- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Další vzdělávání zaměstnanců Insia a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11751
Název zakázky: Další vzdělávání zaměstnanců Insia a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: INSIA a.s.
Sídlo zadavatele: Vinohradská 2828/151, Žižkov, 130 00 Praha 3
- Jméno: Petra Fenclová
- Telefon: +420245003111
- E-mail: fenclova@insiaoffice.cz
IČ zadavatele: 48034479
- Jméno: Mgr. Milan Schagerer, advokát
- Telefon: +420605839977
- E-mail: schagerer@akschagerer.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 11. 2017 16:00
Místo pro podání nabídek: AK Schagerer, Plzeňská 276/298, 150 00 Praha 5 – Motol (recepce hotelu Energie)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů výhradně pro skupinu zaměstnanců zadavatele v prostorách dodavatele (tzv. uzavřené kurzy), a to v oblasti: měkkých a manažerských dovedností, specializovaného IT, obecného IT a účetních, ekonomických a právních kurzů.
V oblasti měkkých a manažerských dovedností se jedná o kurzy:
- Strategické plánování a myšlení
- Řízení změn v organizaci
- Vnitrofiremní komunikace
- Zvyšování efektivity procesů
- Hodnocení zaměstnanců
- Osobnostní rozvoj manažera
- Efektivní nábor zaměstnanců
- Synergogicky vedené vzdělávání – GRID 1
- Synergogicky vedené vzdělávání – GRID 2
- Synergogicky vedené vzdělávání – GRID 3
- Osobnostní rozvoj a work-life balance
- Efektivní telefonování
- Time management
V oblasti specializovaného IT se jedná o kurzy:
- Programování SQL
- Zabezpečení proti hackingu
- Vývoj aplikací v JAVA – 1
- Vývoj aplikací v JAVA - 1
V oblasti obecného IT se jedná o kurzy:
- Základy práce a funkce v MS Excel
- Pokročilé funkce v MS Excel
V oblasti účetní, ekonomické a právní kurzy se jedná o kurzy:
- Ekonomické minimum 1
- Ekonomické minimum 2
- Správní právo a přestupky
- Občanský zákoník
Blíže viz výzva.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1825300,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: V období do 31. 12. 2018. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: V prostorech určených dodavatelem (území ČR s výjimkou hl. m. Prahy).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (50%) – číselné kritérium
- Metodika organizace kurzů (50%) – nečíselné kritérium
Více viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
- Základní způsobilost,
- Profesní způsobilost.
Více viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- čestné prohlášení.doc (19. 10. 2017 16:20)
- krycí list.doc (19. 10. 2017 16:20)
- Návrh smlouvy.docx (19. 10. 2017 16:20)
- Specifikace kalkulace.docx (19. 10. 2017 16:20)
- specifikace předmětu zakázky.pdf (19. 10. 2017 16:20)
- výzva k podání nabídek II..pdf (19. 10. 2017 16:20)
- Oznámení o výsledku hodnocení a výběru.pdf (22. 11. 2017 10:40)
- oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (22. 11. 2017 10:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1323000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o., IČ 25014650, se sídlem Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 47001
Datum podpisu smlouvy: 20. 11. 2017
Datum ukončení: 20. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.