Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

„Podnikové vzdělávání zaměstnanců“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11270

Název zakázky: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: RA+spol., s.r.o.

Sídlo zadavatele: Mladá Boleslav, Mjr. Frymla 532, PSČ 29301

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Rajter, jednatel společnosti, Miloslav Kvapil, jednatel společnosti,
  • Telefon: +420608313191
  • E-mail: raplusml@seznam.cz

IČ zadavatele: 25917111

DIČ zadavatele: CZ25917111

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Iveta Nováková
  • Telefon: +420724563653
  • E-mail: i.novakova@sigmin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 7. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
RA+spol., s.r.o., Mjr. Frymla 532, 293 01 Mladá Boleslav

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem realizace této zakázky je zajištění služeb spadajících do oblasti vzdělávání dospělých. Vzdělávání se zaměřuje na rozvoj zaměstnanců v několika klíčových oblastech. Většina našich zaměstnanců jsou osoby se zdravotním postižením a je nutné přizpůsobit výuky jejich požadavkům (dle zdravotního a psychického stavu). Maximální počet osob ve skupině je 12 osob.

Cílem veřejné zakázky (projektu) je vzdělávání zaměstnanců společnosti RA+spol. s r.o. a jeho partnera společnosti HAPPY DŮM s.r.o. Vzdělávacích aktivit se zúčastní pracovníci zařazení do pracovní pozice "pracovník ostrahy" a budou absolvovat vzdělávací aktivitu "Vzdělávání pracovníků ostrahy". Do čerpání plnění veřejné zakázky (vzdělávání v rámci realizace projektu) bude zapojeno celkem 65 osob. POŽADOVANÁ SPECIFIKACE JEDNOTLIVÝCH KURZŮ - POPIS KURZŮ je součástí Zadávací dokumentace, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1375000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaným termín zahájení plnění zakázky je po podpisu smlouvy, červenec 2017 Předpokládaný termín ukončení doby plnění zakázky je v době zahájení výběrového řízení prosinec 2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem předáním výstupů je sídlo zadavatele. Zadavatel nemá k dispozici vhodné prostory pro konání školení/kurzů. Zadavatel požaduje, aby místem konání veškerých školeních/kurzů byla Mladá Boleslav nebo její blízké okolí do 20 km. Konání školení/kurzů bude probíhat v prostorách dodavatele, nebo v dodavatelem pronajatém adekvátním školicím středisku či prostorách odpovídající určenému využití (zadavatel netrvá na jednom místě pro celý rozsah školení/kurzů).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena v Kč bez DPH         100 %

Nabídky budou komisí hodnoceny pomocí výše uvedeného kritéria, hodnocena bude cena v Kč bez DPH, jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejnižší cenou.

Bližší informace viz bod 9. Zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost - dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice. Způsobilým pro plnění této zakázky je dodavatel, který:

    a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin, trestným činem rozumí:

    a) trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině,

    b) trestný čin obchodování s lidmi,

    c) tyto trestné činy proti majetku

    1. podvod,

    2. úvěrový podvod,

    3. dotační podvod,

    4. podílnictví,

    5. podílnictví z nedbalosti,

    6. legalizace výnosů z trestné činnosti,

    7. legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti,

    d) tyto trestné činy hospodářské

    1. zneužití informace a postavení v obchodním styku,

    2. sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě,

    3. pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži,

    4. pletichy při veřejné dražbě,

    5. poškození finančních zájmů Evropské unie,

    e) trestné činy obecně nebezpečné,

    f) trestné činy proti České republice, cizímu státu a mezinárodní organizaci,

    g) tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných

    1. trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby,

    2. trestné činy úředních osob,

    3. úplatkářství,

    4. jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci,

    nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

    b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, 

    c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

    d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

    e) není v likvidaci (§ 187 občanského zákoníku), nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku (§ 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů), nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu (Například zákon č. 21/1992 Sb., o bankách, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 87/1995 Sb., o spořitelních a úvěrních družstvech a některých opatřeních s tím souvisejících a o doplnění zákona České národní rady č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví a o změně některých souvisejících zákonů.) nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

    Doklady prokazující základní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn nahradit předložení dokladů dokládající prokázání základní způsobilosti podle § 75 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, čestným prohlášením v originále (lze využít přílohu č. 2 Zadávací dokumentace).

    Profesní způsobilost - Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

    Profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

    Zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil také doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují - např. doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění – výpisem ze živnostenského rejstříku, a to zejména pro předmět „výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“

    Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti doložením dokladů v kopii. Doklad/y dokládající profesní způsobilost dodavatel nemusí předložit, pokud právní předpisy v zemi jeho sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.

    Technická kvalifikace - k prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje:

    doložení seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením tohoto výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele – zadavatel požaduje doložení seznamu významných dodávek formou čestného prohlášení, které bude obsahovat min. tři významné zakázky předmětem, kterých byly obdobné služby jejichž předmětem bylo školení požadovaných soft skills kurzů (každý z požadovaných kurzů musí být součástí min. dvou uvedených zakázek, přičemž celková hodnota všech poskytnutých zakázek musí být min. v hodnotě 1 300 000 Kč bez DPH, přičemž nežli na počet zrealizovaných zakázek, klade zadavatel důraz na min. součtovou hodnotu poskytnutých školení a zkušenost z každým z požadovaných kurzů min. ve dvou případech, tzn. kritérium technické kvalifikace lze splnit více než třemi významnými zakázkami. Seznam účastník dále doplní o čestné prohlášení, že uvedené zakázky byly řádně provedeny. Čestné prohlášení musí být opatřené razítkem (pokud jej účastník používá) a podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele;

    A

    osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům - zadavatel v této souvislosti požaduje předložit:

    • profesní životopis, z něhož bude vyplývat splnění požadavků zadavatele (u referenční zakázky uvede dodavatel údaje, z nichž bude ověřitelné splnění požadavku zadavatele, a to včetně kontaktních údajů na objednatele takové zakázky - pro účely případného ověření), profesní životopis musí být podepsán daným lektorem a

    • doklady, z nichž bude vyplývat splnění požadavků zadavatele na odbornou způsobilost osob.

    Dodavatel předloží osvědčení o odborné kvalifikaci osoby, která bude v rámci školení v pozici lektora (ke všem požadovaným kurzům):

    Osoba lektora:

       min. středoškolské vzdělání

       osvědčení o vzdělávání či certifikát pro oblast kurzů - pro daný kurz/oblast kurzů kde bude fyzická osoba v pozici lektora (viz. výše uvedená specifikace kurzů v oblasti asertivita, komunikační dovednosti, vnitropodniková komunikace, řešení konfliktů, zvládání obtížných situací, firemní kultura)

       lektorská praxe se vzděláváním dospělých min. 3 roky

    zkušenost min. s jedním školením daného kurzu (tzn., lektor ve svém profesním životopise uvede vždy min. jednu zakázku, kde pro daný kurz byl již v pozici lektora).

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

    Bližší informace viz bod 4. Zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zpracuje nabídku v následující struktuře s přihlédnutím k požadavkům uvedeným v  Zadávací dokumentaci:

1.     Krycí list nabídky

2.     Pokud za dodavatele jedná zmocněnec, musí být součástí nabídky účastníka originál nebo úředně ověřená kopie plné moci podepsaná osobou oprávněnou jednat za účastníka v souladu se zápisem v obchodním rejstříku, je-li do něj účastník výběrového řízení zapsán.

3.     Vlastní nabídka účastníka obsahující požadované údaje uvedené v bodě 2 Zadávací dokumentace včetně ceny. Z účastníkem uvedených údajů a informací o nabízeném plnění musí být zřejmé, zda splní požadavky zadavatele na jednotlivé kurzy. Vlastní nabídka účastníka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

4.     Kvalifikace účastníka, viz bod 4 Zadávací dokumentace.

5.     Doplněný závazný návrh smlouvy, příloha č. 3 Zadávací dokumentace, viz bod 6 Zadávací dokumentace

6.     Další případné dokumenty a listiny

Nabídky se podávají v listinné podobě. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů musí být zpracována v českém jazyce a doručena v uzavřené obálce pokud možno ve dvou vyhotoveních – „originál“ a „kopie“; účastník předloží kompletní nabídku také na CD či jiném datovém nosiči. Bližší informace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel ve své nabídce vyčíslí ceny za jednotlivé položky nabízeného plnění. Celková nabídková cena bude uvedena v českých korunách a členěna přinejmenším na následující položky: nabídková cena za předmět zakázky bez daně z přidané hodnoty (DPH), sazba DPH spolu s jejím vyjádřením v Kč, celková nabídková cena týkající se předmětu zakázky včetně DPH v Kč

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka v listinné podobě musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců“ – „NEOTVÍRAT“. Obálka musí být označena plným názvem a sídlem účastníka, dále také i kontaktní adresa účastníka liší-li se od jeho sídla.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, viz bod 10. Zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní a platební podmínky jsou upraveny závazným návrhem smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 této Zadávací dokumentace.  Účastník výběrového řízení ve své nabídce přiloží doplněný závazný návrh smlouvy, který musí být opatřen razítkem a podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud účastník výběrového řízení provede v závazném návrhu smlouvy neoprávněný zásah, zadavatel nabídku vyřadí a účastníka bezodkladně vyloučí z další účasti ve výběrovém řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 754000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): INFINITIO, s.r.o., IČO: 04004574

    Datum podpisu smlouvy: 20. 7. 2017

Datum ukončení: 20. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 6. 2017
 
Aktualizováno: 3. 8. 2017