Zpět

Zabezpečení vzdělávání pro pracovníky poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji – klíčové aktivity 2 - 4

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9689

Název zakázky: Zabezpečení vzdělávání pro pracovníky poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji – klíčové aktivity 2 - 4

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Jihomoravský kraj

Sídlo zadavatele: Žerotínovo náměstí 3, 602 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Václav Božek, CSc., +420 541651251, bozek.vaclav@kr-jihomoravsky.cz

IČ zadavatele: 70888337

DIČ zadavatele: CZ70888337

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ivo Minařík, MPA
  • Telefon: +420541651342
  • E-mail: minarik.ivo@kr-jihomoravsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Poštou se nabídka podává zadavateli na adresu: Jihomoravský kraj, Krajský úřad Jihomoravského kraje, Odbor regionálního rozvoje, Žerotínovo nám. 3/5, Brno, PSČ 601 82. Osobně se nabídka podává zadavateli v sídle zadavatele na adrese Jihomoravský kraj, Krajský úřad Jihomoravského kraje, Odbor regionálního rozvoje, Žerotínovo nám. 3/5, Brno, PSČ 601 82, kancelář č. 242, a to v pracovních dnech od 8 hodin do 14 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

část 1 veřejné zakázky – PROFESNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ POSKYTOVATELŮ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB:

 

Bude proškoleno

-       celkem cca 75 vedoucích pracovníků rozdělených do 5 skupin (BLOK I)

-       celkem cca 225 účastníků - sociálních pracovníků, pracovníků v sociálních službách a vedoucích pracovníků - rozdělených do 15 skupin (BLOK II).

 

Službou se rozumí zajištění dalšího odborného akreditovaného vzdělávání podle § 111 z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, v následujících modulech:

 

(Pozn.: stručný obsah vzdělávání je příkladný, nikoli striktně daný)

 

BLOK I - Vzdělávání určené vedoucím pracovníkům

 

-       Řízení lidských zdrojů: Specifika řízení lidských zdrojů v organizacích sociální oblasti, plánování lidských zdrojů, nábor, výběr a adaptace zaměstnanců, vedení, motivace a hodnocení zaměstnanců, profesionální a kariérový rozvoj zaměstnanců, motivačně – sociální programy, firemní kultura.

-       Psychosociální dovednosti a kompetence manažera: Osobnost a role manažera, struktura osobnosti, komunikační schopnosti a dovednosti - umění naslouchat, přesvědčovat, asertivní jednání, řešení konfliktů, psychohygiena, zátěžové situace, syndrom vyhoření, profesní etika, etický kodex.

-       Systém řízení kvality sociálních služeb (QMSS): Systém QMSS  a podmínky realizovatelnosti systému QMSS v organizaci, plánování a tvorba strategií, delegování pravomocí, komunikace v týmu, kompetence manažera, organizace a plánování práce, řízení času, struktura záměrů a cílů, struktura služeb a procesní struktura, právní úprava sociálních služeb, standardizace.

-       Ekonomika a finanční řízení organizace: Zdroje financování sociálních služeb, specifika financí v sociální oblasti, finanční řízení a plánování, rozpočet, ekonomika sektoru sociálních služeb

-       Public relations v sociálních službách: Vztah s veřejností, mediální prezentace, publicita, nástroje public relations, získávání zpětné vazby a obousměrnost komunikace, sociální odpovědnost organizací, krizová komunikace, udržení a zlepšení image organizace.   

 

BLOK II – Vzdělávání určené pracovníkům poskytovatelů sociálních služeb (vedoucí pracovníci, sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách)

 

-       Zvládání stresu: Druhy stresu, stresové faktory, psychické a fyziologické reakce na stres, nástroje zvládání stresu, dlouhodobé zvládání stresu, techniky zvládání zátěže, relaxační techniky, úzkost a deprese, emoce a emoční stabilita.

-       Asertivita a efektivní komunikace: Verbální a neverbální komunikace, aktivní naslouchání, asertivita, komunikační chyby, základy řešení konfliktů, směřování komunikace k cíli, kontraktace zakázky s klientem, přizpůsobení komunikace situačním faktorům, komunikační styly, praktické nácviky.

-       Motivace a sebe-motivace: Vnější a vnitřní faktory motivace, potřeby jedince a jejich saturace, aspirace a ambice, stanovování cílů, práce s afirmacemi, adaptace na změnu, motivace v pracovním procesu.

-       Prevence syndromu vyhoření: Význam problematiky syndromu vyhoření pro práci v pomáhajících profesích, fyzické, psychické a sociální symptomy syndromu vyhoření, rizikové faktory, protektivní faktory a metody prevence, metody sebereflexe. 

-       Psychohygiena a její podoby: Mentální hygiena a její udržování, význam v pomáhajících profesích, techniky a nástroje psychohygieny a sebepoznávání, relaxační techniky.

 

Celkový rozsah poskytovaných služeb bude činit:

 

-       každý modul BLOKU I bude vyučován dodavatelem formou prezenční výuky v rozsahu 2 vyučovacích dnů, tj. 2 x 8 hodin, pro každou z 5 skupin účastníků vedoucích pracovníků;

 

-       každý modul BLOKU II bude vyučován dodavatelem formou prezenční výuky v rozsahu 1 vyučovacího dne, tj. 1 x 8 hodin, pro každou z 15 skupin účastníků (vedoucí pracovníci, sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách).

 

Dodavatel je povinen při zajištění části předmětu plnění spočívající v proškolení uplatnit především tyto metody vzdělávání a způsob vedení školení:

 

-       každý účastník školení obdrží nejpozději před začátkem výuky podkladový studijní materiál, kde bude stručně a přehledně zpracována probíraná problematika; každý studijní materiál ve 3 vyhotoveních obdrží také objednatel,

-       veškeré studijní materiály budou obsahovat povinné náležitosti publicity Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost dle Manuálu pro publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost přístupné na www.esfcr.cz,

-       při výuce bude využívána výuková technika jako notebook, flipchart, dataprojektor apod., které budou po dohodě s objednatelem zajištěny objednatelem,

-       lektor bude věnovat pozornost jednotlivým účastníkům a preferovat individuální přístup,

-       školení bude vedeno interaktivně, aby byli všichni účastníci zapojeni do probírané problematiky,

-       při realizaci vzdělávání bude kladen důraz na maximální zaměření obsahu modulů do praxe, vzdělávání bude vedeno formou praktických tréninků a řešení reálných situací.

 

Dodavatel v rámci předmětu plnění zajistí po absolvování všech modulů pro každou skupinu zpracování evaluace proběhlého vzdělávání, a to formou evaluačních dotazníků, které všichni účastníci každé skupiny vždy bezprostředně po ukončeném vzdělávání své skupiny vyplní, následně dodavatel zpracuje výsledky vyplněných dotazníků a formou souhrnné evaluační zprávy předá objednateli vždy po ukončení vzdělávání každé skupiny účastníků. Všechny vyplněné evaluační dotazníky předá dodavatel objednateli.

 

Dodavatel vystaví všem účastníkům vzdělávání certifikát o absolvovaném vzdělávání. Dodavatel dodá jednotlivé výstupy objednateli postupně tak, jak budou realizovány jednotlivé části předmětu plnění.

 

 

část 2 veřejné zakázky – SPECIFIKA SOCIÁLNÍ PRÁCE S CÍLOVOU SKUPINOU SENIOŘI

 

 

Bude proškoleno celkem cca 40 sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách působících v oblasti sociální práce se seniory.

 

Službou se rozumí zajištění dalšího odborného akreditovaného vzdělávání podle § 111 z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, v následujících modulech:

 

(Pozn.: stručný obsah vzdělávání je příkladný, nikoli striktně daný)

 

-       Komunikace s lidmi s demencí: praktický nácvik: Specifika práce a komunikace s lidmi s demencí, demence a změny chování a projevů jedince, verbální a neverbální komunikace, haptická komunikace, přizpůsobení komunikace situačním faktorům, aktivizace klienta, komunikační styly, praktické nácviky a modelové situace.  

-       Bazální stimulace: Východiska konceptu bazální stimulace, komunikace v procesu bazální stimulace, somatické podněty, vibrační stimulace, vestibulární podněty, sluchové a vizuální stimulace, ritualizovaná péče, individuální plán práce s klientem, biografická anamnéza, kontraindikace, praktické nácviky.

-       Setkávání se smrtí, duchovenská péče: Fenomén smrt a setkání se smrtí v pomáhajících profesích, reakce na těžké životní situace, zvládaní zátěže, adaptivní zvládání stresu, potřeby umírajícího, důstojnost péče, komunikace s příbuznými a jejich zapojení a podpora, duchovenská péče a náboženské instituce v ČR, místo duchovenské péče v specifických pomáhajících profesích, možnosti a nástroje duchovenské péče, komunikace mezi duchovním a pracovníky sociální služby.

-       Paliace a její možnosti: Východiska, principy a možnosti paliativní péče, druhy bolesti, možnosti zvládání a tlumení bolesti, možnosti léčby, možnosti mírnění duševního strádání, pacienti v terminálním stavu a zajištění jejich plnohodnotného života.

-       Možnosti terapií: Terapie v pomáhajících profesích se zaměřením na problematiku specifik práce s cílovou skupinou senioři, komplexní přístup k péči o staré lidi, druhy a možnosti terapii (taneční terapie, muzikoterpaie, ergoterapie, canisterapie, aromaterapie, atd.), aktivizační techniky, vztah klienta a terapeuta.

-       Rozvoj pečovatelských dovedností: Pracovník v přímé péči a kvalita v sociálních službách, rozvoj základních pečovatelských dovedností, možnosti pečovatelských služeb, péče o seniora a její specifika, možnosti zvládání úkonů péče o vlastní osobu, podpora soběstačnosti, podpora klientů při kontaktu se sociálním prostředím, základní rehabilitační úkony, spolupráce s odborníky z různých profesí.

-       Efektivní komunikace s klientem seniorem: E- learningový vstupní modul, bude zakončen testem a předcházet modulu č. 1. E-learningové vzdělávání bude zaměřeno na specifika verbální a nonverbální komunikace s klientem seniorem, modelové situace, bariéry v komunikaci a jejich překonávání, aktivní naslouchání, možnosti zlepšení projevu a poskytování zpětné vazby.  

 

Celkový rozsah poskytovaných služeb bude činit:

 

-       moduly 1 - 6 budou vyučovány dodavatelem formou prezenční výuky, v rozsahu 1 vyučovacího dne, tj. 1 x 8 hodin, pro každou ze 4 skupin účastníků (sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách působících v oblasti sociální práce se seniory).

-       modul 7 bude vyučován formou e-learningu, bude zakončen testem a předcházet modulu č. 1. Rozsah e-learningového modulu: 1 x 8 hodin, pro každou ze 4 skupin účastníků (sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách působících v oblasti sociální práce se seniory).

 

Dodavatel je povinen při zajištění části předmětu plnění spočívající v proškolení uplatnit především tyto metody vzdělávání a způsob vedení školení:

 

-       každý účastník školení obdrží nejpozději před začátkem výuky podkladový studijní materiál, kde bude stručně a přehledně zpracována probíraná problematika; u e-learningových modulů obdrží účastníci přístupová hesla ke studijním materiálům a tyto si budou moci stáhnout z aplikace dodavatele a vytisknout pro potřeby samostudia a pro další využití v praxi; každý studijní materiál ve 3 vyhotoveních obdrží také objednatel, vč. přístupových hesel ke studijním materiálům u e-learningových modulů,

-       veškeré studijní materiály budou obsahovat povinné náležitosti publicity Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost dle Manuálu pro publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost přístupné na www.esfcr.cz,

-       při výuce bude využívána výuková technika jako notebook, flipchart, dataprojektor apod., které budou po dohodě s objednatelem zajištěny objednatelem,

-       lektor bude věnovat pozornost jednotlivým účastníkům a preferovat individuální přístup,

-       školení bude vedeno interaktivně, aby byli všichni účastníci zapojeni do probírané problematiky,

-       při realizaci vzdělávání bude kladen důraz na maximální zaměření obsahu modulů do praxe, vzdělávání bude vedeno formou praktických tréninků a řešení reálných situací.

 

Dodavatel v rámci předmětu plnění zajistí po absolvování všech modulů pro každou skupinu zpracování evaluace proběhlého vzdělávání, a to formou evaluačních dotazníků, které všichni účastníci každé skupiny vždy bezprostředně po ukončeném vzdělávání své skupiny vyplní, následně dodavatel zpracuje výsledky vyplněných dotazníků a formou souhrnné evaluační zprávy předá objednateli vždy po ukončení vzdělávání každé skupiny účastníků. Všechny vyplněné evaluační dotazníky předá dodavatel objednateli.

 

Dodavatel vystaví všem účastníkům vzdělávání certifikát o absolvovaném vzdělávání. Dodavatel dodá jednotlivé výstupy objednateli postupně tak, jak budou realizovány jednotlivé části předmětu plnění.

 

 

část 3 veřejné zakázky – SPECIFIKA SOCIÁLNÍ PRÁCE S CÍLOVOU SKUPINOU ZDRAVOTNĚ HANDICAPOVANÝCH

 

 

Bude proškoleno celkem cca 40 sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách působících v oblasti sociální práce s cílovou skupinou zdravotně handicapovaných.

 

Službou se rozumí zajištění dalšího odborného akreditovaného vzdělávání podle § 111 z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, v následujících modulech:

 

(Pozn.: stručný obsah vzdělávání je příkladný, nikoli striktně daný)

 

-       Kompenzační pomůcky: Rehabilitační a kompenzační pomůcky a jejich možnosti v práci s klientem se zdravotním postižením, zmírňování postižení jako komplexní fenomén, možnosti podpory funkčních schopností, nové přístupy, přizpůsobení pomůcek potřebám klienta, výběr, dostupnost a servis pomůcek, problematika předepisování pomůcek zdravotnickými pojišťovnami.

-       Komunikace s osobami zdravotně postiženými: Specifika komunikace se zdravotně handicapovanými, verbální a neverbální komunikace, haptická komunikace, komunikační styly, přizpůsobení komunikace situačním faktorům, aktivizace klienta, časté komunikační chyby a bariéry, základy řešení konfliktů, směřování komunikace k cíli, praktické nácviky modelových situací

-       Práce s osobami s poruchou hybnosti: Stupně imobility a specifika omezení, příčiny imobility, projevy vybraných postižení, zásady bezpečné manipulace, polohování, specifika práce s klienty s neurologickým a ortopedickým postižením, prevence vzniku dekubitů, rehabilitace a kompenzace, nácviky vertikalizace, možnosti stimulačních technik a aktivizací, podpora muskulatury a látkové výměny.

-       Bazální stimulace: Východiska konceptu bazální stimulace, komunikace v procesu bazální stimulace, somatické podněty, vibrační stimulace, vestibulární podněty, sluchové a vizuální stimulace, ritualizovaná péče, individuální plán práce s klientem, biografická anamnéza, kontraindikace.

-       Příspěvky pro osoby zdravotně postižené: Výhody a příspěvky pro osoby se zdravotním handicapem, legislativní úprava a definice základních pojmů, podmínky pro přiznání a druhy příspěvků, příspěvky na kompenzační pomůcky, průkazy ZTP, pomoc klientovi při procesu žádosti, včetně uplatnění opravných prostředků.

-       Efektivní komunikace se zdravotně handicapovaným klientem: E-laerningový vstupní modul, bude zakončen testem a předcházet modulu č. 1.. E-learningové vzdělávání bude zaměřeno na specifika verbální a nonverbální komunikace s klientem se zdravotním postižením, modelové situace, bariéry v komunikaci a jejich překonávání, aktivní naslouchání, možnosti zlepšení projevu a poskytování zpětné vazby.  

 

Celkový rozsah poskytovaných služeb bude činit:

 

-       Moduly 1-5 budou vyučovány dodavatelem formou prezenční výuky, v rozsahu 1 vyučovacího dne, tj. 1 x 8 hodin, pro každou ze 4 skupin účastníků.

-       modul 6 bude vyučován formou e-learningu, bude zakončen testem a předcházet modulu č. 1. Rozsah e-learningového modulu: 1 x 8 hodin, pro každou ze 4 skupin účastníků.

 

Dodavatel je povinen při zajištění části předmětu plnění spočívající v proškolení uplatnit především tyto metody vzdělávání a způsob vedení školení:

 

-       každý účastník školení obdrží nejpozději před začátkem výuky podkladový studijní materiál, kde bude stručně a přehledně zpracována probíraná problematika; u e-learningových modulů obdrží účastníci přístupová hesla ke studijním materiálům a tyto si budou moci stáhnout z aplikace dodavatele a vytisknout pro potřeby samostudia a pro další využití v praxi; každý studijní materiál ve 3 vyhotoveních obdrží také objednatel, vč. přístupových hesel ke studijním materiálům u e-learningových modulů,

-       veškeré studijní materiály budou obsahovat povinné náležitosti publicity Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost dle Manuálu pro publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost přístupné na www.esfcr.cz,

-       při výuce bude využívána výuková technika jako notebook, flipchart, dataprojektor apod., které budou po dohodě s objednatelem zajištěny objednatelem,

-       lektor bude věnovat pozornost jednotlivým účastníkům a preferovat individuální přístup,

-       školení bude vedeno interaktivně, aby byli všichni účastníci zapojeni do probírané problematiky,

-       při realizaci vzdělávání bude kladen důraz na maximální zaměření obsahu modulů do praxe, vzdělávání bude vedeno formou praktických tréninků a řešení reálných situací.

 

Dodavatel v rámci předmětu plnění zajistí po absolvování všech modulů pro každou skupinu zpracování evaluace proběhlého vzdělávání, a to formou evaluačních dotazníků, které všichni účastníci každé skupiny vždy bezprostředně po ukončeném vzdělávání své skupiny vyplní, následně dodavatel zpracuje výsledky vyplněných dotazníků a formou souhrnné evaluační zprávy předá objednateli vždy po ukončení vzdělávání každé skupiny účastníků. Všechny vyplněné evaluační dotazníky předá dodavatel objednateli.

 

 

Dodavatel vystaví všem účastníkům vzdělávání certifikát o absolvovaném vzdělávání. Dodavatel dodá jednotlivé výstupy objednateli postupně tak, jak budou realizovány jednotlivé části předmětu plnění.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1953000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění je po uzavření smluv na jednotlivé části veřejné zakázky (předpoklad termín: začátek července 2014) a předpokládané datum ukončení je nejpozději do 31. 5. 2015. Předpokládaná doba zahájení plnění může být změněna v důsledku prodloužení zadávacího řízení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihomoravský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno dle hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny podle ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) zákona o veřejných zakázkách. U uchazečů, kteří jsou plátci DPH, bude hodnocena cena vč. DPH a u uchazečů, kteří nejsou plátci DPH, bude hodnocena celková cena. Zadavatel bude hodnotit jednotlivé části veřejné zakázky (1. část veřejné zakázky, 2. část veřejné zakázky a 3. část veřejné zakázky) samostatně a nezávisle na sobě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
·Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů uvedených v § 53 odst. 1 písm. a) - h) a písm. j) - k) zákona o VZ, profesních kvalifikačních předpokladů uvedených v § 54 písm. a), b) zákona o VZ a technických kvalifikačních předpokladů uvedených v § 56 odst. 2 písm. a) a e) zákona o VZ. Zadavatel požaduje prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů, profesních kvalifikačních předpokladů a technických kvalifikačních předpokladů pro každou část veřejné zakázky, na kterou uchazeč podává nabídku, samostatně a v plném rozsahu. Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů uvedených v ustanovení § 53 odst. 1 písm. a) – h) a písm. j) – k) zákona o veřejných zakázkách. Splnění základních kvalifikačních předpokladů se prokazuje předložením čestného prohlášení v souladu s ustanovením § 62 odst. 2 zákona o veřejných zakázkách. Požadavky na splnění základních kvalifikačních předpokladů jsou pro všechny části veřejné zakázky shodné. Zadavatel požaduje prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů pro každou část veřejné zakázky, na kterou uchazeč podává nabídku, samostatně a v plném rozsahu. Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů uvedených v ustanovení § 54 písm. a), b) zákona o veřejných zakázkách. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů se prokazuje předložením čestného prohlášení v souladu s ustanovením § 62 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách. Požadavky na splnění profesních kvalifikačních předpokladů uvedených výše, tj. požadavky na splnění profesních kvalifikačních předpokladů uvedených v ustanovení § 54 písm. a) a b) zákona o veřejných zakázkách) jsou pro všechny části veřejné zakázky shodné. Zadavatel požaduje prokázat splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro každou část veřejné zakázky, na kterou uchazeč podává nabídku, samostatně a v plném rozsahu. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno předložením: - výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán; výpis bude předložen v prosté kopii, přičemž nesmí být k poslednímu dni lhůty pro podání nabídek starší 90 kalendářních dnů; - dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, a to v prosté kopii; takovým dokladem se rozumí zejména doklad o oprávnění provozovat živnost podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména výpis ze živnostenského rejstříku, případně do vydání výpisu stejnopis ohlášení s prokázaným doručením živnostenskému úřadu nebo živnostenský list, s předmětem podnikání „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách č. 1 až 3 živnostenského zákona“, obor činnosti „Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků“ nebo jeho ekvivalent; Zadavatel požaduje splnění technických kvalifikačních předpokladů uvedených v ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) a e) zákona o veřejných zakázkách. Splnění technických kvalifikačních předpokladů se prokazuje předložením čestného prohlášení v souladu s ustanovením § 62 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách. Požadavky na splnění technických kvalifikačních předpokladů pro jednotlivé části veřejné zakázky jsou rozdílné. Zadavatel požaduje prokázat splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro každou část veřejné zakázky, na kterou uchazeč podává nabídku, samostatně a v plném rozsahu. Splnění technických kvalifikačních předpokladů uvedených v ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) zákona o veřejných zakázkách bude prokázáno předložením: - seznamu významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Splnění technických kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) zákona o VZ prokáže dodavatel, který prokáže, že v rozhodném období: - alespoň třikrát řádně a včas poskytl službu, jejímž předmětem bylo poskytnutí odborného vzdělávání pracovníků působících v organizacích poskytujících sociální služby (např. nestátní neziskové organizace nebo jiné veřejné subjekty) s finančním objemem jednotlivých poskytnutých služeb minimálně: - 300 000 Kč bez DPH v případě prokazování splnění technických kvalifikačních předpokladů pro 1. část veřejné zakázky; - 150 000 Kč bez DPH v případě prokazování splnění technických kvalifikačních předpokladů pro 2. část veřejné zakázky; - 130 000 Kč bez DPH v případě prokazování splnění technických kvalifikačních předpokladů pro 3. část veřejné zakázky; - 70 000 Kč bez DPH v případě prokazování splnění technických kvalifikačních předpokladů pro 4. část veřejné zakázky; - v seznamu bude uveden název poskytnuté služby, její objednatel, informace o poskytnuté službě a její rozsah, stručná informace o předmětu zakázky, doba plnění, finanční objem zakázky a kontaktní osoba objednatele; - řádně a včas realizovanou poskytnutou službou se rozumí řádné a včasné splnění závazků uchazeče při realizaci poskytnuté služby bez oprávněného vytknutí vad plnění objednatelem. Splnění technických kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. e) zákona o VZ prokáže dodavatel, který prokáže: - osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci uchazeče nebo vedoucích zaměstnanců uchazeče nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování služeb odpovídajících předmětu veřejné zakázky, přičemž toto vzdělání a odborná kvalifikace musí být prokázána nejméně u: 3 osob v případě prokazování splnění technických kvalifikačních předpokladů pro 1., 2. nebo 3. část veřejné zakázky, přičemž vzdělání a odborná kvalifikace bude prokázána: - prokázáním ukončení vysokoškolského vzdělání min. magisterského stupně doložením prosté kopie dokladu o dosaženém vzdělání; - min. 2 letou praxí v lektorování kurzu, jehož předmětem bylo poskytnutí odborného vzdělávání pracovníkům působícím v organizacích poskytujících sociální služby (např. nestátní neziskové organizace nebo jiné veřejné subjekty) doložením čestného prohlášení o absolvované praxi s uvedením kontaktu na organizaci, pro kterou školení provedl. - 2 osob v případě prokazování splnění technických kvalifikačních předpokladů pro 4. část veřejné zakázky, přičemž vzdělání a odborná kvalifikace bude prokázána: - prokázáním ukončení vysokoškolského vzdělání min. magisterského stupně doložením prosté kopie dokladu o dosaženém vzdělání; - min. 2 letou praxí v lektorování kurzu, jehož předmětem bylo poskytnutí odborného vzdělávání pracovníkům působícím v organizacích poskytujících sociální služby (např. nestátní neziskové organizace nebo jiné veřejné subjekty) doložením čestného prohlášení o absolvované praxi s uvedením kontaktu na organizaci, pro kterou školení provedl. Vybraný uchazeč, se kterým bude uzavírána smlouva podle § 82 zákona o VZ, bude povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti bude považováno za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona o VZ. Prokázání splnění kvalifikace v případech, kdy dodavatel využije subdodavatele, nebo kdy podává více dodavatelů společnou nabídku, je upraveno zákonem o veřejných zakázkách (zejména ustanovení § 51 odst. 4 – 6 zákona o veřejných zakázkách). Požadavek zadavatele na doložení dokladů prokazujících akreditaci jednotlivých modulů vzdělávacího programu na tu část / ty části veřejné zakázky, na kterou / které uchazeč podává nabídku: Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením doložit zadavateli doklady prokazující akreditaci jednotlivých modulů vzdělávacího programu na tu část / ty části veřejné zakázky, na kterou / které uchazeč podává nabídku (prokázání akreditace bude posuzováno dle obsahové náplně modulů, nikoliv dle doslovného názvu modulu) podle § 111 z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění; doklady budou předloženy v prosté kopii. Nesplnění této povinnosti bude považováno za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona o VZ. Pro 1. část veřejné zakázky jsou vyžadovány doklady prokazující akreditaci těchto modulů vzdělávacího programu: - řízení lidských zdrojů - psychosociální dovednosti a kompetence manažera - systém řízení kvality sociálních služeb (QMSS) - ekonomika a finanční řízení organizace - public relations v sociálních službách - zvládání stresu - asertivita a efektivní komunikace - motivace a sebe-motivace - prevence syndromu vyhoření - psychohygiena a její podoby. Pro 2. část veřejné zakázky jsou vyžadovány doklady prokazující akreditaci těchto modulů vzdělávacího programu: - komunikace s lidmi s demencí – praktický nácvik - bazální stimulace - setkávání se se smrtí, duchovenská péče - paliace a její možnosti - možnosti terapií - rozvoj pečovatelských dovedností. Pro 3. část veřejné zakázky jsou vyžadovány doklady prokazující akreditaci těchto modulů vzdělávacího programu: - kompenzační pomůcky - komunikace s osobami zdravotně postiženými - práce s osobami s poruchou hybnosti - bazální stimulace - příspěvky pro osoby zdravotně postižené.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel bere na vědomí, že veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Zvyšování kvality sociálních služeb v Jihomoravském kraji prostřednictvím vzdělávání“, reg. č. CZ.1.04/3.1.00/A9.0000 spolufinancovaného z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a zavazuje se dodržovat veškeré případné povinnosti pro něj vyplývající z uvedeného operačního programu, zejména se zavazuje umožnit kontrolu a přístup oprávněným osobám a archivovat dokumenty do 31. 12. 2024 a dále se dodavatel zavazuje umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Další podmínky:
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na 1., 2. nebo 3.část veřejné zakázky. Nabídky na jednotlivé části veřejné zakázky se podávají odděleně a nezávisle na sobě. Další informace viz přiložená zadávací dokumentace k VZ.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Komise vzhledem ke shodné nabídkové ceně za plnění veřejné zakázky v nabídce obou uchazečů doporučila zadavateli v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb. rozhodnout o zrušení veřejné zakázky. Zadavatel v zadávacích podmínkách veřejné zakázky stanovil základní hodnotící kritérium ve smyslu ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. nejnižší nabídková cena. Jedná se o jediné hodnotící kritérium. Vzhledem ke skutečnosti, že nabídky, které by se umístily na prvním a druhém místě v pořadí, jsou v hodnotícím kritériu nejnižší nabídková cena identické, dospěla hodnotící komise k závěru, že se jedná o skutkový stav obdobný skutkové podstatě předpokládané ustanoveními § 79 odst. 6 a § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb. tedy situaci, kdy zadavatel obdrží, resp. mu k hodnocení zbyde jediná nabídka. Protože zadavatel s ohledem na zanedbatelnou míru pravděpodobnosti v zadávacích podmínkách nestanovil transparentní a nediskriminační postup pro případ identity nabídkové ceny, nezbývá než za dané situace postupovat tak, jako by měla být hodnocena jediná nabídka a zadávací řízení zrušit z tohoto důvodu. Zadavatel rozhodl o zrušení Části 2 a Části 3 zadávacího řízení z důvodu, že na Část 2 a Část 3 veřejné zakázky obdržel pouze jednu nabídku. Zadavatel v zadávací dokumentaci stanovil, že nabídky na jednotlivé části veřejné zakázky se podávají odděleně a nezávisle na sobě a zadavatel bude hodnotit jednotlivé části veřejné zakázky samostatně a nezávisle na sobě.

Datum ukončení: 10. 6. 2014


 
Uveřejněno: 26. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016