Zvýšení odborných dovedností zaměstnanců společnosti VESNA, a.s.
Registrační číslo: CZ.1.04/1.1.02/94.00818
Projekt je určen pro zaměstnance společnosti VESNA, a.s. působící na 47 prodejních místech. Projekt navazuje na vzdělávací program realizovaný v minulých letech v rámci výzvy č.35 OP LZZ, zaměřující se zejména na rozvoj konkurenceschopnosti společnosti VESNA, a.s. a rozvoj odborných dovedností, schopností a vědomostí jejích zaměstnanců. Realizováno bylo vzdělávání v oblasti tréninku prodejních dovedností, řídících dovedností manažerů a znalosti IT technologií.
Cílem tohoto projektu je prohloubit již získané znalosti a zejména dále vzdělávat zaměstnance společnosti v odborných dovednostech, které budou cíleně zaměřeny na práci se zákazníkem s ohledem na specifika prodejního sortimentu VESNA, a.s. - produktová školení, cílená argumentace, překonávání námitek a kolektivní spolupráce, v obchodních dovednostech jako marketing, internetový obchod, zlatá pravidla prodeje a v oblasti cizích jazyků, konkrétně angličtiny tak, jak budou upřesněny v klíčových aktivitách. Významnou součástí projektu je školení IT dovedností pro zaměstnance 50+, u kterých byla definována aktuální potřeba zvýšení odborných znalostí v této oblasti.
Hlavním cílem realizace tohoto projektu je zvýšení konkurenceschopnosti firmy na trhu, rozvoj osobnostních a profesních dovedností zaměstnanců a v neposlední řadě zvýšení prodeje a tím i zisku společnosti, s čímž dále souvisí expanze společnosti a zvýšení počtu pracovních míst. V neposlední řadě je cílem projektu také zefektivnění způsobů vedení firmy.
Pro realizaci těchto aktivit bude vybrán externí dodavatel se zkušenostmi se vzděláváním v požadované oblasti. Požadavkem je, aby veškeré kurzy, semináře a workshopy byly realizovány interaktivně pod vedením zkušených lektorů.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 5. 2013 - 30. 4. 2015
- Cílová skupina: Cílovou skupinou je 152 zaměstnanců žadatele: ; 1. Vyšší a střední management - 12 osob, náměstci, vedoucí, personalistka společnosti, manažer marketingu, vedoucí internetového obchodu, vedoucí velkoobchodních skladů, manažer pro zahraniční obchod, vedoucí manažer Českého textilu a obchodní zástupci.; Pracují v obchodu a ve vedení firmy, jejich klíčovou činností je jak interní, tak externí komunikace, organizace práce, kontrola a hodnocení a obchodní činnost. Nedostatky v těchto dovednostech negativně ovlivňují chod celé společnosti. Vzdělávací program pro tuto skupinu bude zaměřen zejména na rozvoj manažerských dovedností, moderních stylů řízení, kontroly a hodnocení jako motivačního aspektu, marketingových a obchodních dovedností a cizích jazyků. Dále bude zaměřen na psychologický profil zaměstnanců na manažerských pozicích tak, aby byli lépe schopni vnímat potřeby svých podřízených a byli schopni efektivněji komunikovat nejen s podřízenými, ale i mezi sebou.; ; 2. Vedoucí prodejních jednotek, jejich zástupci a jednotliví prodejci - 140 osob.; Tito zaměstnanci se potřebují zdokonalit zejména v odborných prodejních dovednostech, vzdělávat se v nových moderních metodách prodejních technik a přímé práci se zákazníkem. Již naučené a zautomatizované prodejní dovednosti jsou využívány v komunikaci se zákazníkem, nicméně společnost by tyto prodejní dovednosti svých zaměstnanců chtěla dále prohlubovat a tím zvyšovat svou konkurenceschopnost na trhu. Cílem je zejména zvýšení schopnosti profesionální obchodní argumentace.
Příjemce
- VESNA, a.s.
- IČ: 60108614
-
Sídlo:
- Město: Čeperka
- Kraj: Pardubický kraj
- http://www.vesna.cz
Financování (v Kč)
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 1 - Adaptabilita
- Investiční priorita: 1.1 - Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků
- Výzva: Výzva č. 94 pro předkládání GP 1.1 - Podnikové vzdělávání