Dobrý den, soukromé spolufinancování se objeví v žádosti na záložce zdroje financování a náklady projektu, rozhodující však bude procento uvedené v samotném rozhodnutí (doplněné podlke kurzu ke dni podpisu). V rozpočtu, který zasíláte jako podklad k žádost jsou výdaje projektu jako takového (celkové) a není tam rozpad na soukromé a veřejné prostředky. Autor: ASEVERYN
|
Dobrý den, děkuji za uvedené odpovědi a aktivní přístup k diskuzi, ale dovolím si odpovědi ještě uřesnit. Odpověď pana Mlýnka z 11.4.2103 není zcela správná nebo jednoznačná z hlediska projektů OP LZZ. Z příručky D5 platné od 1.11.2012 plyne (jak je již zmíněno níže), že zaměstnanec zapojený ro realizačního týmu v rámci projektu OP LZZ, může mít u zaměstnavatele úvazek do maximální výše 1,0. Resp. způsobilým výdajem je pouze výdaj za činnost v rámci projektu do maximální výše úvazku u zaměstnavatele 1,0. Dovoluji si uvést příklady: 1) Zaměstnanec má u zaměstnavatele DPČ na 0,3 na neprojektové aktivity a pracovní smlouvu na 1,0 z projektu. Výdaje spojené s pracovní smlouvou jsou způsobilé v objemu 0,7 úvazku. 2) Zaměstnanec má u zaměstnavatele DPČ na 0,3 na neprojektové aktivity, pracovní smlouvu na 1,0 z projektu a DPČ na 0,2 z druhého projektu. Způsobilé výdaje z OP LZZ jsou do výše 0,7. Způsobilé jsou pouze výdaje s vazbou na pracovní smlouvu (a to pouze částečně dle předchozí věty), výdaje spojené s dohodou o pracovní činnosti nejsou způsobilé vůbec. 3) Zaměstnanec má u zaměstnavatele pracovní smlouvu na 1,0 na neprojektové aktivity a DPČ na 0,5 z projektu. U nových projektů nejsou z hlediska OP LZZ žádné výdaje způsobilé S pozdravem Ing. Jiří Kabelka Odbor řízení pomoci z ESF Oddělení realizace OP LZZ - adaptabilita Ministerstvo práce a sociálních věcí Autor: KABELKA_J
|
Vyjádřil jsem se nepřesně: u jednoho zaměstnavatele můžete mít max úvazek 1,0 na stejný druh práce (tzn. jako ve Vašem případě účetní a finančního manažera). Pokud by však dotyčný/á dělal ve firmě ještě např. nočního vrátného, uklízečku, udržbáře apod., (tzn. jiný druh práce), tak by mohl mít další úvazek, např. 0,5. Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, také nejsem z ŘO a tuto situaci už jsem řešil u několika projektů OPLZZ a OPVK. Dovolím si tedy připojit svůj názor. Zákoník práce neomezuje výši úvazků u jednoho zaměstnavatele (pokud ano, tak mě prosím odkažte na §). Příručka D5 OPLZZ však omezuje úvazek na max. 1,0 u zaměstnavatele (stejně tak je to nyní i v OPVK). Dříve zde bylo povoleno tuším 1,5 nebo 1,6... V praxi to znamená, že pokud chcete na pozici finančního manažera (např. 0,1) zaměstnat účetní, musíte jí ponížit úvazek ve firmě na 0,9 a k tomu přidáte projektový 0,1 (jak píše Ing. Fencl níže). Autor: NAVRATIL_L
|
Dobrý den, nejsem sice z ŘO, ale i tak si dovolím reagovat. Je to bohužel tak - dle ZP je možné mít u 1 zaměstnavatele max. 1,0 úvazku. Další práce je možná jen skrze přesčasy. V našich realizovaných projektech jsme vždy krátili standardní úvazek pracovníka tak, aby v součtu s úvazkem podpořeným z ESF nepřekročil 1,0 úvazku. Autor: MLYNEK_D
|
Pane inženýre, to snad ne... Není to náhodou tak, že zaměstnanec nesmí mít více než 1,0 úvazku na projekty ESF?? Podle Vašeho výkladu by se museli zaměstnancům podílejícím se na projektu snižovat pracovní úvazky ..., nebo by se na projekty museli přijímat do pracovně právního vztahu další zaměstnanci. Autor: BERAN_R
|
Dobrý den, i já se připojím, projekt CZ.1.04/1.1.02./94.01021 také stále nemá v Benefitu žádnou zprávu ani závěry věcného hodnocení. Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, takovýhle postup není možný. Řídící orgán rozhodne dle postupů zda a případně komu bude dotace přidělena. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, pokud je pracovník zapojen do realizace ESF projektu resp. ESF projektů je nutné zajistit, aby jeho úvazek byl maximálně 1,0 u daného zaměstnavatele (tj. součet veškerých úvazků zaměstnance u zaměstnavatele včetně případných DPP a DPČ nesmí překročit jeden pracovní úvazek) - toto ustanovení platí pouze pro projekty s Rozhodnutím o poskytnutí dotace vydaným po 1. 11. 2012. Zkráceně: finanční manažer na ESF projektu úvazek 0,5 a ve firmě jako účetní úvazek 0,5, celkem tedy úvazek 1,0 u zaměstnavatele. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, je možné zkrátit dobu realizace projektu původně uvedenou v projektové žádosti z 24 měsíců na 18 měsíců? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, je možné poprosit MPSV, aby posunulo vydání Rozhodnutí až na rok 2014 - a to z důvodu čerpání de minimis? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, naši společnosti byl schválen projekt a ve Vyrozumnění o schválení bylo stanoveno několik požadavků, které se týkají opravy našeho projektu tak, aby bylo vše v souladu se schválenou výší rozpočtu. Píše se tam Byly přidělena finanční podpora z veřejných prostředkůna Vámi předložená grantový projekt. Maximální výše podpory na uvedený projekt byla stanovena na 2 923 155,00 Kč A dále: Celkový rozpočet projektu překračuje limit podpory de minimis, tj. 100 tis. EUR ( naše firma provozuje silniční dopravu). Schválený rozpočet projektu je 2 781 555,- Kč. Výše poskytnutých veřejných prostředků bude vyčíslena v den vydání rozhodnutí o poskytnutí dotace dle aktuálního kurzu. Celkový rozpočet však musí zůstat zachován, rozdíl žadatel doplní soukromým spolufinancováním. Náš dotaz tedy je: Jak konkrétně máme upravit žádost v Benefitu 7, abychom vyhověli výše uvedenému požadavku. Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, na základně dnešního telefonátu jsme byli ujištěni, že podklady má žadatel již k dispozici. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, naši společnosti byl schválen projekt a ve Vyrozumnění o schválení bylo stanoveno několik požadavků, které se týkají opravy našeho projektu tak, aby bylo vše v souladu se schválenou výší rozpočtu. Jeden z těchto požadavků je následující:Členění rozpočtu bude obsahovat položky rozlišené alespoň na úroveň jednotlivých kurzů. Pokud tedy máme 5 základních KA - znamená to tedy, že v rozpočtu pro nákup služeb musí být u každé rozpočtové položky uvedeno přesně npř. Rozpočtová položka aktivita aktivita Počet jednotek Cena celkem 04.04.01.01 KA 2 práce v CAD/CAM systémech a grafických programech 1 150 000 04.04.01.02 KA 2 prohloubení znalostí k IS společnosti 1 60 000 04.04.01.03 KA 2 trendy v bydlení a nábytku 1 45 000 04.04.01.04 KA 2 individuální semináře pro vedoucí pracovníky a interní lektory zaměřené na problematiku společnosti 1 100 000 04.04.02.01 KA 3 základy obchodnických dovedností 1 50 000 04.04.02.02 KA 3 efektivní management pro vedoucí pracovníky a interní školitele 1 45 000 Na koho se prosím mohu s případnými konkrétními dotazy obracet? Díky za info a pomoc. Pehal Autor: PEHAL_J
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné, aby jeden subjekt odstoupil od realizace svého projektu ve prospěch jiného, konkrétního, subjektu, jehož projekt byl zařazen do zásobníku (bez ohledu na pořadí v zásobníku). Předem děkuji za Vaši odpověď. S přáním hezkého dne, Irena Soukupová Autor: SOUKUPOVA_I
|
Dobrý den, náš projekt byl podpořen a nyní připravuje vše k zahájení projektu. Není nám úplně jasné vysvětlení v metodice způsobilých výdajů D5 na straně 10. Jde o osobní náklady. Může pracovník, který je na plný úvazek zaměstnán u společnosti ( jeho pracovní činnost nemá nic společného s řešením evropských projektů) být zároveň zaměstnán na DPP jako např. manažer projektu? Z manuálu nám není zcela jasné, zda podmínka úvazku maximálně 1,0 se vztahuje ke všem činnostem ve společnosti, nebo to je jen podmínka ve vztahu k projektům z ESF. Děkuji za odpověď Naďa Málková Autor: MALKOVA
|
Dobrý den, stále jsme neobdrželi zprávu o rozhodnutí o poskytnutí dotace, přestože uvádíte, že se tak stane do 10 pracovních dní od zveřejnění výsledků. Kdy můžeme očekávat zprávu? Jedná se o projekt č. 1.04/1.1.02/94.01050. V Benefit7 máme uveden stav Vráceno k přepracování … Autor: SPISIAKOVA_Z
|
Dobrý den, v případě jakýchkoliv dotazů ohledně prodloužení lhůty pro dodání potřebných dokumentů k vydání RoD kontaktujte osobu, která je uvedená ve vyrozumění o schválení žádosti k danému projektu. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, chápeme Váš dotaz, ale dle aktuálně poskytnutých informací Řídícího orgánu budou veškeré informace k případnému navýšení alokace zveřejněny nejdříve v nejbližších týdnech. K dnešnímu dni nejsou známy žádné bližší informace o případné výši, či zda k navýšení skutečně dojde. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, nezlobte se na mne, ale s Vaší odpovědí týkající se navýšení alokace nejsem spokojený. Pokud se ptám na konkrétní věci a Vy mě odbudete naprosto shodnou větou, kterou jste použil už několikrát, nemůžete ode mne čekat jinou reakci. Pro firmu, která je v zásobníku projektů relativně vysoko, je to dost podstatná informace, která může mít vliv na rozhodnutí, zda ještě počkat či zda zkusit získat finance z jiných dotačních zdrojů. Ještě jednou Vás tedy prosím o odpověď, v jaké fázi se možné navýšení alokace nachází. Děkuji. Autor: VASAK_M
|
|