Zpět

Evaluace projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10626

Název zakázky: Evaluace projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 7. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Radek Lintymer

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jana Jandová
  • Telefon: 221 922 760
  • E-mail: jana.jandova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 7. 2015 16:54

Místo pro podání nabídek:
Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí Na Poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Hlavním výstupem předmětu plnění veřejné zakázky je evaluace projektu, tj. zpracování závěrečné evaluační zprávy, v rámci které bude zhodnocen proces rozvoje odborných znalostí a dovedností zaměstnanců (příp. OSVČ), jeho reálné dopady a nalezení případných doporučení pro zefektivnění realizace navazujících projektů v Operačním programu zaměstnanost (OPZ). To vše s ohledem na stanovené cíle projektu, při sledování efektu dopadu na jednotlivého člověka i celkové dopady na zaměstnanecký vzdělávací systém a celkovou zaměstnanost/nezaměstnanost. Tyto dopady budou hodnoceny i z hlediska rozdílných lokalit zapojených společností.

 

Základem prováděné evaluace by měla být popisná analýza, případové studie a hloubkové rozhovory s pracovníky Úřadu práce.

 

V závěrečné evaluační zprávě dodavatel zhodnotí pozitivní a negativní dopady realizace projektu, a to jak zamýšlené, tak i nezamýšlené. Zvlášť bude posuzován tento dopad na zaměstnance a na zaměstnavatele. Zahrnuto bude i hodnocení účinnosti, úspornosti, užitečnosti a udržitelnosti projektu.

 

Součástí evaluace musí být i statistická analýza podpořených společností a realizovaných kurzů (přehled oblastí činností zapojených společností, zapojení a případné rozdíly dle krajů působení, struktura a obsah realizovaných vzdělávacích aktivit, zapojení zaměstnanců, apod.) vycházející z agregační tabulky, kterou poskytne evaluátorovi zadavatel.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 379000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.11.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění není určeno.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Kvalita nabídky

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.00, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: INESAN, s.r.o.
    IČ: 24759384
    DIČ: CZ24759384
    Sídlo: Heřmanova 22, 170 00 Praha 7
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Menšíková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: EuroProfis, s.r.o.

     

    IČ: 25640224
    DIČ: CZ25640224
    Sídlo: Vinohradská 29/93, Praha2

  • 3. uchazeč
    Název: HOPE GROUP, s.r.o., Divize EUservis.cz

     

     

    IČ: 5342282
    DIČ: CZ5342282
    Sídlo: Palackého tř. 10, Brno

Datum ukončení: 20. 8. 2015


 
Uveřejněno: 9. 7. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016