Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Evaluace projektu "Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce"

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10896

Název zakázky: Evaluace projektu "Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce"

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 12. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Svaz měst a obcí České republiky

Sídlo zadavatele: 5. května 1640/65, 140 21 - Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Dan Jiránek, 234 709 711, jiranek@smocr.cz

IČ zadavatele: 63113074

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Antonín Lízner
  • Telefon: 731 579 718
  • E-mail: lizner@smocr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo pověřené osoby, tj. Equica, a.s., Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 - Vysočany

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1950000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu posuzování a hodnocení nabídek dodavatelů ve veřejné zakázce Evaluace projektu "Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce" se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval.

Datum ukončení: 2. 1. 2017

Registrační číslo projektu: CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_019/0002281

Název projektu: Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je zpracování evaluace projektu s názvem „Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce“.

Popis projektu:

Projekt „Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce“ je zaměřen na podporu vytváření společné nebo společně sdílené administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce (tzv. centra společných služeb) spočívající v poskytování potřebných a požadovaných služeb v oblasti veřejné správy s důrazem na samosprávné kompetence - oblast rozvoje obcí, právního a správního poradenství, organizačních a ekonomických agend, finančně-rozvojového managementu, poskytování informačního servisu, sběr a vyřizování žádostí od občanů zapojených obcí apod., s cílem zajistit řádné a efektivní poskytování veřejných služeb pro občany obcí se zaměřením např. na oblast školství, rozvoj sociální péče, odpadového hospodářství, cestovního ruchu, dopravy, bezpečnosti apod. Centra společných služeb obcí (dále také „CSS“) budou poskytovat obcím i odborné poradenství v oblasti přeneseného výkonu státní správy (přestupková agenda, správa poplatků, evidence obyvatel a další) s cílem zvýšit odbornost a efektivitu jejich rozhodování. Rozhodovací pravomoc zůstává vždy na samotných obcích.

Pro zajištění těchto služeb bude sestaven tým odborných pracovníků, specialistů na jednotlivé oblasti, působících v zapojeném území – dobrovolných svazcích obcí (dále jen „DSO“), jejichž činnost bude podporována a metodicky a odborně koordinována projektovým týmem na úrovni Svazu měst a obcí České republiky (dále také „SMOČR“).

Hlavním cílem veřejné zakázky je vyhodnocení celé realizace projektu „Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce“ podle kritérií 5U – účelnost, účinnost, úspornost, užitečnost, udržitelnost. Účelem evaluace bude tedy ověření, zda plánované nastavení projektu odpovídalo skutečnému provedení realizace, zda byly vytvořeny všechny plánované výstupy a provedeny všechny plánované aktivity, zda bylo dosaženo všech plánovaných cílů a ověřit dosažené dopady projektu. Evaluace projektu se bude řídit Metodikou pro evaluaci nesoutěžních projektů OP Zaměstnanost 2014-2020.

Výstupem bude evaluační studie složená ze 3 samostatných částí: 1. Vstupní zprávy – obsahující specifikaci metodologie evaluace, základní vstupní data apod. 2. Průběžné zprávy 1 a 2 - zaměřené na hodnocení procesů projektu obsahující hlavní závěry a doporučení a 3. Závěrečné zprávy zaměřené na zhodnocení výsledků a krátkodobých dopadů projektu. Závěrečná zpráva bude obsahovat manažerské shrnutí, hlavní závěry a doporučení atd. Ke každé zprávě bude zároveň realizován i příslušný workshop.

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky:

Předpokládané zahájení plnění:            Ihned od uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky

Termíny kroků plnění:  Vstupní evaluační zpráva + workshop k výstupům zprávy (do 3 měsíců od podpisu smlouvy, předpoklad: 02-03/2017)

                                   Průběžná evaluační zpráva 1 + workshop k výstupům zprávy (do 6 měsíců od odsouhlasení Vstupní evaluační zprávy, předpoklad: 08-09/2017)

                                   Průběžná evaluační zpráva 2 + workshop k výstupům zprávy (do 10 měsíců od odsouhlasení Průběžné evaluační zprávy 1, předpoklad: 06-07/2018).

                                   Závěrečná evaluační zpráva + workshop k výstupům zprávy (do 10 měsíců od odsouhlasení Průběžné evaluační zprávy 2, předpoklad: 04-05/2019).

Ukončení celého plnění:           Nejpozději do 30. 06. 2019

 

Místo dodání / převzetí plnění:

Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění veřejné zakázky, uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla či na jiném místě. Uchazeč je však povinen:

  1. Provádět šetření u vybraných účastníků projektu (v rámci celé ČR - mimo Prahu).
  2. Průběžně konzultovat průběh plnění veřejné zakázky a předávat zpracované výstupy v sídle zadavatele, tj. na adrese 5. května 1640/65, 140 21 - Praha 4, případně v jiných místech v Praze (např. pracoviště zprostředkovatele dotace).
  3. Zajistit workshopy po organizační stránce v místě stanoveném zadavatelem (Praha).

 

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii:

Hodnocení nabídek k veřejné zakázce bude probíhat podle ekonomické výhodnosti nabídky na základě: - nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality

Kritérium

Váha v %

A

Nabídková cena v Kč bez DPH

60

B

Kvalita nabídky

40

 

Způsob hodnocení v rámci jednotlivých hodnotících kritérií:

  1. Nabídková cena v Kč bez DPH:

V případě hodnocení nabídek podle dílčího hodnotícího kritéria „Nabídková cena v Kč bez DPH“, které je číselně vyjádřitelné, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu dle vzorce:

100

x

nejvýhodnější nabídka, tj. nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH (hodnota)

nabídková cena v Kč bez DPH (hodnota) hodnocené nabídky

kde hodnocenou cenou je celková nabídková cena hodnocené nabídky v Kč bez DPH.

  1. Kvalita nabídky:

Pro účely hodnocení dílčího hodnotícího kritéria B - Kvalita nabídky, uchazeč v nabídce předloží dokument s názvem „Popis způsobu realizace zakázky“ obsahující min. následující:

  1. Specifikaci zjišťovaných dat, tj. hlavní proměnné a ukazatele.
  2. Specifikaci datových zdrojů (např. skupiny respondentů, odborná literatura, databáze, data získaná monitoringem) výše uvedených proměnných a ukazatelů.
  3. Specifikaci metod sběru a analýzy dat.
  4. Harmonogram plnění zakázky.

Rozsah "Popisu způsobu realizace zakázky" je stanoven na maximálně 10 normostran souvislého textu pro část zahrnující popis odborné a technické kvality nabídky.

Hodnotící komise posoudí odborné a technické kvality nabídky jednotlivých uchazečů.

Odbornou a technickou kvalitou se pro účely hodnocení této veřejné zakázky rozumí:

  1. Komplexní a adekvátní návrh evaluačního designu;
  2. Realistický a adekvátní návrh datových zdrojů, metod sběru dat a analýzy dat.

Lépe bude hodnocena nabídka, která:

1) navrhne vhodnější evaluační design řešení jednotlivých evaluačních úkolů a otázek, tzn., že tam, kde je to relevantní, navrhne vhodnější rozpracování evaluačních otázek do podotázek; navrhne vhodnější základní evaluační přístupy; do návrhu zpracování jednotlivých evaluačních otázek zahrne všechny relevantní aktéry; tam, kde je to vhodné, pak navrhne rozdělení cílových skupin do podskupin; lépe přizpůsobí návrh evaluačního designu tématu a kontextu předmětu plnění veřejné zakázky a uvede i jeho případné limity;

2) k návrhu zpracování jednotlivých evaluačních otázek navrhne vhodnější metody (či kombinaci metod) sběru primárních dat a zdroje sekundárních dat, a uvede vhodnější metody analýzy dat. U každého navrženého sběru dat bude hodnoceno, s jakým vzorkem bude pracovat, jak bude vzorek vybrán s ohledem na zajištění validity  a jakým způsobem budou při sběru dat zohledněna specifika jednotlivých cílových skupin. Zároveň bude hodnoceno, zda jsou u navrhovaných metod uvedeny i jejich případné limity a zda jsou realizovatelné v zadaném časovém horizontu. U navržených metod analýzy dat pak bude hodnoceno, zda jsou adekvátní a realistické k datovým zdrojům, se kterými hodlá evaluátor pracovat.

Zadavatel nejprve seřadí nabídky od nejvýhodnější k nejméně výhodné v rámci jednotlivých hodnotících kritérií. Nejprve nejvýhodnější nabídka obdrží 100 bodů, ostatní pak obdrží hodnocení z intervalu 1 – 100 bodů, které vyjadřuje výhodnost hodnocené nabídky v porovnání s nabídkou identifikovanou jako nejvýhodnější v rámci tohoto kritéria.

Celkové hodnocení nabídek provede hodnotící komise tak, že bodová hodnocení nabídek dle dílčích kritérií vynásobí vždy váhou příslušného kritéria (Nabídková cena v Kč bez DPH vahou 60 % a Kvalita nabídky vahou 40 %). Takto získané hodnoty hodnotící komise sečte pro každou nabídku a stanoví pořadí úspěšnosti uchazečů, přičemž jako nejlepší bude vyhodnocena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Splnění základní způsobilosti bude prokázáno doložením čestného prohlášení, kterým uchazeč prohlašuje, že

  1. nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
  2. nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
  3. nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
  4. nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
  5. není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku výše uvedenou pod písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tuto podmínku splňovat:

  1. tato právnická osoba,
  2. každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
  3. osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele

Uchazeč prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení.

Splnění profesní způsobilosti bude prokázáno doložením:

  1. kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky,
  2. kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Výše uvedené doklady lze nahradit kopií výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základní a profesní způsobilosti.

Splnění technických kvalifikačních předpokladů dodavatel prokáže doložením:

  1. seznamu alespoň 2 významných služeb obdobného charakteru a rozsahu poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech ve formě čestného prohlášení v následující struktuře:
  • název, IČO a sídlo objednatele služby, kontaktní osoba objednatele s uvedením telefonu nebo e-mailu,
  • název a popis služby,
  • celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč bez DPH),
  • doba a místo poskytování služby.

Uchazeč splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud v posledních 3 letech realizoval alespoň 2 služby obdobného charakteru. Za obdobnou významnou službu jsou považovány služby, jejichž předmětem bylo zpracování evaluace výsledků programu nebo programů financovaných z veřejných nebo soukromých zdrojů zaměřených na rozvoj lidských zdrojů nebo zvyšování zaměstnanosti o minimální finanční hodnotě 200.000,- Kč bez DPH za každou takovou službu.

Seznam významných služeb obdobného charakteru a rozsahu musí mít formu čestného prohlášení uchazeče.

  1. seznamu osob, který se bude podílet na plnění zakázky – realizační tým

Uchazeč splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud má k dispozici realizační tým skládající se minimálně z 5 osob a složení:

  • 1 člen evaluačního týmu – VŠ vzdělání ekonomického, humanitního, jazykového, kulturního, lékařského, právního, sociálně-vědního, technického, pedagogického, zemědělského a/nebo přírodovědného směru, min. 3 let prokazatelné praxe v oblasti zpracování evaluací, v rámci kterých se podílel na řešení alespoň 1 projektu zaměřeného na výzkum nebo rozvoj v některé z těchto oblastí: problematika zvyšování zaměstnanosti, rozvoje lidských zdrojů, sociální integrace a rovné příležitosti.
  • 4 členové evaluačního týmu – bez dalších požadavků.
  • Vedoucí realizačního týmu musí:
    1. plynně komunikovat slovem i písmem v českém jazyce,
    2. mít prokazatelnou praxi v poskytování obdobných služeb jako je předmět této veřejné zakázky v délce nejméně 2 let,
    3. prokázat účast nejméně na 2 zakázkách s obdobným předmětem plnění (viz požadavky na významné služby) ve kterých vystupoval v pozici vedoucího realizačního týmu.
  • Odborník v oblasti evaluace musí:
    1. plynně komunikovat slovem i písmem v českém jazyce,
    2. mít prokazatelnou praxi v poskytování obdobných služeb jako je předmět této veřejné zakázky v délce nejméně 2 let,
    3. prokázat účast nejméně na 2 zakázkách s obdobným předmětem plnění (viz požadavky na významné služby) ve kterých vystupoval v pozici odborníka v oblasti evaluace.
  • Analytik musí:
    1. plynně komunikovat slovem i písmem v českém jazyce,
    2. mít prokazatelnou praxi v poskytování obdobných služeb jako je předmět této veřejné zakázky v délce nejméně 2 let,
    3. prokázat účast nejméně na 2 zakázkách s obdobným předmětem plnění (viz požadavky na významné služby) ve kterých vystupoval v pozici analytika nebo obdobné.

K prokázání splnění toho technického kvalifikačního předpokladu uchazeč předloží profesní životopisy členů evaluačního týmu podepsané příslušnými členy realizačního týmu, z nichž bude vyplývat splnění výše uvedených požadavků zadavatele.

Profesní životopis musí obsahovat minimálně následující:

  1. jméno a příjmení člena/členky týmu (pracovníka/pracovnice),
  2. role při plnění zakázky,
  3. přehled profesní praxe vztahující se k plnění této zakázky,
  4. nejdůležitější referenční zakázky odpovídající požadavkům zadavatele realizované daným členem v uplynulých 3 letech; z uvedených údajů musí být dále patrný objednatel zakázky, finanční objem plnění, doba plnění a rozpis vykonaných činností v rámci dané zakázky.

Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Za účelem efektivní kontroly nabídek při otevírání obálek s nabídkami a následně při posouzení a hodnocení nabídek je vhodné, aby uchazeč předložil nabídku ve 2 vyhotoveních (tj. 1 originál a 1 kopie). Za účelem odlišení originálu nabídky uchazeč originál nabídky označí jako  „Originál“ a kopii jako „Kopie“. Současně je vhodné, aby uchazeč přiložil jako součást nabídky veškeré textové a tabulkové části nabídky (s výjimkou úředních dokladů) v elektronické formě na vhodném médiu (nejlépe CD či flash disku) ve formátech .doc(x), .xls(x), .pdf, nebo .html (smlouva vždy též v editovatelném formátu .doc(x)). Elektronická forma a obsah nabídky musí být v plné shodě s listinnou formou nabídky.

Za originál nabídky bude považována pouze listinná forma nabídek označená jako „Originál“.

Všechny listy nabídky budou číslovány nepřerušovanou vzestupnou řadou čísel a budou spojeny způsobem, který zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi.

Obsahové náležitosti nabídky:

  • Krycí list nabídky – viz Příloha č. 2 této Výzvy – Krycí list nabídky (vzor);
  • Doklady prokazující splnění způsobilosti a kvalifikace uchazeče - viz Příloha č. 3 této Výzvy – Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (vzor) + doklady dle bodu 4 této Výzvy;
  • Podepsaný návrh smlouvy – viz Příloha č. 1 této Výzvy – Návrh smlouvy (závazný vzor).
  • Prohlášení k poddodavatelskému systému – viz Příloha č. 4 této Výzvy – Seznam poddodavatelů (vzor).
  • Prohlášení k osobám podílejícím se na přípravě a podání nabídky – viz Příloha č. 5 této Výzvy – Čestné prohlášení o osobách podílejících se na přípravě a podání nabídky (vzor).
  • Popis způsobu realizace zakázky pro účely hodnocení dílčího hodnotící kritéria B - Kvalita nabídky (blíže viz kap. 5 této Výzvy).
  • Analýza rizik – samostatný dokument, který bude obsahovat informace k analýze rizik ohledně naplnění cíle zakázky, která mohou být s realizací zakázky spojena. Ke každému z identifikovaných rizik dodavatel uvede rovněž postup, kterým bude uvedenému riziku předcházet, a dále postup, kterým bude dané riziko, pokud nastane, řešit, včetně vysvětlujícího komentáře, proč je zvolený přístup ke každému konkrétnímu riziku dle dodavatele nejvhodnější. Rozsah je stanoven na maximálně 3 normostrany souvislého textu.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 2 Výzvy – Krycí list nabídky (vzor).

Nabídková cena musí být v nabídce uchazeče uvedena jako celková cena předmětu plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.

Nabídková cena musí být uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:

Nabídka se předkládá v listinné podobě v uzavřené obálce. Obálka s nabídkou musí být označena názvem veřejné zakázky, označením adresáta (zadavatele) a označením odesílatele (uchazeče) včetně jeho adresy.

Obálka s nabídkou musí být zabezpečena proti předčasnému otevření a musí být opatřena zřetelným nápisem:

VEŘEJNÁ ZAKÁZKA

Evaluace projektu „Posilování administrativní kapacity obcí na bázi meziobecní spolupráce“

NABÍDKA – NEOTEVÍRAT

Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce.

 

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

 

Požadavek na jednu nabídku:

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

 

Vysvětlení zadávacích podmínek:

Uchazeč je oprávněn požadovat od zadavatele dodatečné informace k zadávacím podmínkám.

Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám se podává zadavateli písemně nebo elektronicky a musí být doručena kontaktní osobě zadavatele uvedené v úvodu této Výzvy, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Na základě žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám doručené ve stanovené lhůtě zadavatel poskytne uchazeči dodatečné informace k zadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.

Dodatečné informace k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění žádosti zadavatel uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. Pokud bude zadavatel poskytovat některému uchazeči i upřesňující či doplňující informace k veřejné zakázce, poskytne tytéž informace rovněž všem zadavateli známým uchazečům a uveřejní je na webových stránkách https://www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek i z vlastního podnětu. Změnu zadávacích podmínek zadavatel oznámí všem zadavateli známým uchazečům a uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku původní lhůty pro podání nabídek.

 

Další požadavky na zpracování nabídky:

Veškeré další požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.

 

Zadávací řízení se řídí:

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 12. 2016
 
Aktualizováno: 2. 1. 2017