Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Bilanční diagnostika pro KrP ÚP ČR v Jihlavě

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10719

Název zakázky: Bilanční diagnostika pro KrP ÚP ČR v Jihlavě

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřád práce ČR

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Šárka Kubátová - ředitelka odboru kanceláře Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě, pověřená zastupováním ředitele Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavětel.: 950 123 310e-mail: sarka.kubatova@ji.mpsv.cz

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Monika Prášilová
  • Telefon: 950123487
  • E-mail: monika.prasilova@ji.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 2. 2016 11:00

Místo pro podání nabídek:
KrP ÚP ČR v Jihlavě, Brtnická 21, 586 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Bilanční diagnostika je poradenský proces. Jedná se o proces, při kterém se specializovaný psycholog snaží zjistit co nejvhodnější využití schopností, dovedností, zájmů a motivace pracovníka pro jeho začlenění do pracovních aktivit. Hlavním úkolem je prohloubit sebepoznání účastníků formou psychodiagnostického vyšetření s posouzením pracovní a psychické způsobilosti uchazečů. V rámci bilanční diagnostiky bude vypracován poradcem-psychologem osobní profil klienta.

 Osobní profil bude zaměřen na následující oblasti:

 motivace klienta

 orientace ve vlastních zájmech

 orientace ve vlastních možnostech

 předchozí zkušenosti

 orientace v reálných možnostech

 zdroje (vnitřní, vnější)

BD se uskutečňuje ve vazbě na dovednosti, které se více týkají získání a udržení si vhodného zaměstnání. Tyto dovednosti se označují jako klíčové ukazatele a pro lepší orientaci jsou rozděleny do tří kapitol.

 Kapitola - zaměstnání :

porozumění významu práce, zodpovědnost, zájem a iniciativa, představa o vlastním pracovním uplatnění, posouzení vlastních schopností, zdravotní a sociální omezení, orientace na pracovním trhu, hledání práce, provádění pracovních úkonů, sledování kvality odvedené práce, úprava prostředí, pracovní postup, pomůcky pro provádění práce, asistence v pracovních činnostech, spolupráce se zaměstnavatelem

 Kapitola - chování

 rozhodování se

 Kapitola - sociální dovednosti:

 zahájení rozhovoru, péče o zevnějšek, forma komunikace, adekvátní prosazení se, porozumění obsahu sdělení, kontakty

 

Metody: závazný popis viz příloha č. 1 Metodika práce při bilanční diagnostice

 Skupinové práce s klienty – 8 hodin (2 dny po 4 hodinách)

 Individuální práce s klientem - 4 hodiny na klienta

 Zpracování závěrečné zprávy - 4 hodiny na klienta

 Interpretace zprávy a konzultace s klientem – 2 hodiny na klienta

 Vypracování zprávy a konzultace pro úřad práce – 2 hodiny

 Celková časová dotace na 1 klienta 20 hodin 

Pozn. 1 hodina činí 60 min.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1665010,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Duben 2016 – září 2018 (dle potřeb zadavatele)

Místo dodání / převzetí plnění:
prostory ÚP ČR – KrP v Jihlavě, KoP v Havlíčkově Brodě, Pelhřimově, Třebíči a Žďáře nad Sázavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritériem pro hodnocení nabídek je nejnižší nabídková cena za jednoho účastníka bilanční diagnostiky. Uchazeč ve své nabídce uvede nabídkovou cenu kalkulovanou na jednu osobu pro max. objem plnění, tj. 310 osob.Pozn. Zadavatel požaduje plnění předmětu zakázky ve vlastních prostorách.Způsob hodnocení nabídek:Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou je nabídkou vítěznou. V případě rovnosti nabídek zadavatel vybere jako nejvýhodnější nabídku toho uchazeče, který bude mít ve formuláři Kalkulace nákladů poradenské činnosti uvedenou nižší částku v položce č. 7 Zisk.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,2) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, tj. doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci:živnostenské oprávnění k živnosti vázané - "Psychologické poradenství a diagnostika" (příloha č. 2 k zákonu č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů)3) čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění, na sociální zabezpečení a na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti4) čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (u fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (u právnické osoby)5) osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci odborného garanta a osoby odpovědné za poskytování bilanční diagnostiky:písemný doklad o vysokoškolském vzdělání v oboru psychologie, a současněpísemné potvrzení o délce odborné praxe v alespoň jedné z následujících oblastí:- psychologická diagnostika- psychologie práce- poradenská psychologie- pedagogická psychologieu odborného garanta v rozsahu 3 roky praxe u jednooborové psychologie a 5 let u dvouoborové psychologie, v případě ostatních osob odpovědných za poskytování bilanční diagnostiky v rozsahu 1 rok praxe u jednooborové psychologie a 3 roky praxe u dvouoborové psychologie6) čestné prohlášení o vlastnictví odpovídajících psychodiagnostických testů pro poskytování bilanční diagnostiky – software nebo další standardizované psychodiagnostické metodyPozn.: Vítězný uchazeč doloží zadavateli před podpisem smlouvy originály dokladů u bodů 3 a 6.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Bilanční diagnostika pro KrP v Jihlavě“ a nápisem „NEOTVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče.Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii, v písemné formě, v českém jazyce. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky a pevně svázána. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou.Zadavatel doporučuje použít pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech tohoto článku zadávací dokumentace.1. Krycí list nabídky (příloha č. 2)2. Kvalifikace uchazeče3. Podepsaný návrh rámcové smlouvy (příloha č. 3)4. Nabídka provedení poradenské činnosti (příloha č.4)5. Kalkulace nákladů poradenské činnosti (příloha č.5)Uchazeč stanoví nabídkovou cenu dle Předpokládané hodnoty zakázky.Nabídková cena bude uvedena v české měně, tj. cena v Kč bez DPH, DPH (…%), cena s DPH. Zadavatel požaduje uvedení jednotkové ceny za účastníka bilanční diagnostiky (maximální objem plnění činí 310 účastníků).Nabídková cena bude uvedena na krycím listu veřejné zakázky (příloha č. 2).Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady uchazeče, spojené s realizací předmětu veřejné zakázky.Nabídková cena bude zpracována v souladu s výzvou obsahující vymezení předmětu veřejné zakázky.Jednotková nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, nepřekročitelná po celou dobu platnosti rámcové smlouvy. Zadavatel upozorňuje, že ceny (viz níže) jsou ceny maximální a pokud je uchazeč překročí, bude jeho nabídka vyřazena pro rozpor se zadávacími podmínkami.Předpokládaný max. počet účastníků 310Max. cena / 1 účastníka v Kč bez DPH 5 371,00Max. celková cena v Kč bez DPH 1 665 010

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ ve verzi 3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
• Uchazeč v nabídce doloží vyplněnou a podepsanou rámcovou smlouvu. Veškeré obchodní, platební a dodací podmínky jsou obsaženy v rámcové smlouvě (viz příloha č. 3).• Návrh rámcové smlouvy, který je součástí výzvy nesmí být ze strany uchazeče žádným způsobem změněn, či jinak doplněn pokud zadavatel nestanoví jinak. Uchazeč doplní v rámcové smlouvě pouze místa označená pro vyplnění (podbarvena žlutě). Návrh rámcové smlouvy musí být ze strany uchazeče o VZ podepsán statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče o VZ; originál či úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče o VZ. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy, popřípadě nepředložení zmocnění dle předchozí věty není předložením řádného návrhu požadované smlouvy a nabídka uchazeče je v takovém případě neúplná.• Bilanční diagnostika pro jednotlivé osoby bude realizována postupně, a to na základě objednávky zadavatele učiněné dle jeho požadavků a potřeb (blíže viz rámcová smlouva).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Při posuzování úplnosti nabídek bylo zjištěno, že uchazeči č. 1, 2, 3, 6 a 8 předložili neopravený návrh rámcové smlouvy a uchazeči č. 4, 5, 7 a 9 předložili sice opravený návrh rámcové smlouvy, ale doplněný o formální chybu zadavatele (čl. II, odst. 1, chybějící text „bez“), což bylo zadavatelem zakázáno.Vzhledem k tomu, že zadavatel změnil přílohu č. 3 Návrh rámcové smlouvy, aniž by prodloužil lhůtu pro podání nabídek a v návrhu byla zjištěna další formální chyba v čl. II, odst. 1 ze strany zadavatele doporučuje hodnotící komise výběrové řízení zrušit a vyhlásit nové, a to z důvodu dodržování zásady transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace.Zápis o posouzení nabídek je dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Z k nahlédnutí, příp. pořízení opisu u zadavatele (KrP v Jihlavě, Brtnická 21, Jihlava), a to do 15 kalendářních dnů od zveřejnění.

Datum ukončení: 15. 2. 2016

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 1. 2016
 
Aktualizováno: 19. 5. 2016