Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

„Praktické poradenství vizážisty pro účely Motivačního kurzu účastníků regionálního individuálního projektu Rodina není překážkou v Karlovarském kraji“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10730

Název zakázky: „Praktické poradenství vizážisty pro účely Motivačního kurzu účastníků regionálního individuálního projektu Rodina není překážkou v Karlovarském kraji“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Karlových Varech

Sídlo zadavatele: Závodní 385/98, 360 01 Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Kamil Řezníček, 950 125 111, kamil.reznicek@kv.mpsv.cz

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: ---

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Gabriela Kratochvílová
  • Telefon: 950 125 330
  • E-mail: gabriela.kratochvilova@kv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 5. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Karlových Varech, Závodní 385/98, 360 01 Karlovy Vary

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je zajištění poradenství v oblasti image, vhodného oblečení a líčení pro přijímací pracovní pohovor, včetně finálního praktického nalíčení jednotlivých účastníků v rámci regionálního individuálního projektu „Rodina není překážkou v Karlovarském kraji“ reg. číslo CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000038 financovaného z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost a státního rozpočtu ČR, jehož cílem je pomoci rodičům dětí do 15-ti let, kteří jsou nezaměstnaní nebo se cítí ohroženi nezaměstnaností, s úspěšným návratem na trh práce. Projekt je realizován od 1.2.2016 do 31.1.2019, poradenství vizážisty se týká aktivity, která bude v rámci projektu realizována v období od 1.5.2016 do 31.5.2018.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 409091,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 30.11.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán· ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ ve verzi 3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: • Vítězný dodavatel Název: ABBAZIA studio s.r.o. IČ: 01700405 DIČ: není plátcem DPH Sídlo: K. J. Erbena 1316/2, 415 01 Teplice Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Petra Tausche – jednatelka • 2. uchazeč Název: Monika Gondášová IČ: 03316068 DIČ: není plátcem DPH Sídlo: Šumavská 180/29, 350 02 Cheb • 3. uchazeč Název: Veronika Bílská IČ: 76022277 DIČ: není plátcem DPH Sídlo: Mezirolí 228, 362 25 Nová Role • 4. uchazeč Název: Pavla Farkašová Schauerová IČ: 73467481 DIČ: není plátcem DPH Sídlo: Svobodova 404/4, 360 17 Karlovy Vary – Stará Role • 5. uchazeč Název: bfz – vzdělávací akademie s.r.o. IČ: 27965945 DIČ: CZ27965945 Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb • 6. uchazeč Název: Ivana Fléglová IČ: 42254655 DIČ: není plátcem DPH Sídlo: Horní Nemojov 376, 544 01 Nemojov

Datum ukončení: 24. 5. 2016

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 4. 2016
 
Aktualizováno: 7. 6. 2016