Dobrý den,
rádi bychom v rámci projektu zařadili též v menší míře osvětovou činnost. Chtěli bychom vydat letáky a videa a využívat další média (zejm. sociální sítě youtube a FB) vyzývající CS k vyhledání pomoci a k určité aktivitě namísto rezignace. Lze tyto náklady zařadit do PN? Na přípravě videí a letáků se bude podílet CS v rámci komunitní sociální práce.
Nebude to považováno za reklamu, která dle Vaší předcházející odpovědi spadá do NN? Jak tedy odlišit osvětový leták od reklamního letáku?
Děkuji
MS.
Dobrý den,
osvětová činnost vztahující se k cíílové skupině patří do přímých nákladů, důležitý je popis v rámci žádosti o projekt. Do přímých nákladů rozhodně nepatří oslovování cílové skupiny "veřejnost", vše musíte dobře popsat a cílit. Náklady na tuto činnost musí být efektivní, účelné a hospodárné. Např. videa, která budou publikována na FB, necílí jen na konkrétní CS, ale směřují obecně na všechny, proto je potřeba důsledně popsat Váš záměr. Nesmí se jednat o reklamu či publicitu projektu.
S pozdravem Š.Müllerová
Komentáře k otázce