Dobrý den,
je tomu tak. Příručka D9 uvádí: "Postupuje-li zadavatel v souladu s principy transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace a současně respektuje ceny v místě a čase obvyklé, nemusí u zakázek, ve kterých předpokládaná hodnota plnění nepřesahuje částky 500 000 Kč bez DPH, provádět výběrové řízení."
S pozdravem
Jiří Kabelka
ŘO OP LZZ
|
Dobrý den, vř není nutné do hodnoty 500 tisíc Kč - je tomu tak prosím?
|
Dobrý den,
pokud není takovéto vybavení oddělenou součástí zakázky, která by mohla přesahovat 200 000 Kč, Váš názor potvrzuji.
S pozdravem
Jiří Kabelka
|
dobrý den, je možné zakoupit IT vybeavení v hodnotě 31 000 CZK (uvedeno v rozpoctu projektu) v obchode Alza.cz? (Výběrové řízení není do 200 000 CZK nutné). Domnívám se, že ano, ale je nutné na fakturu dolepit loga a větu o financování. Můžete mi můj názor prosím potvrdit či vyvrátit? děkuji
Lucka
|
Dobrý den, ráda bych vyhledala určité dotazy k výzvě č. 94 zde v "Diskuzi", abych se nemusela ptát na totéž a nemusela to procházet ručně. Je to vůbec možné? Obecný vyhledávač v horním levém rohu se mi nezdá moc pro takový dotaz použitelný. Děkuji.
|
Dobrý den,
prosím všechny přispěvatele, aby při pokládání dotazů využívali modul "Otázky", který je členěn dle jednotlivých témat a tím je přehlednější jak pro osoby, které dotazy pokládají, tak pro osoby, jež na dotazy odpovídají. Zároveň lze sledovat u každého dotazu, zda již byl zodpovězen.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Jiří Kabelka
ŘO OP LZZ
|
Dobrý den,
pokud byl Váš projekt bonifikován v rámci specifického kritéria za zapojení cílové skupiny 50+ a povinnost označovat související dokumenty byla uvedena v průvodním dopise ke schválení Vašeho projektu, je nutné materiály související s cílovou skupinou 50+ logem EY2012 označovat.
Formulace na webu není patrně zcela srozumitelná, protože platí pro všechny projekty napříč OP LZZ a ne všechny jsou stejně strukturovány. V Rozhodnutí jste se zavázali k práci s cílovou skupinou tím, že jste povinni vykonávat aktivity, které byly součástí schváleného projektu, do nichž je skupina 50+ zahrnuta. Seznam všech aktivit je právě přílohou Rozhodnutí.
S pozdravem
Jiří Kabelka
ŘO OP LZZ
|
Dobrý de,
v průvodním dopise o schválení Vaší projektové žádosti je uvedeno, že Zpráva o zahájení realizace projektu se ve výzvě č. 94 nepředkládá. 1. monitorovací zprávu tedy předložte za první tři měsíce realizace - nejpozději do 15 dnů od konce monitorovacíhio období. Půjde tedy o monitorovací zprávu se žáostí o platbu.
S pozdravem
Jiří Kabelka
ŘO OP LZZ
|
Dobrý den,
cituji z webu ESF:
Logo EY2012 musí na uvedených výstupech použít projekty, kteréjsou k tomu zavázány Rozhodnutím o poskytnutí dotace, nikoli všechny projekty zaměřené na cílovou skupinu 50+.
Dotaz:
Pokud v Rozhodnutí není o tomto ani slovo, ale je to uvedeno v průvodním dopise k Rozhodnutí, jak máme postupovat?
Děkuji
|
Dobrý den,
pokud je v Rozhodnutí, že máme odevzdat po 3 měsích 1. monitorovací zprávu do 15 dnů po uplynutí 3 měsíců. V příručce pro příjemce je zpráva o zahájení projektu po 2 měsích bez žádosti o platbu. Prosím o upřesnění, zda naše zpráva po 3 měsícch (dle rozhodnutí) je vlastně totéž jako zpráva o zahájení projektu (která je v příručce pro příjemce po 2 měsích)? Stejně tak nebudeme podávat po třech měsích žádost o platbu, ale až poodevzdání další průběžné zprávě po 6 měsích? Velice děkuji za upřesnění.
|
Dobrý den,
českou variantu loga používat nemusíte.
S pozdravem
Jiří Kabelka
|
Dobrý den,
pro tyto případy žádná doporučení nemáme. Naše případná doporučení by stejně nebyla nadřazená právním předpisům. Pravidla pro činnosti (rozsah a obsah), které lze provádět na DPP, respektive DPČ, uvádí zákoník práce musí se jimi řídit všichni zaměstnavetelé bez ohledu na to, zda jsou mzdy zaměstnanců hrazeny z dotace.
S pozdravem
Jiří Kabelka
|
Dobrý den,
máme poznatky, že příjemci dotací mají špatné zkušenosti s kontrolami ze správ sociálního zabezpečení, kde jim činnosti popsané pro realizační tým v náplních na DPP neuznávají. Jde jednoznačně o pravidelně se opakující činnosti a ne o jednoduše posaný a splnitelný úkol, který se dle jejich názoru musí uvádět jako DPČ.
Můžete se nám k tomu vyjádřit - např. v EDUCE je doporučení psát tyto činnosti na DPP...
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zda po zveřejnění vzorů musíme používat českou variantu loga. Vyšli jsme z původního logotypu a už jsme v dokumentech souvisejích s projektem začali používat anglickou verzi loga EY 2012. Děkuji za odpověď. Filipová Autor: FILIPOVA_L
|
Jedná se o jazykové kurzy pro THP pracovníky a odborné kurzy pro zaměstnance dělnických profesí i THP pracovníků. Autor: MORKUSOVA_D
|
Dobrý den, ano, váš výpočet je správný. Do pracovních výkazů uvádějte hodiny na 2 desetinná místa.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,na pracovní výkazy a rozpisy mzdových nákladů budete uvádět také přesčasy, proplaceno vám bude maximum dle rozpočtu projektu.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, max. 144,30 Kč/h platí i pro zkrácený pracovní fond.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,pro posouzení vašeho dotazu prosím o upřesnění o jaké kurzy se jedná.Štěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,smlouvy můžete uzavřít kdykoliv, ale osobní náklady za tyto pozice budou způsobilé až po uzavření těchto smluv.S pozdravem Štěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den - potvrzující dotaz k refundací, takto bylo sděleno v rámci výzvy č. 35 a dalších: firma má zkrácený pracovní fond (tj. nemá 8,5 h denně, ale například 7,5) může přesto nárokovat max. 144,30 Kč/h, tato částka se nekrátí Je tomu tak - v D5 se píše něco jiného, ale jak píši výše, v předchozích výzvách platil nárok 144,30 Kč Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, ve schváleném projektu máme v kapitole 04 (nákup služeb) částku 1423000 Náklady na kurzy. Můžeme rozdělit předmět zakázky (na školení, která spolu věcně nesouvisí - odborná a jazyková) nebo je tímto dáno, že musíme postupovat podle zákona o veřejných zakázkách? Prosím všechny, kdo už s tímto problémem máte nějaké zkušenosti, ozvěte se na morkusova@vyvoj.cz Děkuji Morkusová Autor: MORKUSOVA_D
|
Včera jsme měli s manažerem projektu schůzku k zahájení projektu výzva 94. Dostali jsme se k uzavření DPČ a DPP, konkrétně k datu, od kterého dohody uzavřít. Datum zahájení projektu je 1.5. 2013, Rozhodnutí je podepsáno 24.5. a bylo nám doručeno v pátek 31.5.2013 a podepsané jsme poslali řídícímu orgánu 4.6.2013 s datem podpisu 4.6.2013.V harmonogramu je již v květnu zahájení KA 01 tj. Řízení projektu, administrace....Můžeme DPČ a DPP vytvořit s datem až od 3.6.2013. Bude to v pořádku, nevadí, že realizační tým začne pracovat tj. PV budou až od června? V Rozpočtu jsou hodiny na projekt, ne úvazek, konkrétně u finačního manažera 590 hodin. Děkuji za odpověď. Autor: MUSILTOM
|
Děkuji, to je dobře zpracováno a vyjasněno. Děkujeme Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, ŘO umístil vzory zde: http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/publicita-evropskeho-roku-aktivniho-starnuti-ey2012.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, vzhledem k častným dotazům na téma publicita spojená s Evropským rokem aktivního stárnutí (EY2012) jsme uveřejnili základní šablony a vzory na www.esfcr.cz. Podrobnosti naleznete pod následujícím odkazem http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/publicita-evropskeho-roku-aktivniho-starnuti-ey2012 S pozdravem Jiří KabelkaŘO OP LZZ Autor: KABELKA_J
|
Dobrý den, rád bych se zeptal na to, jak se řeší vykazování mezd v případě, že má zaměstnanec společnosti odpracované přesčasy (např. fond pracovní doby je 184 hod. vč. 2 svátků, zaměstnanec má v reálu odpracováno 204 hod.). Přesčasy jsou ve společnosti běžné. Budou mzdy realizačního týmu v tomto případě kráceny? Díky za odpověď Autor: BARTON_TOMAS
|
Dobrý den, Vypracováváme první výkaz práce za měsíc květen a potřebovali bychom poradit. V naší společnosti mám fond pracovní doby denně 7,5 hodin, což je za květen 172,5 hodin celkově. Úvazek vedoucího projektu je 0,3. V květnu byly dva svátky a vedoucí čerpal jeden den dovolené. Znamená to, že poměrná část nároku za svátky a dovolené se vypočte 0,3 ( úvazek z projektu) * 7,5 (náš časový fond) = 2,25 hodin. Mohu tuto časovou dotaci na dvě desetin. čísla zapsat do výkazu projektu? U jiného člena realizačního týmu máme zase jiný úvazek a vychází nám nárok na svátek 1,3 hodiny na den. Prosím o Vaši odpověď. Autor: NAVAKO_E
|
Dobrý den, měl jsem na mysli vytvořit vzorovou šablonu s oběmi logy a umístit to třeba na tento link: http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/publicita-op-lzz Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den,v případě ZD, která obsahuje i dílčí plnění pro cílovou skupinu 50+ je nutné zde uvést i logo evropského roku stárnutí. Na dokumenty, které vazbu na tuto cílovou skupinu nemají, loga neuvádějte. Umístění log popisuje správně.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, jakou vzorovou šablonu máte na mysli (jakého dokumentu)? Pokyny, jak a kam uvádět povinná loga naleznete v příručce D4 manuál pro publicitu a na stránkách evropského roku stárnutí http://ec.europa.eu/social/ey2012main.jsp?catId=989&langId=cs.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, jak postupovat v případě ZD, která obsahuje i dílčí plnění pro cílovou skupinu 50+? Jinak řečeno, bude považováno za chybu, když se loga objeví na všech dokumentech, i když nejsou všude relevantní? A na závěr potvrzení - je správně, že v záhlaví bude vedle sebe obě loga - tj. dle loga EU, ESF dle desatera pro publicitu a napravo v rohu záhlaví loga Evropského roku stárnutí? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, není možné vytvořit nějakou vzorovou šablonu? Určitě by to všem stovkám příjemcům pomohlo... Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den,nikde není stanovená povinnost fotodokumentovat všechny aktivity projektu. Manuály nemusíte dokládat pokud neměly být vytvořeny v rámci projektu a nejsou zvlášť placeny - pak se ani archivovat nemusí. Pokud byly v rámci projektu tvořeny, archivovat se musí (což ale u otevřených kurzů nepředpokládám).S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,je možné rozšířit stávající PS, v rozpočtu je možné prostředky z DPČ přesunout na PS. Je možné také uzavřít DPČ. Záleží na vás. V obou případech však platí, že součet úvazků musí být 1,0 a tomu je nutné smlouvy uzpůsobit.S pozdravemŠtěpánka Hovorková EA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, děkuji Vám za přechozí vyjádření, mám ještě dotaz z jiného soudku: lze zaměstnanci společnosti (má ve firmě standardní úvazek 1,0), který má v projektu plánovanou DPČ jako finanční manažer (celkem 640h/24 měsíců) rozšířit dodatkem stávající pracovní smlouvu o činnost, na kterou má v projektu plánovanou uvedenou DPČ? Lze to takto udělat, nebo musíme o něco snížit standardní úvazek ve společnosti a uzvařít s ním v projektu zmiňovanou DPČ?Děkuji. Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den,ZZRP se ve výzvě 94 skutečně nepředkládá. Způsob předkládání jednotlivých monitorovacích zpráv je stanoveno ve Vašem Rozhodnutí o poskytnutí dotace.S pozdravem Štěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, D9 majetkové vztahy neřeší, nepoužívá vůbec výrazy koncern, holding atd. Takže se musíte podívat do D9, projít si zakázané „vztahy“ a jeden po druhém si je proškrtat. Pokud žádnému v D9 uvedených konfliktů nedojde není jiné omezení. V praxi u matky a dcery ze zakázaných vztahů může být problém např. propojení skrze statutáry, ale v mnoha případech zakázané propojení být nemusí…S pozdravemŠtěpánka Hovorková EA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, logo evropského roku stárnutí používejte pouze na dokumenty, které mají přímou vazbu na cílovou skupinu 50+. S pozdravemŠtěpánka HovorkovaEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,pokud se dokumenty budou týkat práce s cílovou skupibou 50+ je dokonce nutné uvést obě loga tak, jak uvádíte. Logo Evropského roku stárnutí musí být uvedeno v rohu dokumentu.S pozdravemŠtěpánka HovorkovaEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, z nepřímých nákladů lze hradit cokoliv, co souvisí s projektem, ale nespadá to do nepřímých nákladů. Dle metodiky způsobilých výdajů (D5). S pozdravem Štěpánka HovorkováEA pro oblast podpory 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, musí příjemce archivovat (musí se vůbec vytvořit?) manuály a fotky z otevřených seminářů - tj. seminářů, kterých se účastní zaměstnanci více firem (nejen příjemci dotace)? Děkuji za zprávu Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, je možné mít na dokumentech k projektu obě loga - např. v záhlaví loga dle metodického pokynu pro publicitu a v zápatí loga Evropského roku stárnutí? Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, ZZRP se nepodává, informace je dohledatelná ve vyrozumění... Autor: NAVRATIL_L
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli ve výzvě 94 platí povinnost předkládat zprávu o zahájení projektu. V řadě jiných výzev byla tato povinnost zrušena. Předem velmi děkuji. Autor: OVCACIKOVA_J
|
Dobrý den, viz. naše emailová komunikace. Možné to skutečně je, poplatky za administrování projektu se vztahují k projektu, tudíž si je můžete hradit z nepřímých nákladů. Jediný problém by mohl vzniknout, pokud byste si stejnou činnost nárokovali ještě z osobních nákladů. S pozdravem,Jakub HámekEA pro oblast podpory 1.1 Autor: HAMEK_J
|
Je tedy možné použít logo Evropského roku aktivního stárnutí na úplně všechny dokumenty k projektu (kromě šablon na pracovní výkazy) - včetně zadávací dokumentace? Děkuji za upřesnění. Autor: ZAJICKOVA_J
|
Dobrý den, logo je třeba umístit do některého z rohů dokumentu (viz pokyny http://ec.europa.eu/employment_social/empl_portal/EY2012/EY2012_logo/EY2012_Graphic_guidelines.pdf). Písma je třeba používat dle pokynů v příručce.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,pokud budete mít dvě samostatné smlouvy, je to možné. Dokládat poté budete pouze dokumenty týkající se projektové smlouvy a do výkazů budete vyplňovat pouze údaje za projekt.S pozdravem Štěpánka Hovorková EA pro oblast podpory 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
|