- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
„Realizace dílčích aktivit projektu MMP „Kvalita pro budoucnost““
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11625
Název zakázky: „Realizace dílčích aktivit projektu MMP „Kvalita pro budoucnost““
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 9. 2017
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: statutární město Plzeň
Sídlo zadavatele: nám. Republiky 1, 306 32 Plzeň
- Jméno: JUDr. Petr Triner, MBA, ředitel Úřadu správních agend MMP
- Telefon: +420378032400
- E-mail: triner@plzen.eu
IČ zadavatele: 00075370
DIČ zadavatele: CZ00075370
- Jméno: JUDr. Petr Triner, MBA, ředitel Úřadu správních agend MMP
- Telefon: +420378032400
- E-mail: triner@plzen.eu
Lhůta pro podání nabídek: 6. 10. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Magistrát města Plzně, Kancelář ředitele Úřadu správních agend, nám. Republiky 1, 306 32 Plzeň.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky v rámci tohoto zadávacího řízení je realizace vybraných klíčových aktivit projektu „Kvalita pro budoucnost“ podpořeného v rámci výzvy č. 33 Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „projekt“ a „OPZ“).
Zadavatel rozdělil předmět veřejné zakázky na dvě části veřejné zakázky dle struktury klíčových aktivit:
Část A: Zavedení modelu EFQM
Část B: Spolupráce s cílovými skupinami klientů ÚSA
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na část A, část B samostatně nebo na obě části této veřejné zakázky.
Předmět plnění veřejné zakázky je podrobně vymezen v zadávací dokumentaci (příloha výzvy), podmínky plnění veřejné zakázky jsou vymezeny příslušnou smlouvou o poskytování služeb – příloha č. 1 a 2 zadávací dokumentace.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 775000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 11/2018 pro obě části
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění u obou částí veřejné zakázky je sídlo zadavatele, sídlo a provozovna dodavatele. Místem pro předání fyzických výstupů zakázky u obou částí veřejné zakázky je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky v každé části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny nezávisle na případné nabídce podané v druhé části veřejné zakázky.
Základním hodnotícím kritériem u všech částí veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.
Část A. Zavedení modelu EFQM
Hodnocení bude provedeno s použitím následujících dílčích hodnotících kritérií:
Hodnotící kritérium I. Nejnižší nabídková cena – váha 60 %
Hodnotící kritérium II. Metodika implementace EFQM v prostředí MMP – váha 40 %
Část B. Spolupráce s cílovými skupinami klientů ÚSA
Hodnocení bude provedeno s použitím následujících dílčích hodnotících kritérií:
Hodnotící kritérium I. Nejnižší nabídková cena – váha 60 %
Hodnotící kritérium II. Postup nastavení spolupráce s cílovými klienty ÚSA včetně zpracování Metodiky multidisciplinární spolupráce – váha 40 %
Podrobné informace a pravidla pro hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost: v rozsahu ust. § 74 odst. 1 až 3 zákona
Způsob prokázání: čestné prohlášení o tom, že není dodavatelem, který:
- byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
- má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
- má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
- má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
- je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Profesní způsobilost:
- výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
- doklad o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.
Způsob prokázání: Čestné prohlášení prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti - (možno využít přílohu č. 4)
Technická kvalifikace:
Technická kvalifikace je stanovena pro každou část veřejné zakázky samostatně a je uvedena v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka pro každou část veřejné zakázky bude předložena samostatně v jednom originále v písemné formě v českém jazyce.
Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci.
Dodavatel použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky:
1) Obsah nabídky.
Nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek u jednotlivých oddílů (kapitol).
2) Krycí list nabídky – příloha č. 3 (dle části veřejné zakázky)
Uchazeč vybere krycí list pro příslušnou část veřejné zakázky a na krycím listu uvede dodavatel požadované údaje včetně kontaktní osoby ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu
3) Podepsaný návrh Smlouvy o poskytování služeb - příloha č. 1 nebo 2 (dle části veřejné zakázky)
Součástí zadávací dokumentace je vzor Smlouvy o poskytování služeb pro každou z částí veřejné zakázky. Dodavatel pouze doplní požadované chybějící údaje (označeno [DOPLNÍ UCHAZEČ]) a Smlouvu o poskytování služeb podepsanou osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele učiní součástí nabídky jako návrh Smlouvy o poskytování služeb. Pokud jedná jménem či za dodavatele jiná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat, musí být součástí této části nabídky plná moc opravňující tuto osobu k jednání.
4) Doklady a dokumenty k prokázání splnění kvalifikace.
- Čestné prohlášení prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti - (možno využít přílohu č. 4)
- Čestné prohlášení – prokazující technické kvalifikace - seznam významných služeb (možno využít přílohu č. 5)
- Čestné prohlášení – seznam členů realizačního týmu
- Doklady o vzdělání členů realizačního týmu
- Profesní životopisy členů realizačního týmu
5) Čestné prohlášení o poddodavatelích (možno využít přílohu č. 6)
6) Podklad pro hodnocení dle dílčího hodnotícího kritéria č. II (dle specifikace uvedené v bodě 10.1 a 10.2 zadávací dokumentace pro jednotlivé části veřejné zakázky)Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v CZK.
Nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH (sazbu DPH ve vztahu k předmětu plnění veřejné zakázky uvede dodavatel) a nabídková cena včetně DPH.
Nabídková cena bude uvedena na krycím listu nabídky - příloha č. 3 zadávací dokumentace, a to pro každou část veřejné zakázky samostatně.
Nabídková cena bude nejvýše přípustná a nepřekročitelná a budou v ní zahrnuty veškeré předpokládané náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky po celou dobu realizace veřejné zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci včetně veškerých vlivů a rizik.
V případě části A. bude nabídková cena členěna následovně:
Nabídková cena za zavedení modelu EFQM
Nabídková cena za proškolení manažerů kvality EFQMPožadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel pro všechny písemnosti vztahující se k tomuto zadávacímu řízení i k plnění smlouvy do budoucna stanoví povinnost jejich vyhotovení v českém jazyce. Písemnosti v jiném než českém jazyce uchazeči doplní úředním překladem do českého jazyka vyjma slovenského jazyka a osvědčení o vzdělání členů realizačního týmu v latinském jazyce. Zadavatel pro všechna ústní jednání vztahující se k tomuto zadávacímu řízení i k plnění smlouvy do budoucna stanoví jako jednací jazyk češtinu nebo slovenštinu.Nabídka musí být v listinné podobě a vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a neobsahovala takové opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.Nabídka včetně všech požadovaných dokladů bude opatřena proti manipulaci.Nabídka musí být podána prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobním předáním v místě pro podání nabídek: Nabídka bude označena:Adresa odesílatele (uchazeče)Adresa zadavateleNázev veřejné zakázky a nápisem „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ Nabídky budou v zalepené obálce opatřené razítkem, případně podpisem, na přelepu.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat do každé z částí veřejné zakázky pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci (příloha č. 1 výzvy).
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva.docx (13. 9. 2017 12:36)
- Zadávací dokumentace.docx (13. 9. 2017 12:36)
- Priloha_c.1_-_Smlouva_Cast_A.docx (13. 9. 2017 12:36)
- Priloha_c.2_-_Smlouva_Cast_B.docx (13. 9. 2017 12:36)
- Priloha_c._3_-_Kryci_list.docx (13. 9. 2017 12:36)
- Priloha_c.4_-_Cestne_prohlaseni_-_kvalifikacni_predpoklady.docx (13. 9. 2017 12:36)
- Výzva s podpisem.pdf (13. 9. 2017 14:17)
- Příloha_c._6_-_Čestné prohlášení o poddodavatelích.docx (15. 9. 2017 09:29)
- Příloha č. 5 - Čestné prohlášení - technická kvalifikace.docx (15. 9. 2017 09:29)
- Priloha_c._7-_Anotace projektu.docx (15. 9. 2017 09:29)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1_final.pdf (25. 9. 2017 10:10)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru část A.doc (31. 10. 2017 15:22)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru část B.doc (31. 10. 2017 15:22)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část A.pdf (5. 1. 2018 11:56)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část B.pdf (5. 1. 2018 11:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 619000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s.třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 BrnoIČ: 269 54 770Statutární ředitel - Ing. Jan Obrovský
Datum podpisu smlouvy: 4. 1. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s.třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 BrnoIČ: 269 54 770Statutární ředitel - Ing. Jan Obrovský
Datum podpisu smlouvy: 4. 1. 2018
Zrušené části zakázky: nerelevantní
Datum ukončení: 4. 1. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.