03_15_013 a 03_15_014 Podpora služeb péče o děti 1. stupně základních škol v době mimo školní vyučování mimo hl. m. Prahu a v Praze
KLUB
Vážení příjemci,
v souvislosti se změnou interního postupu týkajícího se rozsahu předkládaných dokumentů v ZoR u výzev 03_15_013 a 03_15_014 (Podpora služeb péče o děti 1. stupně základních škol v době mimo školní vyučování mimo hl. m. Prahu/v Praze) Vás informujeme, že pro zprávy o realizaci projektu a žádosti o platbu předložené 16. 10. 2017 a později platí, že není nutné přikládat dokumenty ve vazbě na trh práce (přihlášky dětí a potvrzení rodičů o zaměstnání či pracovní aktivitě). Nadále však zůstává v platnosti povinnost příjemce vést veškeré předepsané dokumenty ve složce projektu pro účely kontrol/auditů na místě.
Žádáme Vás jen o zasílání přehledné tabulky s počty a jmény dětí ke všem relevantním aktivitám vašeho projektu.
Děkujeme.
S pozdravem tým ŘO OPZ |
Vážení příjemci,
rádi bychom Vás upozornili, že v souvislosti se změnou zákona o registru smluv od 1. 7. 2017 vstupují v účinnost sankční mechanizmy – tj. smlouva nezveřejněná v registru není účinná a pokud není zveřejněna do tří měsíců po uzavření, je neplatná i kdyby byla zveřejněna dodatečně. Prosíme Vás proto, abyste tomu věnovali pozornost i v rámci vaši projektů, pokud jste jednou z těchto typů organizací:- Česká republika - orgány státní správy;
- územní samosprávné celky, včetně městských částí nebo městských obvodů územně členěných statutárních měst nebo městských částí hlavního města Prahy;
- státní příspěvkové organizace;
- státní fondy;
- veřejné výzkumné instituce nebo veřejné vysoké školy;
- dobrovolné svazky obcí;
- regionální rady regionu soudržnosti;
- příspěvkové organizace územních samosprávných celků;
- ústavy založené státem nebo územními samosprávnými celky;
- obecně prospěšné společnosti založená státem nebo územními samosprávnými celky;
- státní podniky nebo národní podniky;
- zdravotní pojišťovny;
- Český rozhlas;
- Česká televize;
- právnické osoby, v níž má stát nebo územní samosprávný celek sám nebo s jinými územními samosprávnými celky většinovou majetkovou účast, a to i prostřednictvím jiné právnické osoby.
Co publikovat v registru smluv?
Soukromoprávní smlouvy, smlouvy o poskytnutí dotace nebo návratné finanční výpomoci a metadata minimálně v rozsahu:
- identifikace smluvních stran;
- vymezení předmětu smlouvy;
- cena, a pokud ji smlouva neobsahuje, hodnota předmětu smlouvy, lze-li ji určit;
- datum uzavření smlouvy.
Smlouvy musí být v otevřeném formátu, tzn. ve formátu, který mohou zobrazit volně a zdarma dostupné aplikace.
Zároveň musí být ve formátu, který je strojově čitelný, tzn. textové údaje je možné ze smlouvy získat pomocí programové aplikace a lze je dále zpracovávat. Například formát PDF s textovou vrstvou je strojově čitelný, PDF vzniklé jako scan smlouvy však tuto podmínku nesplňuje.
Pokud smlouva obsahuje informace, které není možné poskytnout ani podle zákona o svobodném přístupu k informacím, např. obchodní tajemství nebo osobní údaje chráněné zákonem o ochraně osobních údajů, lze je před odesláním ke zveřejnění znečitelnit.
Odkaz na registr smluv je zde:
https://smlouvy.gov.cz/
Vyhledávání v klubu
Otázka: Elektronický podpis
Dobrý den,
projekt jsme finalizovali, nedaří se nám však zadat elektronický podpis, již jsme provedli snad všechny možné alternativy, zapli všechny doporučené programy, znova instalovali el. podpis, ale počítač neumí najít systémové úložiště. Kde děláme chybu?
Komentáře k otázce
4 Odpovědi
Hezký den,
vevětšině případů je problém v nedodržení HW a SW konfigurace uvedené na přihlašovací obrazovce ISKP.
Tedy buď používáte Chrome, který si nerozumí s MS Silverlight nebo nnemáte vůbec či poslední verzi MS Silverlightu.
Komentáře k odpovědi
Dobrý den,
problém se nám podařilo vyřešit, pokusím se to popsat...každopádně vše přes explorer, ale to my jsme dělali, chyba u nás byla v tom, že v době zřizování el.podpisu, byly všechny podklady a generování vstupních dat pro poštu, připravovány na jiném počítači, než na mém. (podklady mi chystala účetní, já už jen zašla na poštu, kde mi během 5 minut vše dokončili a pak mi už jen přišlo mailem vyrozumění, stáhla jsem si odkazem klíč a instalovala do svého počítače)... a v tom je ten problém... přístupové cesty se systémově udělali v počítači účetní, kdežto já jsem si vygenerovaný klíč instalovala u sebe, což mělo za důsledek, že si nemohl systém najít cestu ke klíči... nevím, jestli to z tohoto pochopíte, nejsem IT... Jak jsme to tedy dořešili... otevřela jsem si svůj mail u účetní, stáhla klíč u ní a v jejím počítači i uložila a z jejího počítače jsem pak žádost podepsala. Příští týden přijede náš právce počítačové sítě a všechny tyto systémové "cestičky" přesune ke mně do počítače....
Pokud by i přesto problém přetrvával, doporučuji zavolat na postignum, oni vám poradí, jak si udělat zálohu certifikátu (je to i na jejich stránkách - přes isignum), budete si muset k tomuto zadat heslo, ale uložíte si certifikát do místa, které znáte a pak ho přes soubory do projektu vložíte, ale s heslem...
Doufám, že vám to takto pomůže a možná i ostatním, kteří udělali stejnou či podobnou chybu jako my při vyřizování el. podpisu...
Šárka
Komentáře k odpovědi
Opravdu nelze přiložit el. podpis. Kde nastala chyba? Máme finalizováno ale ne podanou žádost. Ráno se pokusíme znovu.
Komentáře k odpovědi
Dobrý den, myslím že elektronický podpis pracuje pouze v exploreru,v jiných prohlížečích dělá problémy.Není v tomto problém?
Dana
Dobrý den,
podali Vám, prosím, na helpline nějakou dobrou radu? Máme naprosto stejný problém.
Děkuji za odpověď.