Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Evaluace projektu Podpora vybraných druhů sociálních služeb v krajské síti sociálních služeb na území hl. m. Prahy - reg. č. CZ.03.2.6010.0/0.0/15 006/0006085

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12328

Název zakázky: Evaluace projektu Podpora vybraných druhů sociálních služeb v krajské síti sociálních služeb na území hl. m. Prahy - reg. č. CZ.03.2.6010.0/0.0/15 006/0006085

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2, 110 00, Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Tomáš Klinecký
  • Telefon: +420236004156
  • E-mail: tomas.klinecky@praha.eu

IČ zadavatele: 00064581

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Pavel Uhlík
  • Telefon: +420236004161
  • E-mail: pavel.uhlik@praha.eu

Lhůta pro podání nabídek: 19. 6. 2018 09:00

Místo pro podání nabídek:
Hlavní podatelna Magistrátu hlavního města Prahy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem je zhodnocení implementace, nastavení procesů, výsledků a krátkodobých dopadů projektu „Podpora vybraných druhů sociálních služeb v krajské síti sociálních služeb na území hl. m. Prahy“ pro zvýšení efektivity navazujících projektů a zhodnocení naplnění hlavního cíle projektu; dále identifikace faktorů, které ovlivnily dosažení dopadů projektu. Evaluace bude mít za cíl zhodnotit, zda se podařilo zajistit stabilní fungování do projektu zapojených služeb. Cílem evaluace bude ověřit, zda došlo k naplnění plánovaných cílů a zajištění poskytování efektivních a kvalitních sociálních služeb. Evaluační proces bude sledovat situaci při zahájení projektu, monitorování a hodnocení samotné realizace projektu. Výstupem evaluace bude vstupní, průběžná a závěrečná zpráva. Předmětem evaluace jsou tyto evaluační úkoly:

Úkol 1: Zhodnocení procesu realizace projektu.

Úkol 2: Zhodnocení dopadů realizace projektu, zejm. dopady poskytnutých intervencí na uživatele služeb a řešení jejich nepříznivé životní situace a to ve vazbě na vynaložené finanční prostředky.

Úkol 3: Zhodnocení účelnosti, účinnosti a užitečnosti projektu.

Úkol 4: Zpracování doporučení pro další realizaci projektů obdobného charakteru.

Další informace viz návrh smlouvy o dílo, která je přílohou č. 2 této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 757900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od nabytí účinnosti smlouvy do 29. 3. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Magistrát hlavního města Prahy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena bez DPH (100 %) - číselné kritérium

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.

 

Hodnotící komise stanoví pořadí doručených nabídek od nejlevnější (= 1. místo = vítězná nabídka) po nejdražší.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu je dodavatel, který:

a) splní základní způsobilost

b) splní profesní způsobilost

c) splní technickou kvalifikaci

Základní způsobilost

Způsobilým je dodavatel, který:

nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;

jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele;

podává-li nabídku pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu;

podává-li nabídku pobočka závodu české právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele a vedoucí pobočky závodu;

nemá v České republice ani v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;

nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;

nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Způsob prokázání splnění: Prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění tohoto kvalifikačního předpokladu.

K prokázání splnění základní způsobilosti je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č. 1 této výzvy.

Profesní způsobilost

Zadavatel požaduje:

předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;

doklad nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi jeho sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují;

Způsob prokázání splnění: Výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence.

Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje:

seznam významných služeb poskytnutých za posledních 3roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a  identifikace objednatele;

Způsob prokázání splnění: Předložení seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3  roky  před zahájením zadávacího řízení, v němž budou uvedeny alespoň následující údaje:

název objednatele
předmět významné služby a její rozsah (cena)
doba realizace významné služby

kontaktní osoba objednatele, u které bude možné realizaci významné služby ověřit.

Ze  seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že dodavatel v uvedeném období realizoval:

alespoň 2 služby, spočívající v realizaci evaluace zaměřená na sběr, analýzu, interpretaci dat a definici doporučení s cílem získání „důkazů“ o fungování programů, politik či projektů a navržení vhodných opatření. Předmětem evaluace takové zakázky jsou programy, politiky či projekty v sociálně vědní či sociální oblasti.

a to v minimálním finančním objemu 250.000,- Kč bez DPH celkem za 1 službu za požadované tříleté období.

Pokud zadavatel nestanoví v zadávací dokumentaci jinak, považují se doby podle odstavce a) za splněné, pokud byla služba uvedená v příslušném seznamu v průběhu této doby dokončena;

Nestanoví-li zadavatel v zadávací dokumentaci jinak, může dodavatel k prokázání splnění kritéria kvalifikace podle odstavce a) použít služby, které poskytl

 a) společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo

 b) jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém s na plnění služby podílel.

realizační tým, který se bude na realizaci služby podílet:

Základní požadavky na realizační tým, který se bude na realizaci služby podílet

 

Splnění tohoto požadavku dodavatel prokáže předložením seznamu členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

 

Složení realizačního týmu, minimální počet členů týmu musí být 4 (z toho jeden odborník na sociální služby a jeden vedoucí týmu - odborný garant). Všichni členové týmu musí mít vysokoškolské vzdělání. Dodavatel u každého člena týmu uvede popis způsobu jeho zapojení do realizace předmětu plnění. Tým dodavatele musí obsahovat následující pozice:

 

Požadavky na vedoucího týmu (odborného garanta):

expert s praxí min. 3 let v provádění evaluací,

prokazatelná zkušenost s prováděním evaluace v sociálně vědní oblasti nebo evaluace projektů v sociální oblasti na pozici vedoucího evaluačního týmu, a to v posledních letech. Tzn. účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru.

 

Požadavky na odborníka na sociální služby:

expert s praxí minimálně 2 roky v provádění evaluací

orientace v zákoně č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zejména znalost druhů sociálních služeb a praktická zkušenost s procesy hodnocení efektivity sociálních služeb nebo s řízením sociálních služeb, nebo plánováním sociálních služeb vč. metodické a analytické činnosti

Tuto zkušenost doloží životopisem. Zadavatel požaduje nejméně 2 zkušenosti v hodnocení efektivity, řízení nebo plánování sociálních služeb, včetně metodické či analytické činnosti.

 

 

Požadavky na ostatní (minimálně dva) experty:

expert s praxí minimálně 2 roky v provádění evaluací

 

Zadavatel žádá dodavatele, aby přílohou seznamu byly vlastnoručně podepsané strukturované profesní životopisy jednotlivých členů realizačního týmu v minimálním rozsahu:

jméno a příjmení,

nejvyšší dosažené vzdělání (vč. prosté kopie dokladu o dosažení vzdělání),

doložení zkušenosti dle výše uvedených požadavků,

přehled profesní praxe se zaměřením na předmět zakázky.

 

V případě změny složení realizačního týmu, bude dodavatel povinen doložit splnění požadavků na jednotlivé pozice dle této výzvy. Změna složení týmu podléhá schválení kontaktní osobou zadavatele.

 

K prokázání splnění technické kvalifikace je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č. 3 této výzvy – Seznam významných služeb.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

V nabídce požadujeme:

 

Uvést způsob realizace evaluace včetně využitých evaluačních metod, který bude vést ke splnění předmětu zakázky a bude v souladu s Metodikou pro sebeevaluaci nesoutěžních projektů IP 2.1 a 2.2 a ostatními relevantními materiály OPZ.

 

Harmonogram plnění zakázky zahrnující popis a termíny zpracování vstupní, průběžné a závěrečné evaluační zprávy.

 

Předložit doplněný návrh vzorové smlouvy na realizaci zakázky (uvedené v příloze č. 2 této výzvy).

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele)

 

Uvést výčet dalších souvisejících nákladů spojených s realizací služby (spotřební materiál, provozní náklady a režijní náklady).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu zakázky v členění cena bez DPH (a cena bez DPH za měsíc), samostatně DPH a cena včetně DPH ve vztahu k plnění zakázky. Nabídková cena musí být v souladu s uznatelností nákladů Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 6) a Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady (verze 6) a musí zahrnovat strukturovaný popis činností vedoucích k naplnění předmětu zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude podána v 1 (jednom) zabezpečeném originálu (přelep s razítkem, sešití v kroužkovém pořadači apod.) Rovněž bude úplná nabídka podána v elektronické podobě na CD.Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením celkové nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč, podpis dodavatele či osoby oprávněné jednat za dodavatele ( vzor přílohou č. 5 )•Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele.•Specifikace předmětu nabídky (dle podmínek výzvy a požadavků na zpracování nabídky).•Návrh smlouvy obsahující požadované údaje z výzvy.•Zpracovaná nabídková cena dle požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny.•Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební a obchodní podmínky:

 

Viz návrh smlouvy o dílo, která je přílohou č. 2 této výzvy

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Pravidly pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách HMP

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 455000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Evaluation Advisory CE s.r.o.se sídlem Křižíkova 70b, 612 00 BrnoIČO 25342282

    Datum podpisu smlouvy: 7. 8. 2018

Datum ukončení: 7. 8. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 5. 2018
 
Aktualizováno: 6. 9. 2018