Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

AVORI – vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12051

Název zakázky: AVORI – vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 1. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AVORI s.r.o.

Sídlo zadavatele: Družstevní 2608/20, 690 03 Břeclav

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zbyněk Muzikář
  • Telefon: +420777955007
  • E-mail: zbynek@avori.cz

IČ zadavatele: 29184673

DIČ zadavatele: CZ29184673

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: ZVZ Konzult s.r.o.
  • Telefon: +420581210665
  • E-mail: goldmannova@zvzkonzult.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 2. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
AVORI s.r.o., Údolní 27, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky jsou služby, a sice poskytnutí odborných služeb vzdělávání. Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit vedoucích ke zvýšení měkkých a manažerských kompetencí zaměstnanců zadavatele, a to formou uzavřených (firemních) kurzů dle této specifikace kurzů:

Projektové řízení

Vedení a řízení mezilidských vztahů

Obchodní dovednosti

Komunikace, asertivita

Jak neprokrastinovat a dotahovat věci do konce

Firemní kultura

Prezentační dovednosti

Time management

Osobnostní typologie zákazníka

Zvyšování efektivity procesů

Principy motivace, hodnocení a odměňování

Vyjednávání a uzavírání dohod (formálních i neformálních) s organizací, nadřízenými, podřízenými i kolegy

Identifikace, analýza a řešení pracovních problémů, efektivní prosazování návrhů na zlepšení.

Počet realizovaných kurzů, účastníků, skupin a školících dnů je uveden v příloze č. 2. Uvedené počty osob v rámci jednotlivých kurzů jsou zadavatelem předpokládané. V rámci mimořádné situace, zejména z důvodu absence dotčených zaměstnanců (např. v důsledku nemocenské, dovolené, pracovní cesty apod.), může v průběhu realizace jednotlivých kurzů dojít k mírným odchylkám v počtu účastníků kurzu.

Vzdělávání bude realizováno formou kurzů, které budou zajištěny vybraným účastníkem výběrového řízení. Předmětem zakázky jsou také komplexní služby spočívající v organizačním zajištění vzdělávacích kurzů, čímž se rozumí zejména:

a) vstupní analýza (diagnostika) jednotlivých účastníků kurzů za účelem zjištění vzdělávacích potřeb cílové skupiny a nastavení optimální struktury kurzů, a to před vlastní fází přípravy a realizace kurzů;

b) příprava a realizace kurzů, včetně potřebné didaktické techniky (např. flipchart, dataprojektor apod.), zajištění povinné publicity dle pravidel OPZ;

c) odborné proškolení účastníků kurzů, včetně uhrazení veškerých nákladů spojených se zajištěním lektora (např. cestovné, ubytování, stravné apod.);

d) poskytnutí veškerých studijních materiálů, případně školících pomůcek nebo jiných výukových nebo podpůrných materiálů účastníkům kurzů s nutností dodržení pravidel pro publicitu v souladu s pravidly OPZ, zadavatel si vyhrazuje právo dále používat studijní materiály pro své vlastní účely;

e) zajištění potřebné dokumentace k proběhnutým kurzům dle pravidel OPZ (např. prezenční listiny podepsané všemi účastníky a lektorem, certifikáty o absolvování z každého kurzu pro jednotlivé účastníky, fotodokumentace apod.). Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu, kdy vzor tohoto certifikátu musí být předem odsouhlasený se zadavatelem;

f) vyhodnocení vzdělávacích aktivit a zpracování zpětné vazby z proběhnutých kurzů;

g) kompletní administrativní podpora při řízení projektu, čímž se rozumí zejména kontrola a dodání potřebné dokumentace k aktivitám projektu podle pravidel OPZ (zejména soulad se Specifickou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání uveřejněných na https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815) pro potřeby zpracování zpráv o realizaci projektu, zajištění povinné dokumentace k naplňování indikátorů projektu a zajištění souhlasu účastníků se zpracováním osobních údajů, evidence proškolených hodin u jednotlivých účastníků, metodická a administrativní podpora při zpracování zpráv o realizaci projektu, účast na případných kontrolách projektu;

 

h) všechny výstupy projektu musí být v souladu s pravidly pro vizuální identitu OPZ, které jsou definovány v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797767 .

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé kurzy byly připraveny na míru, respektive jejich obsahová stránka byla zaměřena s ohledem na cílovou skupinu.

Cílová skupina: zaměstnanci zadavatele.

Velikost cílové skupiny: cílová skupina je tvořena celkem 24 osobami.

Struktura cílové skupiny: cílová skupina je sestavena ze všech kategorií zaměstnanců, tedy řídících pracovníků (CZ-ISCO 1), specialistů (CZ-ISCO 2), techniků (CZ-ISCO 3) a úředníků (CZ-ISCO 4).

Kód předmětu zakázky dle klasifikace CPV:

80000000-4 Vzdělávání a školení

80500000-9 Školení

80510000-2 Odborná školení

80511000-9 Školení zaměstnanců

80522000-9 Vzdělávací semináře

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1598000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.12.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Brno, Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, a to na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.

Zadavatel stanovil následující kritéria hodnocení:

Kritérium                                                                                                           váha

1. Celková nabídková cena v Kč                                                                        40 %

2. Kvalita zpracování témat a osnov kurzů                                                            30 %

3. Organizační zajištění zakázky                                                                              10 %

4. Efektivnost metod výuky a způsobu evaluace vzdělávání                                    20 %

 

 

Dílčí hodnotící kritérium, u nějž je nejvýhodnější minimální hodnota (celková nabídková cena) se hodnotí tak, že nejnižší hodnotě je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky  k hodnotě hodnocené nabídky. Počty získaných bodů se následně přepočítávají dle váhy kritéria (počet bodů násoben váhou kritéria). 

Pro hodnocení subjektivních kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvýhodnější nabídce bude vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

 

V kritériu č. 1. bude hodnotící komise posuzovat celkovou nabídnutou cenu bez DPH za předmět plnění

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100. Počty získaných bodů se následně přepočítávají dle váhy kritéria dle následujícího vzorce:

100 x (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) x 0.40 = xx,xx

 

V kritériu č. 2 bude hodnotící komise posuzovat Kvalitu zpracování témat a osnov kurzů a kvalitu ukázkového skripta

Dodavatel předloží v nabídce svůj návrh témat a osnov vzdělávacích kurzů a ukázková kompletní skripta na téma „Identifikace, analýza a řešení pracovních problémů, efektivnost prosazování návrhů na zlepšení“.

Hodnotit se bude kvalita zpracování témat a osnov kurzů na základě odborných znalostí v dané oblasti vzhledem k časové dotaci kurzů, cílové skupině a plánovanému profilu absolventa kurzů, kvalita interaktivního zapojení účastníka, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost textu skript a odkazy na další zdroje z hlediska provázanosti teoretické a praktické části kurzu (lépe budou hodnoceny témata a osnovy kurzů a skripta, které budou akceptovat odborné poznatky a současné trendy s ohledem na zaměření kurzu a cílovou skupinu, jednotlivé částí osnov kurzů a skripta budou v logické obsahové posloupnosti, budou vhodně strukturovány, aby nejvíce odpovídaly plánovaným cílům výuky a zároveň byly adekvátní z hlediska potřeb a schopností cílové skupiny v celkové časové dotaci určené pro daný kurz).

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnějšího k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení a přidělí body tak, že nejvhodnější nabídce přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší. Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, subjektivní body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena. Počet přidělených bodů bude hodnotící komisí odůvodněn.

Počty získaných bodů se vypočítají podle následujícího vzorce:

Počet bodů, které hodnocená nabídka v daném kritériu získala x 0,30 = xx,xx

 

V kritériu č. 3 bude hodnotící komise  posuzovat Organizační zajištění zakázky

Dodavatel předloží v nabídce svůj návrh organizačního zajištění zakázky.

Hodnotit se bude organizace plnění zakázky, tedy navržený způsob systematického zabezpečení všech požadovaných podmínek plnění, řešení zastupitelnosti, řešení problémů při realizace a zajištění potřebné dokumentace v souvislosti s realizací vzdělávacích aktivit projektu (lépe budou hodnoceny nabídky, kde budou procesy při realizaci všech požadovaných podmínek plnění jasně definovány a strukturovány, budou komplexně a systematicky uchopeny, budou jasně definované odpovědnosti členů realizačního týmu, řešení zastupitelnosti či jiných rizik při realizaci zakázky a konkrétní popis způsobu dokumentace zakázky).

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnějšího k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení a přidělí body tak, že nejvhodnější nabídce přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší. Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, subjektivní body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena. Počet přidělených bodů bude hodnotící komisí odůvodněn.

Počty získaných bodů se vypočítají podle následujícího vzorce:

Počet bodů, které hodnocená nabídka v daném kritériu získala x 0,10 = xx,xx

V kritériu č. 4 bude hodnotící komise  posuzovat Efektivnost metod výuky a způsobu evaluace vzdělávání

Dodavatel v nabídce předloží návrh metod výuky a způsobu evaluace vzdělávání.

Hodnotit se bude efektivnost navrhovaných metod výuky, podpora efektivity výuky a aplikace do praxe a navržené způsoby evaluace vzdělávacích aktivit (lépe budou hodnoceny takové nabídky, kde budou při realizaci kurzů jasně definované metody vzdělávání, tyto metody budou zajištovat co největší efekt pro nabytí nových znalostí či osvojení nových dovedností s ohledem na charakter cílové skupiny účastníků, budou účastníka nutit k aktivitě během kurzu a motivovat k rozvoji svých kompetencí, způsob evaluace vzdělávání bude zajištěn komplexně a víceúrovňově tak, aby poskytl účastníkům, jejich zaměstnavateli i zadavateli konkrétní výstupy z hlediska dopadů vzdělávacích kurzů na rozvoj osobních i profesních kompetencí účastníků a bude i prakticky využitelná pro další rozvoj kvalifikačního růstu zaměstnanců).

Vzhledem ke skutečnosti, že toto dílčí kritérium nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnějšího k nejméně vhodné vč. podrobného slovního hodnocení míry naplnění v rámci shora uvedeného popisu hodnocení a přidělí body tak, že nejvhodnější nabídce přidělí plný počet bodů (100) a ostatním tolik bodů, kolik odpovídá poměru kvality této nabídky vůči nejlepší. Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, subjektivní body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena. Počet přidělených bodů bude hodnotící komisí odůvodněn.

Počty získaných bodů se vypočítají podle následujícího vzorce:

Počet bodů, které hodnocená nabídka v daném kritériu získala x 0,20 = xx,xx

Celkové pořadí nabídek je dáno absolutní hodnotou bodové hodnoty nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet redukovaných bodů. V případě rovnosti bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí nabídek pořadí v kritériu s nejvyšším stupněm významu.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje splnění kvalifikace účastníka výběrového řízení.

    Způsobilým pro splnění zakázky je dodavatel, který:

    splní podmínky základní způsobilosti,
    splní profesní způsobilost,
    splní kritérium ekonomické kvalifikace a
    splní kritéria technické kvalifikace.

     

     

    Základní způsobilost

    a)  účastník výběrového řízení (a v případě právnické osoby i každý člen statutárního orgánu) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového  řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený viz níže nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

         Trestným činem pro účely prokázání splnění základní způsobilosti  se rozumí:

                - trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti
             na organizované zločinecké skupině,
           - trestný čin obchodování s lidmi,
           - tyto trestné činy proti majetku:
                       1. podvod,
                       2. úvěrový podvod,
                       3. dotační podvod,
                       4. podílnictví,
                       5. podílnictví z nedbalosti,
                       6. legalizace výnosů z trestné činnosti,
                       7. legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti.
           - tyto trestné činy hospodářské:
                       1. zneužití informací a postavení v obchodním styku,
                       2. sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě,
                       3. pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži,
                       4. pletichy při veřejné dražbě,
                       5. poškození finančních zájmů Evropské unie.
           - trestné činy obecně nebezpečné,
           - trestné činy proti České republice, cizímu státu a mezinárodní organizaci,
           - tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných:
                       1. trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby,
                       2. trestné činy úředních osob,
                       3. úplatkářství,
                       4. jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci.

    b)  účastník výběrového  řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

    c)  účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

    d)  účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

    e)  účastník výběrového řízení není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

    Účastník výběrového řízení prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 6.

     

    Profesní způsobilost

     

    a) Dodavatel prokáže profesní způsobilost ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;

    b) Dodavatel předloží doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují – výpis ze živnostenského rejstříku pro předmět podnikání Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení včetně lektorské činnosti nebo obor činnosti Výchova a vzdělávání dospělých. V případě, že dodavatel nebude z důvodů, které mu nelze přičítat, schopen předložit zadavatelem požadovaný doklad, může předložit doklad rovnocenný, zejm. v případě, kdy oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky je možné prokázat dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění pro jinou činnost, než kterou výše stanovil zadavatel.

     

    Ekonomická kvalifikace

    Dodavatel prokáže ekonomickou kvalifikaci předložením ročního obratu za poslední tři bezprostředně předcházející účetní období. Jestliže dodavatel vznikl později, postačí, předloží-li údaje o svém obratu v požadované výši za všechna účetní období od svého vzniku.  Zadavatel stanoví minimální úroveň ročního obratu pro splnění ekonomické kvalifikace ve výši nejméně 1.500.000 Kč za jeden rok (účetní období). Dodavatel prokáže obrat výkazem zisku a ztrát dodavatele nebo obdobným dokladem podle právního řádu země sídla dodavatele.

     

    Technická kvalifikace

    Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením:

    - seznamu významných služeb poskytnutých za poslední tři roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatelů včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu objednatele.

    Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů poskytnutých dodavatelem v oblasti, která je totožného nebo obdobného charakteru jako je předmět této zakázky, tj. měkké a manažerské dovednosti.

    Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že dodavatel proškolil v souhrnu všech významných služeb minimálně 60 osob v oblasti měkkých a manažerských dovedností. 

    Z uvedeného seznamu významných služeb musí být dále jednoznačně patrné, že dodavatel realizoval následující služby:

    nejméně 2 služby ze seznamu se musí týkat realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností v minimální hodnotě  800 000,00 Kč bez DPH za každou z nich a

    nejméně 2 služby ze seznamu se musí týkat realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností v minimální hodnotě 500 000,00 Kč bez DPH za každou z nich.

    Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení.

    - předložením seznamu členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění zakázky. Seznam členů realizačního týmu bude zahrnovat minimálně 7 členů realizačního týmu v minimálním složení: 

    1 projektový manažer, který se osobně podílel na realizaci min. 3 zakázek v oblasti projektového vedení,

    1 koordinátor projektu, který se osobně podílel na realizaci min. 3 zakázek  v oblasti organizace vzdělávacích kurzů a

    5 lektorů, kdy každý z nich se osobně podílel na realizaci 3 zakázek obdobného charakteru, tedy vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností. 

    Zadavatel výslovně požaduje, aby se osoby uvedené dodavatelem v seznamu členů realizačního týmu fakticky přímo podílely na realizaci zakázky, a to ve vztahu k požadovaným pozicím, resp. rozsahu odpovídajícím požadovaným zkušenostem a potřebám při plnění zakázky. Členy realizačního týmu je možné po dobu realizace zakázky nahradit pouze s předchozím písemným souhlasem zadavatele, a to pouze takovou osobou, která splňuje minimální požadavky stanovené pro jednotlivé členy realizačního týmu.

    - předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám a    k následujícím členům realizačního týmu:

    projektový manažer bude disponovat vysokoškolským vzděláním a 5 let profesní praxí v oblasti projektového vedení;

    koordinátor projektu bude disponovat vysokoškolským vzděláním a 5 let profesní praxí v oblasti organizace vzdělávacích kurzů;

    5 lektorů, kdy každý z nich bude disponovat vysokoškolským vzděláním a 5 let profesní praxí v oblasti vzdělávání měkkých a manažerských dovedností.

    Dodavatel předloží zadavateli strukturované profesní životopisy (dále jen SPŽ) výše uvedených členů realizačního týmu odpovědných za plnění zakázky. SPŽ musí být těmito členy realizačního týmu podepsány.  Součástí SPŽ (jako jeho přílohy) musí být doklad o vzdělání.

    Forma prokázání splnění kvalifikace

    Veškeré požadované doklady budou předloženy v prostých kopiích.

    Doklady prokazující základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.    

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

    Blíže specifikováno v Podmínkách kvalifikace a podmínkách a požadavcích na zpracování nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky se podávají v jednom písemném vyhotovení v listinné podobě (zadavatel doporučuje opatřit obálku na uzavření označením obchodní firmy/názvu/jména/ a příjmení a razítkem a podpisem zástupce účastníka výběrového řízení). Nabídky musí být doručeny v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „AVORI – vzdělávání zaměstnanců“ a výrazným nápisem „NEOTVÍRAT“. Zadavatel doporučuje, aby obálka s nabídkou byla opatřena rovněž adresou účastníka výběrového řízení (dodavatele) podávajícího nabídku, aby zadavatel mohl dodavatele případně uvědomit, že nabídka byla doručena po uplynutí lhůty pro její podání.

Nabídky se podávají nejpozději dne 6. 2. 2018 do 13.00 hod. Nabídky je možno:

a) podat osobně na adresu AVORI s.r.o., Údolní 27, 602 00 Brno, a to v pracovní dny v době od 8:00 do 15:00 hod., v poslední den lhůty pouze do 13.00 hodin,

nebo

b) doručit prostřednictvím držitele poštovní licence na adresu AVORI s.r.o., Údolní 27, 602 00 Brno.

Doručení na jinou adresu nebude považováno za řádné podání nabídky.

V nabídce musí být na krycím listu uvedeny identifikační údaje o účastníkovi výběrového řízení v rozsahu uvedeném v příloze č. 1 dokumentu Podmínky kvalifikace a podmínky a požadavky na zpracování nabídky. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení.

K zahraničním dokladům v cizím jazyce musí být připojen i jejich překlad do českého jazyka (prostý pracovní překlad). Doklady ve slovenském jazyce a doklad o vzdělání v latinském jazyce se předkládají v nabídce bez překladu.

Pokud nebude nabídka zadavateli doručena ve stanovené lhůtě nebo způsobem stanoveným v zadávacích podmínkách, nepovažuje se nabídka za podanou a v průběhu výběrového řízení se k ní nepřihlíží.

Zadavatel doporučuje podání nabídky v následující struktuře:

krycí list nabídky;
doklady prokazující splnění základní způsobilosti;
doklady prokazující splnění profesní způsobilosti;
doklady prokazující splnění kritéria ekonomické kvalifikace;
doklady prokazující splnění kritérií technické kvalifikace;
případně doklady podle § 83 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek;
doklady o poddodavatelích dle čl. 9 Podmínek kvalifikace a podmínek a požadavků na zpracování nabídky;
tabulka nabídkové ceny;
návrh témat a osnov vzdělávacích kurzů;
návrh organizačního zajištění zakázky;
návrh metod výuky a způsobu evaluace vzdělávání;
ukázková kompletní skripta na téma „Identifikace, analýza a řešení pracovních problémů, efektivní prosazování návrhů na zlepšení“;
návrh smlouvy o poskytování služeb podepsaný oprávněnou osobou jednat za účastníka výběrového řízení vč. předepsaných příloh;
nabídka v elektronické podobě na CD-ROM (kompletní naskenovaná nabídka ve formátu pdf).

 

Podává-li více dodavatelů společnou nabídku, uvedou ve společné nabídce, který z účastníků společné nabídky je ve výběrovém řízení oprávněn jednat a rovněž adresu, na kterou mají být účastníkům společné nabídky ve výběrovém řízení zasílány písemnosti. Odeslání a doručení písemnosti na tuto adresu se považuje za odeslání a doručení každému účastníkovi společné nabídky.

V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v kvalifikaci účastníka výběrového řízení, je tento povinen postupovat dle § 88 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník výběrového řízení stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přípustnou celkovou cenu za předmět zakázky v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v Kč.

Předpokládaná hodnota zakázky je zároveň stanovena jako nejvýše přípustná nabídková cena. V případě jejího překročení bude nabídka účastníka výběrového řízení z výběrového řízení vyloučena.

Nabídková cena bude uvedena v Kč v tomto členění:

celková nabídková cena bez DPH, samostatně vyčíslené DPH platné v České republice ke dni podání nabídky a celková nabídková cena včetně DPH.

Účastník výběrového řízení jako součást nabídky předloží přílohu č. 3 – Tabulka nabídkové ceny, kde uvede náklady za školicí den a skupinu a dílčí celkovou cenu za vzdělávací kurzy. Účastník výběrového řízení dále vyplní celkovou nabídkovou cenu za celý předmět zakázky do krycího listu nabídky – příloha č. 1, a dále ve stejné výši do závazného návrhu Smlouvy o poskytování služeb. V případě rozporu nabídkové ceny uvedené v krycím listu a v návrhu smlouvy bude pro hodnocení a plnění zakázky rozhodná výše nabídkové ceny uvedená v závazném návrhu smlouvy.

Součástí nabídkové ceny budou veškeré další činnosti související s realizací zakázky.

Ocenění zakázky je třeba provést pro uvedený rozsah služeb, požadované kvalitativní parametry, místo a dobu plnění.

Účastník je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci zakázky očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky včetně školicích materiálů, školicích pomůcek, personálních nákladů, u vícedenních kurzů ubytování a strava lektorů, nákladů na zajištění prostor pro realizaci vzdělávacích kurzů v Brně a v Olomouci (zejména za pronájem prostor, za spotřebovaná média).

Překročení nabídkové ceny je možné pouze za předpokladu, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Adresa pro doručování žádostí o vysvětlení zadávacích podmínek:ZVZ Konzult s.r.o., Příční 861/4, 750 02 Přerov, e-mail: goldmannova@zvzkonzult.cz, telefon: +420 581 210 665, mobil: +420 602 754 288 (smluvní zástupce zadavatele).

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební a obchodní podmínky jsou uvedeny v příloze č. 5 – Smlouva o poskytování služeb.

Pokud dodavatel předpokládá plnit zakázku nebo její část prostřednictvím poddodavatele/-ů požaduje zadavatel, aby účastník výběrového řízení v nabídce určil části zakázky, které hodlá plnit prostřednictvím poddodavatelů, nebo předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi výběrového řízení známi a uvedl, kterou část zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. Pro uvedení poddodavatelů dodavatel použije formulář z přílohy č. 4 - Poddodavatelé. V případě, že dodavatel nemá v úmyslu zadat poddodavateli žádnou část zakázky, předloží o tom ve své nabídce čestné prohlášení - blíže uvedeno v Podmínkách kvalifikace a podmínkách a požadavcích na zpracování nabídky.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.

 Bližší informace jsou uvedeny v přílohách k této výzvě.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7 ), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1092000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o.Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa25014650Mgr. Ladislav Buček, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 20. 3. 2018

Zrušené části zakázky: Nejsou

Datum ukončení: 20. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 1. 2018
 
Aktualizováno: 22. 3. 2018