jazyce než českém, bude přiložen i překlad do českého jazyka (překlad nemusí být úředně ověřený; za správnost překladu ve vztahu k zadavateli odpovídá dodavatel) a dále čestné prohlášení o získané praxi včetně referencí za poslední tři roky.

Životopis a čestné prohlášení o dosažené praxi, které bude přílohou nebo součástí životopisu, musí být řádně podepsané příslušnou osobou, jejímž prostřednictvím je daný kvalifikační předpoklad prokazován, a musí obsahovat prohlášení, že údaje v životopise a prohlášení jsou pravdivé. Součástí předloženého životopisu nebo jeho přílohou musí být ustanovení datované a podepsané konkrétním členem odborného týmu ve znění: „Poskytnutím svého životopisu s uvedenými osobními údaji společnosti ČD – Informační Systémy, a.s. dávám v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, souhlas se zpracováním a uchováváním mých osobních údajů uvedených v životopise společnosti ČD – Informační Systémy, a.s. pro účely zadávacího řízení. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.

Splnění požadavku dle tohoto odstavce je dodavatelem prokazováno seznamem členů odborného týmu s uvedením požadovaných informací a životopisem podepsaným členem odborného týmu ve struktuře viz níže a s potřebnými přílohami.

 

Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační požadavek, pokud prokáže, že má k dispozici pro plnění zakázky minimálně:

  • Tři (3) členy odborného týmu, z nichž každý člen odborného týmu prokáže odbornost alespoň v jedné až více dílčích částech školení označené jako HA100, HA 300, HA 400, HA 450 a SAPX03.
  • Každý člen odborného týmu má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Praxi v lektorské činnosti v oblasti SAP minimálně 3 roky.
  • Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání každého člena odborného týmu.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je dodavatel povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Pokud dodavatel nepřijme požadavky stanovené Výzvou a jejími přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a dodavatel bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.

Dodavatel je povinen podat nabídku v listinné podobě. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, musí být řádně čitelná a údaje v ní obsažené nesmí být přepisovány, škrtány nebo jinak upravovány. Pokud jsou tyto dokumenty v jiném jazyce než českém, bude přiložen i překlad do českého jazyka (překlad nemusí být úředně ověřený; za správnost překladu ve vztahu k zadavateli odpovídá dodavatel). Stránky budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Dodavatel předloží nabídku též v elektronické podobě na CD/DVD, a to nepodepsanou nabídku účastníka ve formátu Microsoft Word 2003/2007/2010/2013 a podepsanou nabídku účastníka ve formátu PDF spolu s čestným prohlášením o shodě textů listinné a elektronické verze.

Nabídka bude obsahovat:

  1. Návrh smlouvy na plnění zakázky, který bude odpovídat závaznému vzoru smlouvy. Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za dodavatele. V případě, že bude návrh smlouvy podepsán osobou odlišnou od statutárního orgánu nebo prokuristy dodavatele, bude součástí nabídky též plná moc (v originále nebo úředně ověřené kopii) opravňující takovou osobu k podpisu smlouvy. Dodavatelem podepsaný návrh smlouvy musí odpovídat závaznému vzoru smlouvy, dodavatel pouze doplní zadavatelem určené k doplnění dodavatele. Pokud podepsané znění návrhu smlouvy nebude odpovídat zadávacím podmínkám a závaznému vzoru smlouvy (kromě těch údajů, u kterých zadavatel požaduje, aby je dodavatel navrhl či doplnil), může tato skutečnost být důvodem k vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele z výběrového řízení.
  2. Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti, viz příloha č. 2 Výzvy – musí obsahovat Zadavatelem požadované údaje a musí být současně podepsáno osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby statutárního orgánu, musí být v nabídce předložena plná moc osvědčující oprávnění takové osoby k podpisu čestného prohlášení v originále nebo úředně ověřené kopii.
  3. Nabídka dodavatele bude obsahovat veškeré doklady a součásti v souladu s požadavky zadavatele uvedenými ve výzvě (např.: další doklady k prokázání kvalifikace dodavatele, apod.)
  4. Seznam kontaktních emailových adres osob oprávněných k jednání o nabídce či nabídkové ceně. A to pro potřeby případného jednání prostřednictvím elektronické pošty.
  5. Návrh harmonogramu výuky, viz příloha č. 3 Návrhu smlouvy a návrh plánu výuky, viz příloha č. 4 Návrhu smlouvy – musí obsahovat Zadavatelem požadované údaje a musí být současně podepsáno osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby statutárního orgánu, musí být v nabídce předložena plná moc osvědčující oprávnění takové osoby k podpisu čestného prohlášení v originále nebo úředně ověřené kopii.
  6. Součástí nabídky bude Čestné prohlášení dodavatele o nezávislém zpracování nabídky podepsané osobou oprávněnou jednat za účastníka, vzor Čestného prohlášení je v Příloze č. 4 této Výzvy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel ve své nabídce stanoví dílčí nabídkové ceny a celkovou nabídkovou cenu za předmět zakázky v rozsahu a zaměření dle přílohy č. 1 Návrhu smlouvy – Nabídková cena.

 

Nabídková cena je cenou pevnou a nepřekročitelnou po celou dobu plnění předmětu smlouvy a musí obsahovat veškeré náklady a poplatky spojené s plněním, včetně veškerých případných správních poplatků spojených s plněním předmětu zakázky. Zadavatel upozorňuje, že celková cena za provedení díla v sobě zejména zahrnuje náklady na (i) zajištění školení pro stanovený počet zaměstnanců vč. softwarového a hardwarového vybavení, (ii) cestovní náklady lektora, (iii) náklady na ubytování lektora, (iv) náklady na občerstvení.

 

Dodavatel uvede v nabídce ceny v Kč bez DPH dle členění a ve struktuře výše uvedené. Veškeré ceny musí být uvedeny v korunách českých a vyjádřeny s přesností na dvě desetinná místa.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku zpracovanou v souladu se všemi požadavky zadavatele uvedenými ve výzvě doručí dodavatelé v řádně uzavřené a zalepené obálce nejpozději do 29. 1. 2018 do 14:00 h na adresu zadavatele. Nabídka musí být doručena v řádně zalepené / uzavřené obálce označené názvem zakázky „Vzdělávání zaměstnanců ČD – Informační Systémy, a.s. v oblasti SAP“ – a nápisem „NEOTEVÍRAT“, na přední straně obálky spolu s uvedením obchodní firmy (názvu) a adresy dodavatele a opatřená přelepkami s razítkem za dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí být doručena zadavateli nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek kontaktní osobě zadavatele. Žádost o vysvětlení zadávacích podmínek je možné podat elektronicky na e-mailovou adresu kontaktní osoby, nebo v listinné podobě. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti podle předchozího odstavce. Vysvětlení zadávacích podmínek včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje, zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel může poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
  • Zadavatel oznámí výběr nejvhodnější nabídky všem dodavatelům, kteří podali nabídku. Zadavatel výslovně stanoví, že přijetím nabídky a obdržením rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky nedochází k uzavření smlouvy.
  • Nesplnění podmínek stanovených ve výzvě k podání nabídek nebo zadávací dokumentaci může mít za následek vyřazení nabídky z výběrového řízení.
  • V souladu s ust. § 1740 odst. 3 poslední věta zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
  • v platném znění platí, že předložení ze strany dodavatele podepsané smlouvy s dodatkem nebo odchylkou oproti návrhu smlouvy nezakládá povinnost zadavatele takovou odchylku nebo dodatek akceptovat.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo provést, v případě potřeby, další kola jednání o nabídkách (zejména, nikoliv však výlučně, o nabídkové ceně), zadavatel bude jednat se všemi dodavateli, kteří splnili podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek a jejích přílohách. Takové jednání se bude konat v sídle zadavatele a bude vedeno v českém jazyce. Jednání mohou probíhat též prostřednictvím e-mailové komunikace. Jednání je za dodavatele povinna účastnit se osoba, která je oprávněna jednat za dodavatele, pokud nebude tato osoba statutárním orgánem dodavatele, prokáže se plnou mocí, která jí opravňuje k danému jednání a sjednání podmínek plnění.
  • Pro uzavření smlouvy je obligatorně stanovena písemná listinná podoba s tím, že smlouva musí být podepsána oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
  • Dodavatelé nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí ve výběrovém řízení.
  • Nabídky se dodavatelům nevracejí a zůstávají pro účely archivace zadavateli.
  • Dodavatel je do Návrhu smlouvy povinen doplnit požadované údaje zadavatelem.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit podmínky této výzvy.
  • Zadavatel může žádat od dodavatele další doplňující informace.
  • Lhůta, po kterou je účastník svou nabídkou vázán začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí řádným ukončením realizace zakázky či její části/částí. Po tuto lhůtu jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

 

Smlouva s vybraným dodavatelem musí dle požadavku poskytovatele dotace zavazovat dodavatele umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním veřejné zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Otevírání doručených obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné. Za správný průběh jednání bude odpovídat komise pro otevírání obálek ustanovená zadavatelem.

 

Komise ustanovená zadavatelem pro hodnocení nabídek následně vybere nabídku toho účastníka, který splňuje všechny podmínky účasti, jehož nabídka obsahuje všechny vyžadované dokumenty, vyhovuje zadávacím podmínkám a je ekonomicky nejvýhodnější.

 

O výsledcích výběrového řízení budou účastníci neprodleně písemně informováni (emailem na adresu, kterou účastníci uvedou jako kontaktní v příloze č. 3 Výzvy - Krycí list nabídky). Zároveň budou výsledky výběrového řízení zveřejněny na webu esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo zadání zakázky a toto výběrové řízení před jeho ukončením zrušit i bez uvedení důvodu nebo všechny přijaté nabídky odmítnout. V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se účastníkům nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízení.

Zadavatel doporučuje zpracovat nabídku v následující struktuře:

  • krycí list nabídky (příloha č. 3 Výzvy) – vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele,
  • obsah nabídky,
  • doklady o splnění kvalifikace,
  • návrh smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele,
  • případné další nepovinné přílohy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavateli byla ve stanovené lhůtě podána pouze jediná nabídka

Datum ukončení: 20. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 1. 2018
 
Aktualizováno: 20. 2. 2018