Zpět

Kurzy dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců společnosti LINET spol. s r.o. – II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9347

Název zakázky: Kurzy dalšího profesního vzdělávání zaměstnanců společnosti LINET spol. s r.o. – II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: LINET spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Želevčice 5, 274 01 Slaný

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimíra Michnová, personální ředitelka Telefon: +420 312 576 226 E-mail: vladimira.michnova@linet.cz

IČ zadavatele: 00507814

DIČ zadavatele: CZ00507814

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Lubomíra Pišťáková
  • Telefon: +420 312 576 496
  • E-mail: lubomira.pistakova@linet.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: LINET spol. s r.o. Želevčice 5 274 01 Slaný

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění realizace kurzů v následujících oblastech: finance, účetnictví a controlling, Human Resources, principy genderové rovnosti ve firemní praxi, jazykový kurz a kurzy měkkých dovedností pro interní lektory, kurz geriatrie, kurz logistiky plánování a řízení výroby a kurz skladník profesionál. Účastníci kurzů jsou vybraní zaměstnanci společnosti LINET spol. s r.o.

Zakázka je rozdělena na 6 částí s tím, že každý uchazeč může podat nabídku na jednu, dvě nebo více částí zakázky, přičemž každá část zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně.

Rozdělení zakázky na části:

1)    Kurzy v oblasti financí, účetnictví a controllingu

2)    Kurzy HR, kurzy prezentačních a komunikačních dovedností pro interní lektory, kurz principy genderové rovnosti

3)    Část 3 zakázky bude zadána v rámci VŘ č. 9225 (vyhlášené 23.10.2013)

4)    Školení v oblasti geriatrie

5)    Kurz logistiky plánování a řízení výroby, kurz skladníka

6)    E-learningový kurz anglického jazyka

 

Bližší specifikace a rozsah vzdělávacích kurzů je uveden v příloze č. 1 specifikace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 855500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení: 1.1.2014 Předpokládaný termín ukončení: 30.4.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Firemní kurzy budou probíhat v prostorách firmy LINET spol. s r.o. na adrese Želevčice 5, 274 01 Slaný. Otevřené kurzy budou probíhat v prostorách dodavatele. Specifikace místa plnění jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 1.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria a jejich váha u jednotlivých částí zakázky: 1) Kurzy v oblasti financí, účetnictví a controllingu: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60% 2) Kurzy HR, kurzy prezentačních a komunikačních dovedností pro interní lektory, kurz principy genderové rovnosti: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60% 3) Část 3 zakázky bude zadána v rámci VŘ č. 9225 4) Školení v oblasti geriatrie: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60 % 5) Kurz logistiky plánování a řízení výroby, kurz skladníka: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 60 % 6) Anglický jazyk: nabídková cena 40 %; kvalita nabízeného plnění 20 %; míra individualizace výuky 40 % Přesná specifikace a způsob posuzování jednotlivých hodnotících kritérií jsou uvedena v příloze č. 1.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Základní a profesní kvalifikační předpoklady Dodavatel předloží: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. c) čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – viz příloha č. 2 2. Technické kvalifikační předpoklady Část 1 - Kurzy v oblasti financí, účetnictví a controllingu a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení v oblasti financí, účetnictví a controllingu. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 3 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, které se týkaly realizace kurzů v oblasti financí, účetnictví a controllingu. Min. hodnota realizovaných významných služeb pak musí splňovat následující: hodnota min. 1 zakázky v oblasti realizace kurzů financí, účetnictví a controllingu přesahovala hodnotu 100 000 Kč bez DPH, Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží v nabídce čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. tříletou praxi v oblasti školení financí, účetnictví a controllingu, Splnění výše uvedených požadavků dále uchazeč před podpisem smlouvy doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). Část 2 - Kurzy HR, kurzy prezentačních a komunikačních dovedností pro interní lektory, kurz principy genderové rovnosti a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení v oblasti těchto kurzů: • T&D - Výběr vzdělávacích programů, realizace a hodnocení efektivnosti • Vzdělávání pomocí interních lektorů - zavádění a praxe společností • Praktický Comp&Ben • Kurzy prezentačních dovedností • Kurzy komunikačních dovedností • Kurz principů genderové rovnosti Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 3 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, z nichž min. 1 zakázka se týkala školení kurzů v oblasti HR, min. 1 zakázka se týkala školení v oblasti prezentačních a komunikačních dovedností a min. 1 zakázka se týkala školení v oblasti genderové rovnosti. Min. hodnota realizovaných významných služeb pak musí splňovat následující: hodnota min. 1 zakázky v oblasti realizace kurzů HR přesahovala 60 000 Kč bez DPH, hodnota min. 1 zakázky v oblasti realizace kurzů prezentačních a komunikačních dovedností přesahovala 75 000 Kč bez DPH, hodnota min. 1 zakázky v oblasti realizace kurzů principů genderové rovnosti přesahovala 10 000 Kč bez DPH. Pokud některá zakázka bude splňovat více než 1 z výše uvedených podmínek, lze pro prokázání kvalifikace považovat i splnění více bodů prostřednictvím 1 osvědčení. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží v nabídce čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů v oblasti HR, min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů prezentačních a komunikačních dovedností, min. 1 lektor, který bude mít min. jednoletou praxi v oblasti školení principů genderové rovnosti. Pokud některý z lektorů bude splňovat více než 1 z výše uvedených podmínek, lze pro prokázání kvalifikace považovat i splnění více bodů prostřednictvím praxe 1 lektora. Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). Část 3 – Bude zadáno v rámci VŘ č. 9225, které bylo vyhlášeno 23.10.2013 Část 4 - Školení v oblasti geriatrie a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení v oblasti geriatrie. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 2 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, přičemž minimální hodnota každé zakázky je 10 000 Kč bez DPH. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží seznam lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. tříletou praxi v oblasti školení kurzů v oblasti geriatrie. Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). Část 5 – Kurz logistiky plánování a řízení výroby, kurz skladníka a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení v oblasti logistiky plánování a řízení výroby a školení skladníků. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 2 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, přičemž min. 1 zakázka se týkala školení v oblasti logistiky plánování a řízení výroby a min. 1 zakázka se týkala školení skladníků. Hodnota každé zakázky musí přesahovat 20 000 Kč bez DPH. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. 4. Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží seznam lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů bude zastoupen min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů logistiky min. 1 lektor, který bude mít min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů skladníků Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). Část 6 - E-learningový kurz anglického jazyka a) Seznam významných služeb Uchazeč doloží seznam významných služeb obdobného charakteru, jako je předmět této části zakázky, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech. Službou obdobného charakteru je v rámci této části zakázky chápáno zajištění školení anglického jazyka ve formě tzv. blended learningu. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení dle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Výše uvedené profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč v nabídce čestným prohlášením, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu nejméně 3 významných služeb poskytnutých uchazečem (včetně dokladu dle bodu 1, 2 či 3 výše), které realizoval v posledních 3 letech, přičemž hodnota min. 1 zakázky musí přesahovat 100 000 Kč bez DPH. Seznam významných služeb bude podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče a bude obsahovat ke každé z uvedených významných služeb min. následující údaje: popis a rozsah významné služby, ze kterých bude jednoznačně vyplývat splnění výše uvedených požadavků, doba plnění - rok a měsíc realizace (tj. vymezení období, kdy byla služba poskytována) finanční hodnotu významné služby, identifikační údaje zadavatele/objednatele významné služby, jméno a podpis kontaktní osoby zadavatele, vč. telefonního a e-mailového spojení na danou osobu, u níž bude možné ověřit skutečnosti uvedené v popisu významné služby. b) Seznam lektorů Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží v nabídce čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Před podpisem smlouvy bude vybraný uchazeč vyzván k předložení seznamu lektorů, kteří se budou podílet na realizaci této části veřejné zakázky. Přičemž musí být splněny tyto min. požadavky: v týmu lektorů budou zastoupeni min. 3 lektoři, z nichž každý má min. dvouletou praxi v oblasti školení kurzů anglického jazyka zároveň min. 3 lektoři musí: - mít vysokoškolské vzdělání v oblasti výuky anglického jazyka nebo - mít znalost anglického jazyka minimálně na referenční úrovni C1 (tj. C1 nebo C2) Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, tzn. být úspěšným absolventem jazykové zkoušky odpovídající této úrovni. Splnění výše uvedených požadavků uchazeč doloží předložením profesních životopisů lektorů a dále prostřednictvím dokumentů dokládajících potřebnou úroveň znalosti anglického jazyka (tj. vysokoškolský diplom nebo certifikát o absolvování jazykové zkoušky výše definované min. úrovně). Profesní životopis lektora bude zpracován v následující struktuře: jméno a příjmení osoby, přehled profesní praxe, zejména vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky (z doloženého musí být patrna požadovaná zkušenost a délka praxe), údaj o tom, zda jde o zaměstnance uchazeče či osobu v jiném vztahu (jakém). Subdodavatelé Pokud se uchazeč rozhodne využít subdodavatele/subdodavatelů, musí specifikovat tu část veřejné zakázky, kterou má v úmyslu zajistit tímto způsobem. Sdružení dodavatelů Podává-li nabídku sdružení více dodavatelů, musí být v takové nabídce doložena smlouva o sdružení obsahující závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči Zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky. Dále bude ve společné nabídce výslovně uvedeno, který z dodavatelů bude vystupovat jménem sdružení (dodavatele).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1

Vítězný dodavatel
Název: CONTRAST CONSULTING PRAHA, spol. s r.o.
IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348
Sídlo: Vladimírova 12, 140 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Olga Cechlová, Ing. Ladislav Profota
Poznámka k dodavateli:

ČÁST 2

Vítězný dodavatel
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 407 01 Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ladislav Buček, Mgr. Pavlína Šlajsová
Poznámka k dodavateli:

2. uchazeč
Název: Audit organizace s.r.o.
IČ: 28416686
DIČ: CZ28416686
Sídlo: Bělehradská 347/54, 120 00 Praha 2
 

3. uchazeč
Název: PhDr. Luděk Vajner
IČ: 15282228
DIČ: CZ6203261823
Sídlo: Nám. Míru 600/200, 120 00 Praha2

ČÁST 4

Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Martina Stehlíková
IČ: 76001121
DIČ: Není plátce DPH
Sídlo: Dunajská21, 625 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Martina Stehlíková
Poznámka k dodavateli:

ČÁST 5

Vítězný dodavatel
Název: API - Akademie produktivity a inovací, s.r.o.
IČ: 27382133
DIČ: CZ27382133
Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Denisa Pavelková
Poznámka k dodavateli:

ČÁST 6

Vítězný dodavatel
Název: OneToOne s.r.o.
IČ: 24684660
DIČ: CZ24684660
Sídlo: Pobřežní 16, 186 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Renata Rosbergová
Poznámka k dodavateli:

 

Vítězný dodavatel
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli:

 

Vítězný dodavatel
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli:

 

Vítězný dodavatel
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli:

Vítězný dodavatel
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli:

 

 

Datum ukončení: 30. 1. 2014


 
Uveřejněno: 27. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016