Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Další vzdělávání zaměstnanců Czech Retail Company

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11103

Název zakázky: Další vzdělávání zaměstnanců Czech Retail Company

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Czech Retail Company s.r.o.

Sídlo zadavatele: Novozámecká 730, Hostavice, 198 00 Praha 9

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ondřej Šlechta
  • Telefon: +420602366922
  • E-mail: slechta@czechretailgroup.cz

IČ zadavatele: 03400751

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Milan Schagerer, advokát
  • Telefon: +420605839977
  • E-mail: schagerer@akschagerer.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 18:00

Místo pro podání nabídek:
AK Schagerer, Plzeňská 276/298, 150 00 Praha 5 – Motol (recepce hotelu Energie)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je

I. zajištění realizace vzdělávacích kurzů výhradně pro skupinu zaměstnanců zadavatele v prostorách uchazeče (tzv. uzavřené kurzy), a to v oblasti: měkkých a manažerských dovedností a obecného IT.

  • V oblasti měkkých a manažerských dovedností se jedná o kurzy: základní obchodní dovednosti, osobnostní typologie zákazníka, vyjednávání a argumentační dovednosti, pokročilé obchodní dovednosti, jednání s problémovými typy osob, asertivní jednání a efektivní komunikace, umění úspěšného obchodu – emoční prodej, řešení konfliktů a umění spolupráce, antistres, sebepoznání manažera – balance management, vnitrofiremní komunikace a řešení konfliktních situací, týmová spolupráce, time management a antistres, change management, pokročilé vyjednávání a argumentační dovednosti, úspěšná motivace a asertivní udělování zpětné vazby, projektové řízení, firemní strategie, marketing. a komunik. mix.
  • V oblasti obecného IT: MS Office.

II. zajištění účasti zaměstnanců na kurzech organizovaných dodavatelem (tzv. otevřené kurzy) v oblasti účetní, ekonomické a právní kurzy.

  • V oblasti účetní, ekonomické a právní se jedná o kurzy: Novinky v daních a účetnictví 2017, Novinky v daních a účetnictví 2018, Novinky v daních a účetnictví 2019, Daň z přidané hodnoty 2017, Daň z přidané hodnoty 2018, Daně z příjmu právnických osob 2017, Daně z příjmu právnických osob 2018, Daně z příjmu právnických osob 2019, Daně z příjmu fyzických osob, Mzdové účetnictví 2017, Pohledávky, Cash flow, Finanční řízení, Kalkulace nákladů.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1253728,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
V období do 31. 12. 2018. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
V prostorech určených dodavatelem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (50%) – číselné kritérium
  • Metodika organizace kurzů (50%) – nečíselné kritérium

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informacek zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I.: Profit management ČR s.r.o., se sídlem Skřivanova 334/4, Ponava, 602 00 Brno, IČ: 25589067, zastoupena Radkou Paálovou, jednatelkou

    Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017

Zrušené části zakázky: Část II

Datum ukončení: 18. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 4. 2017
 
Aktualizováno: 25. 5. 2017