Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

„Realizace dílčích aktivit projektu MMP „Kvalita pro budoucnost““

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11625

Název zakázky: „Realizace dílčích aktivit projektu MMP „Kvalita pro budoucnost““

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 9. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: statutární město Plzeň

Sídlo zadavatele: nám. Republiky 1, 306 32 Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Petr Triner, MBA, ředitel Úřadu správních agend MMP
  • Telefon: +420378032400
  • E-mail: triner@plzen.eu

IČ zadavatele: 00075370

DIČ zadavatele: CZ00075370

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Petr Triner, MBA, ředitel Úřadu správních agend MMP
  • Telefon: +420378032400
  • E-mail: triner@plzen.eu

Lhůta pro podání nabídek: 6. 10. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Plzně, Kancelář ředitele Úřadu správních agend, nám. Republiky 1, 306 32 Plzeň.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je realizace vybraných klíčových aktivit projektu „Kvalita pro budoucnost“ podpořeného v rámci výzvy č. 33 Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „projekt“ a „OPZ“).

Zadavatel rozdělil předmět veřejné zakázky na dvě části veřejné zakázky dle struktury klíčových aktivit:

Část A: Zavedení modelu EFQM

Část B: Spolupráce s cílovými skupinami klientů ÚSA

Uchazeč je oprávněn podat nabídku na část A, část B samostatně nebo na obě části této veřejné zakázky.

Předmět plnění veřejné zakázky je podrobně vymezen v zadávací dokumentaci (příloha výzvy), podmínky plnění veřejné zakázky jsou vymezeny příslušnou smlouvou o poskytování služeb – příloha č. 1 a 2 zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 775000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 11/2018 pro obě části

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění u obou částí veřejné zakázky je sídlo zadavatele, sídlo a provozovna dodavatele. Místem pro předání fyzických výstupů zakázky u obou částí veřejné zakázky je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky v každé části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny nezávisle na případné nabídce podané v druhé části veřejné zakázky.

Základním hodnotícím kritériem u všech částí veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

 

Část A. Zavedení modelu EFQM

Hodnocení bude provedeno s použitím následujících dílčích hodnotících kritérií:

Hodnotící kritérium I. Nejnižší nabídková cena – váha 60 %
Hodnotící kritérium II. Metodika implementace EFQM v prostředí MMP – váha 40 %

 

Část B. Spolupráce s cílovými skupinami klientů ÚSA

Hodnocení bude provedeno s použitím následujících dílčích hodnotících kritérií:

Hodnotící kritérium I. Nejnižší nabídková cena – váha 60 %
Hodnotící kritérium II. Postup nastavení spolupráce s cílovými klienty ÚSA včetně zpracování Metodiky multidisciplinární spolupráce – váha 40 %

 

Podrobné informace a pravidla pro hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost: v rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona

Způsob prokázání: čestné prohlášení o tom, že není dodavatelem, který:

  • byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
  • má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
  • je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Profesní způsobilost:

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
  • doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

Způsob prokázání: Čestné prohlášení prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti - (možno využít přílohu č. 4)

 

Technická kvalifikace:

Technická kvalifikace je stanovena pro každou část veřejné zakázky samostatně a je uvedena v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka pro každou část veřejné zakázky bude předložena samostatně v jednom originále v písemné formě v českém jazyce.

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci.

Dodavatel použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky:

1) Obsah nabídky.

Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol).

2) Krycí list nabídky – příloha č. 3 (dle části veřejné zakázky)                    

Uchazeč vybere krycí list pro příslušnou část veřejné zakázky a na krycím listu uvede dodavatel požadované údaje včetně kontaktní osoby ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu

3) Podepsaný návrh Smlouvy o poskytování služeb - příloha č. 1 nebo 2 (dle části veřejné zakázky)

Součástí zadávací dokumentace je vzor Smlouvy o poskytování služeb pro každou z částí veřejné zakázky. Dodavatel pouze doplní požadované chybějící údaje (označeno [DOPLNÍ UCHAZEČ]) a Smlouvu o poskytování služeb podepsanou osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele učiní součástí nabídky jako návrh Smlouvy o poskytování služeb. Pokud jedná jménem či za dodavatele jiná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat, musí být součástí této části nabídky plná moc opravňující tuto osobu k jednání.

4) Doklady a dokumenty k prokázání splnění kvalifikace.

  • Čestné prohlášení prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti - (možno využít přílohu č. 4)
  • Čestné prohlášení – prokazující technické kvalifikace - seznam významných služeb (možno využít přílohu č. 5)
  • Čestné prohlášení – seznam členů realizačního týmu
  • Doklady o vzdělání členů realizačního týmu
  • Profesní životopisy členů realizačního týmu

5) Čestné prohlášení o poddodavatelích (možno využít přílohu č. 6)

6) Podklad pro hodnocení dle dílčího hodnotícího kritéria č. II (dle specifikace uvedené v bodě 10.1 a 10.2 zadávací dokumentace pro jednotlivé části veřejné zakázky)

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v CZK.
Nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH (sazbu DPH ve vztahu k předmětu plnění veřejné zakázky uvede dodavatel) a nabídková cena včetně DPH.
Nabídková cena bude uvedena na krycím listu nabídky - příloha č. 3 zadávací dokumentace, a to pro každou část veřejné zakázky samostatně.
Nabídková cena bude nejvýše přípustná a nepřekročitelná a budou v ní zahrnuty veškeré předpokládané náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky po celou dobu realizace veřejné zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci včetně veškerých vlivů a rizik.
V případě části A. bude nabídková cena členěna následovně:

Nabídková cena za zavedení modelu EFQM

Nabídková cena za proškolení manažerů kvality EFQM

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zadavatel pro všechny písemnosti vztahující se k tomuto zadávacímu řízení i k plnění smlouvy do budoucna stanoví povinnost jejich vyhotovení v českém jazyce. Písemnosti v jiném než českém jazyce uchazeči doplní úředním překladem do českého jazyka vyjma slovenského jazyka a osvědčení o vzdělání členů realizačního týmu v latinském jazyce. Zadavatel pro všechna ústní jednání vztahující se k tomuto zadávacímu řízení i k plnění smlouvy do budoucna stanoví jako jednací jazyk češtinu nebo slovenštinu.Nabídka musí být v listinné podobě a vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a neobsahovala takové opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.Nabídka včetně všech požadovaných dokladů bude opatřena proti manipulaci.Nabídka musí být podána prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobním předáním v místě pro podání nabídek: Nabídka bude označena:Adresa odesílatele (uchazeče)Adresa zadavateleNázev veřejné zakázky a nápisem „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem, případně podpisem, na přelepu.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat do každé z částí veřejné zakázky pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci (příloha č. 1 výzvy).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 619000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s.třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 BrnoIČ: 269 54 770Statutární ředitel - Ing. Jan Obrovský

    Datum podpisu smlouvy: 4. 1. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s.třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 BrnoIČ: 269 54 770Statutární ředitel - Ing. Jan Obrovský

    Datum podpisu smlouvy: 4. 1. 2018

Zrušené části zakázky: nerelevantní

Datum ukončení: 4. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 9. 2017
 
Aktualizováno: 5. 1. 2018