- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Evaluace projektu Podpora procesů kvality a systémových změn v řízení sociálních služeb v Pardubickém kraji
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12914
Název zakázky: Evaluace projektu Podpora procesů kvality a systémových změn v řízení sociálních služeb v Pardubickém kraji
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 8. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Ing. Veronika Fejtová
- Telefon: +420466026491
- E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 9. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, Podatelna (prostory Czech POINT), Komenského náměstí 120, 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem této veřejné zakázky je nastavení a realizace procesu evaluace projektu Podpora procesů kvality a systémových změn v řízení sociálních služeb v Pardubickém kraji (dále jen „projekt“), který je financován prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. Zadavatel požaduje zajištění podpory při naplňování aktivity KA 07 „Evaluace projektu“, jejímž cílem je nastavení procesu monitorování a evaluace, systému sběru dat, provádění průběžné evaluace, posouzení dopadu projektu a udržitelnosti jeho výsledků (ex-post evaluace) v souladu s požadavky řídícího orgánu a realizace dílčích činností směřujících k naplnění zmíněné aktivity. Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 1 návrhu smlouvy, která je přílohou výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 450000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: bezprostředně po ukončení výběrového řízení dnem účinnosti smlouvy (předpoklad říjen 2019). Požadované ukončení plnění: do 31. 8. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání a převzetí výstupů plnění je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost bude hodnocena na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Podrobně je proces hodnocení popsán v bodě 8 přiložené výzvy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz přiložená výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/) vložením elektronické podoby nabídky přes odkaz „poslat nabídku“ na kartě této veřejné zakázky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf-1 (14. 8. 2019 13:22)
- Editovatelné přílohy.zip-1 (14. 8. 2019 13:23)
- Metodika_pro_evaluaci_nesouteznich_projektu_OPZ.pdf-1 (14. 8. 2019 13:23)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (5. 12. 2019 15:12)
- Oznameni_o_vyberu_opravne.pdf (13. 12. 2019 15:04)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (29. 1. 2020 16:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 290000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asistenční centrum, a.s.,Sportovní 3302, 434 01 Most,IČO 631 44 883
Datum podpisu smlouvy: 17. 1. 2020
Datum ukončení: 17. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.