Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Age management ve FOREZ

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13864

Název zakázky: Age management ve FOREZ

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: FOREZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ostrov 2, 561 02

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Leona Matějíčková
  • Telefon: +420778719197
  • E-mail: leona.matejickova@forez.cz

IČ zadavatele: 64788342

DIČ zadavatele: CZ64788342

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Leona Matějíčková
  • Telefon: +420778719197
  • E-mail: leona.matejickova@forez.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2021 23:59

Místo pro podání nabídek:
FOREZ, Ostrov 2, 561 02 Ostrov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Klasifikace předmětu veřejné zakázky:

CPV 80000000-4   Vzdělávání a školení

Jedná se o veřejnou zakázku na vzdělávací služby: předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění

komplexního vzdělávání pro zaměstnance zadavatele.

Z hlediska terminologie výzvy 79 OP Z jsou součástí veřejné zakázky služby:

- kurz Interní lektor (3 dny, 36 hod.)

- Workshop Jak tvořit Kompetenční model (1 den, 8 hod.)

- Přímá práce s vybranými talenty (2 skupiny x 5 dní, 40 hod.)

- Workshop Průmysl 4.0 (1 den, 8 hod.)

Využití poddodavatelů zadavatel umožňuje a nevymezuje žádnou specifickou část zakázky, kterou by nebylo možné zajistit poddodavatelem.

Cílem projektu je realizace rozvojových aktivit a dodávka testů směřujících ke zvýšení kvalifikace a odbornosti zaměstnanců společnosti. Do projektu bude zapojeno celkem 40 zaměstnanců žadatele.

Bližší informace o počtech osob na jednotlivých aktivitách, názvy konkrétních aktivit, délka jejich trvání, počty skupin apod. jsou uvedeny v příloze č. 4 Tabulka plnění, kterou může uchazeč použít také pro kalkulaci nabídkové ceny.

Z důvodu aktuální situace v době realizace rozvojových aktivit může dojít k mírným odchylkám v počtech účastníků z důvodu nepřítomnosti zapojených zaměstnanců (nemocenská, dovolená, pracovní cesta apod.).

Rozvojové aktivity budou realizovány formou kurzů/workshopů zajištěných vybraným dodavatelem služeb. Součástí zajištění služeb je organizační příprava, provedení kurzu kvalifikovaným lektorem/facilitárorem, zabezpečení nezbytné související administrativy (prezenční listiny, dokumentace ke kurzům, certifikáty) a publicity podle pravidel OP Z (označení učeben, školicích materiálů apod.).

Zadavatel požaduje, aby aktivity byly zaměřeny s ohledem na potřeby účastníků, které vyplývají z oblasti činnosti společnosti FOREZ s.r.o., která se zabývá zejména výrobou plastových součástek pro průmyslovou výrobu.

Obsahy kurzů/workshopů, výukové metody, modelová situace, případové studie apod. by měly odrážet reálné situace, s nimiž naši zaměstnanci přichází ve své praxi do styku. Pro jednotlivé kurzy pak bude potřeba zohlednit i pracovní zařazení a pokročilost účastníků. Uchazeč ve své nabídce navrhne efektivní způsoby, jak potřeby a pokročilost účastníků zjistí.

Níže uvedené formy, metody a techniky výuky jsou jen rámcové. Konkrétní průběh a metody výuky budou upřesněny po dohodě s vybraným účastníkem, popřípadě zvoleným lektorem daného kurzu. Uchazeč v nabídce popíše metody, které chce pro vzdělávání použít.

Služby a dodávky musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady:

https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797817

Dodavatel zajistí realizaci všech aktivit, tím se rozumí:

− příprava a realizace kurzů/workshopů za účasti kompetentního lektora/facilitátora, přičemž 1 hodina = 60 minut u všech služeb uvedených výše.

- 1 den = 8 x hodina + minimálně 30 minut přestávky na oběd

− odborné proškolení účastníků kurzů kompetentním lektorem,

− poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů,

− dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky Operačního programu Zaměstnanost,

− tisk a distribuci materiálů pro účastníky (skripta, hand outy, tištěné prezentace apod.);

− zajištění prezenční listiny z každého kurzu na formulář požadovaný řídícím orgánem, která

bude podepsána všemi účastníky a lektorem,

− zajištění hodnotících dotazníků z kurzů, které budou sloužit pro evaluaci vzdělávání a zajistí

zpětnou vazbu o kvalitě pořádaného kurzu,

− zajištění osvědčení či certifikátu o absolvování z každého kurzu pro jednotlivé účastníky, podepsaných dle pravidel OP Z lektorem i zástupcem vzdělávacího subjektu

− veškeré náklady spojené se zajištěním lektora (cestovné, ubytování, stravné apod.) a další náklady související se zjištěním školení (náklady na realizační tým, tisky, telefony apod.)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 384000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení nejdříve 09/2021 (do 15 dnů od podpisu smlouvy). Předpokládané ukončení: 30. 6. 2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění bude Pardubický kraj (ideálně Ostrov). Administrativní úkony související s projektem budou probíhat na adrese Ostrov 2, 561 22 Ostrov, dodavatel sem bude mj. směřovat veškerou tištěnou dokumentaci.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek v obou částech bude provedeno podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejnižší nabídkové ceny.

Kritérium hodnocení                                                              Váha kritéria v %

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH                                                    40 %

Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů                                                60 %

 

ZPŮSOB HODNOCENÍ

a/ Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH s váhou 40 %:

V rámci tohoto kritéria „nabídková cena“ bude hodnocena výše předložené celkové nabídkové ceny

v Kč bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky.

Nejvyšší počet bodů bude přidělen nabídce s nejnižší nabídkovou cenou.

 

b/ Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů s váhou 60 %:

V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny nabídky z pohledu kvality realizace rozvojových aktivit.

Účastník v rámci tohoto kritéria předloží nabídku obsahující dokument „navržený způsob realizace rozvojových aktivit“, kde popíše kvalitu navrhovaného plnění ve třech dimenzích dle následujícího vymezení:

 

Struktura a osnova: účastník navrhne a popíše strukturu a osnovu jednotlivých školení ve shodě
s předmětem veřejné zakázky vymezeným v této zadávací dokumentaci a v Tabulce kurzů, která je přílohou č. 4 této výzvy, přičemž zadavatel bude hodnotit zejména kvalitu struktury, osnovy
a návrhu obsahu jednotlivých školení a míru relevance pro společnost FOREZ a.s. Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, ve které bude nejvyšší míra relevance struktury, osnovy a návrhu jednotlivých školení k působnosti zadavatele.

Metodologie: účastník detailně popíše použití rozvojových metod, postupů a procesů, které využije za účelem splnění předmětu a cíle zakázky. Předloží návrh použití školících pomůcek, popis aplikace poznatků v praxi, vazbu výkladu na praxi a míru flexibility výukového programu s ohledem na případné měnící se potřeby zadavatele. Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, která bude v nejvyšším rozsahu umožňovat interaktivní zapojení účastníků kurzů a podporu aplikace znalostí a dovedností z kurzu do praxe, tj. lépe bude hodnocena nabídka účastníka, který navrhne vhodnější interaktivní metody školení, tzn. v co nejširší míře umožní aktivní zapojení účastníků školení do výuky. Dále bude jako nejvýhodnější hodnocena taková nabídka, v rámci které účastník zohlední v největší míře práci s modelovými příklady z praxe, jež jsou zároveň upraveny potřebám cílové skupiny a specifickému předmětu školení.

 

Rozsah a kvalita služeb organizace a evaluace: účastník popíše a vysvětlí:

- organizačně-personální zajištění

popis organizačního a technického zajištění školení – role při zajištění školení, způsob komunikace se zadavatelem při rozvoji a mezi jednotlivými dny aktivit, rozsah a přehled činností zajištěných dodavatelem

- práce s cílovou skupinou

způsob zjišťování potřeb, očekávání a požadavků cílové skupiny, jejich sladění s potřebami zadavatele, postup při zpracování těchto požadavků a zapracování do osnovy a metodiky kurzů a do studijních podkladů, použité přístupy k posluchačům, způsob práce s účastníky při školení a mezi jednotlivými dny školení,

- evaluace kurzů

detailní popis metodiky zjišťování a hodnocení zpětné vazby od účastníků aktivit, vyhodnocování výsledků rozvojového procesu (posunu účastníků), konkrétních výstupů z aktivit a jejich zapracování do programu dalších kurzů a způsob předávání zpětné vazby účastníků aktivit zadavateli,

- zpracovaný plán rizik

detailní popis možných rizik v průběhu realizace, včetně návrhu jejich eliminace.

Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, která nabídne nejvhodnější model přístupu

a komunikace z hlediska výše uvedených aspektů a nejvíce opatření k zajištění bezproblémového průběhu projektu, dosažení vzdělávacích cílů a eliminaci rizik.

Účastník má povinnost předložit navržený způsob realizace rozvojových aktivit a zřetelně jej označit, aby nemohlo dojít k sporům o to, jaké části nabídky mají být předmětem hodnocení.

Zadavatel pro hodnocení subjektivního kritéria, resp. navrženého způsobu realizace rozvojových aktivit klade důraz na srozumitelnost a jasnost navrženého způsobu realizace. Nabídky budou posuzovány

a hodnoceny pouze na základě informací a podkladů uvedených v nabídce a v navrženém způsobu

realizace.

ZPŮSOB VYHODNOCENÍ EKONOMICKÉ VÝHODNOSTI NABÍDKY A JEHO POPIS

Pro hodnocení nabídek použije hodnoticí komise bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Pro kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. Pro kritéria, pro která má nejvýhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

Pro subjektivně vyjádřitelná kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Hodnotící komise do zápisu dostatečně zdůvodní své hodnocení tak, aby bylo přezkoumatelné. Podle této metody provede hodnotící komise hodnocení tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií vynásobí příslušnou váhou daného kritéria.

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví pořadí výhodnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejvýhodnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

a/ Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH s váhou 40 %:

Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu účastníka bodovací metodou. Nabídková cena

účastníka bude hodnocena podle její absolutní výše v Kč bez DPH. Bodové hodnocení bude

vypočteno podle tohoto vzorce:

nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

------------------------------------------------------------ X 100 (bodů)

hodnocená nabídková cena v Kč bez DPH

Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno váhou tohoto kritéria, a tak bude

vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 2 desetinná místa.

b/ Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů s váhou 60 %:

U tohoto kritéria nelze hodnotu číselně vyjádřit, proto bude hodnoceno tak, že při hodnocení budou nabídky seřazeny dle celkové kvality dle stanovených požadavků v pořadí od nejlépe posouzené
k nejhůře posouzené. Poté bude k nejlépe posouzené nabídce přiřazeno 100 bodů a každé další pak takové bodové hodnocení, které odpovídá míře splnění tohoto kritéria ve vztahu k nejlépe posouzené nabídce. Následně budou takto získaná bodová ohodnocení vynásobena vahou subjektivního kritéria. Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, subjektivní body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena.

Pro hodnocení tohoto subjektivního kritéria bude použit následující vzorec, kdy nejvýhodnější nabídkou je ta, která získá nevyšší Výslednou bodovou hodnotu (tj. nejvyšší Výsledek):

subjektivní bodová hodnota hodnocené nabídky

------------------------------------------------------------------- X 100 (bodů)

nejvyšší subjektivní bodová hodnota z nabídek

Takto stanovené bodové hodnocení bude dále vynásobeno váhou tohoto kritéria, a tak bude

vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 2 desetinná místa.

Hodnotící komise oboduje věcný obsah nabídek účastníků dle následujících bodovacích kategorií.

Nejlépe hodnocená nabídka (100 bodů) by pak měla splňovat tato kritéria nebo se jim

případně nejvíce přibližovat:

− plně vyhovující a vysoce profesionálně zpracovaný návrh realizace kurzů s porozuměním hlavní problematice zadání a aktivním proklientským přístupem;

− účastník zcela správně identifikoval veškeré nutné kroky, postupy a procesy, které bude

třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky,

- struktura a osnova jednotlivých školení zcela pokrývají potřeby cílové skupiny a zadavatele, a je zřejmé, že předmět zakázky bude plněn řádně a včas;

− účastník splňuje požadavky zadavatele, co do předmětu veřejné zakázky, struktury a osnovy, metodologie, přístupu a komunikace;

− účastník podává precizní výčet kroků, postupů, procesů a metod, a k tomu podává podrobný výklad v čem konkrétní krok, postup či proces spočívá, odůvodňuje jejich použití;

− jednotlivé navržené kroky, postupy a procesy na sebe logicky navazují a tvoří celek, navržený postup je jasný a přehledný;

− způsob nastavení organizačně-personálního zajištění je propracovaný, má jasně definované role realizačního týmu a fáze (kroky) spolupráce se zadavatelem – stanovené lhůty pro dny školení i mezi nimi;

− způsob nastavení komunikace s cílovou skupinou je vysoce profesionální a zaručuje, že potřebné informace se vždy dostanou k relevantním osobám; je maximálně efektivní, plynulý a flexibilní, bez zbytečných průtahů a je přizpůsoben a otevřen konkrétním potřebám posluchačů a zadavatele a používá moderní metody komunikace a různé styly komunikace za účelem maximálního zajištění potřeb zadavatele a posluchačů;

− propracovaný, adekvátní a proveditelný navrhovaný způsob získávání zpětné vazby,

- nadstandardní výstupy ze školení;

- vhodně a konkrétně popsán plán rizik, která mohou v průběhu realizace nastat, včetně návrhu na jejich eliminaci;

− navržený způsob řešení je srozumitelný, hodnotící komise je schopna posoudit, že účastník bude plnit předmět zakázky v souladu s požadavky zadavatele, řádně a včas;

− navržený způsob řešení obsahuje nanejvýše drobné a/nebo nevýznamné nedostatky, popř. nesrovnalosti (např. v ohledu srozumitelnosti, nejasností atd.), které nemohou ovlivnit kvalitu plnění ani řádné a včasné plnění předmětu veřejné zakázky.

Každá další nabídka pak obdrží takové bodové hodnocení, které odpovídá míře splnění tohoto

kritéria ve vztahu k nejlépe posouzené nabídce, přičemž vodítka pro hodnotící komisi pro přidělení

subjektivních bodů jsou následující:

Vyhovující a profesionálně zpracovaný návrh realizace kurzů s porozuměním hlavní

problematice zadání:

− navržený způsob řešení zcela splňuje veškeré požadavky zadavatele z pohledu předmětu veřejné zakázky i z pohledu požadavků zadavatele, co do struktury a osnovy, metodologie, přístupu

a komunikace, avšak mírou zpracování jde o mírně rutinní nabídku a/nebo nabídku bez aktivního proklientského přístupu, která zcela splňuje požadavky zadavatele;

- evaluace vzdělávacího procesu je popsána a obsahuje konkrétnější výstupy a práce s nimi

- obecněji zpracovaný plán rizik s jejich eliminacemi;

− navržený způsob řešení je srozumitelný, hodnoticí komise je v obecné rovině schopna posoudit, že předmět zakázky bude plněn řádně a včas;

− navržený způsob řešení obsahuje méně významné nedostatky, nesrovnalosti, které však

nemohou ovlivnit kvalitu plnění ani řádné a včasné plnění předmětu veřejné zakázky.

Návrh realizace kurzů vyhovující avšak s výhradami:

− navržený způsob řešení obecně splňuje veškeré požadavky zadavatele z pohledu předmětu veřejné zakázky i z pohledu požadavků zadavatele, co do struktury a osnovy, metodologie, přístupu
a komunikace;

- evaluace kurzů je obecněji popsána bez konkrétních východisek pro další rozvoj;

- obecněji zpracovaný plán rizik s jejich eliminacemi, některá rizika nejsou zohledněna;

- navržený způsob řešení je méně srozumitelný, ale lze z něj obecně dovodit, že bude předmět zakázky plněn řádně a včas;

− navržený způsob řešení obsahuje nedostatky, nesrovnalosti, popř. trpí určitou obecností

a schematičností.

Návrh realizace kurzů nevyhovující:

− účastník neporozuměl hlavní problematice zadání a neidentifikoval minimum nutných kroků, postupů a procesů, které bude třeba v rámci účastníka nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, struktura a osnova jednotlivých školení nepokrývají potřeby zadavatele, a je zřejmé, že předmět zakázky nebude plněn řádně a včas;

− účastník nepodává výčet kroků, postupů, procesů a metod, a k tomu nepodává podrobný výklad
v čem konkrétní krok, postup či proces spočívá, neodůvodňuje jejich použití, jednotlivé navržené kroky, postupy a procesy na sebe logicky nenavazují, netvoří celek, navržené postupy jsou nejasné, popř. nepřehledné;

− způsob nastavení komunikace se zadavatelem a účastníkem je zmatečný, nezaručuje, že potřebné informace se vždy dostanou k relevantním osobám, je neefektivní, neflexibilní, není přizpůsoben
a otevřen konkrétním potřebám posluchačů a zadavatele;

- nedostatečně zpracovaná evaluace kurzů, která nemá konkrétní výstupy pro další rozvoj účastníků kurzů

- nedostatečně zpracovaný nebo chybějící plán rizik;

- navržený způsob řešení je jinak nesrozumitelný nebo neúplný a nesplňuje formální požadavky zadavatele, co do struktury a osnovy, metodologie, přístupu a komunikace, jak jsou vyžadovány výše, popř. je s nimi v rozporu a/nebo hodnotící komise není schopna dovodit, že účastník bude plnit předmět zakázky v souladu s požadavky zadavatele, řádně a včas.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč v nabídce předloží:

Čestné prohlášení o tom, že subjekt nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele, nemá splatné daňové nedoplatky, splatné nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele (vzor čestného prohlášení je přílohou č. 2 této výzvy)
Kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje

Čestné prohlášení o neexistenci splatných nedoplatků a výpis z obchodního rejstříku nebo obdobné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

Kopie oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, přičemž zadavatel požaduje předložení dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění pro činnost Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, nebo jiné ekvivalentní oprávnění

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;

Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů/workshopů poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (uznat lze jen kurzy řádně dokončené, ne ty teprve plánované v rámci větších zakázek nebo rámcových smluv)
ze seznamu musí vyplývat, že dodavatel úspěšně dodal:

minimálně 2 služby zahrnující školení na měkké dovednosti o objemu v min. hodnotě 400.000,- Kč bez DPH za každou z nich

Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům. Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

Všichni lektoři budou mít minimálně středoškolské vzdělání a tříletou praxi v oboru, který mají vyučovat (uznává se odborná praxe = výkon dané činnosti i lektorská = výuka daných témat) a současně doloží alespoň 5 referenčních zakázek v dané oblasti:

Min. 3 lektoři budou disponovat prokazatelnou praxí v oblasti školení měkkých a manažerských dovedností v délce min. 5 let, odškolenými min. 150 osobohodinami v posledních 3 letech v oblasti školení měkkých dovedností a vysokoškolským vzděláním min. bakalářského stupně v humanitních vědách, ekonomii nebo blízkých oborech;

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel za každého požadovaného člena

realizačního týmu následující dokumenty:

Osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci

Zpracovaný profesní životopis, který musí obsahovat u každé uváděné osoby:

jméno a příjmení,

nejvyšší dosažené vzdělání
přehled a dobu profesní praxe v požadované oblasti.

Dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace a profesní způsobilosti (s výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 zákona) požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob, a to analogicky a za podmínek stanovených v ust. § 83 zákona.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zpracována a podána v českém nebo slovenském jazyce. Uznávány jsou také vysokoškolské diplomy českých vysokých škol v latinském jazyce. Jakékoli další dokumenty v jiném než českém nebo slovenském jazyce musí být zároveň doplněny o český překlad.

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, zejména: obchodní firma, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem či za účastníka, kontaktní adresa

pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem.

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, případně musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále

nebo ověřené kopii. Návrh smlouvy tvoří přílohu č. 3 této výzvy.

Součástí nabídky budou dále kapitoly Metodologie a Rozsah a kvalita služeb organizace a evaluace.  Nedoložení těchto kapitol bude mít za důsledek vyřazení nabídky uchazeče.

Metodologie: účastník detailně popíše použití výukových metod, postupů a procesů, které využije

za účelem splnění předmětu a cíle zakázky. Předloží návrh použití školících pomůcek, popis aplikace poznatků v praxi, vazbu výkladu na praxi a míru flexibility výukového programu s ohledem na případné měnící se potřeby zadavatele.

Rozsah a kvalita služeb organizace a evaluace:

účastník popíše a vysvětlí:

- organizačně-personální zajištění

popis organizačního a technického zajištění školení – role při zajištění školení, způsob komunikace se zadavatelem při realizaci služeb a mezi jednotlivými dny mezi, rozsah a přehled činností zajištěných dodavatelem

- práce s cílovou skupinou

způsob zjišťování potřeb, očekávání a požadavků cílové skupiny, jejich sladění s potřebami zadavatele, postup při zpracování těchto požadavků a zapracování do osnovy a metodiky kurzů a do studijních podkladů, použité přístupy k posluchačům, způsob práce s účastníky při školení a mezi jednotlivými dny školení,

- evaluace kurzů

detailní popis metodiky zjišťování a hodnocení zpětné vazby od účastníků školení, vyhodnocování výsledků služeb (posunu účastníků), konkrétních výstupů ze školení a jejich zapracování do programu dalších kurzů a způsob předávání zpětné vazby účastníků školení zadavateli,

- zpracovaný plán rizik

detailní popis možných rizik v průběhu realizace, včetně návrhu jejich eliminace.

Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.

Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo

kompatibilním, případně ve formátu pdf.

Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu výběrového řízení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za službu kalkulovaná na základě předmětu veřejné zakázky stanoveného ve Výzvě k podání nabídek a v příloze č. 4 Tabulka plnění.

V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato zadávací dokumentace stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.

Celková nabídková cena bude uvedena v kalkulaci (ve struktuře podle přílohy č. 4) jako cena v Kč bez DPH za kurz (pro všechny položky) a navrhovaná cena celkem v Kč bez DPH. Dále bude celková nabídková cena v členění cena celkem bez DPH, DPH samostatně a celková cena vč. DPH uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 této výzvy) a zejména pak v příslušném návrhu smlouvy (Příloha č. 3 této výzvy).

Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze, pokud po podpisu smlouvy a před termínem dokončení poskytování služeb dojde ke změnám sazeb DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Age management ve FOREZ“ a nápisem „NEOTEVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V nabídce musí být doloženy dokumenty, ze kterých plyne oprávnění dané osoby podepsat nabídku (výpis z obchodního rejstříku, plná moc apod.).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní plnění ani dílčí plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do2 pracovních dnů po doručení žádosti.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen v rámci nabídky předložit návrh smlouvy vypracovaný zadavatelem (Příloha

č. 3 k této Výzvě). Návrh smlouvy je závazný, dodavatel pouze doplní požadované údaje, jinak není

oprávněn cokoli měnit. V případě, že ve smlouvě nebo výzvě narazí na rozpor nebo chybu, nechť se obrátí formou žádosti o doplňující informace na zadavatele, nebo ať tuto výhradu uvede do nabídky a zřetelně ji označí.

Dodavatel je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku v rámci veřejné zakázky na danou část.

Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena z výběrového řízení.

Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí

účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení
v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

Dle ust. §2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 8. 2021
 
Aktualizováno: 18. 8. 2021