Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Bilanční diagnostika pro KrP ÚP ČR v Jihlavě II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10723

Název zakázky: Bilanční diagnostika pro KrP ÚP ČR v Jihlavě II.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Šárka Kubátová - ředitelka odboru kanceláře Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě, pověřená zastupováním ředitele Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavětel.: 950 123 310e-mail: sarka.kubatova@ji.mpsv.cz

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Monika Prášilová
  • Telefon: 950123487
  • E-mail: monika.prasilova@ji.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2016 10:30

Místo pro podání nabídek:
KrP ÚP ČR v Jihlavě, Brtnická 21, 586 01Čas pro podání:Po a St: 8.00 – 12:00 a 13:00 - 17.00 hodinÚt, St a Pá: 8:00 – 11:00 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je vypracování osobního profilu klienta poradcem-psychologem v rámci bilanční diagnostiky. Bilanční diagnostika je poradenský proces, při kterém se specializovaný psycholog snaží zjistit co nejvhodnější využití schopností, dovedností, zájmů a motivace pracovníka pro jeho začlenění do pracovních aktivit. Hlavním úkolem je prohloubit sebepoznání účastníků formou psychodiagnostického vyšetření s posouzením pracovní a psychické způsobilosti uchazečů.

 

Osobní profil bude zaměřen na následující oblasti:

 

  • motivace klienta

  • orientace ve vlastních zájmech

  • orientace ve vlastních možnostech

  • předchozí zkušenosti

  • orientace v reálných možnostech

  • zdroje (vnitřní, vnější)

    Bilanční diagnostika se uskutečňuje ve vazbě na dovednosti, které se více týkají získání a udržení si vhodného

    zaměstnání. Tyto dovednosti se označují jako klíčové ukazatele a pro lepší orientaci jsou rozděleny do tří kapitol.

    Kapitola - zaměstnání:

    porozumění významu práce, zodpovědnost, zájem a iniciativa, představa o vlastním pracovním uplatnění, posouzení vlastních schopností, zdravotní a sociální omezení, orientace na pracovním trhu, hledání práce, provádění pracovních úkonů, sledování kvality odvedené práce, úprava prostředí, pracovní postup, pomůcky pro provádění práce, asistence v pracovních činnostech, spolupráce se zaměstnavatelem.

    Kapitola – chování:

    rozhodování se.

    Kapitola - sociální dovednosti:

    zahájení rozhovoru, péče o zevnějšek, forma komunikace, adekvátní prosazení se, porozumění obsahu sdělení, kontakty.

     

    Metody: závazný popis viz příloha č. 1 Metodika práce při bilanční diagnostice

     Skupinové práce s klienty – 8 hodin (2 dny po 4 hodinách)

    Maximální počet účastníků skupinových aktivit bilanční diagnostiky je 10 osob (pokud nebude dohodnuto jinak) a minimální počet účastníků jsou 3 osoby.

    Přímá individuální práce s klientem - 8 hodin na klienta

    Přímá individuální práce zahrnuje interpretaci komplexní zprávy a konzultace s klientem - 2 hodiny na klienta.

    Nepřímá práce psychologa, tj. výběr a příprava vhodných diagnostických metod, vyhodnocení výsledků a zpracování komplexní závěrečné zprávy a vypracování zprávy a konzultace pro úřad práce - 6 hodin na klienta

     Celková časová dotace na 1 klienta 22 hodin

 Pozn. 1 hodina činí 60 min.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1665010,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Červen 2016 – září 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
prostory ÚP ČR – KrP v Jihlavě, KoP v Havlíčkově Brodě, Pelhřimově, Třebíči a Žďáře nad Sázavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,2) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, tj. doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci:živnostenské oprávnění k živnosti vázané - "Psychologické poradenství a diagnostika" (příloha č. 2 k zákonu č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů)3) čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění, na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti4) čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (u fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (u právnické osoby)5) osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci odborného garanta a osoby odpovědné za poskytování bilanční diagnostiky:a) písemný doklad o vysokoškolském vzdělání v oboru psychologie, a současně,b) písemné potvrzení o délce odborné praxe v alespoň jedné z následujících oblastí:? psychologická diagnostika? psychologie práce? poradenská psychologie? pedagogická psychologieu odborného garanta v rozsahu 3 roky praxe u jednooborové psychologie a 5 let u dvouoborové psychologie, v případě ostatních osob odpovědných za poskytování bilanční diagnostiky v rozsahu 1 rok praxe u jednooborové psychologie a 3 roky praxe u dvouoborové psychologie.Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů (body 3) a 4)) a výpis z obchodního rejstříku (bod 1)) nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Bilanční diagnostika pro KrP v Jihlavě II.“ a nápisem „NEOTVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče.1

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Ing. Monika Prášilovátel.: 950 123 487e-mail: monika.prasilova@ji.mpsv.cz Mgr. Miroslava Patočkovátel.: 950 123 324e-mail: miroslava.patockova@ji.mpsv.cz

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (číslo vydání 3), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
• Uchazeč v nabídce doloží vyplněnou a podepsanou rámcovou smlouvu. Veškeré obchodní, platební a dodací podmínky jsou obsaženy v rámcové smlouvě (viz příloha č. 3).• Návrh rámcové smlouvy, který je součástí Výzvy nesmí být ze strany uchazeče žádným způsobem změněn, či jinak doplněn pokud zadavatel nestanoví jinak. Uchazeč doplní v rámcové smlouvě pouze místa označená pro vyplnění (podbarvena žlutě). Návrh rámcové smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče; originál či úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy, popřípadě nepředložení zmocnění dle předchozí věty není předložením řádného návrhu požadované smlouvy a nabídka uchazeče je v takovém případě neúplná.• Uchazeč ve své nabídce doloží čestné prohlášení o vlastnictví odpovídajících psychodiagnostických testů pro poskytování bilanční diagnostiky – software nebo další standardizované psychodiagnostické metody.• V případě, že uchazeč bude provádět bilanční diagnostiku s využitím softwaru, je povinen zajistit odpovídající technické vybavení.• Bilanční diagnostika pro jednotlivé osoby bude realizována postupně, a to na základě objednávky zadavatele učiněné dle jeho požadavků a potřeb (blíže viz rámcová smlouva).• Pokud není uchazeč schopen prokázat splnění kvalifikace požadované zadavatelem v bodě 2 a 5 v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele. Kromě toho je uchazeč dále povinen zadavateli ve své nabídce za subdodavatele předložit:? Doklady dle bodu 1, 3 a 4,? Smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí, či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace.Dodavatel není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace podle bodu 1) dle Základních požadavků na prokázání kvalifikace uchazeče.• V případě, že uchazeč prokázal splnění části kvalifikace prostřednictvím subdodavatele, je uchazeč oprávněn změnit subdodavatele, pomocí kterého prokázal část splnění kvalifikace, jen ze závažných důvodů a s předchozím písemným souhlasem zadavatele, přičemž nový subdodavatel musí disponovat minimálně stejnou kvalifikací, kterou původní subdodavatel prokázal za uchazeče, zadavatel nesmí souhlas se změnou subdodavatele bez objektivních důvodů odmítnout.• Vítězný uchazeč před podpisem smlouvy zadavateli doloží doklad prokazující legální vlastnictví odpovídajících psychodiagnostických testů pro poskytování bilanční diagnostiky – software nebo další standardizované psychodiagnostické metody.• Vítězný uchazeč před podpisem smlouvy zadavateli doloží doklad o registraci u Úřadu na ochranu osobních údajů jako správce osobních a citlivých údajů o klientech.• Vítězný uchazeč před podpisem smlouvy zadavateli doloží Kalkulaci nákladů poradenské činnosti (příloha č. 5 Výzvy).• Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: AQE advisors, a. s., tř. Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno, zastoupena Ing. Janem Obrovským, statutárním ředitelem, IČ: 269 54 770

Datum ukončení: 22. 7. 2016

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 3. 2016
 
Aktualizováno: 27. 7. 2016