Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je z pohledu výzvy, resp. hodnotitelů, přijatelné, aby stávající standardní s.r.o. podalo nyní žádost o zřízení nové pobočky formou sociálního podnikání v objektu, který prochází komplexní rekonstrukcí a požadované prostory budou k dispozici až od jara 2019. S tím, že by vlastník objektu písemně vyjádřil zájem dané prostory žadateli pronajmout (v tuto chvíli není ze strany vlastníka objektu vzhledem k probíhající rekonstrukci možná přímo smlouva o smlouvě budoucí). Zahájení projektu by tedy bylo plánováno cca na 04/2019.
Moje druhá otázka se týká stavu čerpání alokace výzvy - kolik již bylo podáno projektů / kolik jich prošlo věcným hodnocením, případně bylo již schváleno? Nezvažujete např. po vzoru jiných průběžných výzev zveřejnit počítadlo se statistikou podaných žádostí / vyčerpané alokace?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem Veronika Štěrbová
Dobrý den, do výzvy bylo podáno 6 projektů - všechny jsou ve fázi věcného hodnocení, které bude završeno 24. října jednáním hodnotící komise. V již ukončených výzvách č. 15 a č. 67 nedošlo k vyčerpání alokací, na základě těchto zkušeností nepředpokládáme masivní čerpání alokace výzvy č. 129 - z toho důvodu neplánujeme zveřejňovat průběžnou statistiku. Pokud bude o výzvu zájem a projekty budou v hodnocení úspěšné, budeme spíše zvažovat navýšení alokace výzvy.
Projekt musí být ukončen nejpozději k 31. 12. 2021, takže již nyní můžete podat žádost s pozdějším dnem zahájení. Vámi popsanou situaci pak shodně popište do podnikatelského plánu, aby "nezvykle" pozdější datum zahájení bylo objasněné.
Svatava Škantová
Komentáře k otázce