Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zlepšení odborných jazykových dovedností v AJ – Kunovice II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11787

Název zakázky: Zlepšení odborných jazykových dovedností v AJ – Kunovice II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: EVEKTOR spol. s.r.o.

Sídlo zadavatele: Letecká 1008, 686 04 Kunovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Miroslav Běhávka
  • Telefon: +420572537605
  • E-mail: engineering@evektor.com

IČ zadavatele: 16361733

DIČ zadavatele: CZ16361733

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lukáš Soudek
  • Telefon: +420775556070
  • E-mail: soudeklukas@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 27. 11. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Letecká 1008, 686 04 Kunovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je odborná jazyková výuka v anglickém jazyce určena pro 48 zaměstnanců společnosti (rozdělené na12 skupin), pro každého studenta v celkovém rozsahu 40 hodin (37,5 hodin výuka a 2,5 hodiny závěrečná zkouška).

1 vyučovací hodina kurzu je v délce 60 minut. Předpoklad je výuka každý týden 1,5 h (90 minut), celkem 25 týdnů + 2,5 h (150 minut) závěrečný písemný test.

Osnova kurzu

Řešení každodenních praktických úkolů pracovníků, komunikace se zahraničím 7,5 h
Psaní obchodních nabídek 6 h
Principy oficiálního dopisu 6 h
Tvorba prezentací 6 h
Jak zvládnout schůzku 6 h
Výuka odborných názvů: automotive, finance, lidské zdroje, nabídka a poptávka, technologie, přístroje a nástroje v kanceláři 6 h
Závěrečný písemný test 2,5 h

Jednotka

Téma

1,5

Introduction - úvod a představení výukového plánu

1,5

A Formal Letter principles (principy oficiálního dopisu)

1,5

Outsourcing of production and services (využití externích zdrojů)

1,5

Technical  terms automotive (odborné výrazy z oblasti automotive)

1,5

Meetings and negotiations (pracovní schůzky a jednání)

1,5

Social English I. (společenská angličtina)

1,5

Company structure and positions  (Firemní struktura a pozice)

1,5

Advising Companies, Marketing and PR (Poradenské firmy, marketing, vztahy s veřojností)

1,5

Focus on grammar I. (zaměření na gramatiku - opakování a soubor cvičení)

1,5

A Formal Letter - particular types (jednotlivé typy)

1,5

Technical  terms financing (odborné výrazy z oblasti finance)

1,5

Legal terminology  (odborné výrazy z oblasti Právo)

1,5

Human Resouce - requirements, skills, education, experience (oblast Lidské zdroje)

1,5

At the meeting: how to cope (jak zvládnout schůzku)

1,5

Negotiating with partners (jednání s partneři)

1,5

Supply and Demand (Nabídka a poptávka)

1,5

Focus on grammar II. (zaměření na gramatiku - opakování a soubor cvičení)

1,5

Future arrangements and plans (budoucí plány a opatřeni)

1,5

Business topic video - comprehension training (video z obchodní oblasti - trénink porozumění)

1,5

Duties, Conditions and Pay (povinnosti, podmínky a platba)

1,5

Culturology and business (rozdíl kultur v obchodní sféře)

1,5

Global market  (světový trh)

1,5

Using the correct business etiquette (používání správné obchodní etikety)

1,5

Technology, devices and tools in the office (Technologie, přístroje a nástroje v kanceláři)

1,5

Social English II. (společenská angličtina)

2,5

Záverečná zkouška *

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 216000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden 2018 – Červenec 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Letecká 1008, 686 04 Kunovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena bez DPH (50%) – číselné kritérium

Při hodnocení nabídek v rámci  dílčím hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria.

 

Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty.

 

Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria cena:

 

Nejnižší předložená nabídková cena

100  x   --------------------------------------------------------     x   váha 50%

                                                         Nabídková cena hodnocené nabídky

 

Metodika a kvalita organizace kurzů – Váha 50%

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu max. 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

Metodiky výuky
Efektivity výukových metod
Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby

Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Prokázání profesní způsobilosti dle §77 ZZVZ - Doklad o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku prosté kopii)
Prokázání základní způsobilosti dle §74 ZZVZ. Uchazeč použije čestné prohlášení - příloha č. 1 této výzvy.
Prokázání technické kvalifikace dle §79 ZZVZ – uchazeč doloží životopis a diplomy lektora, který se bude přímo podílet na školení. Minimální požadavky na lektora:

Vzdělání - VŠ první stupeň (bakalářské) v oboru jazykovědy, anglický jazyk  – doloží diplomem
Prokazatelná pedagogická praxe ve výuce odborných jazykových kurzů délce trvání min. 5 let v oblasti automotive, aviation, výroba – doloží strukturovaným životopisem
Kvalifikace lektora na úrovni minimálně C1 – anglický jazyk

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání na adrese Letecká 1008, Kunovice
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Smlouva o dílo bude obsahovat ustanovení, kdy osoba (lektor) může být nahrazen pouze osobou s minimálně shodnou kvalifikací, která byla prokazována v nabídce. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – Angličtina B1 Kunovice“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na adresu soudeklukas@gmail.comVysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení neposkytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozím bodě.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel neumožňuje dílčí plnění
Zadavatel neumožňuje variantní řešení
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě (1 originál) + elektronicky na USB disku
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, vydání číslo 6. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel odstoupil od realizace projektu

Datum ukončení: 8. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 11. 2017
 
Aktualizováno: 26. 2. 2018