Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné do projektu zahrnout následující aktivity: konference – HR pro personalisty a energetické konference pro top management, který na základě informací z konference sestavuje strategie, dělá analýzy. Dále je-li možno zařadit nějaké vzdělávání na Tvorbu obchodní strategie a sestavení kompetenčních modelů. Děkuji za odpověď. Filipová Autor: FILIPOVA_L
|
Dobrý den, omlouvám se, že píši nyní, příspěvek byl konzultován s poskytovatelem podpory. Zaměstnance chráněných dílen lze zařadit do cílové skupiny prioritní osy 3, oblast podpory 3.1, čímž jsou z výzvy 94 vyloučeni. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, navazuji na náš telefonický rozhovor a uvádím odpovědi na Vámi položené otázky. a) v aplikaci Benefit7 uvedete území dopadu dané cílové skupiny, tedy název toho kraje, který je převládající pro činnost cílové skupiny, v tomto případě Královéhradecký kraj, Pardubický kraj. b) všichni členové cílové skupiny musí mít převažující místo v jiném regionu než v hlavním městě Praze. Platí tedy výše uvedené, uveďte území dopadu v jednotlivých krajích ČR. Podrobný popis Vámi uváděných otázek je uveden v příručce D6, kapitola 11.10 Dopady a místa realizace. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den,při vyplňování elektronické žádosti v systému Benefit7 nelze načíst adresu ze systému UIR-ADR. Obrátili jsme se na administrátora monitorovacího systému a ten nám doporučil, abychom požádali vyhlašovatele výzvy o vypnutí validace UIR-ADR a následně zadali správnou adresu ručně. Na koho se prosím máme s prosbou o vypnutí validace UIR-ADR obrátit? Případně prosím o radu, jakým jiným způsobem lze tento problém vyřešit. Děkuji Autor: KASIK_P
|
Dobrý den, 1. ano, do prohlášení o velikosti podniku uveďte údaje o podniku za poslední schválené účetní období a v dotazníku RP žen a mužů se uvádí celkový počet zaměstnanců/kyň v organizaci/podniku ke konci předchozího měsíce, kde slouží pro základní orientaci. 2. ano, je to možné považovat za stavební úpravu. Do Žádosti o finanční podporu uveďte zdůvodnění k potřebnosti stavební úpravy. 3. mzdový příspěvek na flexibilní úvazek pro rodiče vracející se z MD/RD je přímým nákladem vykazovaným v rozpočtu žádosti na položce 06.01 - Mzdové příspěvky S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, je možné zapojit obě varianty, ale pro přehlednost rozdělte rozpočet na více položek dle společných témat kurzů (jednotlivé rozpočtové položky by měly reflektovat náplň klíčových aktivit). S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, Je způsobilé mít jako aktivitu rovné příležitosti zavedení systému flexibilní a částečné pracovní doby pro rodiče vracející se po mateřské nebo rodičovské dovolené a nemít s tím spojené žádné konkrétní mzdové výdaje? Děkuji Autor: KUSTAN_T
|
Dobrý den, 1.na základě uvedeného popisu, je fyzická osoba podnikající na základě živnostenského oprávnění oprávněným žadatelem výzvy. Za daných podmínek (není zaměstnána sama u sebe na pracovní smlouvu) není fyzická osoba cílovou skupinou a účastnit se tak školení nemůže. Jako přílohu k projektové žádosti dodáte výpis ze živnostenského rejstříku. 2. na základě naše telefonického rozhovoru a informací, které jsme si poskytli (Vaše společnost nevyužívá svoje prostředky v situaci, kdy za úplatu pro jiné společnosti dodává plnění), je možné žádat o podporu 200.000 EUR, zároveň k Vaší Žádosti bude přiloženo čestné prohlášení, že nejste činní v odvětví autodopravy a v době trvání projektu činnost v odvětví autodopravy nebudete provozovat. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, omlouvám se, že píši nyní, příspěvek byl konzultován s poskytovatelem podpory. Je postačující „generální“ plná moc pro ředitele společnosti ve Vámi navrhovaném znění, která musí být úředně ověřená. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, na žádost poskytovatele podpory připojujeme informaci, zda by si žadatelé, kteří ještě nestanovili své datum zahájení projektu, mohli nastavit začátek projektu na leden – únor, nejpozději březen 2013. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, poptáváte/objednáváte kurzy, které odpovídají Vašim údajům uvedeným v aktivitách a v rozpočtu (školení se může účastnit jak jedna osoba, tak i třeba 17, záleží, co máte uvedeno v aktivitách a rozpočtu). Pokud máte uvedeno, že se daného školení budou účastnit tři osoby, tak se daného školení budou účastnit tři osoby za danou jednotkovou cenu uvedenou v rozpočtu, objednáváte/poptáváte tak kurz, kterého se můžou účastnit tři osoby za cenu, uvedenou v rozpočtu projektu. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, přílohu "Zhodnocení dosavadního systému vzdělávání" dodává žadatel, který je velký podnik. Pokud jste MSP, tak tuto přílohu nedodáváte (ani vaší partneři, jelikož také spadají do kategorie MSP). S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Ve výzvě 94, odst. 3.1.2 je mj. napsáno, že do projektu nelze zahrnout témata rozvoje osobnosti a zvyšování výkonnosti firmy. V příloze č. 8 této výzvy je na str. 3 uvedeno mimojiné: „Za obecné také považujeme školení související s tzv. soft skills a soft skills samotné; jde o následující oblasti: - Osobnostní rozvoj zaměstnanců
- Znalosti a dovednosti vedoucí ke zkvalitnění pracovního výkonu
- Zlepšení organizace práce
- Znalost obchodní orientace firmy a specifických požadavků zákazníků
- Zákaznická politika a orientace firmy
- Poznání potřeb dlouhodobých zákazníků“
Protože příloha č. 8 je „Verze upravená pro potřeby žadatele ve výzvě č. 94“, soudíme, že je pro tuto výzvu platná a že se jí můžeme řídit. Je však rozpor mezi odstavcem ve výzvě a přílohou této výzvy. Jako obecného vysvětlení se nám dostalo, že je rozhodující, zda dané školení posiluje pracovní schopnost zaměstnance. Podle toho a s přihlédnutím k příloze 8 bychom do projektu rádi zařadili: - Plánování času, osobní efektivita,
- Efektivní pracovní návyky – měkké dovednosti
- Znalosti a dovednosti pro zkvalitnění prac. výsledků
- Příprava projektů
- Organizace projektů v multiprojektovém prostředí,
- Zvládání obtížných a krizových situací ve zdrojích (čas, dodavatel, stroj)
- Plánování prac. cílů a podcílů, tvorba projektů,
- Organizace vlastní práce, řízení pracovního času
- Efektivní prac. schůzky a jednání
- Delegování
Jde tedy o témata obecného vzdělávání a přijatelná v této výzvě, nebo nikoliv? Bylo nám řečeno, že se to má nechat na posouzení externímu věcnému hodnotiteli, ale to je fatální krok, neboť žádost (pokud by posouzení těchto témat dopadlo negativně) by mohla být vyřazena již ve fázi přezkumu přijatelnosti. V Příručce pro žadatele v odst. 10.1 Kritéria přijatelnosti je totiž v bodu 2 uvedeno, že Žádost je podávána v souladu s textem výzvy, a v bodu 9, že podpora je plánována pouze pro vymezené způsobilé výdaje. V případě, že žádost nesplní kritérium č. 2, je automaticky vyřazena. Jestliže by tedy pracovník ŘO nebo EA dal přednost tomu výkladu, že např. organizace vlastní práce je sice součástí rozvoje osobnosti, ale to je současně nezpůsobilé téma, mohl by vyřadit celou žádost. Naše otázka je o několik řádků výše a děkuji za odpověď. Autor: CEPELKA_O
|
Dobrý den, 1. samotné rozdělení do 14 klíčových aktivit je možné, samotné rozdělení aktivit a jejich popis je na Vašem zvážení, je nutné se řídit tím, aby dané aktivity byly přehledné a odpovídali záměru projektu. 2. harmonogram projektu bude odpovídat názvu klíčových aktivit, pokud jedna aktivita bude školena pouze jedenkrát v březnu 2014, tak bude uvedeno, že daná aktivita bude probíhat v březnu 2014, doba školení má odpovídat aktivitě. Změny harmonogramu jsou nepodstatné změny v projektu (v průběhu projektu je tedy možné změnit harmonogram školení, pokud neovlivní cíle projektu). S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, režim podpory se chová jako pole nepovinné, ale jenom do doby, kdy je v poli Náklady celkem vyplněna nulová hodnota. Pak je pole povinné a žadatele jej musí vyplnit. Číselník Režimu podpory obsahuje 1 až 6 možností (tzn. kódy 01 až 06). Žadatel vybere ke každé vyplněné (nenulové) částce rozpočtu jeden typ režimu podpory. V případě, že je ve výzvě uvedena informace, že projekty nezakládají veřejnou podporu, vyplní žadatel všechna pole (u kterých zadal částku) v rozpočtu možnost „01 – Není VP“ Pokud Váš problém přetrvává, obraťte se prosím telefonicky na externího administrátora. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, Jsou následující témata obecným vzděláváním, specifickým vzděláváním, anebo ve výzvě nepřijatelným tématem? Co z toho ano, co z toho ne? tém. okruhy: Řízení projektů Plánování času, osobní efektivita, Efektivní pracovní návyky Znalosti a dovednosti pro zkvalitnění prac. výsledků podrobněji: Příprava projektů Organizace projektů v multiprojektovém prostředí, Zvládání obtížných a krizových situací ve zdrojích (čas, dodavatel, stroj) Plánování prac. cílů a podcílů, tvorba projektů, Organizace vlastní práce, řízení vlastního času, Efektivní prac. schůzky a jednání Delegování Seminář 7 návyků skutečně efektivních lidí je aplikací pracovních návyků, jejichž osvojení je základem pro úspěšné činnost v podnikatelském prostředí. Je organizován Franklin Covey Institutem, který se věnuje rozšiřování myšlenek Stephena Coveyho (více na www.franklincovey.cz). Účetní software, Software pro zpracování hromadných dat, Grafický design Děkuji za odpověď, M. Putíková Autor: CEPELKA_O
|
Dobrý den, ano, příspěvkové organizace mohou být oprávněným žadatelem za podmínek uvedených ve výzvě, pokud patří mezi: Podnikatelské subjekty - zaměstnavatelé vymezení zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů (§ 2 odst. 2 písm. a), b), c) a) Osoby zapsané v Obchodním rejstříku. b) Osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění. c) Osoby, které se do Obchodního rejstříku nezapisují, pokud podnikají na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštního předpisu (příspěvkových organizací se tento bod netýká). a dále do cílové skupiny této výzvy nespadají zaměstnanci následujících subjektů: bodu výzvy - veřejná správa a místní samospráva a její zaměstnanci, kteří jsou cílovou skupinou OP LZZ, prioritní osy 4, oblast podpory 4.1 Na základě uvedené věty jsou z výzvy č. 94 vyloučeni i všechny příspěvkové organizaci, které jsou potencionálními příjemci (jak grantových, tak individuálních projektů) v prioritní ose 4, oblast podpory 4.1. Výčet oprávněných příjemců oblasti podpory 4.1 naleznete v prováděcím dokumentu OP LZZ v kapitole 3.4.1.9 (verze 2.1). Prováděcí dokument je k dispozici na http://www.esfcr.cz/file/7297/. pokud si žadatel není jist, zda-li spadá do vyloučených oblastí uvedených v této výzvě, může se obrátit s telefonickým dotazem na externího administrátora. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, prosím o reakci, zda následující školení jsou v rámci projektu přijatelná a nepatří do měkkých dovedností pro cílovou skupinu - nákupčí: cenová vyjednávání, obchodní dovednosti pro nákupčí, výběrová řízení v nákupu. Děkuji Autor: ANDELOVA_H
|
Dobrý den, do rozpočtu se uvede jen částka poměrná stroje (školící pomůcky) a poté, když bude stroj zakoupen, tak k monitorovací zprávě a žádosti o platbu se přiloží celá faktura a do soupisky se uvede poměrná částka z faktury a k proplacení jen ta část, která bude uvedena v případně schváleném rozpočtu. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, názornou ukázku k vyplnění lze najít na tomto odkazu http://www.esfcr.cz/file/7878/ S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
|