- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Další vzdělávání zaměstnanců Prague Car Sharing s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11178
Název zakázky: Další vzdělávání zaměstnanců Prague Car Sharing s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Prague Car Sharing s.r.o.
Sídlo zadavatele: Bílkova 855/19, Staré Město, 110 00 Praha 1
- Jméno: Petr Srb
- Telefon: +420773997363
- E-mail: info@c-sharing.cz
IČ zadavatele: 05185157
- Jméno: Mgr. Milan Schagerer, advokát
- Telefon: +420605839977
- E-mail: schagerer@akschagerer.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 6. 2017 18:00
Místo pro podání nabídek: AK Schagerer, Plzeňská 276/298, 150 00 Praha 5 – Motol (recepce hotelu Energie)
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Zajištění realizace vzdělávacích kurzů výhradně pro skupinu zaměstnanců zadavatele v prostorách dodavatele. Více viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 917368,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 28. 2. 2019 či potřeb zadavatele
Místo dodání / převzetí plnění: V prostorech určených dodavatelem (území ČR s výjimkou hl. m. Prahy).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (50 %) – číselné kritérium
- Metodika organizace kurzů (50 %) – nečíselné kritérium
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informacek zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Více viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (24. 5. 2017 12:52)
- Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení.pdf (20. 6. 2017 11:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz Rozhodnutí ke stažení
Datum ukončení: 20. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.