Projekt se má řídit metodikou MV ČR, dle níž jsou APK vybíráni z řad obyvatel SVL, jde většinou o dlouhodobě nezaměstnané a o Romy (jsou tedy vlastně cílovou skupinou ...) a dle metodiky MV musí být školeni jak oni, tak jejich mentoři. Jak zařadit APK do rozpočtu? a) Do přímé podpory jako CS? ....zde ale pro APK potřebujeme ne tréninkové pracovní místo na několik měsíců, ale úvazek na dobu realizace projektu b) Do osobních nákladů .... můžeme ale APK zařazeny do relizačního týmu vzdělávat? (obdobně u mentorů).
Otázka směřuje k tomu, jak sladit metodiku MV, která je dle výzvy povinná, se strukturou IS KP a Pravidly pro žadatele - rovněž povinnými. Doplňující dotaz smětuje k idikátorům - APK realizují krátké kontakty, které určitě spadnou do bagatelní podpory, a dále evidují spíše úkony (domluva, urovnání konfliktu apod.) a nikoli osoby. Jak se bude jejich činnost v indikátorové soustavě vykazovat?
Dobrý den,
do projektu ve výzvě 22 vstupují již vyvzdělaní zaměstnanci. Podmínkou je, že v obci je obecní policie. Pak je člen APK zařazen do real.týmu a průběžné vzdělávání je možné, jen nebude možné vstupní vzdělávání, které si řídí samo MV. Projekt je zaměřen na podporu APK, nikoliv na podporu dalších osob. Pokud by v projektu byly zařazeny krátkodobé kontakty, pak se nemusí vždy přeci jednat o CS, je to spíše veřejnost a tyto účastníky není třeba zařazovat do indikátorů. Indikátorem bude počet APK.
S pozdravem Š.Müllerová
Komentáře k otázce