Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Analýza sociálních a dalších navazujících služeb pro osoby s duševním onemocněním poskytovaných v MSK

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10743

Název zakázky: Analýza sociálních a dalších navazujících služeb pro osoby s duševním onemocněním poskytovaných v MSK

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Novák, hejtman kraje, kontakty viz Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Lesáková, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: 595 622 825
  • E-mail: veronika.lesakova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 6. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1000000,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: SocioFactor s.r.o. Daliborova 631/22, Mariánské Hory, 709 00 , Ostrava, IČ: 28586336, PhDr. Daniel Topinka, Ph.D.

Datum ukončení: 15. 9. 2016

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0000653

Název projektu

Podpora zkvalitnění a rozvoje služeb pro osoby s duševním onemocněním

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zhotovení Analýzy sociálních a dalších navazujících služeb pro osoby s duševním onemocněním poskytovaných v Moravskoslezském kraji.

Bližší specifikace je uvedena v obchodních podmínkách v příloze č. 1: Specifikace analýzy.

Tato veřejná zakázka je realizována v Operačním programu Zaměstnanost v rámci projektu „Podpora zkvalitnění a rozvoje služeb pro osoby s duševním onemocněním“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0000653.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Dle obchodních podmínek čl. V.

Místo dodání / převzetí plnění

Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor sociálních věcí, ul. 28. října 117, 702 18 Ostrava

Hodnotící kritéria

Hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Nabídka každého uchazeče se bude hodnotit dle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu:

1.     Nabídková cena – váha kritéria 60%

2.    Návrh postupu zpracování analýzy – váha kritéria 40%

Ad 1. Nabídková cena

Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše v Kč bez DPH, která bude uvedena v návrhu smlouvy v čl. IV. odst. 1.

Pro toto kritérium platí, že nejvhodnější nabídka má minimální hodnotu kritéria a hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

Ad 2: Návrh postupu zpracování analýzy

Hodnocen bude návrh postupu zpracování analýzy, který uchazeč předloží v nabídce. V tomto návrhu uchazeč zohlední a zapracuje vhodné postupy, prostředky, nástroje a metody, které budou směřovat k naplnění cíle analýzy vzhledem ke specifikaci díla uvedené v příloze č. 1 obchodních podmínek.

Návrh bude obsahovat všechny tyto části v minimálně uvedeném rozsahu:

  1. Časová a logická provázanost

rozvržení činností na jednotlivé měsíce, časová provázanost mezi jednotlivými činnostmi, logická provázanost mezi jednotlivými činnostmi, způsob personálního zajištění jednotlivých částí/činností

  1. Popis způsobu vyhledávání a oslovení

svépomocných skupin, pečujících osob

  1. Popis specifikace analýzy rozhovoru

způsob organizace rozhovorů, způsob zpracování výstupů z rozhovorů pro analýzu

  1. Popis způsobu tvorby návrhové části a návrhu opatření

popis způsobu tvorby návrhové části, popis způsobu tvorby návrhů opatření

Podrobnější specifikace analýzy je uvedená v obchodních podmínkách a její příloze č. 1.

Návrh postupu zpracování analýzy, se bude hodnotit na bodové stupnici 1 – 100 bodů, přičemž návrh, který bude zadavatelem vyhodnocen, jako nejlepší obdrží hodnotu 100 bodů. Tzn. návrh postupu zpracování analýzy, který co nejkonkrétněji, nejproveditelněji, nejsrozumitelněji, nejrelevantněji zohlední vhodné postupy, prostředky, nástroje a metody směřující k naplnění všech výše uvedených částí a) až d).

Ostatní nabídky obdrží počet bodů odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v tomto kritériu, přičemž za každý zjištěný nedostatek v rámci každého z níže uvedených požadavků, bude odečteno:

  • nekonkrétní 5 bodů
  • neproveditelná/nereálná 5 bodů
  • nesrozumitelná 5 bodů
  • nerelevantní 5 bodů

(tedy např. za každou zjištěnou nekonkrétnost bude odečteno 5 bodů, za další nekonkrétnost dalších 5 bodů, atd.).

Jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle výše uvedených dvou kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty. V případě rovnosti bodů bude lépe hodnocena nabídka s nižší cennou.

Bodové ohodnocení bude zadavatel ve všech případech zaokrouhlovat vždy na 2 desetinná místa.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  1. Uchazeč předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii živnostenského listu) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé.
  2. Uchazeč, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
  3. Uchazeč předloží analogicky dle § 53 odst. 1 zákona splnění základních kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované základní kvalifikační předpoklady splňuje. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy – čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
  4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).
  5. Uchazeč v nabídce dále předloží návrh postupu zpracování analýzy (v příloze č. 2 obchodních podmínek) - v listinné i elektronické podobě, který musí být zpracován v rozsahu a dle požadavků zadavatele stanovených v čl. II této výzvy.
  6. Uchazeč v nabídce předloží seznam významných realizovaných zakázek obdobného charakteru k této veřejné zakázce, plněných uchazečem v posledních 5 letech. V tomto seznamu budou uvedeny minimálně 3  dokončené zakázky, jejichž předmětem byla realizace analýzy výzkumné povahy zaměřená na sociální či zdravotní oblast ve finančním objemu alespoň 100.000,- Kč bez DPH za každou zakázku. Uchazeč splní tento požadavek doložením referenčních listů obsahujících tyto údaje:
    • název zakázky včetně popisu předmětu zakázky
    • dobu realizace
    • finanční rozsah zakázky
    • název objednatele včetně kontaktní osoby a telefonického kontaktu pro ověření referencí

nebo čestným prohlášením o realizaci obsahujícím výše uvedené údaje potřebné pro ověření referencí.

  1. Uchazeč ve své nabídce dále předloží složení realizačního týmu, který bude realizovat předmětnou analýzu. Realizační tým se musí skládat minimálně ze tří 3 členů, přičemž alespoň 2 členové realizačního týmu musí mít ukončené vysokoškolské vzdělání v oblasti práva, společenských věd nebo ekonomie a prokazatelné zkušenosti se zpracováním min. 3 odborných studií nebo analýz včetně zpracovávání návrhových částí z oblasti společenských věd - z toho min. v jednom případě na pozici vedoucího realizačního týmu, v ostatních případech jako člen týmu.

Součástí realizačního týmu bude také odborný garant za oblast sociální práce, který bude zodpovědný za správnost interpretace získaných dat. Požadavky na odborného garanta za sociální oblast:

  • VŠ / VOŠ vzdělání v oblasti sociální práce, případně pedagogiky,
  • profesní zkušenosti v oblasti sociálních služeb pro osoby s duševním onemocněním – u osoby s VOŠ min. 5 let a s VŠ min. 3 let.

Uchazeč prokáže splnění výše uvedených požadavků na členy realizačního týmu prostřednictvím předložení prostých kopií dokladů o relevantním dosaženém vzdělání navrhovaných osob a vlastnoručně podepsaných profesních životopisů, z nichž budou zřejmé požadované zkušenosti.

Pokud nabídka nesplní všechny požadavky stanovené ve výzvě k podání nabídek, nepostoupí do fáze hodnocení nabídek a ze zadávacího řízení bude vyřazena.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Uchazeč předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za uchazeče, a to stanoveným způsobem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 3), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 6. 2016
 
Aktualizováno: 19. 9. 2016