Zpět

Zavedení systému hospodaření s energiemi a online nástroje pro zlepšení komunikace s veřejností v Táboře

Registrační číslo: CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016776

Obsahem projektu je zefektivnění veř. správy na úrovni obce/ORP. Cíl:1) zvýšit kvalitu fungování VS; 2) zefektivnit a modernizovat způsob komunikace s veřejností. Aktivity: 1) zavedení systému hospodaření s energiemi; 2) rozvoj stávajících forem komunikace s veřejností o nový - online nástroj vedoucí k modernizaci komunikace veř. správy směrem k občanů. Předpoklady: analýza stavu, konzultace možného řešení s odborníky v daném oboru, průzkum trhu, zajištění fin. prostředků, personální zajištění.

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 3. 2021 - 28. 2. 2023
  • Místo realizace: Jihočeský kraj
  • Místo dopadu: Jihočeský kraj
  • Cílová skupina: Obce a kraje a jejich zaměstnanci, Veřejnost, Volení zástupci

Příjemce

  • Město Tábor
  • IČ: 00253014
  • Sídlo:
    • Ulice: Žižkovo náměstí
    • Číslo popisné: 2/2
    • Městská část: Tábor
    • Město: Tábor
    • Kraj: Jihočeský kraj
    • PSČ: 39001

Financování (v Kč)

  • Příspěvek Unie: 948 126,12
  • Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 167 316,38

Operační program Zaměstnanost

  • Prioritní osa 4 - Efektivní veřejná správa
  • Investiční priorita: 4.1 Efektivní veřejná správa; 4.1 Efektivní veřejná správa
  • Specifický cíl: Optimalizovat procesy a postupy ve veřejné správě zejména prostřednictvím posílení strategického řízení organizací, zvýšení kvality jejich fungování a snížení administrativní zátěže; Profesionalizovat veřejnou správu zejména prostřednictvím zvyšování znalostí a dovedností jejích pracovníků, rozvoje politik a strategií v oblasti lidských zdrojů a implementace služebního zákona
  • Výzva: Výzva pro územní samosprávné celky (obce, kraje a sdružení a asociace ÚSC)

Více informací o projektu


 
11. 10. 2021