Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Externí vzdělávání pro Jednotu spotřební družstvo v Hodoníně

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11176

Název zakázky: Externí vzdělávání pro Jednotu spotřební družstvo v Hodoníně

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Jednota, spotřební družstvo v Hodoníně

Sídlo zadavatele: Národní třída 384/13, 695 01 Hodonín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Milena Kadlecová, ředitelka družstva
  • Telefon: +420728354448
  • E-mail: kadlecova.milena@jednota-hodonin.cz

IČ zadavatele: 00032263

DIČ zadavatele: CZ00032263

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. František Brhel, vedoucí personálního oddělení
  • Telefon: +420518389236
  • E-mail: brhel.frantisek@jednota-hodonin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 6. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Výhradně doporučeně Českou poštou do sídla Zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky jsou vzdělávací kurzy pro zaměstnance. Více viz Výzva k podání nabídek, příloha 3.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1980000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
21. 6. 2017 až 30. 11. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
cca 70% Hodonín (JMK) a cca 30 % Hodslavice (MSK), prostory zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %). Dílčí plnění se nepřipouští. Další informace viz strana 3 Výzvy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Viz Výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč se může předložit nebo se podílet pouze na jediné nabídce.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dotazy k zadávací dokumentaci mohou uchazeči poslat e-mailem nejpozději 5 dní před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): název/obchodní firma: OH Consulting s.r.o., sídlo/místo podnikání: Ronovská 1576/10, 470 01 Česká Lípa, IČ/DIČ: 03474097/CZ03474097,osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. et Bc. Ondřej Homola

    Datum podpisu smlouvy: 19. 6. 2017

Datum ukončení: 19. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 5. 2017
 
Aktualizováno: 21. 6. 2017