- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
„Dřevotvar družstvo: zajištění vzdělávacích kurzů“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11236
Název zakázky: „Dřevotvar družstvo: zajištění vzdělávacích kurzů“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 6. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Dřevotvar družstvo
Sídlo zadavatele: Jablonné nad Orlicí, Slezská 535, PSČ 561 64
- Jméno: Ing. Martin Beran,
- Telefon: +420465677252
- E-mail: martin.beran@drevotvar.cz
IČ zadavatele: 00029882
DIČ zadavatele: CZ00029882
- Jméno: Naděžda Dušková
- Telefon: +420465677255
- E-mail: Nada.duskova@drevotvar.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Dřevotvar družstvo, Jablonné nad Orlicí, Slezská 535, PSČ 561 64
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností + obecné IT a rovněž oblasti Technického a odborného vzdělávání.
Realizace kurzů probíhá v sídle zadavatele formou kurzů, vyjma technických a odborných kurzů probíhajících u dodavatele. Podrobný popis jednotlivých kurzů je uveden v příloze č. 4 Detailní vymezení předmětu zakázky a dále v příloze č. 3 výzvy – vzorový návrh smlouvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1185500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 14.3.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Dřevotvar družstvo, Jablonné nad Orlicí, Slezská 535, PSČ 561 64
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
-Celková nabídková cena bez DPH (váha 50 %)
-Kvalita nabízených služeb (váha 50 %)
Více podrobností viz výzva pro podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost čestným prohlášením ve smyslu § 74 zákoan č. 134/2016 Sb. Profesní způsobilost výpisem z OR a dokladem o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Technická kvalifikace seznamem referenčních zakázek (5 služeb, každá min 400.000,- Kč bez DPH) a Seznamem techniků.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka byla předložena v následující struktuře:
Svazek č. 1 – nabídka:
- Krycí list nabídky dle přílohy č. 1 výzvy;
- dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace;
- popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele;
- podklady pro vyhodnocení nabídky dle hodnotícího kritéria Kvalita nabízených služeb ve struktuře uvedené výše v tomto bodě výzvy;
- ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení účastníka).
Svazek č. 2 – návrh smlouvy:
- Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy), viz příloha č. 3 výzvy.
- Jako přílohu č. 3 návrhu smlouvy uchazeč předloží nabídkovou cenu ve struktuře dle přílohy č. 4 výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1-Kryci list nabidky.docx (9. 6. 2017 12:20)
- Příloha č. 2_ČP - základní způsobilost.docx (9. 6. 2017 12:20)
- Příloha č. 3_Návrh smlouvy.docx (9. 6. 2017 12:20)
- Příloha č. 4_Detailní vymezení předmětu zakázky.pdf (9. 6. 2017 12:20)
- Cenová tabulka-příloha č. 4.xlsx (9. 6. 2017 12:20)
- výzva_final.pdf (9. 6. 2017 12:32)
- oznámení o výsledku hodnocení.pdf (23. 6. 2017 10:44)
- oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (29. 6. 2017 16:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 978000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové, IČ: 00029882
Datum podpisu smlouvy: 27. 6. 2017
Datum ukončení: 27. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.