- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Age management ve společnosti AGROMONT VIMPERK spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12620
Název zakázky: Age management ve společnosti AGROMONT VIMPERK spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 12. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: AGROMONT VIMPERK spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Bohumilice 88, 384 81 Čkyně
- Jméno: Ing. Josef Kordík, jednatel společnosti
- Telefon: +420602271541
- E-mail: kordik@agromont.cz
IČ zadavatele: 46679987
DIČ zadavatele: CZ46679987
- Jméno: Drápelová Iveta
- Telefon: +420702091744
- E-mail: drapelova@agromont.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 12. 2018 12:00
Místo pro podání nabídek: Bohumilice 88, 384 81 Čkyně
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Přesná specifikace předmětu je uvedena zadávací dokumentaci, které je včetně jejích příloh přílohou této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 630000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín poradenské činnosti a vzdělávacích kurzů bude probíhat od 10. 01. 2019 do 31. 7. 2019. Přesné termíny budou vždy upřesněny v průběhu roku dle potřeby zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Bohumilice 88, 384 81 Čkyně
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podrobná pravidla pro hodnocení nabídek naleznete v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy v bodu 9.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání kvalifikace v souladu s §74 a násl. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v rozsahu:
- základní způsobilosti
- profesní způsobilosti
- technické kvalifikace
Podrobná specifikace prokázání kvalifikace naleznete v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy bod 8.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podrobná specifikace podmínek na zpracování nabídky naleznete v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy bod 10.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění zakázky v souladu se zadávacími podmínkami.
Nabídková cena bude uvedena v Kč a její výše bude odpovídat součtu všech položek oceněného výkazu výměr, který tvoří přílohu zadávací dokumentace.
Nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samotná DPH a nabídková cena včetně DPH.
Podrobná specifikace na zpracování ceny naleznete v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy bod 11.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v jedné obálce v jednom vyhotoveních (1x originál) v písemné formě, v českém jazyce. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele vést v omyl. Každý účastník smí podat pouze jednu nabídku.Podrobná specifikace na zpracování nabídky naleznete v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy v bodě 10.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Podrobná specifikace vysvětlení zadávacích podmínek naleznete v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy v bodě 13.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je přílohou toto výzvy v bodě 10.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- vyzva.pdf (14. 12. 2018 13:35)
- zadavaci dokumentace.pdf (14. 12. 2018 13:35)
- P1 kryci list nabidky.docx (14. 12. 2018 13:35)
- P2 smlouva s dodavatelem - poradenska cinnost.docx (14. 12. 2018 13:35)
- P2 smlouva s dodavatelem - vzdelavaci cinnost.docx (14. 12. 2018 13:35)
- P3 cestne prohlaseni.docx (14. 12. 2018 13:35)
- P4 prohlaseni o splneni technicke kvalifikace.docx (14. 12. 2018 13:35)
- vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (19. 12. 2018 12:40)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (3. 1. 2019 08:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): V-Studio, s.r.o., Žižkova třída 12, 370 01 České Budějovice, IČ 251 87 856
Datum podpisu smlouvy: 4. 1. 2019
Datum ukončení: 4. 1. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.