Dobrý den, prosím o radu k níže uvedeným otázkám:
1/ Vzdělávání - v rámci projektu chceme začít používat novou metodu práce s CS - jedna z aktivit, ale je k tomu nutné, aby 2 pracovníci absolvovali kurz. Je náklad na vzdělání pracovníků přímým nákladem? Navíc pracovníci nejsou v projektu zapojeni na plný úvazek, ale na úvazky 0,6 a 0,4. Lze hrazdit celoučástku kurzu nebo jen poměrnou část?
2/ konference - jednou z aktivit projektu bude minikonference na závěr projektu, za účasti odborníků i CS - je oraganizační zajištění konference přímý nebo nepřímý náklad? předpokládám, že lektoři, přednášející jsou v PN.
3/ doplňkové aktivity volnočasové a edukativní pro CS - chceme pro CS pořádat max 4x ročně semináře, výlety, workshopy - lze náklady na cestovné (pro CS), vstupné (pro CS), lektorné apod. dát do PN?
4/ vytvoření nové, revidované metodiky - tento materiál bude sloužit stávajícím i potencionálním rodinám k informování o naší službě resp. krok za krokem jak probíhá naše práce, co s ´nimi´budeme dělat - opět je to možné zařadit do PN?
Děkuji za odpovědi,
Dobrý den,
1) vzdělávání zaměstnanců v případě zkráceného úvazku je možné zařadit do projektu pouze konkrétním podílem. Aktivita nemá být zaměřena jen na vzdělávání pracovníků RT.
2) lektoři jsou v PN, ale pojem zajištění konference je velmi rozsáhlý pojem. Pokud by se jednalo o adminitrativní činnosti týkající se zajištění konference, je to NN.
3) doplňkové aktivitx musí souviset s prací s CS, pak lze náklady na CS zařadit do PN
4) pokud metodika bude sloužit pro práci s CS, pak je to PN. Pokud ale metodika bude určena jako infomrování o službě, pak se jedná o NN
S pozdravem Š.Müllerová
Komentáře k otázce