Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dostupné, bezpečné a atraktivní město Řevnice

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13271

Název zakázky: Dostupné, bezpečné a atraktivní město Řevnice

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 1. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Město Řevnice

Sídlo zadavatele: nám. Krále Jiřího z Poděbrad 74, 252 30 Řevnice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Smrčka
  • Telefon: +420603525055
  • E-mail: starosta@revnice.cz

IČ zadavatele: 00241636

DIČ zadavatele: CZ00241636

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Milan Schagerer
  • Telefon: +420605839977
  • E-mail: schagerer@akschagerer.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Řevnice, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 74, Řevnice 25230

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zakázka je vnitřně členěna na 6 částí podle dílčích sekcí předmětu plnění, a to následovně:

Část I. - Pasport veřejného osvětlení

Část II. - Digitální povodňový plán

Část III. - Dokument Kamerový systém

Část IV. - Koncepce sportu 

Část V. - Dopravní studie

Část VI. - Pasport veřejné zeleně

Účastníci se mohou přihlásit jen do jedné dílčí části, nebo podat nabídku do více částí zakázky současně, za předpokladu splnění kvalifikace a požadavků stanovených ke konkrétní části zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1818182,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.12.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Řevnice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena - nejnižší nabídková cena, váha kritéria 100%
  •  

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

    •             Základní způsobilost

    •             Profesní způsobilost

    •             Technická způsobilost

     

    Nabídka účastníka nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyloučena. Více informací - zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.

Je přípustné zaslat nabídku pouze do jedné či současně do několika částí předmětu zakázky ve smyslu čl. 2 odst. 2.4., avšak je nezbytné vždy nabídnout veškeré plnění, které je pro konkrétní část požadováno.

Dodavatel je povinen tyto požadavky plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení účastníka z další účasti na zadávacím řízení.

Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými normami.

Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné uzavřené obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.

Účastníkem podepsané návrhy smlouvy budou přiloženy zvlášť (nebudou sešity s nabídkou, ale budou přiloženy ve stejné obálce) a budou poskytnuty ve dvou vyhotoveních.

Dodavatel je povinen předložit vyplněný návrh smlouvy dle přílohy č. 4 – Návrh smlouvy.

Návrh smlouvy musí být podepsán ze strany dodavatele statutárním orgánem nebo osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat dodavatele; v takovém případě doloží dodavatel toto oprávnění v originálu či v úředně ověřené kopii v nabídce.

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Zadavatel požaduje, aby nabídka dodavatele byla předložena v následující struktuře:

•    krycí list nabídky dle Přílohy č. 1 této výzvy s identifikačními údaji dodavatele a uvedením nabídkové ceny za zakázku;

•    čestné prohlášení o základní a profesní způsobilosti;

•    dokumenty prokazující splnění základní, profesní příp. technickou způsobilost pro každou z částí předmětu zakázky ve smyslu čl. 2. odst. 2.4., do které dodavatel podává nabídku;

smlouva o realizaci zakázky včetně příloh;

•    ostatní údaje a dokumenty tvořící jádro nabídky (řazení dle uvážení dodavatele).

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku; podává-li samostatnou nabídku, nemůže současně být subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel, který také podává nabídku, prokazuje splnění kvalifikace, ani podat společnou nabídku s jiným dodavatelem či dodavateli.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavateli bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.

Zadávací lhůta (lhůta, pro kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 90 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané dodavateli ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení v jeho průběhu zrušit bez dalšího, či si nevybrat žádnou z obdržených nabídek.

Předložení nabídky v tomto výběrovém řízení berou dodavatelé bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému z dodavatelů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí dodavatelů v tomto výběrovém řízení a § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese dodavatel.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci každé z částí předmětu zakázky ve smyslu čl. 2. odst. 2.4., do které dodavatel podává nabídku. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH a celková cena včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky v rozsahu, na který dopadá nabídka, včetně všech rizik a vlivů souvisejících s tímto plněním. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Dodavatel je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu každé z částí předmětu zakázky ve smyslu čl. 2. odst. 2.4., do které dodavatel podává nabídku, do návrhu smlouvy. Tato nabídková cena musí korespondovat s údaji o nabídkové ceně každé z částí předmětu zakázky ve smyslu čl. 2. odst. 2.4., do které dodavatel podává nabídku, uvedenými v příloze „Krycí list“.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost (e-mail, pošta) musí být zadavateli – kontaktní osobě doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek/dodatečné informace k zadávacím podmínkám (případně související dokumenty) budou včetně přesného anonymizovaného znění požadavku uchazeče zveřejněny na webových stránkách zadavatele, dále na portálu www.esfcr.cz, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti uchazeče. Zadavatel stanovuje, že veškerá komunikace se zadavatelem musí být realizována pouze písemnou/elektronickou formou. Jakýkoliv jiný způsob, např. osobní jednání, telefonicky, je vyloučen.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 1. 2020
 
Aktualizováno: 14. 9. 2020