- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Asistel Academy – Dlouhodobý vzdělávací systém
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11170
Název zakázky: Asistel Academy – Dlouhodobý vzdělávací systém
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2017
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Asistel, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Navigátorů 613/19, Liboc, 161 00 Praha 6
- Jméno: Martin Volšička
- Telefon: +420605317356
- E-mail: volsicka.martin@seznam.cz
IČ zadavatele: 25402668
DIČ zadavatele: CZ25402668
- Jméno: Ing. Roman Bielak
- Telefon: +420731193745
- E-mail: bielak@grantika.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Erste Grantika Advisory, a. s., Jánská 448/10, 602 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je poskytnutí služeb zaměřených na prohlubování kvalifikace a zlepšování dovedností zaměstnanců společnosti Asistel. Podrobnosti jsou uvedeny v příloze č. 4 Výzvy k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1600000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červen 2017 – listopad 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je sídlo, provozovna, případně prostory zajištěné účastníkem v dojezdové vzdálenosti max. 150 km od Prahy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč bez DPH
- Metodika vzdělávání
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka bude předložena v jednom originále (označeném „ORIGINÁL“), v jedné kopii (označené „KOPIE“) a v elektronické kopii (v běžně dostupném formátu) na CD/DVD/USB nosiči přiloženém k originálu nabídky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Předložení vyplněného dokumentu cenová kalkulace nabídkové ceny, který je přílohou č. 3 Výzvy k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Kompletní nabídka bude předložena v českém nebo slovenském jazyce v listinné podobě. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a svázána do jednoho svazku, aby nebyla možná manipulace s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy ani přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídky s zadávací dokumentací.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Asistel.zip (19. 5. 2017 11:08)
- Vysvětlení ZD č_1.pdf (24. 5. 2017 15:59)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.