- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Další vzdělávání zaměstnanců Czech Retail Company
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11103
Název zakázky: Další vzdělávání zaměstnanců Czech Retail Company
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Czech Retail Company s.r.o.
Sídlo zadavatele: Novozámecká 730, Hostavice, 198 00 Praha 9
- Jméno: Ondřej Šlechta
- Telefon: +420602366922
- E-mail: slechta@czechretailgroup.cz
IČ zadavatele: 03400751
- Jméno: Mgr. Milan Schagerer, advokát
- Telefon: +420605839977
- E-mail: schagerer@akschagerer.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 18:00
Místo pro podání nabídek: AK Schagerer, Plzeňská 276/298, 150 00 Praha 5 – Motol (recepce hotelu Energie)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je
I. zajištění realizace vzdělávacích kurzů výhradně pro skupinu zaměstnanců zadavatele v prostorách uchazeče (tzv. uzavřené kurzy), a to v oblasti: měkkých a manažerských dovedností a obecného IT.
- V oblasti měkkých a manažerských dovedností se jedná o kurzy: základní obchodní dovednosti, osobnostní typologie zákazníka, vyjednávání a argumentační dovednosti, pokročilé obchodní dovednosti, jednání s problémovými typy osob, asertivní jednání a efektivní komunikace, umění úspěšného obchodu – emoční prodej, řešení konfliktů a umění spolupráce, antistres, sebepoznání manažera – balance management, vnitrofiremní komunikace a řešení konfliktních situací, týmová spolupráce, time management a antistres, change management, pokročilé vyjednávání a argumentační dovednosti, úspěšná motivace a asertivní udělování zpětné vazby, projektové řízení, firemní strategie, marketing. a komunik. mix.
- V oblasti obecného IT: MS Office.
II. zajištění účasti zaměstnanců na kurzech organizovaných dodavatelem (tzv. otevřené kurzy) v oblasti účetní, ekonomické a právní kurzy.
- V oblasti účetní, ekonomické a právní se jedná o kurzy: Novinky v daních a účetnictví 2017, Novinky v daních a účetnictví 2018, Novinky v daních a účetnictví 2019, Daň z přidané hodnoty 2017, Daň z přidané hodnoty 2018, Daně z příjmu právnických osob 2017, Daně z příjmu právnických osob 2018, Daně z příjmu právnických osob 2019, Daně z příjmu fyzických osob, Mzdové účetnictví 2017, Pohledávky, Cash flow, Finanční řízení, Kalkulace nákladů.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1253728,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: V období do 31. 12. 2018. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: V prostorech určených dodavatelem.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (50%) – číselné kritérium
- Metodika organizace kurzů (50%) – nečíselné kritérium
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informacek zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (25. 4. 2017 11:36)
- oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (25. 5. 2017 14:43)
- rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (25. 5. 2017 14:43)
- zrušení II. části VŘ.PDF (25. 5. 2017 14:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I.: Profit management ČR s.r.o., se sídlem Skřivanova 334/4, Ponava, 602 00 Brno, IČ: 25589067, zastoupena Radkou Paálovou, jednatelkou
Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017
Zrušené části zakázky: Část II
Datum ukončení: 18. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.