Dobrý den, děkuji za odpověď, nicméně prosím přesto o konkrétnější odpověď zda do kategorie CZ NACE 62 Činnosti v oblasti informačních technologií lze proškolit zaměstnance v části specifického vzdělávání pouze v oblasti HARDWARE nebo i v oblasti software s tím spojeným ? Děkuji za odpověď Autor: JANECKO_K
|
Dobrý den, základním pricipem je, že minimálně 80% nákladů celého projektu musí být realizováno v oblaśti specifického vzdělávání přičemž specifické vzdělávání zaměstnanců subjektů podnikajících v následujících kategoriích CZ-NACE (vzdělávací aktivity/školení se musí vztahovat k podporovanému CZ NACE bez ohledu na to, zda se jedná o hlavní nebo vedlejší činnost žadatele). Max 20% nákladů celého projektu může být realizováno v tzv obecném vzdělávání tj. vzdělávání , které je na rozdíl od specifického přenositelné do jiné společnosti - firmy. Autor: KOHOUT_M
|
Dotaz: je možné v rámci CZ NACE 62 Činnosti v oblasti informačních technologií proškolit zaměstnance pouze v oblasti HW nebo i SW a jiné (obecné vzdělání) ? Jsme společnost zabývající se bezpečností a zálohováním elektronických dat, serverové virtualizace a optimalizace licencí Microsoft, nástrojů hromadné správy a automatizace sítí. Dále realizujeme vzdělávací programy v oblasti IT, soft skills, jazyků a poskytujeme psychologické a osobnostní poradenství. Součástí společnosti je personální agentura obsahují kompletní agendu v oblasti lidských zdrojů (HR). Děkuji za odpověď Autor: JANECKO_K
|
Dobrý den, ano je to ta jak je uvdeno ve výzvě č. 92 "Čestné prohlášení k „Motivačnímu účinku“ – formulář této přílohy je součástí žádosti o finanční podporu z OP LZZ (Benefit7) - povinně předkládají pouze velké podniky žádající v režimu blokové výjimky na vzdělávání". Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ve výzvě č. 92 je uvedena CZ NACE 62 - Činnosti v oblasti informačních technologií, kam spadá i podskupina 62020. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla by jsem se zeptat zda je naše společnost oprávněným žadatelem v rámci výzvy č. 92, když má zaregistrovanou CZ NACE 62020 Sekce J Informační a komunikační činnosti a to jen v těchto kategoriích: - 62 Činnosti v oblasti informačních technologií
Předem děkuji za Vaši odpověď. KJ Autor: JANECKO_K
|
Dobrý den, ve Výzvě č. 92 je uvedeno cit: "3.2 Cílové skupiny Cílovou skupinou jsou výhradně zaměstnanci žadatele, tj. fyzické osoby závislé na příjmu na základě pracovního poměru nebo obdobného vztahu (pracovní smlouva, DPČ, DPP)[1]. Cílová skupina pro projekty podpořené v rámci této výzvy musí pocházet z území Cíle Konvergence, tzn. z území celé ČR kromě hlavního města Prahy. Za rozhodující z hlediska územního určení se považuje převažující místo výkonu práce zaměstnance zařazeného do vzdělávacích aktivit. [1] Za zaměstnance žadatele nejsou považováni agenturní zaměstnanci, tzn. osoby, které mají uzavřený pracovně právní vztah s agenturou práce a vlastní pracovní činnost provádějí ve prospěch jiného subjektu; a dále osoby samostatně výdělečné činné, které pro žadatele vykonávají pracovní činnost." Z výše uvedeného vyplývá, že tato firma může oprávněně z pohledu uplatnění par. 209 ZP žádat o dotaci s tím, že při náhradach cílové skupiny musí být tato skutečnost vzata v úvahu. Minimální mzda byla stanovena na 8 hodinovou pracovní dobu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ano tyto kurzy lze zařadit jako obecné vzdělávání. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, obvyklé mzdy/platy pro Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost vycházejí z náročnosti činností členů projektového týmu. Současné platy vyplývající z pracovních náplní v daných pozicích ve firmě nesouvisejí s čiností členů projektového týmu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ve výzvě č. 92 je uvedeno CZ NACE "Sekce E Zásobování vodou; činnosti související s odpadními vodami, odpady a sanacemi". Pokud vaše firma má v obchodním rejstříku zapsánu tuto činnost, potom budete z pohledu CZ NACE oprávněným žadatelem. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, internímu lektorovi v rámci přípravy a vlastního školení bude hrazena náhrada z kapitoly 01 - bude členem projektového týmu a frekventatnům školení přísluší náhrada z kapitoly 06. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěl abych si jen ověřit, zda jsem správně pochopila povinnosti velkého podniku jakožto žadatele. ČP prohlášení o velikosti podniku v případě velkého podniku stanoví povinnost doložit také ČP k motivačnímu účinku. Avšak ve výzvě je pak napsáno konkrétně, že se ČP k motivačnímu účinku dokládá pouze v případě režimu "blokových výjimek". V ržimu de minimis tedy tato povinnost velkému podniku nevzniká. Je to tak? Předem děkuji za odpověď. M. Šimová Autor: SIMOVA_M
|
Dobrý den, MPO dnes zveřejnilo upozornění pro žadatele, ve kterém informuje o novém režimu zveřejňování podkladů pro všechny žadatele o dotace - resp. o zveřejňování všech podkladů k žádostem na stránkách ministerstva financí po dobu min. 10 let, bez možnosti výmazu, bez zbytečného odkladu a bez ohledu na možné porušené ochrany obchodního tajemství. Povinnost se má vztahovat na projekty, jejich žádost bude podaná po 31.7.2012 (tj. na celou Educu III.) Můžete zde uveřejnit stanovisko a výklad k tomu, jak bude tato novela aplikována do OP LZZ, resp. GG Educa? Děkuji za odpověď. Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je pro EDUCU překážkou, že žadatel využívá tzv. částečnou nezaměstnanost dle § 209 Zákoníku práce. Není to proti podmínkám čerpání dotace? Děkuji za odpověď. Filipová Autor: FILIPOVA_L
|
Dobrý den. Je možné do vzdělávání obecného (které může v EDUCE tvořit 20 % rozpočtu) zahrnout kurzy uživatelské IT dovednosti, jazykové kurzy a soft skills (ty, které jsou vyloučené v programu Podnikové vzdělávání, výzva 94, kap. 3.1.2, např. stres a jeho odstraňování, úspěšná slovní sebeobrana, řízení firmy, asertivita apod.)? Děkuji předem za obpověď. Autor: KOMONOVA_E
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je naše společnost (Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. IČ: 490 99 451) oprávněným žadatelem v rámci výzvy č. 92. Předem děkuji za Vaši odpověď. Dagmar Machová Autor: MACHOVA_D
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné mít v rozpočtu mzdové náhrady (v rámci kapitoly přímá podpora) pro zaměstnance, kteří se zúčastnili školení interním lektorem, ten bude členem realizačního týmu, tudíž mu mzdová odměna bude vyplácena z kapitoly 1. Předem moc děkuji za odpověď, V. P. Autor: PTACKOVA_V
|
Dobrý den, je přijatelné, aby členové realizačního týmu dostávali odměnu, která je ve výši jejich současných skutečných platů, ale přitom překračuje ceny obvyklé pro OP LZZ? Nemůže se stát, že by byl projekt zamítnut z důvodu překročení ceny obvyklé? Je pravděpodobné, že by byl rozpočet krácen i přes doložení skutečné vyšší mzdy? Děkuji za odpověď. Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, odpověď na váš dotaz naleznete v záložce Soubory u této výzvy, kde je uložen materiál "Počítání tříletého období u podpor de minimis po 1.1. 2012". Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak se započítává podpora de mininis poskytnutá v roce 2010 (4,5mil. Kč ) v případě přechodného účetního období. Předpokládám, že pokud by byl podpis rozhodnutí do 30.11. 2013, nárok máme pouze na cca 0,5 mil. Kč, pouze pokud by byl podpis rozhodnutí po 30.11.2013 tak máme nárok na 200.000,- EUR. Naše účetní období byla a jsou: do 2009 se naše účetní období rovnalo kalendářnímu (tj. od 1.1. do 31.12.) ve 2010 jsme přecházeli na hospodářský rok, který začíná 1.12. a končí 30.11., tj. přechodné účetní období bylo od 1.1.2010 do 30.11.2011. další účetní období podle hospodářského roku (to současné) je od 1.12.2011 do 30.11.2012, dálší pak od 1.12.2012 do 30.11.2013, atd. Děkuji Autor: MICHALICKOVA_P
|
Dobrý den, ano může, viz odpověď ze dne "Čtvrtek 21.06.12 14:44:37" na romto fóru. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den. Prosím o informaci týkající se veřené podpory de minimis. Pokud firma podepsala rozhodnutí o poskytnutí dotace (výzva č. 35) v roce 2010 v režimu podpory - dočasný rámec - o celkové částce 420 tis. Euro, může podat žádost o dotaci ve výzvě č. 92 zakládající podporu de minimis 200 tis. Euro? Děkuji za odpověď Autor: SUCHOCHLEB_D
|
Dobrý den, postupujte podle příručky D1 - Příručka pro žadatele, bod 7.1.2 "Cestovní náhrady pro zahraniční experty – jedná se o náhrady, tzv. „per diems“ pokrývající náklady na ubytování, stravné a cestovné v ČR. „Per diems“ pro cizince v ČR se stanovuje podle sazeb EU publikovaných v poslední aktualizaci na stránce: http://europa.eu.int/comm/europeaid/perdiem/perdiem.pdf. Dále jsou zde zahrnuty náklady za dopravu experta do ČR a zpět." viz kapitola 02.02 rozpočtu. Náklady na školení zajišťované zahr. školitelem plánujte v rozpočtu v kapitole služby -04.04. Náklady na konference/kurzy. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den. Chceme podávat projekt do programu EDUCA. Firma chce zahrnout do projektu specifické vzdělávání zaměstnanců na strojích, které jsou v ČR unikátní. Školitelem může být pouze dodavatel těchto technologií. Dodavatel těchto technologií je ze zahraničí. Je možné zahrnout náklady na školitele ze zahraničí do přímých nákladů projektu? Příp. zda je možné zahrnout do přímých nákladů také náklady na jeho cestovné, ubytování a stravné? Jestli ano, máme účtovat náklady na externě nakupovanou službu jako jeden celek (tzn. do jedné účetní položky zahrnout náklady na nákup externí služby, cestovné, stravné, ubytování) nebo to máme rozdělit a účtovat zvlášť náklady na školitele jako externí nakupovanou službu a zvlášť jeho cestovné, stravné a ubytování? Děkuji předem za odpověď a jsem s pozdravem. Autor: KOMONOVA_E
|
Dobrý den. fakturu od poradenské firmy - náklady nelze zahrnou do způsobilých nákladů a vzhledem k tomu, že nepřímé náklady se neprokazují, můžete tuto fakturu platit jako jakoukoliv jinou mimo projekt. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, cílová skupina musí být mimo hl. město Praha, tedy nelze a školení účetních je považováno ve smyslu výzvy č. 92 za obecné. Autor: KOHOUT_M
|
DObrý den, mohu dát do nepřímých nákladů fakturu od poradenské firmy,která mi zpracovala žádost o dotaci? Může tam být text - za vyřízení dotace? Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, je možné podpořit v Educe - kurzy pro účetní, kteří jsou zaměstnáni v Praze, a firma zde i provozuje podnikání? Děkuji. Šebelová Autor: SEBELOVA
|
Dobrý den, rozhodné období pro započítání podpory podle dočasného rámce bylo od 1. 1. 2008 do 31. 12. 2010, resp. pro podpory využívající možnosti prodloužení dočasného rámce (v OP LZZ nevyužito) do 31. 12. 2011 viz i odkaz na dokumenty ÚOHS zde: http://www.compet.cz/verejna-podpora/nejcastejsi-oblasti-verejne-podpory/financni-a-hospodarska-krize/ V současné době nás proto podpora poskytnutá podle tzv. dočasného rámce nijak neomezuje při poskytování podpory de minimis. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, rozhodné období pro započítání podpory podle dočasného rámce bylo od 1. 1. 2008 do 31. 12. 2010, resp. pro podpory využívající možnosti prodloužení dočasného rámce (v OP LZZ nevyužito) do 31. 12. 2011 viz i odkaz na dokumenty ÚOHS zde: http://www.compet.cz/verejna-podpora/nejcastejsi-oblasti-verejne-podpory/financni-a-hospodarska-krize/ V současné době nás proto podpora poskytnutá podle tzv. dočasného rámce nijak neomezuje při poskytování podpory de minimis. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ano firma může podat i několik projektů v rámci výzvy č. 92 s podmínkou, že nepřekročí tyto žádosti v součtu limit de minimis. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, může podat žadatel do výzvy Educa více projektů ? Autor: MICHALICKOVA_P
|
Ještě související dotaz: I kdyby se dočasný rámec započítával jako de minimis, hraje roli, že jsme reálně vyčerpali jen cca polovinu přiznané podpory? Tj. měli bychom k dispozici ještě cca 2,5 mil. Kč na projekt v rámci EDUCA? Děkuji, V. Štěrbová Autor: STERBOVA_V
|
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ohledně čerpání podpory de minimis, resp. dočasného rámce podpory. V lednu 2010 (podpis Rozhodnutí) jsme získali veřejnou podporu v rámci dočasného rámce podpory pro realizaci projektu z výzvy Školení je šance. Přiznaná dotace dle Rozhodnutí činila 5,5 mil. Kč. Nyní je projekt úspěšně ukončen, přičemž reálně jsme vyčerpali 2,5 mil. Kč. Rádi bychom nyní požádali o dotaci ve výzvě EDUCA, ale nejsme si jistí, jestli můžeme využít režim de minimis. Počítá se podpora poskytnutá v režimu dočasného rámce podpory do limitu pro podporu de minimis? Pokud ano, vzhledem k tomu, že ještě neuplynuly tři účetní období (máme klasický kalendářní rok) od data poskytnutí podpory z dočasného rámce, nemohli bychom nyní žádat v režimu de minimis? Předem děkuji za odpověď. V. Štěrbová Autor: STERBOVA_V
|
Dobrý den, ano lze to řešit i takto t.z. že by IL část pracovní doby pracoval pro firmu a část "na projektu" (bude ošetřeno v jeho pracovní smlouvě) nebo může pro projekt pracovat nad rámec pracovního úvazku na základě dodatku PS případně jiné smlouvy. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ano zahrnuje i soc. a zdravotní poj. placené zaměstnavatel z tohoto důvodu se zde píše o mzdovém nákladu viz D5 bod. 3.7 a příloha č. 5 téže příručky - ROZPIS MZDOVÝCH NÁKLADŮ REALIZAČNÍHO TÝMU PROJEKTU. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Děkuji moc za radu. S přáním hezkého dne HS Autor: SUCHARDOVA_H
|
Dobrý den, pokud rozkliknete nahoře záložku "Soubory" naleznete : Seminář pro žadatele - pozvánka Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujícího dotazu týkající se rozpočtu projektu, položka přímá podpora: zde mohou být uvedeny náklady do 3nás.min mzdy, tj. 144,30/hod – tato částka zahrnuje i SP a ZP hrazené zaměstnavatelem? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, pro cílovou skupinu a jejich ubytování případně stravování je určena kapitola 06.02 Rozpočtu. Zda budete cenu ubytování nebo stravování soutěžit v rámci VŘ nebo řešit objednávkou/smlouvou se bude řídit finanční velkostí těchto služeb. Bližší naleznete v Metodickém pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ - Příručka D9. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ano organizační složka zahraniční firmy působící v ČR pokud má IČO případně je zapsána v OR může požádat o dotaci. Cílová skupina musí splňovat podmínky dané Výzvou č. 92. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, u školící firmy nebo jednotlivce - lektora není vyžadována akreditace. Minimální výše podpory je stanovena Výzvou č. 92 a tato činí 1 000 000,- Kč. Pokud by byla podána žádost s nižší podporou, byla by tato vyřazena. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, v Příručce D5 Metodika způsobilých výdajů OP LZZ pod bodem 3.7 Přímá podpora v bodě cestovné, ubytování a stravné v odkazu 82 najdete e cit "Stravné – lze hradit zabezpečené stravování v cenách místně obvyklých, nejvýše však do úrovně 300,00 Kč za celý den, výjimečně lze stravné přímo proplácet až do výše stanovené zákoníkem práce (zákon č.262/2006 Sb.). Pouze v odůvodněných případech (pouze pokud není možné zabezpečit stravování jiným způsobem) mohou být poskytnuty stravenky v odpovídající výši. O poskytnutí stravenek musí být předložen doklad podepsaný podpořenou osobou." Domnívám se, že nebude možné poskytnout zaměstnanci cílové skupiny v jednom dni zároveň stravenku dotovanou zaměstnavatelem a zároveň témuž zaměstnanci poskytnou např. oběd hrazený z projektu. Toto je už dotaz na vašeho daň. poradce nebo účetní. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, dotazy a odpovědi vztahující se k Výzvě č. 92 naleznete v Záložkách pod Výzvou č. 92. Není tedy důvod je barevně olišovat. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte někdo informace o případných školeních k programu EDUCA. Budou v nejbližší době nějaká probíhat? Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem. Hana Suchardová Autor: SUCHARDOVA_H
|
Může se této výzvy zůčastnit "organizační složka", zřízená zahraničí s.r.o.? Organizační složka je zapsána v OR a má přidělené IČO. Děkuji Autor: REZKOVA_M
|
Dobrý den, v rámci položky rozpočtu "Přímá podpora" budeme mít ubytování a občerstvení pro účastníky vzdělávacích kurzů (dle povolených limitů). Chtěla bych se zeptat, zda je možné toto ubytování a občerstvení zajistit prostřednictvím objednávky, případně veřejné zakázky. Jednalo by se o dodavatelský vztah. Lze to takto v rozpočtu uvést nebo musím uvdené zařadit do položky "Nákup služeb"? Velmi děkuji za odpověď. Autor: HLAVACKOVA_J
|
Dobrý den, v případě proškolení zaměstnanců firmy - musí být zaměstnanci proškoleni akreditovaným školícím střediskem nebo může být i neakreditované? Ve výzvě jsem tuto informaci nenalezla, proto si chci jen pro jistotu ověřit, že může být i neakreditované školící středisko. Projekty, u kterých budou celkové náklady projektu nižší než Kč 1.000.000,-, což je minimální výše podpory, nemohou být v rámci výzvy podány? Opět pro ověření. Děkuji za odpověď. Autor: KONKOLSKA_E
|
Dobrý den, jak je to se stravným pro zaměstnance - je možné jim zaplatit např. menu za 65 Kč pokud v ten den mají školení z projektu, i když jim firma dává stravenky? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, bylo by možné, aby odpovědi z MPSV byly barevně odlišné, tak jak to je např. u výzvy č. 88? Určitě by to bylo přehlednější. Předem děkuji, Hujová. Autor: HUJOVA_A
|
Dobrý den, Změnit režim možné je, ale pouze z de minimis na blokovku, v případech, kdy příjemce před podpisem Rozhodnutí předloží info, že už má de minimis vyčerpanou a že je schopen akceptovat přechod projektu do blokovky, a tím i nutnost určitého spolufinancování projektu. Žadatel do projektu uvádí pravdivé údaje, takže by měl uvést tu skutečnost, že předkládá více projektů, že mu tedy na všechny de minimis nevyjde a že bude muset případně v dalším schváleném projektu měnit režim podpory. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, stručně: OBCHODNÍ KURZY = obecné vzdělávání - jé též uvedeno v „Obecné x specifické vzdělávání – podpůrný materiál“. TECHNICKÉ KURZY a SERVISNÍ KURZY= zde bude záležet na obsahu školicích aktivit, vzhledem k obecnému dotazu se nelze jednoznačně vyjádřit. Jako pomůcku pro vaše rozhodnutí opět využijte „Obecné x specifické vzdělávání – podpůrný materiál“. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Ano, samozřejmě, partnerství v educe není podporováno, omlouvám se, je to jasné. Vzdělávání by se týkalo zaměstnanců jedné společnosti (žadatele), působící v oblasti výpočetní techniky – prodej, technická podpora, servisní podpora. Po proškolení se stanou kvalifikovanými prodejci produktů Epson a budou autorizováni ke konzultacím, prodeji a podpoře napříč všemi produkty a řešeními společnosti Epson.1. OBCHODNÍ KURZY (Sales Training) – určeny pro zaměstnance, kteří získají odbornou kvalifikaci a znalost o vývoji a trendu na trhu IT, prodejních strategiích, posílení prodeje Epson zařízení (tiskárny a multifunkční zařízení, skenery, roboty a projektory) a služeb.2. TECHNICKÉ KURZY (Technical/pre-sales Training) – určeny pro technický personál, kteří se proškolí v nových technologiích a jejich implementaci v Epson produktech3. SERVISNÍ KURZY (Service Training) – určeny pro zaměstnance (tzv. servisáky), kteří poskytují servis a podporu zákazníkům, kteří si pořídili produkty firmy EpsonVyškolený zaměstnanec získá specifické znalosti technické a servisní podpory a produktů značky (Epson). Získané znalosti jsou přenositelné pouze pro omezený počet zaměstnavatelů/subjektů (v ČR je zatím cca 30 společností), které jsou partnerem společnosti Epson.Je to takto lépe popsáno abyste mi poradil, zda se jedná o specifické či obecné vzdělávání? Děkuji, AM Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, chci se zeptat, jak by se řešila situace, kdy by žadatel podal žádost v režimu de minimis a v okamžiku jejího schválení, například, pokud by šlo došlo ke schválení jiných žádostí o dotaci na školení, by již měl de minimis vyčerpáno. Lze v tomto případě přesunout žádost po schválení (před podpisem grantové smlouvy) do režimu blokové výjimky - samozřejmě i s procentuálním pokrácením dotace? Děkuji za odpověď. Autor: HALVA_JAKUB
|
Dobrý den, pokud uvažujete, že cílovou skupinu by byli zaměstnanci partnerů nebude váš projek přijat viz má předcházející odpověď. Potom je zcela irelevantní, zda se bude či nebude jednat o specifické nebo obecné vzdělávání. Doporučuji vám si prostudovat řádně celou Výzvu č. 92. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, cílovou skupinou by byli zamozřejmě zaměstnanci žadatele a partnerů žadatele, nikoli zaměstnanci naší společnosti. Táži se však na to, zda se podle Vašeho názoru jedná o obecné či specifické vzdělávání. Děkuji za odpověď, AM Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, cílovou skupinou musí být, tak je uvedeno ve Výzvě č. 92 bod 3.2, cit. "Cílovou skupinou jsou výhradně zaměstnanci žadatele, tj. fyzické osoby závislé na příjmu na základě pracovního poměru nebo obdobného vztahu (pracovní smlouva, DPČ, DPP). atd. Tedy pro nikoliv pro partnery vaší firmy. Pokud jde o Výzvu 93, tato není v naší gesci a proto případné dotazy směřujte prosím na MPSV v jejichž gesci tato výzva je. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o radu, zda spadají navržená školení do obecného či specifického vzdělávání. Cílovou skupinou jsou zaměstnanci několika společností, působící v oblasti výpočetní techniky. Tyto společnosti jsou partnery (velkoobchody, maloobchody, drobní prodejci, autorizované servisy) společnosti Epson a jejich zaměstnanci působí v oblasti: 1. Prodeje 2. Technické podpory 3. Servisní podpory Předpokládá se realizaci těchto kurzů: 1. OBCHODNÍ KURZY (Sales Training) Jsou určeny obchodnímu personálu partnerů Epson. Poskytují informace o vývoji a trendech na trhu IT, o prodejních strategiích a definují argumenty pro posílení prodeje Epson zařízení (tiskárny a multifunkční zařízení, skenery, roboty a projektory) a služeb. 2. TECHNICKÉ KURZY (Technical/pre-sales Training) Jsou zaměřeny na technický personál partnerů Epson. Obsahují detailní informace o nových technologiích a jejich implementaci v Epson produktech. 3. SERVISNÍ KURZY (Service Training) Jsou vhodné především pro odborný personál servisních partnerů Epson, kteří poskytují servis a podporu produktům Epson. Jsou určeny pouze autorizovaných servisním partnerům V rámci plánovaného projektu by bylo vytvořeno partnerství několika firem, které se stanou kvalifikovanými prodejci produktů Epson v oboru výpočetní techniky, a kteří budou autorizováni ke konzultacím, prodeji a podpoře napříč všemi produkty a řešeními společnosti Epson. Bohužel si nejsme jisti, zda se jedná o obecné či specifické vzdělávání. Obecně platí, že vyškolený zaměstnanec získá specifické znalosti technické a servisní podpory a produktů značky (Epson). Získané znalosti jsou přenositelné pouze pro omezený počet zaměstnavatelů/subjektů (v ČR je zatím cca 30 společností), které jsou partnerem společnosti Epson. Je toto školení realizovatelné v rámci výzvy 92 EDUCA (partnertsví tam však není podporováno) nebo plánované výzvy 94 Školení je šance II? Díky za odpověď, Andrea Matoušková Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, V rámci záložky „Nová žádost“ vyberte v sekci sektorové operační programy program „Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost“, kde v sekci „grantové projekty“ zvolte „OPLZZ - Výzva pro předkládání GP 1.1 - EDUCA (III.)“ Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, kterou konkrétní záložku použít k založení projektu v BENEFITu (pokud je již založena v OP Lidské zdroje a zaměstnanost). 1,04 není (EDUCA výzva 92). Děkuji J. červík Autor: CERVIK_J
|
Dobrý den, ano může podat žádost do obou Výzev, je limitován pouze celkovou výší limitu de minimis. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, může žadatel podat žádost do výzvy č. 94 (obecné školení) a stejně tak podat žádost i do Educy? Autor: MUSILTOM
|
Počítání tříletého období u podpor de minimis po 1.1. 2012 Dobrý den, v příloze naleznete informaci o počítání tříletého období u podpor de minimis po 1.1.2012. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím Vás o informaci k výpočtu (součtu) podpor de minimis za tříleté účetní období. Počítá se podpora v běžícím účetním období + ve 2 předcházejících uzavřených účetních obdobích? Např. v rámci výzvy EDUCA bychom chtěli využít v roce 2012 podporu de minimis 100 tis. EUR, v roce 2011 jsme využili 50 tis. EUR a v roce 2010 jsme využili také 50 tis. EUR. Započítávají se tedy podpory udělené od 1. 1. 2010? Velmi děkuji za informaci. Autor: HLAVACKOVA_J
|
Dobrý den, ano lze takto postupovat (DPP - dohoda o provedení práce), stejně jako lze se zaměstnancem uzavřít dohodu o pracovní činnosti - DPČ, oba dva způsoby jsou možné. Stejně tak je možné i uzavřít se zaměstnancem dodatek pracovní smlouvy, kde bude vykonávat lektorskou činnost nad rámec současně platné pracovní smlouvy ale i jako podíl v rámci stávající pracovní smlouvy - oba případy budou řešeny dodatkem prac. smlouvy. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, máme svého interního specialistu, který je u nás zaměstnán. Pokud bude v projektu interní lektor, tak s ním uzavřeme DPP, tím ale de facto bude tuto práci v projektu vynonávat místo svého pracovního poměru, mimo pracovní dobu, protože nemůže dostat 2x zaplaceno za stejnou práci... Je to tak? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den. Ukončení projektu dříve než je uvedeno v Rozhodnutí lze pouze v případě schválení podstatné změny projektu, tedy pokud je k takovéto změně projektu řádný důvod. Udržitelnost v projektech OP LZZ není stanovena. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, je možné projekt ukončit i dříve, než je stanoveno v Rozhodnutí, je dána nějaká doba udržitelnosti projektu - nebo stačí, když se proškolí vše viz klíčové aktivity, splní indikátory a tím projekt automaticky končí a firma se může třeba za týden přestěhovat na Ukrajinu? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, rozpočty, které budou obsahovat pouze částky za jednotlivé kapitoly nebude možno akceptovat. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, počítá se s tím, že v rozpočtu budou závazné všechny řádky (tj. všechny podpoložky) nebo pouze částky připadající na jednotlivé kapitoly (jako to bylo u některých projektů schválených v minulosti). Děkuji za odpověď :) Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, reálné je to, že příjem projektů bude zahájen od 3.9.2012. Výběrové komise budou zasedat průběžně tak, jak jí budou projekty předkládány k projednání. Příjemce bude mít možnost zvolit si začátek projektu s ohledem na termín schválení veř. podpory. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, je reálné, že bude přijímání žádostí v rámci výzvy 92 ukončeno dříve, než je plánováno (např. z důvodu několikanásobného překročení plánované alokace) nebo je jisté, že žádosti bude možné podávat od 3.9 do 14.11.2012? Jak často budou probíhat hodnotící komise a kdy očekáváte že je reálné, že budou vydávána rozhodnutí pro úspěšné projekty, resp. kdy je podle Vás reálné aby mohla začít realizace jednotlivých klíčových aktivit. Děkuji za odpovědi a přeji příjemný den. Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, Váš projektový záměr je realizovatelný v programu EDUCA, ovšem pouze jako 20-ti procentní podíl v rámci celého projektu. 80% zamýšleného projektu by muselo být realizováno v oblasti specifického vzdělávání. Pokud byste uvažovali předložit projekt, který by obsahoval pouze popsané aktivity, potom doporučuji realizovat tento projekt v rámci výzvy, která bude vyhlášena MPSV v průběhu tohoto roku. Vámi popsaný záměr obsahuje výhradně obecné vzdělávání - vztaženo k parametrům Výzvy EDUCA. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, Zvažujeme podání žádosti o dotaci v programu Educa. V současné době plánujeme vytvořit ve firmě vzdělávací program zaměřený na hodnocení a sebehodnocení zaměstnanců včetně vytváření individuálních kariérových plánů, plánu vzdělávání a posouzení míry kvalifikace (pře nebo nedokvalifikování) návrh na přesun na optimální pracovní pozici. Tento vzdělávací systém by učil manažery na různých úrovních jak pracovat s podřízenými. Byl by tedy vytvořen podnikový vzdělávací program a následně byl proškolen tým interních lektorů. Již mimo program EDUCA by došlo k proškolení manažerů na různých úrovních. Chci se zeptat, zda by byl tento záměr přijatelný. Nevím zda v rámci tvorby podnikových vzdělávacích programů pro zaměstnance a přípravy podnikových lektorů také platí podmínka specifického vzdělávání. Děkuji Vám za odpověď. Autor: RUBACOVA_V
|
Dobrý den, šanci na podporu budou mít kvalitní projekty a nikoliv režim podpory. Autor: KOHOUT_M
|
|