Dobrý den, Změnit režim možné je, ale pouze z de minimis na blokovku, v případech, kdy příjemce před podpisem Rozhodnutí předloží info, že už má de minimis vyčerpanou a že je schopen akceptovat přechod projektu do blokovky, a tím i nutnost určitého spolufinancování projektu. Žadatel do projektu uvádí pravdivé údaje, takže by měl uvést tu skutečnost, že předkládá více projektů, že mu tedy na všechny de minimis nevyjde a že bude muset případně v dalším schváleném projektu měnit režim podpory. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, stručně: OBCHODNÍ KURZY = obecné vzdělávání - jé též uvedeno v „Obecné x specifické vzdělávání – podpůrný materiál“. TECHNICKÉ KURZY a SERVISNÍ KURZY= zde bude záležet na obsahu školicích aktivit, vzhledem k obecnému dotazu se nelze jednoznačně vyjádřit. Jako pomůcku pro vaše rozhodnutí opět využijte „Obecné x specifické vzdělávání – podpůrný materiál“. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Ano, samozřejmě, partnerství v educe není podporováno, omlouvám se, je to jasné. Vzdělávání by se týkalo zaměstnanců jedné společnosti (žadatele), působící v oblasti výpočetní techniky – prodej, technická podpora, servisní podpora. Po proškolení se stanou kvalifikovanými prodejci produktů Epson a budou autorizováni ke konzultacím, prodeji a podpoře napříč všemi produkty a řešeními společnosti Epson.1. OBCHODNÍ KURZY (Sales Training) – určeny pro zaměstnance, kteří získají odbornou kvalifikaci a znalost o vývoji a trendu na trhu IT, prodejních strategiích, posílení prodeje Epson zařízení (tiskárny a multifunkční zařízení, skenery, roboty a projektory) a služeb.2. TECHNICKÉ KURZY (Technical/pre-sales Training) – určeny pro technický personál, kteří se proškolí v nových technologiích a jejich implementaci v Epson produktech3. SERVISNÍ KURZY (Service Training) – určeny pro zaměstnance (tzv. servisáky), kteří poskytují servis a podporu zákazníkům, kteří si pořídili produkty firmy EpsonVyškolený zaměstnanec získá specifické znalosti technické a servisní podpory a produktů značky (Epson). Získané znalosti jsou přenositelné pouze pro omezený počet zaměstnavatelů/subjektů (v ČR je zatím cca 30 společností), které jsou partnerem společnosti Epson.Je to takto lépe popsáno abyste mi poradil, zda se jedná o specifické či obecné vzdělávání? Děkuji, AM Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, chci se zeptat, jak by se řešila situace, kdy by žadatel podal žádost v režimu de minimis a v okamžiku jejího schválení, například, pokud by šlo došlo ke schválení jiných žádostí o dotaci na školení, by již měl de minimis vyčerpáno. Lze v tomto případě přesunout žádost po schválení (před podpisem grantové smlouvy) do režimu blokové výjimky - samozřejmě i s procentuálním pokrácením dotace? Děkuji za odpověď. Autor: HALVA_JAKUB
|
Dobrý den, pokud uvažujete, že cílovou skupinu by byli zaměstnanci partnerů nebude váš projek přijat viz má předcházející odpověď. Potom je zcela irelevantní, zda se bude či nebude jednat o specifické nebo obecné vzdělávání. Doporučuji vám si prostudovat řádně celou Výzvu č. 92. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, cílovou skupinou by byli zamozřejmě zaměstnanci žadatele a partnerů žadatele, nikoli zaměstnanci naší společnosti. Táži se však na to, zda se podle Vašeho názoru jedná o obecné či specifické vzdělávání. Děkuji za odpověď, AM Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, cílovou skupinou musí být, tak je uvedeno ve Výzvě č. 92 bod 3.2, cit. "Cílovou skupinou jsou výhradně zaměstnanci žadatele, tj. fyzické osoby závislé na příjmu na základě pracovního poměru nebo obdobného vztahu (pracovní smlouva, DPČ, DPP). atd. Tedy pro nikoliv pro partnery vaší firmy. Pokud jde o Výzvu 93, tato není v naší gesci a proto případné dotazy směřujte prosím na MPSV v jejichž gesci tato výzva je. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o radu, zda spadají navržená školení do obecného či specifického vzdělávání. Cílovou skupinou jsou zaměstnanci několika společností, působící v oblasti výpočetní techniky. Tyto společnosti jsou partnery (velkoobchody, maloobchody, drobní prodejci, autorizované servisy) společnosti Epson a jejich zaměstnanci působí v oblasti: 1. Prodeje 2. Technické podpory 3. Servisní podpory Předpokládá se realizaci těchto kurzů: 1. OBCHODNÍ KURZY (Sales Training) Jsou určeny obchodnímu personálu partnerů Epson. Poskytují informace o vývoji a trendech na trhu IT, o prodejních strategiích a definují argumenty pro posílení prodeje Epson zařízení (tiskárny a multifunkční zařízení, skenery, roboty a projektory) a služeb. 2. TECHNICKÉ KURZY (Technical/pre-sales Training) Jsou zaměřeny na technický personál partnerů Epson. Obsahují detailní informace o nových technologiích a jejich implementaci v Epson produktech. 3. SERVISNÍ KURZY (Service Training) Jsou vhodné především pro odborný personál servisních partnerů Epson, kteří poskytují servis a podporu produktům Epson. Jsou určeny pouze autorizovaných servisním partnerům V rámci plánovaného projektu by bylo vytvořeno partnerství několika firem, které se stanou kvalifikovanými prodejci produktů Epson v oboru výpočetní techniky, a kteří budou autorizováni ke konzultacím, prodeji a podpoře napříč všemi produkty a řešeními společnosti Epson. Bohužel si nejsme jisti, zda se jedná o obecné či specifické vzdělávání. Obecně platí, že vyškolený zaměstnanec získá specifické znalosti technické a servisní podpory a produktů značky (Epson). Získané znalosti jsou přenositelné pouze pro omezený počet zaměstnavatelů/subjektů (v ČR je zatím cca 30 společností), které jsou partnerem společnosti Epson. Je toto školení realizovatelné v rámci výzvy 92 EDUCA (partnertsví tam však není podporováno) nebo plánované výzvy 94 Školení je šance II? Díky za odpověď, Andrea Matoušková Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, V rámci záložky „Nová žádost“ vyberte v sekci sektorové operační programy program „Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost“, kde v sekci „grantové projekty“ zvolte „OPLZZ - Výzva pro předkládání GP 1.1 - EDUCA (III.)“ Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, kterou konkrétní záložku použít k založení projektu v BENEFITu (pokud je již založena v OP Lidské zdroje a zaměstnanost). 1,04 není (EDUCA výzva 92). Děkuji J. červík Autor: CERVIK_J
|
Dobrý den, ano může podat žádost do obou Výzev, je limitován pouze celkovou výší limitu de minimis. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, může žadatel podat žádost do výzvy č. 94 (obecné školení) a stejně tak podat žádost i do Educy? Autor: MUSILTOM
|
Počítání tříletého období u podpor de minimis po 1.1. 2012 Dobrý den, v příloze naleznete informaci o počítání tříletého období u podpor de minimis po 1.1.2012. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím Vás o informaci k výpočtu (součtu) podpor de minimis za tříleté účetní období. Počítá se podpora v běžícím účetním období + ve 2 předcházejících uzavřených účetních obdobích? Např. v rámci výzvy EDUCA bychom chtěli využít v roce 2012 podporu de minimis 100 tis. EUR, v roce 2011 jsme využili 50 tis. EUR a v roce 2010 jsme využili také 50 tis. EUR. Započítávají se tedy podpory udělené od 1. 1. 2010? Velmi děkuji za informaci. Autor: HLAVACKOVA_J
|
Dobrý den, ano lze takto postupovat (DPP - dohoda o provedení práce), stejně jako lze se zaměstnancem uzavřít dohodu o pracovní činnosti - DPČ, oba dva způsoby jsou možné. Stejně tak je možné i uzavřít se zaměstnancem dodatek pracovní smlouvy, kde bude vykonávat lektorskou činnost nad rámec současně platné pracovní smlouvy ale i jako podíl v rámci stávající pracovní smlouvy - oba případy budou řešeny dodatkem prac. smlouvy. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, máme svého interního specialistu, který je u nás zaměstnán. Pokud bude v projektu interní lektor, tak s ním uzavřeme DPP, tím ale de facto bude tuto práci v projektu vynonávat místo svého pracovního poměru, mimo pracovní dobu, protože nemůže dostat 2x zaplaceno za stejnou práci... Je to tak? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den. Ukončení projektu dříve než je uvedeno v Rozhodnutí lze pouze v případě schválení podstatné změny projektu, tedy pokud je k takovéto změně projektu řádný důvod. Udržitelnost v projektech OP LZZ není stanovena. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, je možné projekt ukončit i dříve, než je stanoveno v Rozhodnutí, je dána nějaká doba udržitelnosti projektu - nebo stačí, když se proškolí vše viz klíčové aktivity, splní indikátory a tím projekt automaticky končí a firma se může třeba za týden přestěhovat na Ukrajinu? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, rozpočty, které budou obsahovat pouze částky za jednotlivé kapitoly nebude možno akceptovat. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, počítá se s tím, že v rozpočtu budou závazné všechny řádky (tj. všechny podpoložky) nebo pouze částky připadající na jednotlivé kapitoly (jako to bylo u některých projektů schválených v minulosti). Děkuji za odpověď :) Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, reálné je to, že příjem projektů bude zahájen od 3.9.2012. Výběrové komise budou zasedat průběžně tak, jak jí budou projekty předkládány k projednání. Příjemce bude mít možnost zvolit si začátek projektu s ohledem na termín schválení veř. podpory. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, je reálné, že bude přijímání žádostí v rámci výzvy 92 ukončeno dříve, než je plánováno (např. z důvodu několikanásobného překročení plánované alokace) nebo je jisté, že žádosti bude možné podávat od 3.9 do 14.11.2012? Jak často budou probíhat hodnotící komise a kdy očekáváte že je reálné, že budou vydávána rozhodnutí pro úspěšné projekty, resp. kdy je podle Vás reálné aby mohla začít realizace jednotlivých klíčových aktivit. Děkuji za odpovědi a přeji příjemný den. Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, Váš projektový záměr je realizovatelný v programu EDUCA, ovšem pouze jako 20-ti procentní podíl v rámci celého projektu. 80% zamýšleného projektu by muselo být realizováno v oblasti specifického vzdělávání. Pokud byste uvažovali předložit projekt, který by obsahoval pouze popsané aktivity, potom doporučuji realizovat tento projekt v rámci výzvy, která bude vyhlášena MPSV v průběhu tohoto roku. Vámi popsaný záměr obsahuje výhradně obecné vzdělávání - vztaženo k parametrům Výzvy EDUCA. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, Zvažujeme podání žádosti o dotaci v programu Educa. V současné době plánujeme vytvořit ve firmě vzdělávací program zaměřený na hodnocení a sebehodnocení zaměstnanců včetně vytváření individuálních kariérových plánů, plánu vzdělávání a posouzení míry kvalifikace (pře nebo nedokvalifikování) návrh na přesun na optimální pracovní pozici. Tento vzdělávací systém by učil manažery na různých úrovních jak pracovat s podřízenými. Byl by tedy vytvořen podnikový vzdělávací program a následně byl proškolen tým interních lektorů. Již mimo program EDUCA by došlo k proškolení manažerů na různých úrovních. Chci se zeptat, zda by byl tento záměr přijatelný. Nevím zda v rámci tvorby podnikových vzdělávacích programů pro zaměstnance a přípravy podnikových lektorů také platí podmínka specifického vzdělávání. Děkuji Vám za odpověď. Autor: RUBACOVA_V
|
Dobrý den, šanci na podporu budou mít kvalitní projekty a nikoliv režim podpory. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujícího dotazu: ve výzvě je uvedeno, že bude přihlédnuto při vydání Rozhodnutí k tomu, zda bude žadatel čerpat podporu v režimu de minimis či podle blokové vyjímky. Mám tomu rozumět tak, že větší šanci získat dotaci budou mít projekty, které zvolí blokovou vyjímku, tzn. i větší vlastní spolufinacování? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
|