Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Evaluace projektu „Podporujeme hrdinství, které není vidět“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10870

Název zakázky: Evaluace projektu „Podporujeme hrdinství, které není vidět“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 11. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu, kontakty viz Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Veronika Lesáková, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: 595 622 825
  • E-mail: veronika.lesakova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 11. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 446280,99 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: EVS Consulting, s.r.o., se sídlem: Český Těšín – Mosty, Rybářská 129, PSČ 735 62, IČ: 29384125. Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Lenka Rucká, jednatelka.

Datum ukončení: 5. 1. 2017

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0001811

Název projektu

Podporujeme hrdinství, které není vidět

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je evaluace projektu, tj. zhodnocení reálných dopadů projektu na cílovou skupinu, dále naplnění a míra dosažení stanovených cílů a efektivita realizace stanovených výstupů projektu a zajištění zpětné vazby pro zvýšení efektivity případného návazného projektu.

Bližší specifikace je uvedena v návrhu Smlouvy o poskytování služeb v příloze č. 1: Odborná specifikace.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

dle návrhu Smlouvy o poskytování služeb čl. V odst. 2

Místo dodání / převzetí plnění

dle návrhu Smlouvy o poskytování služeb čl. V odst. 1

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti.

Kritérium hodnocení: nejnižší celková nabídková cena.

Metoda vyhodnocení nabídek: Hodnocena bude výše nabídkové ceny uvedená uchazečem v návrhu smlouvy, a to cena za služby v Kč bez DPH uvedená v čl. IV odst. 1 návrhu Smlouvy o poskytování služeb. Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nabídky obsahující nejnižší nabídkovou cenu v Kč bez DPH po nabídku obsahující nejvyšší nabídkovou cenu v Kč bez DPH. V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě v pořadí, bude nejvhodnější nabídka vybrána losem. Losování proběhne za účasti dodavatelů, v místě a čase, o kterém bude zadavatel informovat min. 3 pracovní dny předem.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  1. Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i poddodavatelé.
  2. Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.).
  3. Dodavatel předloží analogicky dle § 74 zákona splnění základní způsobilosti formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy – čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
  4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).
  5. Dodavatel v nabídce předloží seznam realizovaných významných zakázek obdobného charakteru k této veřejné zakázce, plněných dodavatelem v posledních 3 letech. V tomto seznamu budou uvedeny minimálně 2 zakázky obdobného charakteru – tj. zakázky, jejímž předmětem bylo vypracování evaluace projektu nebo projektových výstupů, z toho minimálně 1 zakázka ve finančním objemu min. 150.000,- Kč bez DPH. Dodavatel splní tento požadavek doložením kopií referenčních listů obsahujících tyto údaje:
    • název zakázky včetně popisu předmětu zakázky
    • dobu realizace zakázky
    • finanční rozsah zakázky
    • název objednatele včetně kontaktní osoby a telefonického kontaktu pro ověření referencí

nebo čestným prohlášením o realizaci obsahujícím výše uvedené údaje potřebné pro ověření referencí.

  1. Dodavatel ve své nabídce předloží seznam členů týmu, kteří se budou podílet na realizaci zakázky, a který se bude skládat nejméně z vedoucího týmu (garanta), který se již dříve podílel na poskytování služeb s obdobným charakterem plnění z oblasti evaluace. Požadovaná délka praxe je minimálně 1 rok.

Dodavatel prokáže splnění výše uvedeného požadavku prostřednictvím:

a)  vlastnoručně podepsaného profesní životopisu, který bude mít tuto strukturu:

  • jméno a příjmení osoby,
  • označení pozice v realizačním týmu,
  • dosažené vysokoškolské vzdělání,
  • celková délka praxe v oboru,
  • přehled profesní praxe vztahující se k plnění předmětu této veřejné zakázky,
  • přehled nejdůležitějších projektů na realizaci porovnatelného typu služeb, na jejichž plnění se osoba podílela, včetně uvedení její pozice a rozsah práce a odpovědnosti, název zadavatele, apod.,
  • čestné prohlášení o pravdivosti uvedených údajů a podpis člena týmu.

b)  prosté kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.

7.     Dodavatel ve své nabídce specifikuje, zda má v úmyslu zadat zakázku poddodavateli a v jakém rozsahu. Dodavatel ve své nabídce uvede identifikační údaje každého poddodavatele.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Dodavatel předloží písemný návrh smlouvy respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za dodavatele, a to stanoveným způsobem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v návrhu Smlouvy o poskytování služeb v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v Obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 11. 2016
 
Aktualizováno: 5. 1. 2017