Rekvalifikační kurz – Masér pro sportovní a rekondiční masáže mimo oblast zdravotnictví
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9470
Název zakázky: Rekvalifikační kurz – Masér pro sportovní a rekondiční masáže mimo oblast zdravotnictví
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 1. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Přerov
Sídlo zadavatele: Generála Štefánika 8, Přerov
- Jméno: Ing. Andrea Hošťálková tel: 581 299 728 e-mail: hkprerov@hkprerov.cz
IČ zadavatele: 47676981
DIČ zadavatele: CZ47676981
- Jméno: Ing. Andrea Hošťálková
- Telefon: 581 299 729
- E-mail: hkprerov@hkprerov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 1. 2014 11:00
Místo pro podání nabídek: Okresní hospodářská komora Přerov Generála Štefánika 8 750 02 Přerov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka rekvalifikačního kurzu – MASÉR pro sportovní a rekondiční masáže mimo oblast zdravotnictví v rozsahu 152 h v rámci projektu „NOVÁ ŠANCE 2“, jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Přerov.
Obsah kurzu:
V praktické části bude vyučována komplexní sestava sportovní a rekondiční masáže.
V teoretické části: historie masáže, provedení hmatů, základy anatomie, ortopedie, dermatologie, psychologie, první pomoc, indikace a kontraindikace masáže, hygienické zásady.
Cíl kurzu:
Absolvent získá znalosti a dovednosti potřebné k vykonávání pracovní činnosti jak po stránce teoretické, tak i praktické. Kurz je ukončen závěrečnou zkouškou.
Počet účastníků: 1 osoba
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Olomouc
(prostory pro výuku zajistí dodavatel zakázky)
Splatnost faktury: 14 dnů
Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 14700,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín realizace zakázky: leden – březen 2013
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Olomouc (prostory pro výuku zajistí dodavatel zakázky)
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) • doklad o oprávnění k podnikání např. výpis z živnostenského rejstříku (prostá kopie ne starší 90 dnů)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Informace pro uchazeče: Formální náležitosti nabídky: 1) písemná forma 2) podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče 3) nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem "NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 1 – Masér k projektu NOVÁ ŠANCE 2. K předložení nabídky využijte formulář v příloze č. 1.
Soubory ke stažení:
- smlouva-navrh-maser.doc (2. 5. 2016 11:25)
- vyzva-vr1-maser-priloha-c.1.doc (2. 5. 2016 11:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Pavla Nábělková
IČ: 18963501
DIČ: CZ5557250457
Sídlo: Loučany 698, 783 44
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavla Nábělková - 2. uchazeč
Název: Josef Daníček - SILEX Olomouc
IČ: 63315891
DIČ: CZ411003450
Sídlo: Družstevní 43, Olomouc, 779 00 - 3. uchazeč
Název: Iveta Štetinová
IČ: 70590249
DIČ: CZ6856261588
Sídlo: Družstevní 35, Olomouc, 779 00
Datum ukončení: 27. 1. 2014