Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty TRANSFER a CESTA

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11070

Název zakázky: Dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty TRANSFER a CESTA

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Krajská hospodářská komora Ústeckého kraje

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 3097/37, Ústí nad Labem 400 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. František Jochman
  • Telefon: +420777748208
  • E-mail: jochman@khk-usti.cz

IČ zadavatele: 70894612

DIČ zadavatele: CZ70894612

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Martina Francírková
  • Telefon: +420777677171
  • E-mail: francirkova@khk-usti.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Mírové náměstí 3097/37, Ústí nad Labem 400 01, pro osobní podání tamtéž.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty:

  • Komplexní program podpory mladých lidí na trhu práce v Ústeckém kraji – TRANSFER
  • Program podpory mladých lidí na trhu práce v regionu Děčínska a Šluknovského výběžku - CESTA

Konkrétně jde o dodávku následujícího zboží:

  • 26 x notebook
  • 26 x kancelářský balík pro notebook
  • 4 x multifunkční zařízení
  • 4 x dataprojektor
  • 4 x projekční plátno

Konkrétní požadavky na minimální parametry jednotlivých položek dodávky vyplývají z přílohy č. 1 této výzvy.

Uchazeč musí ve své nabídce nabídnout zboží, které bude svými parametry těmto minimálním rovno, či vyšší. V opačném případě bude jeho nabídka z dalšího posuzování vyřazena.

Vždy musí jít o nové zboží.

U všech kusů daného druhu zboží půjde vždy o jeden stejný model (nelze tedy nabídnout např. 16 ks notebooků jednoho modelu a 10 jiného).

U zboží notebook je uveden operační systém Microsoft Windows či jiný kompatibilní OS. Konkrétní značka je zde uvedena z toho důvodu, že veškeré stávající PC vybavení zadavatele pracuje na OS Microsoft Windows a všichni jeho zaměstnanci jsou na práci s tímto systémem zvyklí a kvalifikovaní. Zároveň však zadavatel připouští možnost nabídnout i jiný OS, který bude uživatelsky a kvalitativně kompatibilní s výše uvedeným OS.

I kancelářský balík pro notebook je poptáván jako konkrétní značka s tím, že zadavatel opět připouští možnost nabídky jiného kompatibilního. Rovněž zde jde o skutečnost, že veškeré stávající PC vybavení zadavatele pracuje s tímto kancelářským balíkem a všichni jeho zaměstnanci jsou na práci s ním zvyklí a kvalifikovaní. Zároveň však zadavatel opět připouští možnost nabídnout i jiný kancelářský balík, který bude uživatelsky a kvalitativně kompatibilní s výše uvedeným.

Zadavatel ve vztahu k předmětu zakázky a všem jejím součástem zároveň uvádí, že pokud se kdekoliv objeví odkaz na konkrétní plnění, které platí pro určitou osobu či podnik za příznačná, jedná se pouze o příkladný popis kvalitativního standardu a zadavatel jednoznačně připouští použití jiných kvalitativně obdobných řešení. Má se zároveň za to, že je tímto způsobem definován minimálně požadovaný standard požadovaného zboží.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 474467,68 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zboží bude dodáno na základě uzavřené písemné smlouvy. Ta bude s vybraným uchazečem uzavřena do tří kalendářních dnů od ukončení veřejné zakázky. Při jejím podpisu bude zároveň vybranému dodavateli předána objednávka na poptávané zboží se 14-ti (kalendářní dny) denní dodací lhůtou.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání zboží bude sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je celková cena nabídky.

  • Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH - 100%

Vybrána bude nabídka s nejnižší nabízenou cenou. V případě shodnosti cen, bude vybrána nabídka losováním.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení.

V rámci doložení kvalifikace dodavatel předloží:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Je postačující, aby výše uvedený doklad o oprávnění k podnikání prokazující splnění kvalifikace byl předložen v podobě kopie.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů. 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za pomoci přílohy č. 1 této výzvy.

V té je uchazeč oprávněn vyplňovat pouze žlutá pole.

Uchazeč je při vyplňování žlutých polí s názvem „Vámi nabízená jednotková cena bez DPH“ rovněž povinen respektovat (uvést rovnou či nižší hodnotu) pole „Maximální jednotková cena bez DPH“ vždy o řádek výše.

Maximální a nepřekročitelná výše zakázky činí: 474.467,68 Kč bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat na základě plné moci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na mail kontaktní osoby zadavatele. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Odpověď na dotaz bude vždy zaslána jednak mailem tazateli a zároveň bude zveřejněna na webových stránkách zadavatele - http://www.khk-usti.cz/.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Platební podmínky: Zboží bude dodáno na základě uzavřené písemné smlouvy. Ta bude s vybraným uchazečem uzavřena do tří kalendářních dnů od ukončení veřejné zakázky. Při jejím podpisu bude zároveň vybranému dodavateli předána objednávka na poptávané zboží se 14-ti (kalendářní dny) denní dodací lhůtou. Ve smlouvě bude stanovena 30-ti denní splatnost.
  • Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH): Nepřipouští se.
  • Požadavky na formu nabídky (požadovaný počet kopií, podání nabídky na elektronickém médiu atd.): Nabídka bude předložena v jednom originále a 2 kopiích v písemné formě, za účelem efektivní kontroly nabídek při otevírání obálek s nabídkami a následně při posouzení a hodnocení nabídek. Za účelem odlišení originálu nabídky s originály úředních listin je nutné originál nabídky označit jako „Originál“ a ostatní výtisky jako „Kopie č. …“. V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen nosič s elektronickou podobou nabídky ve formátu pdf (scan originálu). Nabídka bude předložena v českém jazyce.
  • Možnost více variantních řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 4. 2017
 
Aktualizováno: 12. 4. 2017