- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Externí vzdělávání pro Jednotu spotřební družstvo v Hodoníně
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11176
Název zakázky: Externí vzdělávání pro Jednotu spotřební družstvo v Hodoníně
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Jednota, spotřební družstvo v Hodoníně
Sídlo zadavatele: Národní třída 384/13, 695 01 Hodonín
- Jméno: JUDr. Milena Kadlecová, ředitelka družstva
- Telefon: +420728354448
- E-mail: kadlecova.milena@jednota-hodonin.cz
IČ zadavatele: 00032263
DIČ zadavatele: CZ00032263
- Jméno: Ing. František Brhel, vedoucí personálního oddělení
- Telefon: +420518389236
- E-mail: brhel.frantisek@jednota-hodonin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 6. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Výhradně doporučeně Českou poštou do sídla Zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky jsou vzdělávací kurzy pro zaměstnance. Více viz Výzva k podání nabídek, příloha 3.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1980000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 21. 6. 2017 až 30. 11. 2018
Místo dodání / převzetí plnění: cca 70% Hodonín (JMK) a cca 30 % Hodslavice (MSK), prostory zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %). Dílčí plnění se nepřipouští. Další informace viz strana 3 Výzvy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč se může předložit nebo se podílet pouze na jediné nabídce.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dotazy k zadávací dokumentaci mohou uchazeči poslat e-mailem nejpozději 5 dní před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (22. 5. 2017 11:25)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (23. 5. 2017 16:31)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf-1 (26. 5. 2017 10:08)
- Vysvětlení zadávacích podmínek JH.pdf (1. 6. 2017 08:07)
- Výsledek výzvy - oznámení výsledků VR.pdf (21. 6. 2017 08:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): název/obchodní firma: OH Consulting s.r.o., sídlo/místo podnikání: Ronovská 1576/10, 470 01 Česká Lípa, IČ/DIČ: 03474097/CZ03474097,osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. et Bc. Ondřej Homola
Datum podpisu smlouvy: 19. 6. 2017
Datum ukončení: 19. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.