Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty TRANSFER a CESTA

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10802

Název zakázky: Dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty TRANSFER a CESTA

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 8. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Krajská hospodářská komora Ústeckého kraje

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 3097/37, Ústí nad Labem 400 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. František Jochman, tel: 777 748 208, e-mail: jochman@khk-usti.cz

IČ zadavatele: 70894612

DIČ zadavatele: CZ70894612

Lhůta pro podání nabídek: 31. 8. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Mírové náměstí 3097/37, Ústí nad Labem 400 01

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 474467,68 bez DPH

Soubory ke stažení:

Číslo zakázky (bude doplněno MPSV při uveřejnění)

 

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.49/0.0/0.0/15_116/0001786

CZ.03.1.49/0.0/0.0/15_116/0001785

Název projektu

  • Komplexní program podpory mladých lidí na trhu práce v Ústeckém kraji – TRANSFER
  • Program podpory mladých lidí na trhu práce v regionu Děčínska a Šluknovského výběžku - CESTA

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty:

 -     Komplexní program podpory mladých lidí na trhu práce v Ústeckém kraji – TRANSFER

-      Program podpory mladých lidí na trhu práce v regionu Děčínska a Šluknovského výběžku - CESTA

Konkrétně jde o dodávku následujícího zboží:

 

26 x notebook

26 x kancelářský balík pro notebook

4 x multifunkční zařízení

4 x dataprojektor

4 x projekční plátno

 

Konkrétní požadavky na minimální parametry jednotlivých položek dodávky vyplývají z přílohy č. 1 této výzvy.

Uchazeč musí ve své nabídce nabídnout zboží, které bude svými parametry těmto minimálním rovno, či vyšší. V opačném případě bude jeho nabídka z dalšího posuzování vyřazena.

 

Vždy musí jít o nové zboží.

 

U všech kusů daného druhu zboží půjde vždy o jeden stejný model (nelze tedy nabídnout např. 16 ks notebooků jednoho modelu a 10 jiného).

 

U zboží notebook je uveden operační systém Microsoft Windows či jiný kompatibilní OS. Konkrétní značka je zde uvedena z toho důvodu, že veškeré stávající PC vybavení zadavatele pracuje na OS Microsoft Windows a všichni jeho zaměstnanci jsou na práci s tímto systémem zvyklí a kvalifikovaní. Zároveň však zadavatel připouští možnost nabídnout i jiný OS, který bude uživatelsky a kvalitativně kompatibilní s výše uvedeným OS.

 

I kancelářský balík pro notebook je poptáván jako konkrétní značka s tím, že zadavatel opět připouští možnost nabídky jiného kompatibilního. Rovněž zde jde o skutečnost, že veškeré stávající PC vybavení zadavatele pracuje s tímto kancelářským balíkem a všichni jeho zaměstnanci jsou na práci s ním zvyklí a kvalifikovaní. Zároveň však zadavatel opět připouští možnost nabídnout i jiný kancelářský balík, který bude uživatelsky a kvalitativně kompatibilní s výše uvedeným.

 

Zadavatel ve vztahu k předmětu zakázky a všem jejím součástem zároveň uvádí, že pokud se kdekoliv objeví odkaz na konkrétní plnění, které platí pro určitou osobu či podnik za příznačná, jedná se pouze o příkladný popis kvalitativního standardu a zadavatel jednoznačně připouští použití jiných kvalitativně obdobných řešení. Má se zároveň za to, že je tímto způsobem definován minimálně požadovaný standard požadovaného zboží.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

474.467,68 Kč

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Zboží bude dodáno na základě uzavřené písemné smlouvy. Ta bude s vybraným uchazečem uzavřena do tří kalendářních dnů od ukončení veřejné zakázky. Při jejím podpisu bude zároveň vybranému dodavateli předána objednávka na poptávané zboží se 14-ti (kalendářní dny) denní dodací lhůtou.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem dodání zboží bude sídlo zadavatele.

Hodnotící kritéria

Základním jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je celková cena nabídky.

 

Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH                                                       100%

 

Vybrána bude nabídka s nejnižší nabízenou cenou. V případě shodnosti cen, bude vybrána nabídka losováním.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení.

V rámci doložení kvalifikace dodavatel předloží:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

 

Je postačující, aby výše uvedený doklad o oprávnění k podnikání prokazující splnění kvalifikace byl předložen v podobě kopie.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

  1. V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje uchazeče. Nabídka bude předložena v jednom originále a 2 kopiích v písemné formě, za účelem efektivní kontroly nabídek při otevírání obálek s nabídkami a následně při posouzení a hodnocení nabídek. Za účelem odlišení originálu nabídky s originály úředních listin je nutné originál nabídky označit jako „Originál“ a ostatní výtisky jako „Kopie č. …“. V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen nosič s elektronickou podobou nabídky ve formátu pdf (scan originálu). Nabídka bude předložena v českém jazyce.
  2. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést
    v omyl.
  3. Zadavatel stanovuje, že všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci.
  4. Zadavatel pro uchazeče stanovuje následné pořadí dokumentů jako závazné: 

 

  • Titulní strana nabídky, na které bude uveden název veřejné zakázky, identifikace uchazeče (minimálně název, IČ, sídlo,  zastoupený) a označení „originál“ nebo „kopie“.
  • Obsah nabídky – nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel jednotlivých stránek
  • Doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace, a to:
  1. Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  2. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  3. Případně lze doklady dle bodů a. a b. nahradit výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách).
  • Dle § 68 odst. (3) zákona o veřejných zakázkách uchazeč do své nabídky přiloží rovněž:
  1. Seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele
  2. Má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek
  3. Prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zvláštního právního předpisu v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou
  • Případné další přílohy, které uchazeč považuje za vhodné.
  • Uchazečem nabízené zboží včetně jednotkových cen ve formátu dle přílohy č. 1 této výzvy:
  1. V té je uchazeč oprávněn vyplňovat pouze žlutá pole,
  2. V jejich rámci jednak uvede jím nabízenou jednotkovou cenu bez DPH za jeden kus toho kterého výrobku,
  3. Dále bude tato příloha sloužit ke kontrole toho, zda uchazečem nabízené zboží splňuje minimální parametrové požadavky zadavatele. Uchazeč tedy vždy nejprve uvede jím nabízený model zboží (s výjimkou kancelářského balíku, kde je poptáván jeden určitý) a následně vyplní hodnoty sledovaných parametrů u jím nabízeného zboží. Tam, kde je číselná hodnota, uvede tuto hodnotu, která musí být rovna nebo vyšší. Tam, kde je požadován určitý parametr slovem / slovy či je uvedeno slovo ANO, tato slova buď opíše jako potvrzení, že jím nabízené zboží tento parametr splňuje, či uvede v rámci tohoto parametru nabídku lepší.
  4. na závěr této přílohy ve žlutých polích vyplní místo, datum a v posledním žlutém poli ji podepíše (orazítkuje, pokud razítko má) a vloží jako poslední součást své nabídky. Tímto podpisem je nabídka uchazeče podepsána jako celek. 

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za pomoci přílohy č. 1 této výzvy.

 

V té je uchazeč oprávněn vyplňovat pouze žlutá pole.

 

Uchazeč je při vyplňování žlutých polí s názvem „Vámi nabízená jednotková cena bez DPH“ rovněž povinen respektovat (uvést rovnou či nižší hodnotu) pole „Maximální jednotková cena bez DPH“ vždy o řádek výše.

 

Maximální a nepřekročitelná výše zakázky činí:

 

474.467,68 Kč bez DPH

 

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat na základě plné moci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na mail kontaktní osoby zadavatele.

 

Odpověď na dotaz bude vždy zaslána jednak mailem tazateli a zároveň bude zveřejněna na webových stránkách zadavatele - http://www.khk-usti.cz/.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Platební podmínky:

Zboží bude dodáno na základě uzavřené písemné smlouvy. Ta bude s vybraným uchazečem uzavřena do tří kalendářních dnů od ukončení veřejné zakázky. Při jejím podpisu bude zároveň vybranému dodavateli předána objednávka na poptávané zboží se 14-ti (kalendářní dny) denní dodací lhůtou.

Ve smlouvě bude stanovena 30-ti denní splatnost.

 

  • Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH):

Nepřipouští se.

 

  • Požadavky na formu nabídky (požadovaný počet kopií, podání nabídky
    na elektronickém médiu atd.):

Nabídka bude předložena v jednom originále a 2 kopiích v písemné formě, za účelem efektivní kontroly nabídek při otevírání obálek s nabídkami a následně při posouzení a hodnocení nabídek. Za účelem odlišení originálu nabídky s originály úředních listin je nutné originál nabídky označit jako „Originál“ a ostatní výtisky jako „Kopie č. …“. V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen nosič s elektronickou podobou nabídky ve formátu pdf (scan originálu). Nabídka bude předložena v českém jazyce.

 

  • Možnost více variantních řešení:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 8. 2016
 
Aktualizováno: 16. 9. 2016