Zpět

Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích programů tematické oblasti Optimalizace procesů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 7023

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích programů tematické oblasti Optimalizace procesů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: KOVONA SYSTEM, a.s.

Sídlo zadavatele: Průmyslová 2007

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Hudzieczek (558 764 111, jan.hudzieczek@kovona.cz) Ing. Aleš Nosek (558 764 130, ales.nosek@kovona.cz)

IČ zadavatele: 25855646

DIČ zadavatele: CZ25855646

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mariola Kožusznik
  • Telefon: 558 764 136, 606 833 673
  • E-mail: mariola.kozusznik@kovona.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 6. 2011 00:00

Místo pro podání nabídek:
Český Těšín, Průmyslová 2007, PSČ 737 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je nákup služeb – vzdělávacích programů tematické oblasti Optimalizace procesů rozdělených do:

I.    Kurzů specifického vzdělávání:

1.      Plánování výroby v KOVONA SYSTEM v procesu technologie, nákupu, logistiky a expedice

2.      Mapování a optimalizace toku materiálu v halách H2 - H6

3.      Optimalizace normativní základny v KOVONA SYSTEM

 

II.   Aktivit obecného vzdělávání

1.    Workshopy na pracovištích k identifikaci úzkých a problémových oblastí s dopadem na efektivitu

2.    Workshopy na pracovištích k tvorbě návrhů na systémové změny

3.    Workshopy na pracovištích ke zjištění účinnosti zavedených změn

Podrobněji jsou jednotlivá dílčí plnění uvedena v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1030000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.7.2011-31.12.2012

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle dohody s dodavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• nabídková cena – váha 50 % • inovativnost a kvalita nabídky – váha 40 % • řízení a organizační zabezpečení zakázky a součinnost se zadavatelem při administraci zakázky – váha 10 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ne starší 90 dní k datu podání nabídky) · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (ne starší 90 dní k datu podání nabídky)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk český.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Viz Zadávací dokumentace.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: IPA Slovakia, Združenie
    IČ: 31687580
    DIČ: SK2020485797
    Sídlo: Veĺký Diel 3323, 010 08 Žilina, Slovenská republika
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Prof.Ing.Ján Košturiak, PhD. , Ing. Jozef Krišťak, PhD.
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: DC VISION, s.r.o. 
    IČ: 25366254
    DIČ: CZ25366254
    Sídlo: Krnovská 58, 746 01 Opava

  • 3. uchazeč
    Název: TEMPO CZ consulting s.r.o.
    IČ: 25817663
    DIČ: CZ25817663
    Sídlo: Komárkova 1294/10, 148 00 Praha - Chodov
  • 4. uchazeč
    Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
    IČ: 27489698
    DIČ: CZ27489698
    Sídlo: Škroupova 631, Hradec Králové 2, 500 02
  • 5. uchazeč
    Název: API - Akademie produktivity a inovací, s.r.o.
    IČ: 27382133
    DIČ: CZ27382133
    Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný
  • 6. uchazeč
    Název: DTO CZ, s.r.o. 
    IČ: 47666439
    DIČ: CZ47666439
    Sídlo: Mariánské nám. 480/5, 709 28 Ostrava

Datum ukončení: 13. 6. 2011


 
Uveřejněno: 24. 5. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016