- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty TRANSFER a CESTA
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10802
Název zakázky: Dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty TRANSFER a CESTA
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 8. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Krajská hospodářská komora Ústeckého kraje
Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 3097/37, Ústí nad Labem 400 01
- Jméno: Ing. František Jochman, tel: 777 748 208, e-mail: jochman@khk-usti.cz
IČ zadavatele: 70894612
DIČ zadavatele: CZ70894612
Lhůta pro podání nabídek: 31. 8. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Mírové náměstí 3097/37, Ústí nad Labem 400 01
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 474467,68 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1.xlsx (19. 8. 2016 10:37)
- Výzva k podání nabídek (24. 8. 2016 15:11)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (16. 9. 2016 16:34)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (16. 9. 2016 16:34)
Číslo zakázky (bude doplněno MPSV při uveřejnění) |
|
Registrační číslo projektu |
CZ.03.1.49/0.0/0.0/15_116/0001786 CZ.03.1.49/0.0/0.0/15_116/0001785 |
Název projektu |
|
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem veřejné zakázky je dodávka výpočetní a kancelářské techniky včetně souvisejícího softwaru pro projekty: - Komplexní program podpory mladých lidí na trhu práce v Ústeckém kraji – TRANSFER - Program podpory mladých lidí na trhu práce v regionu Děčínska a Šluknovského výběžku - CESTA Konkrétně jde o dodávku následujícího zboží:
26 x notebook 26 x kancelářský balík pro notebook 4 x multifunkční zařízení 4 x dataprojektor 4 x projekční plátno
Konkrétní požadavky na minimální parametry jednotlivých položek dodávky vyplývají z přílohy č. 1 této výzvy. Uchazeč musí ve své nabídce nabídnout zboží, které bude svými parametry těmto minimálním rovno, či vyšší. V opačném případě bude jeho nabídka z dalšího posuzování vyřazena.
Vždy musí jít o nové zboží.
U všech kusů daného druhu zboží půjde vždy o jeden stejný model (nelze tedy nabídnout např. 16 ks notebooků jednoho modelu a 10 jiného).
U zboží notebook je uveden operační systém Microsoft Windows či jiný kompatibilní OS. Konkrétní značka je zde uvedena z toho důvodu, že veškeré stávající PC vybavení zadavatele pracuje na OS Microsoft Windows a všichni jeho zaměstnanci jsou na práci s tímto systémem zvyklí a kvalifikovaní. Zároveň však zadavatel připouští možnost nabídnout i jiný OS, který bude uživatelsky a kvalitativně kompatibilní s výše uvedeným OS.
I kancelářský balík pro notebook je poptáván jako konkrétní značka s tím, že zadavatel opět připouští možnost nabídky jiného kompatibilního. Rovněž zde jde o skutečnost, že veškeré stávající PC vybavení zadavatele pracuje s tímto kancelářským balíkem a všichni jeho zaměstnanci jsou na práci s ním zvyklí a kvalifikovaní. Zároveň však zadavatel opět připouští možnost nabídnout i jiný kancelářský balík, který bude uživatelsky a kvalitativně kompatibilní s výše uvedeným.
Zadavatel ve vztahu k předmětu zakázky a všem jejím součástem zároveň uvádí, že pokud se kdekoliv objeví odkaz na konkrétní plnění, které platí pro určitou osobu či podnik za příznačná, jedná se pouze o příkladný popis kvalitativního standardu a zadavatel jednoznačně připouští použití jiných kvalitativně obdobných řešení. Má se zároveň za to, že je tímto způsobem definován minimálně požadovaný standard požadovaného zboží. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
474.467,68 Kč |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Zboží bude dodáno na základě uzavřené písemné smlouvy. Ta bude s vybraným uchazečem uzavřena do tří kalendářních dnů od ukončení veřejné zakázky. Při jejím podpisu bude zároveň vybranému dodavateli předána objednávka na poptávané zboží se 14-ti (kalendářní dny) denní dodací lhůtou. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem dodání zboží bude sídlo zadavatele. |
Hodnotící kritéria |
|
Základním jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je celková cena nabídky.
Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH 100%
Vybrána bude nabídka s nejnižší nabízenou cenou. V případě shodnosti cen, bude vybrána nabídka losováním. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. V rámci doložení kvalifikace dodavatel předloží:
Je postačující, aby výše uvedený doklad o oprávnění k podnikání prokazující splnění kvalifikace byl předložen v podobě kopie.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách). |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za pomoci přílohy č. 1 této výzvy.
V té je uchazeč oprávněn vyplňovat pouze žlutá pole.
Uchazeč je při vyplňování žlutých polí s názvem „Vámi nabízená jednotková cena bez DPH“ rovněž povinen respektovat (uvést rovnou či nižší hodnotu) pole „Maximální jednotková cena bez DPH“ vždy o řádek výše.
Maximální a nepřekročitelná výše zakázky činí:
474.467,68 Kč bez DPH
|
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat na základě plné moci. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na mail kontaktní osoby zadavatele.
Odpověď na dotaz bude vždy zaslána jednak mailem tazateli a zároveň bude zveřejněna na webových stránkách zadavatele - http://www.khk-usti.cz/. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Zboží bude dodáno na základě uzavřené písemné smlouvy. Ta bude s vybraným uchazečem uzavřena do tří kalendářních dnů od ukončení veřejné zakázky. Při jejím podpisu bude zároveň vybranému dodavateli předána objednávka na poptávané zboží se 14-ti (kalendářní dny) denní dodací lhůtou. Ve smlouvě bude stanovena 30-ti denní splatnost.
Nepřipouští se.
Nabídka bude předložena v jednom originále a 2 kopiích v písemné formě, za účelem efektivní kontroly nabídek při otevírání obálek s nabídkami a následně při posouzení a hodnocení nabídek. Za účelem odlišení originálu nabídky s originály úředních listin je nutné originál nabídky označit jako „Originál“ a ostatní výtisky jako „Kopie č. …“. V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen nosič s elektronickou podobou nabídky ve formátu pdf (scan originálu). Nabídka bude předložena v českém jazyce.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.