Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Asistel Academy – Dlouhodobý vzdělávací systém

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11170

Název zakázky: Asistel Academy – Dlouhodobý vzdělávací systém

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Asistel, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Navigátorů 613/19, Liboc, 161 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Volšička
  • Telefon: +420605317356
  • E-mail: volsicka.martin@seznam.cz

IČ zadavatele: 25402668

DIČ zadavatele: CZ25402668

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Roman Bielak
  • Telefon: +420731193745
  • E-mail: bielak@grantika.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 6. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Erste Grantika Advisory, a. s., Jánská 448/10, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytnutí služeb zaměřených na prohlubování kvalifikace a zlepšování dovedností zaměstnanců společnosti Asistel. Podrobnosti jsou uvedeny v příloze č. 4 Výzvy k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen 2017 – listopad 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zakázky je sídlo, provozovna, případně prostory zajištěné účastníkem v dojezdové vzdálenosti max. 150 km od Prahy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena v Kč bez DPH
  • Metodika vzdělávání

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Viz Výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále (označeném „ORIGINÁL“), v jedné kopii (označené „KOPIE“) a v elektronické kopii (v běžně dostupném formátu) na CD/DVD/USB nosiči přiloženém k originálu nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Předložení vyplněného dokumentu cenová kalkulace nabídkové ceny, který je přílohou č. 3 Výzvy k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Kompletní nabídka bude předložena v českém nebo slovenském jazyce v listinné podobě. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a svázána do jednoho svazku, aby nebyla možná manipulace s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy ani přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídky s zadávací dokumentací. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 5. 2017
 
Aktualizováno: 26. 5. 2017