Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávka služeb GIS pro Mikroregion Sokolov -východ

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11530

Název zakázky: Dodávka služeb GIS pro Mikroregion Sokolov -východ

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Sokolov - východ

Sídlo zadavatele: Lázeňská 114, 357 41 Královské Poříčí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Patrik Pizinger
  • Telefon: +420352352241
  • E-mail: starosta@mestochodov.cz

IČ zadavatele: 70948755

DIČ zadavatele: CZ70948755

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Daniel Tomín
  • Telefon: +420352723196
  • E-mail: tomin@sokolov-vychod.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 9. 2017 15:00

Místo pro podání nabídek:
Lázeňská 114, 357 41 Královské Poříčí, 1. poschodí, otevírací doba podatelny do 15:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Konkrétním výstupem prací dle této zakázky je dodání geografického informačního systému pro 8 vybraných obcí DSO Mikroregion Sokolov - východ s touto specifikací:

 

Závazná specifikace a množství předmětu plnění

1. Technická specifikace systému

Cílem dodávky je podpora a rozvoj geografického informačního systému zadavatele (dále jen GIS), který bude sloužit úřadům členských obcí a úřadu Mikroregionu Sokolov - východ pro zkvalitnění práce a služeb občanům. Některé z obcí v současné době již nějaký GIS využívají. Požaduje se dodat takový systém, který bude na stávajících systémech nezávislý.

Požaduje se dodání české verze software, který vzájemně provazuje grafické a popisné informace a umožňuje snadnou a efektivní práci s digitálními mapami a připojenými databázemi, pracující nezávisle na operačním systému. Software bude sloužit především k zobrazování dat GIS, jejich analýze a k tvorbě mapových výstupů. Musí disponovat základními nástroji pro tvorbu, správu a editaci dat. Systém bude dodán v provedení pro web (8 SW licencí pro každou obec zvlášť a u každé obce neomezený počet uživatelských licencí - přístupů), systém bude umožňovat nastavení přístupových práv buď pro editaci všech dat (pro vedoucí pracovníky), nebo vybraných dat (pro řadové zaměstnance) nebo jen pro prohlížení (pro veřejnost). Součástí dodávky budou mapové podklady katastrálního území následujících obcí: Královské Poříčí, Loket, Nové Sedlo, Staré Sedlo, Šabina, Vintířov, Hory, Dolní Rychnov, ortofotomapa Českého úřadu zeměměřičského a katastrálního (dále jen ČUZK), základní mapa, digitálně technická mapa s připojením Web Map Service (dále jen WMS) a katastrální mapa (připouští se nahlížení do katastru nemovitostí) se zjednodušenými daty s možností rozšíření o další typy map (plné katastrální mapy, scany, laser scany, Mapy Google, Bing mapy a další). Systém bude umožňovat vytváření vrstev nad těmito mapami, v rámci zakázky se bude konkrétně jednat o zeleň. Systém bude obsahovat modul prvků a ploch. Součástí systému budou pasporty pro uvedenou oblast a přiřazení na mapové podklady včetně veřejně dostupných údajů nebo údajů dostupných v elektronické podobě. Požaduje se rovněž naplnění pasportů aktuálními daty průzkumem a zaměřením v terénu.  

Součástí dodávky služeb bude rovněž systémová podpora pomocí služby „helpdesk“ pro pracovníky s právy k editaci, v rozsahu min. 7:00 – 19:00 hod. denně s odezvou max. 48 hodin a upgrade SW po dobu 1 roku od data předání plnění s možností prodloužení.

 

2. Požadavky na funkčnost poptávaného software:

návrh, tvorba a editace vektorových dat ve formátech Esri, KML, GML atd.

definice mapy na základě vrstev,

zpracování vektorových vrstev, rastrových vrstev, vrstev katalogu rastrů a vrstev popisu reliéfu a povrchu,

tvorba tematických map,

zobrazení prvků dle typu nebo hodnoty dat uživatelsky přiřazených k prvku (např. změna velikosti nebo tvaru symbolu, barvy a síly čar, výplně ploch atd.),

generování grafických metasouborů,

export mapové kompozice (PDF, GIF, PNG, JPEG, CAD a dalších),

prostorová analýza (průnik, překryv),

identifikace prvků,

spojení a připojení atributových tabulek,

tvorba grafů a zpráv,

geokódování adres,

tvorba a správa geografických dat, tabelárních dat a metadat,

možnost využití dat z různých zdrojů (CAD, demografická data, tabulky, rastrová data, webové služby, multimédia a další),

přímé čtení a import z datových formátů TXT, CAD, DGN, DWG a DXF atd.,

prostředí pro psaní skriptů,

příkazový řádek.

 

3. Technické parametry požadovaného GIS:

Veškerá datová uložiště budou uložena v relační databázi „klient – server“, která umožní transakční zpracování dat. Transakční zpracování dat musí splňovat vlastnosti tzv. ACID (obecně uznávaný seznam požadavků na bezpečný transakční systém).

Nejsou přípustné desktopové instalace software.

Řešení musí být nezávislé na užívaném operačním systému a internetovém prohlížeči, který používá koncový uživatel.

Součástí dodávky řešení bude též plnohodnotná mobilní aplikace určená především pro sběr a aktualizaci všech dat jednotlivých prvků pasportů, která bude schopna pracovat také v off-line režimu připojení k internetu včetně následné synchronizace dat v on-line režimu. Aplikace bude používána především na mobilních zařízeních s nejběžnějšími mobilními operačními systémy (viz heslo Mobilní operační systém na odkazu Wikipedie.cz)

Vyžadujeme neomezený počet bezplatných licencí pro webovou a mobilní aplikaci (free multilicence).

Součástí dodávky bude webové administrační rozhraní určené ke konfiguraci obsahu obou aplikací. Uživatel (správce) bude mít možnost nezávisle na poskytovateli řešení konfigurovat obsah (práce s databázovými typy), geometrii (point, linestring, polygon, multipoint, multilinestring, multipolygon) a atributy jednotlivých pasportních vrstev, včetně konfigurace a úprav vazeb mezi nimi.

Administrační rozhraní bude umožňovat konfiguraci uživatelských rolí a práv pro jednotlivé uživatele. Dále bude umožňovat konfiguraci přístupových práv pro jednotlivé uživatele k obsahu GIS (práva přístupů k vrstvám ve veřejné a neveřejné části).

Webová aplikace bude umožňovat hromadný výběr zadáním oblasti v grafické části a to současně pro všechny zobrazené prvky včetně exportu do tabulky. Např. současný výběr grafickým zadáním oblasti, ve které budou vybrány prvky pasportu komunikací, veřejného osvětlení, mobiliáře apod. a následný výstup do přehledné tabulky, která bude obsahovat veškeré informace evidované u jednotlivých prvků z různých pasportů.

Systém bude umožňovat editaci jednoho prvku současně pro více uživatelů.

Veškerá data, software a konfigurace systému bude uložena výhradně na straně poskytovatele řešení na řádně zabezpečených serverech (cloudové řešení).

Požadujeme systém helpdesk (nápověda) v on-line verzi v textové a video variantě. Součástí bude též on-line chat s technickou podporou na straně poskytovatele, který bude součástí software. Uvedené služby budou k dispozici denně od 7:00 do 19:00 hod.

 

4. Seznam obcí a katastrů, pro které bude systém GIS dodán:

-          2 x Královské Poříčí – Obecní úřad, sídlo: Lázeňská 114, 357 41 Královské Poříčí

-          2 x Loket – Městský úřad, sídlo: T. G. Masaryka 1, 357 33 Loket

-          3 x Nové Sedlo – Městský úřad, sídlo: Masarykova 502, 357 34 Nové Sedlo

-          1 x Staré Sedlo – Obecní úřad, Zámecká 100, 357 46 Staré Sedlo

-          1 x Šabina – Obecní úřad, Šabina č. p. 80, 357 61 Březová

-          2 x Vintířov – Obecní úřad, sídlo: Vintířov 62, 357 44 Vintířov

-          1 x Hory – Obecní úřad, sídlo: Hory 47, 362 11 Jenišov

-          2 x Dolní Rychnov – Obecní úřad, sídlo: Hory 47, 356 04 Dolní Rychnov

            Celkový počet PC, do nichž bude systém instalován, tedy počet přístupových bodů, je 14.

 

5. Položky, kvantifikace a termíny dodávky (jedná se o předpokládané termíny, které budou aktualizovány dle provedené kontroly smlouvy před podpisem):

 

Položka dodávky

počet

1.

GIS aplikace 
SW v českém jazyce, nezávislý na stávajícím systému v jednotlivých obcích. Síťové a webové provedení. Mapy katastrálních území vyjmenovaných obcí (viz výše), ortofotomapa ČUZK, základní mapa, digitálně technická mapa s připojením WMS  a katastrální mapa se zjednodušenými daty. Údržba, upgrade SW, helpdesk 12 hodin denně, data po dobu 1 roku denně na 12 hodin. Nainstalování SW na HW  obecních úřadů vyjmenovaných 8 obcí a na úřadě Mikroregionu Sokolov – východ v celkovém počtu 14 přístupových bodů (tedy do 14 PC). Instalace v průběhu 30 kalendářních dnů. Předpokládaný termín dodávky 10/2017

8 licencí (pro každou zapojenou obec 1 licence).

Celkový počet přístupových bodů 14

2.

GIS vrstva „zeleň“ 

SW pro vrstvu zeleň, pasport pro uvedené oblasti. Pasporty budou naplněné veřejně dostupnými daty. Předpokládaný termín dodávky 11/2017

8

3.

Naplnění vrstev do GIS aplikace 
Naplnění pasportů zeleně pro vyjmenované obce aktuálními daty průzkumem a zaměřením v terénu. Předpokládaný termín dodávky 03/2018

8

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
10/2017 – 3/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele, Lázeňská 114, 357 41 Královské Poříčí, 1. poschodí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (viz příloha č. 3)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána v listinné formě formou vyplněného a podepsaného formuláře „Krycí list nabídky“ a na žlutých místech vyplněného a podepsaného návrhu smlouvy, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace. Smlouva musí být podepsána dodavatelem či osobou jednající na základě originálu či úředně ověřené plné moci od statutárního orgánu, případně úředně ověřené kopie Plné moci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Způsob zpracování nabídky je daný formulářem krycího listu, viz Příloha č. 1 této výzvy, který dodavatel vyplní a přiloží k vyplněnému návrhu smlouvy. U položek 1 - 3 bude nabídková cena v Kč bez DPH uvedená zvlášť za jednotlivé položky zakázky. Ve smlouvě pak bude u každé položky uvedené ještě DPH v Kč a celková cena včetně DPH v Kč za položku.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky "Dodávka služeb GIS pro Mikroregion Sokolov - východ" a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce "Příloha č.1 Formulář pro podání nabídky" uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Případné písemné výstupy v průběhu realizace, vyjma technické dokumentace, budou na titulní straně označené logem dle vzoru v záhlaví tohoto dokumentu. Žádné další případně použité logo nesmí být větší, než toto integrované logo EU.

Variantní nabídky se nepřipouštějí

Podrobné požadavky a podmínky jsou uvedeny v přiloženém návrhu smlouvy

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 663840.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TopGis, s.r.o., Hněvkovského 30/65, 61700 Brno, IČO 29182263, Ing. Pavel Strašák

    Datum podpisu smlouvy: 2. 11. 2017

Datum ukončení: 2. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 8. 2017
 
Aktualizováno: 9. 1. 2019