- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty TRANSFER a CESTA
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11070
Název zakázky: Dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty TRANSFER a CESTA
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Krajská hospodářská komora Ústeckého kraje
Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 3097/37, Ústí nad Labem 400 01
- Jméno: Ing. František Jochman
- Telefon: +420777748208
- E-mail: jochman@khk-usti.cz
IČ zadavatele: 70894612
DIČ zadavatele: CZ70894612
- Jméno: Ing. Martina Francírková
- Telefon: +420777677171
- E-mail: francirkova@khk-usti.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Mírové náměstí 3097/37, Ústí nad Labem 400 01, pro osobní podání tamtéž.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty:
- Komplexní program podpory mladých lidí na trhu práce v Ústeckém kraji – TRANSFER
- Program podpory mladých lidí na trhu práce v regionu Děčínska a Šluknovského výběžku - CESTA
Konkrétně jde o dodávku následujícího zboží:
- 26 x notebook
- 26 x kancelářský balík pro notebook
- 4 x multifunkční zařízení
- 4 x dataprojektor
- 4 x projekční plátno
Konkrétní požadavky na minimální parametry jednotlivých položek dodávky vyplývají z přílohy č. 1 této výzvy.
Uchazeč musí ve své nabídce nabídnout zboží, které bude svými parametry těmto minimálním rovno, či vyšší. V opačném případě bude jeho nabídka z dalšího posuzování vyřazena.
Vždy musí jít o nové zboží.
U všech kusů daného druhu zboží půjde vždy o jeden stejný model (nelze tedy nabídnout např. 16 ks notebooků jednoho modelu a 10 jiného).
U zboží notebook je uveden operační systém Microsoft Windows či jiný kompatibilní OS. Konkrétní značka je zde uvedena z toho důvodu, že veškeré stávající PC vybavení zadavatele pracuje na OS Microsoft Windows a všichni jeho zaměstnanci jsou na práci s tímto systémem zvyklí a kvalifikovaní. Zároveň však zadavatel připouští možnost nabídnout i jiný OS, který bude uživatelsky a kvalitativně kompatibilní s výše uvedeným OS.
I kancelářský balík pro notebook je poptáván jako konkrétní značka s tím, že zadavatel opět připouští možnost nabídky jiného kompatibilního. Rovněž zde jde o skutečnost, že veškeré stávající PC vybavení zadavatele pracuje s tímto kancelářským balíkem a všichni jeho zaměstnanci jsou na práci s ním zvyklí a kvalifikovaní. Zároveň však zadavatel opět připouští možnost nabídnout i jiný kancelářský balík, který bude uživatelsky a kvalitativně kompatibilní s výše uvedeným.
Zadavatel ve vztahu k předmětu zakázky a všem jejím součástem zároveň uvádí, že pokud se kdekoliv objeví odkaz na konkrétní plnění, které platí pro určitou osobu či podnik za příznačná, jedná se pouze o příkladný popis kvalitativního standardu a zadavatel jednoznačně připouští použití jiných kvalitativně obdobných řešení. Má se zároveň za to, že je tímto způsobem definován minimálně požadovaný standard požadovaného zboží.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 474467,68 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zboží bude dodáno na základě uzavřené písemné smlouvy. Ta bude s vybraným uchazečem uzavřena do tří kalendářních dnů od ukončení veřejné zakázky. Při jejím podpisu bude zároveň vybranému dodavateli předána objednávka na poptávané zboží se 14-ti (kalendářní dny) denní dodací lhůtou.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání zboží bude sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je celková cena nabídky.
- Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH - 100%
Vybrána bude nabídka s nejnižší nabízenou cenou. V případě shodnosti cen, bude vybrána nabídka losováním.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení.
V rámci doložení kvalifikace dodavatel předloží:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Je postačující, aby výše uvedený doklad o oprávnění k podnikání prokazující splnění kvalifikace byl předložen v podobě kopie.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za pomoci přílohy č. 1 této výzvy.
V té je uchazeč oprávněn vyplňovat pouze žlutá pole.
Uchazeč je při vyplňování žlutých polí s názvem „Vámi nabízená jednotková cena bez DPH“ rovněž povinen respektovat (uvést rovnou či nižší hodnotu) pole „Maximální jednotková cena bez DPH“ vždy o řádek výše.
Maximální a nepřekročitelná výše zakázky činí: 474.467,68 Kč bez DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat na základě plné moci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na mail kontaktní osoby zadavatele. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Odpověď na dotaz bude vždy zaslána jednak mailem tazateli a zároveň bude zveřejněna na webových stránkách zadavatele - http://www.khk-usti.cz/.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Platební podmínky: Zboží bude dodáno na základě uzavřené písemné smlouvy. Ta bude s vybraným uchazečem uzavřena do tří kalendářních dnů od ukončení veřejné zakázky. Při jejím podpisu bude zároveň vybranému dodavateli předána objednávka na poptávané zboží se 14-ti (kalendářní dny) denní dodací lhůtou. Ve smlouvě bude stanovena 30-ti denní splatnost.
- Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH): Nepřipouští se.
- Požadavky na formu nabídky (požadovaný počet kopií, podání nabídky na elektronickém médiu atd.): Nabídka bude předložena v jednom originále a 2 kopiích v písemné formě, za účelem efektivní kontroly nabídek při otevírání obálek s nabídkami a následně při posouzení a hodnocení nabídek. Za účelem odlišení originálu nabídky s originály úředních listin je nutné originál nabídky označit jako „Originál“ a ostatní výtisky jako „Kopie č. …“. V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen nosič s elektronickou podobou nabídky ve formátu pdf (scan originálu). Nabídka bude předložena v českém jazyce.
- Možnost více variantních řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (6. 4. 2017 14:16)
- Otázky_odpovědi I.pdf (12. 4. 2017 15:11)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.