Vnitřní autorizace z obchodního práva ve společnostech skupiny VÍTKOVICE
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8780
Název zakázky: Vnitřní autorizace z obchodního práva ve společnostech skupiny VÍTKOVICE
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: VÍTKOVICE, a.s.
Sídlo zadavatele: Ruská 2887/101, Vítkovice 703 00 Ostrava
- Jméno: Martin Lehocký, MBA, personální ředitel 595 953 034 martin.lehocky@vitkovice.cz
IČ zadavatele: 45193070
DIČ zadavatele: CZ45193070
- Jméno: Martin Lehocký, MBA
- Telefon: 595 953 034
- E-mail: martin.lehocky@vitkovice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 7. 2013 14:00
Místo pro podání nabídek: Zachveja & Blaško, advokátní kancelář, s.r.o., Ostrava, Moravská Ostrava, 28. října 1727/108, PSČ 702 00 Nabídku lze podat kurýrem či poštou na uvedenou adresu, a po předchozí domluvě také osobně na uvedené adrese ve všední dny od 9:00 do 14:00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
1. Předmětem zakázky je:
I. vzdělávání vybraných zaměstnanců podniků sdružených ve skupině VÍTKOVICE, které je zaměřeno na získávání znalostí z obchodního práva (OP) podle právní úpravy účinné od 1.1.2014. Tato právní úprava je obsažena v novém Občanském zákoníku a zásadně mění dosavadní platnou legislativu v OP, která je nyní obsažena v Obchodním zákoníku, který přestane platit 31.12.2013.
II. vzdělávání nově jmenovaných zaměstnanců, kteří jsou zodpovědni za oblast Rovné příležitosti žen a mužů (RŽM).
III. zavedení e-learningu pro práci s aktuálními informacemi z OP a řešení problematiky RŽM.
2. Podrobná specifikace:
Ad I. Vzdělávání v oblasti obchodního práva
Cíl: Vzdělávat cílové skupiny zaměstnanců v potřebných znalostech pro úspěšné vykonávání jejich funkcí od 1.1.2014 v reakci na ZÁSADNÍ LEGISLATIVNÍ ZMĚNY V OP (klíčové aktivity KA1 a KA2)
a. KA1 "Akreditace z OP"
317 zařazených zaměstnanců absolvuje školení ve 3 znalostních úrovních (levelech) PL1-3.
Obsah vzdělávání:
Obchodně závazkové vztahy dle legislativy obsažené v novém Občanském zákoníku - zákon 89/2012 Sb., který bude účinný od 1.1.2014.
Level 1 (PL1) – základní úroveň znalostí
Rozsah: 2 dny (16 vyučovacích hodin, dále VH, 1 VH = 45min)
Cílová skupina: střední management, včetně specialistů finančních, řízení jakosti a asistentů manažerů (mimo útvar obchodu a nákupu)
Počet účastníků: 7 skupin/á 18 osob
Level 2 (PL2) – základní obchodní úroveň znalostí
Rozsah: 3 dny (24 VH)
Cílová skupina: ostatní zaměstnanci obchodních útvarů a útvarů nákupu (mimo zaměstnance zahrnuté v PL 3)
Počet účastníků: 8 skupin/á 15 – 16 osob
Level 3 (PL3) – vyšší obchodní úroveň znalostí
Rozsah: 4 dny (32 VH)
Cílová skupina: zaměstnanci obchodních útvarů a útvarů nákupu - specialisté (mimo zaměstnance zahrnuté v PL 2)
Počet účastníků: 5 skupin/á 12 - 13 osob
Prostřednictvím této vzdělávací aktivity získají zaměstnanci způsobilost k výkonu funkce, která bude ověřena Akreditační zkouškou z OP a úspěšní absolventi získají certifikát o absolvovaném levelu.
Následně budou všichni absolventi využívat e-learning v KA4.
b. KA2 "Průběžné specializační vzdělávání z OP"
126 zařazených zaměstnanců, kteří složí Akreditační zkoušku v KA1, se bude dále vzdělávat v průběžném systému specializačního vzdělávání z OP, a to s ohledem na specifika svého pracovního zařazení , a to opět v PL1-3.
Obsah vzdělávání:
Získání potřebných speciálních znalostí z účinné legislativy po 1.1.2014 (a nácvik potřebných dovedností) z oblasti obchodně závazkových vztahů pro definované skupiny zaměstnanců
Level 1 (PL1) – základní úroveň znalostí
Rozsah: 2 dny (16 VH)
Cílová skupina: vybraný střední management, včetně specialistů finančních, řízení jakosti a asistentů manažerů (mimo útvar obchodu a nákupu)
Počet účastníků: 4 skupiny/á 10 osob
Level 2 (PL2) – základní obchodní úroveň znalostí
Rozsah: 4 dny (32 VH)
Cílová skupina: ostatní zaměstnanci obchodních útvarů a útvarů nákupu (mimo zaměstnance zahrnuté v PL 3)
Počet účastníků: 6 skupin/á 10 osob
Level 3 (PL3) – vyšší obchodní úroveň znalostí
Rozsah: 6 dnů (48 VH)
Cílová skupina: zaměstnanci obchodních útvarů a útvarů nákupu - specialisté (mimo zaměstnance zahrnuté v PL 2)
Počet účastníků: 3 skupiny/á 8 - 9 osob
Úroveň znalostí je ověřena závěrečný testem a úspěšní absolventi získají certifikát o absolvovaném levelu.
Následně budou všichni absolventi využívat e-learning v KA4.
Ad II. Vzdělávání v oblasti Rovných příležitostí mužů a žen
Cíl: Vzdělávat jmenované zaměstnance podniků skupiny VÍTKOVICE, kteří budou zodpovědni za OBLAST ROVNÝCH PŘÍLEŽITOSTÍ MUŽŮ A ŽEN (klíčová aktivita KA3)
Rozsah: 2 dny (16 VH)
Cílová skupina: jmenovaní zaměstnanci pro oblast realizace RMŽ
Počet účastníků: 1 skupina/ 15 osob
Vzdělávání bude ukončeno formou písemného testu. Úspěšný absolvent obdrží certifikát a bude dále vzděláván v KA4.
Ad III. Zavedení e-learningu pro práci s aktuálními informacemi z OP a řešení problematiky RŽM
Cílem této KA je, aby vybraní zaměstnanci dostávali aktuální informace především o legislativních změnách v OP a aktualitách řešení problematiky RŽM nejen ve skupině VÍTKOVICE. A také, aby byli vedeni touto formou k soustavné práci v těchto oblastech.
Cílová skupina: všichni účastníci předchozích vzdělávacích aktivit
Počet účastníků: 332 osob
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3692000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění předmětu této smlouvy je od nabytí účinnosti smlouvy do 30.4.2015. Konkrétní termíny jednotlivých vzdělávacích aktivit dohodne objednatel s poskytovatelem. Za tímto účelem poskytovatel zpracuje orientační harmonogram vzdělávacích aktivit, který předloží k úpravám a schválení objednateli (dále také jen „Harmonogram“).
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je Personální a vzdělávací centrum, VÍTKOVICE a.s., Kotkova ul.4, VÍtkovice, Ostrava, kde budou realizovány jednotlivé vzdělávací aktivity.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Kritérium číselné: Nabídková cena zakázky bez DPH 30% Pro hodnocení kritéria ceny se považuje za nejvýhodnější nabídka s nejnižší hodnotou Způsob hodnocení číselného kritéria: Kritérium 1 je kritérium číselné a bude použit tento způsob hodnocení: nejnižší cena ------------------------------------------ x váha vyjádřená v procentech cena hodnocené nabídky Pro hodnocení tohoto kritéria je nejvhodnější nabídkou je ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší cenu. 2. Kritéria subjektivní 70 % Způsob hodnocení nabídek v rámci subjektivních kritérií Hodnocené nabídky budou hodnoceny dle jednotlivých subjektivních/dílčích kritérií na bodové stupnici dle níže uvedeného schématu – nejlepší nabídce bude přidělen nejvyšší možný počet bodů a každé další nabídce bude přiřazeno takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria/subkritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Více nabídkám může být přiřazen stejný počet bodů. V rámci každého subjektivního kritéria budou nabídky hodnoceny dle dílčích kritérií, příp. subkritérií, jejichž maximální bodová hodnota a váhy jsou uvedeny v následujícím popisu hodnocení. V rámci dílčího kritéria se bodový součet všech subkritérií vždy rovná 100. Udělené body pak budou zváženy dle vzorce: Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech Subjektivní kritérium č. 2.1 Osnovy a rozsah výuky (jednotlivých bodů osnov) pro každou KA 10% Hodnocena budou dílčí kritéria a, b, c: Ad a) osnova vzdělávací aktivity KA1 – 40% Hodnocena budou subkritéria aa ,ab aa) úplnost osnov pro LEVEL 3, 2, 1 80 bodů získá nabídka s nejúplnějšími osnovami pro KA1 pro LEVEL 3, 2, 1 ab) přiměřenost časové dotace pro jednotlivé body osnov 20 bodů získá nabídka s nejpřiměřenější časovou dotací pro jednotlivé body osnov pro KA1 pro LEVEL 3, 2, 1 Ad b) osnova vzdělávací aktivity KA2– 40% Hodnocena budou subkritéria ba ,bb ba) úplnost osnov pro LEVEL 3, 2, 1 80 bodů získá nabídka s nejúplnějšími osnovami pro KA 2 pro LEVEL 3, 2, 1 bb) přiměřenost časové dotace pro jednotlivé body osnov 20 bodů získá nabídka s nejpřiměřenější časovou dotací pro jednotlivé body osnov pro KA2 pro LEVEL 3, 2, 1 Ad c) osnova vzdělávací aktivity KA 3 – 20 % Hodnocena budou subkritéria ca ,cb ca) vhodnost osnovy KA 3 pro firemní prostředí 80 bodů získá nejvhodnější osnova KA 3 pro firemní prostředí cb) přiměřenost časové dotace pro jednotlivé body osnovy 20 bodů získá nabídka s nejpřiměřenější časovou dotací pro jednotlivé body osnovy pro KA3 Subjektivní kritérium č.2.2 Odbornost a kvalita zpracovaných vzorových výukových materiálů 70% Hodnocena budou dílčí kritéria a, b, c, d,e: a) Identifikace § vztahujících se k zadaným tématům podle nového Občanského zákoníku – 5% Hodnoceno bude subkritérium aa aa) úplnost identifikace § 100 bodů získá nabídka s nejúplnější identifikací § vztahujících se k zadaným tématům b) Osnova a text přednášek vztahující se k zadaným tématům (v potřebném rozsahu stran A4 pro objasnění tématiky) – 40% Hodnocena budou subkritéria ba ,bb ba) komplexnost zpracovaných osnov a textů 20 bodů získá nabídka s nejkomplexněji zpracovanými osnovami a texty přednášek vztahujících se k zadaným tématům bb) odborná úroveň zpracovaných osnov a textů 80 bodů získá nabídka s osnovami a texty přednášek vztahujících se k zadaným tématům na nejvyšší odborné úrovni c) Případové studie k zadaným tématům (v potřebném rozsahu stran A4) z oblasti strojírenství, které vhodným způsobem objasní zadanou problematiku včetně procvičení – 40% Hodnocena budou subkritéria ca ,cb,cc ca) vhodnost případových studií pro zadavatele 30 bodů získá nabídka s nejvhodnějšími případovými studiemi vzhledem k zadavateli – strojírenské firmě cb) vhodnost způsobu procvičení 60 bodů získá nabídka s nejvhodnějším způsobem procvičení případových studií cc) přiměřenost hodinové dotace 10 bodů získá nabídka s nejpřiměřenější hodinovou dotací k procvičení případových studií d). Srovnání zadaných témat s předchozí právní úpravou dle Obchodního zákoníku – 5% Hodnoceno bude subkritérium da da) správnost srovnání 100 bodů získá nabídka se zcela správným srovnáním zadaných témat s předchozí právní úpravou dle Obchodního zákoníku e) Testy pro efektivní ověření získaných znalostí ze zadaných témat s počtem otázek vzhledem k charakteru zadaných témat, včetně časové dotace trvání testů a zpětné vazby k testům, klíče správných odpovědí – 10% Hodnocena budou subkritéria ea ,eb, ec,ed,ee ea) úplnost testů vzhledem k tématům 20 bodů získá nabídka s nejúplněji propracovanými testy pro ověření získaných znalostí eb) výstižnost zařazených otázek vzhledem k tématům 20 bodů získá nabídka s nejvýstižnějšími otázkami pro ověření získaných znalostí ec) vhodnost navrženého způsobu zpětné vazby k testům 20 bodů získá nabídka s nejvhodnějším způsobem zpětné vazby k testům ed) správnost Klíčů správných odpovědí 20 bodů získá nabídka se zcela správnými Klíči správných odpovědí ee) přiměřenost hodinové dotace testů a zpětných vazeb 20 bodů získá nabídka s nejpřiměřenější hodinovou dotací testů a zpětných vazeb Subjektivní kritérium č.2.3 Metodologie vzdělávání - metody (způsob realizace) vzdělávacích kurzů 10% Hodnocena budou subkritéria aa, ab, ac aa) způsoby respektování specifik ve vzdělávání dospělých a dodržování zásad při vzdělávání dospělých 35 bodů získá nabídka s nejlépe navrženým způsobem respektování specifik a zásad vzdělávání dospělých ab) způsoby motivace cílové skupiny ke vzdělávání 35 bodů získá nabídka s nejlepším návrhem způsobu motivace cílové skupiny projektu ke vzdělávání ac) vhodnost navrhovaných metod, prostředků, pomůcek, materiálů pro výuku realizovaných kurzů včetně zdůvodnění výběru pro jednotlivé KA 30 bodů získá nabídka s nejvhodnějším návrhem metod, prostředků, pomůcek, materiálů pro výuku realizovaných kurzů včetně zdůvodnění výběru pro jednotlivé KA Subjektivní kritérium č. 2.4 Metodologie evaluace vzdělávání 10% Hodnocena budou subkritéria aa, ab, aa) vhodnost návrhu hodnocení vzdělávacích aktivit a zpětné vazby pro zadavatele 50 bodů získá nabídka, která navrhne nejvhodnější návrh hodnocení vzdělávacích aktivit, tak aby zadavatel získal komplexní obraz o přínosu a kvalitě vzdělávacích aktivit ab) vhodnost návrhu ověřování získaných znalostí a dovedností účastníků kurzů 50 bodů získá nabídka, která navrhne nejvhodnější způsob ověřování získaných znalostí a dovedností účastníků kurzů, tak aby byla jasná efektivita vzdělávacího procesu.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: A. Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je uchazeč, který: 1. splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53 zákona; 2. splní profesní kvalifikační předpoklady podle: a. § 54 písmene a) zákona – doložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b. § 54 písmene b) zákona – doložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, 3. splní technické kvalifikační předpoklady: a. Podle § 56 odst. 2 písm. a) zákona splní technické kvalifikační předpoklady uchazeč, který předloží seznam služeb poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech v oblasti obchodního právního vzdělávání, v celkové hodnotě minimálně 1 000 000,- Kč (bez DPH). Uchazeč prokáže splnění technického kvalifikačního předpokladu předložením seznamu příslušných služeb s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí podepsaného uchazečem. Přílohou tohoto seznamu musí být: I. osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli; nebo II. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli; nebo III. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. b. Podle §56 odst. 2 písm. e) předloží uchazeč osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci uchazeče, a to předložením seznamu alespoň 3 lektorů. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že lektoři splňují následující požadavky: I. Všichni lektoři musí mít ukončené magisterské vysokoškolské vzdělání v oboru Právo (bude doloženo dokladem prokazující dosažené vzdělání lektorů) II. Všichni lektoři musí mít praxi minimálně 5 let v oblasti obchodního práva, což bude doloženo vlastnoručně podepsaným životopisem s níže uvedenou strukturou: - jméno a příjmení lektora, - dosažené vzdělání, - délku odborné praxe, - přehled odborné praxe ve zpětném členění relevantní k obchodnímu právu - čestné prohlášení o bezúhonnosti a pravdivosti údajů v životopise obsažených, - kontaktní údaje (e-mail, mobilní tel. č.) osoby, - údaj o tom, zda jde o osobu v zaměstnaneckém či smluvním vztahu k dodavateli. III. Bude doloženo čestné prohlášení lektorů, že se budou podílet na plnění této veřejné zakázky. Lektoři uvedení v tomto seznamu se budou podílet na plnění této veřejné zakázky po celou dobu zakázky. Vybraný uchazeč bude oprávněn navrhnout zadavateli jako nového lektora pouze osobu splňující veškeré shora uvedené požadavky zadavatele. Výměnu lektora je uchazeč povinen zadavateli oznámit nejpozději do 10 dnů od této změny. B. Splnění požadovaných kvalifikačních předpokladů uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení (příloha č. 4 zadávací dokumentace). Uchazeč, se kterým bude uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Písemný návrh smlouvy, který je povinnou součástí nabídky, bude zpracován v souladu s přílohou č. 1 zadávací dokumentace (včetně její přílohy č. 1). Tento návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou podepisovat a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá uchazeč příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, plná moc). Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Součástí krycího listu nabídky bude prohlášení uchazeče, že není subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud uchazeč podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími uchazeči nebo je subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým uchazečem vyřadí. Společnou nabídkou se rozumí nabídka, kterou podalo za podmínek stanovených v § 51 odst. 6 zákona více uchazečů společně. V takovém případě se uchazeči podávající společnou nabídku považují za jednoho uchazeče. Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii v listinné formě, v českém jazyce. Uchazeč předloží nabídku vedle požadované listinné formy též 1x v elektronické podobě na CD (nebo jiném obdobném vhodném médiu). Elektronickou podobou se rozumí scan kompletní verze listinné nabídky (včetně scanu návrhu smlouvy podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče). Nosič CD musí být označen identifikačními údaji uchazeče a názvem a označením veřejné zakázky a dodán v neporušeném obalu. Dokumenty budou poskytnuty také 1x v editovatelném formátu Word, Excel, Pdf anebo v odpovídajícím open office formátu. Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje) a podepsána (na krycím listu) oprávněnou osobou. K dokladům a listinám předloženým v jiném než českém jazyce musí být připojen jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka vyjma dokladů předkládaných v souladu s ust. § 51 odst. 7 ZVZ. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Všechny listy nabídky budou číslovány vzestupnou číselnou řadou a budou zajištěny proti manipulaci.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.-1-a-2.pdf (1. 5. 2016 01:46)
- zadavaci-dokumentace-vitkovice-final.pdf (1. 5. 2016 01:46)
- zd-priloha-1-priloha-c.-1-smlouvy_1.doc (1. 5. 2016 01:46)
- zd-priloha-1.doc (1. 5. 2016 01:46)
- zd-priloha-2_1.doc (1. 5. 2016 01:46)
- zd-priloha-3_1.doc (1. 5. 2016 01:46)
- zd-priloha-4.doc (1. 5. 2016 01:46)
- zd-priloha-5_1.doc (1. 5. 2016 01:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: VÍTKOVICE a.s., sídlem Ruská 2887/101, Ostrava – Vítkovice, 703 00, IČ: 45193070, zastoupen na základě plné moci Martinem Lehockým, MBA, personálním ředitelem, coby zadavatel veřejné zakázky s názvem: „Vnitřní autorizace z obchodního práva ve společnostech skupiny VÍTKOVICE“, zadávané druhem zjednodušeného podlimitního řízení dle ustanovení § 38 ZVZ, rozhodl, na základě Zprávy o posouzení a hodnocení nabídek vyhotovené hodnotící komisí jmenovanou pro tyto účely, o zrušení zadávacího řízení této veřejné zakázky, a to z důvodu dle ustanovení § 84 odst. 1 písm. e) ZVZ, neboť po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka.
Datum ukončení: 12. 8. 2013