- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Broušení kovových materiálů pro KOUTECKÝ a SYN s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11621
Název zakázky: Broušení kovových materiálů pro KOUTECKÝ a SYN s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 9. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: KOUTECKÝ a SYN s.r.o.
Sídlo zadavatele: Polní 2006/21, 792 01 Bruntál
- Jméno: Petr Koutecký
- Telefon: +420554230314
- E-mail: info@kouteckyasyn.cz
IČ zadavatele: 28567218
DIČ zadavatele: CZ28567218
- Jméno: Ivana Cápková
- Telefon: +420554230314
- E-mail: info@kouteckyasyn.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: KOUTECKÝ a SYN s.r.o., Polní 2006/21, 79201 Bruntál
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Název školení: Broušení kovových materiálů
Počet osob: 7 lidí
Minimální počet hodin: 424 hodin (výuková hodina 60 minut) + 8 hodin (závěrečná zkouška) = celkem 432 hodin / 60 min.
Maximální cena vzdělávací aktivity: 420.000,- Kč (za 7 lidí)
Cena za osobu: max. 60.000,- Kč
Termín dodání: 9-10/2017 až 12/2017-1/2018
Místo dodání a výuky: Polní 2006/21, 792 01 Bruntál
Požadavek na doložení kopie: Výpis ŽL nebo zřizovací listiny s činností např. u Z.S., Akreditace MŠMT, jejíž součástí musí být Závěrečná zkouška dle PK: broušení kovových materiálů 23-024-H
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 420000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 9-10/2017 až 12/2017-01/2018
Místo dodání / převzetí plnění: KOUTECKÝ a SYN s.r.o., Polní 2006/21, 79201 Bruntál
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena (25%)
- Místo provedení na specifickém stroji v podniku Bruntál (25%)
- Skripta (25%)
- Platnost akreditace (25%)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) nebo zřizovací listinu u Z.S. či výpis z ARES
- Akreditace MŚMT Broušení kovových materiálů
- Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nábidka musí být zpracována v písemné podobě, podána v uzavřené obálce a podepsána odpovědnou osobou, která je oprávněna jednat za dodavatele.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: 7 lidí na akreditované vzdělávání, v celkové hodnotě max. 420.000,- Kč
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek VZ.PDF (13. 9. 2017 09:17)
- Výzva k podání nabídek VZ AKTUALIZOVANÁ VERZE.PDF (13. 9. 2017 13:11)
- Oznámení o výsledku hodnocení a výběru VŘ.PDF (2. 10. 2017 14:56)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.PDF (12. 10. 2017 14:38)
- Oznámení o odstoupení objednatele od smlouvy s dodavatelem.PDF (1. 11. 2017 11:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: shledány formální nedostatky/chyby ve veřejné výzvě
Datum ukončení: 31. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.