Evaluace projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10626
Název zakázky: Evaluace projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 7. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. Radek Lintymer
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00551023
- Jméno: Ing. Jana Jandová
- Telefon: 221 922 760
- E-mail: jana.jandova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 7. 2015 16:54
Místo pro podání nabídek: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí Na Poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Hlavním výstupem předmětu plnění veřejné zakázky je evaluace projektu, tj. zpracování závěrečné evaluační zprávy, v rámci které bude zhodnocen proces rozvoje odborných znalostí a dovedností zaměstnanců (příp. OSVČ), jeho reálné dopady a nalezení případných doporučení pro zefektivnění realizace navazujících projektů v Operačním programu zaměstnanost (OPZ). To vše s ohledem na stanovené cíle projektu, při sledování efektu dopadu na jednotlivého člověka i celkové dopady na zaměstnanecký vzdělávací systém a celkovou zaměstnanost/nezaměstnanost. Tyto dopady budou hodnoceny i z hlediska rozdílných lokalit zapojených společností.
Základem prováděné evaluace by měla být popisná analýza, případové studie a hloubkové rozhovory s pracovníky Úřadu práce.
V závěrečné evaluační zprávě dodavatel zhodnotí pozitivní a negativní dopady realizace projektu, a to jak zamýšlené, tak i nezamýšlené. Zvlášť bude posuzován tento dopad na zaměstnance a na zaměstnavatele. Zahrnuto bude i hodnocení účinnosti, úspornosti, užitečnosti a udržitelnosti projektu.
Součástí evaluace musí být i statistická analýza podpořených společností a realizovaných kurzů (přehled oblastí činností zapojených společností, zapojení a případné rozdíly dle krajů působení, struktura a obsah realizovaných vzdělávacích aktivit, zapojení zaměstnanců, apod.) vycházející z agregační tabulky, kterou poskytne evaluátorovi zadavatel.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 379000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.11.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění není určeno.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Kvalita nabídky
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.00, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-ze-dne-14.7.2015.pdf (3. 5. 2016 13:36)
- priloha-1-navrh-smlouvy-evaluace-povez-fin.docx (3. 5. 2016 13:37)
- priloha-2-kryci-list-nabidky_2.doc (3. 5. 2016 13:37)
- priloha-3-cp-o-splneni-zakladnich-kvalifikacnich-predpokladu.doc (3. 5. 2016 13:37)
- vyzva-k-podani-nabidky-evaluace-povez.pdf (3. 5. 2016 13:37)
- priloha-4-seznam-subdodavatelu-vzor-.docx (3. 5. 2016 13:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: INESAN, s.r.o.
IČ: 24759384
DIČ: CZ24759384
Sídlo: Heřmanova 22, 170 00 Praha 7
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Menšíková
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: EuroProfis, s.r.o.
DIČ: CZ25640224
Sídlo: Vinohradská 29/93, Praha2 - 3. uchazeč
Název: HOPE GROUP, s.r.o., Divize EUservis.cz
DIČ: CZ5342282
Sídlo: Palackého tř. 10, Brno
Datum ukončení: 20. 8. 2015