Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Externí vzdělávání pro Xella CZ, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11273

Název zakázky: Externí vzdělávání pro Xella CZ, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Xella CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vodní 550, 664 62 Hrušovany u Brna

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Lenka Kandrnálová
  • Telefon: +420724371848
  • E-mail: lenka.kandrnalova@xella.com

IČ zadavatele: 64832988

DIČ zadavatele: CZ64832988

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Pošmourný
  • Telefon: +420607006627
  • E-mail: jan.posmourny@xella.com

Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Výhradně doporučeně poštou do sídla zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Je uveden v Příloze 3 Výzvy – Soupis kurzů s obsahy

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1300000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.8.2017 až 30.4.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Školicí prostory dodavatele do 50 km od sídla zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %).

    V nabídce se dílčí plnění nepřipouští.

    Další informace viz kapitola 3.4 Výzvy

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost: Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Profesní způsobilost: viz kapitola 2.4 Výzvy

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • viz kapitola 3.1 Výzvy

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • viz kapitola 3.2 Výzvy

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz kapitola 3.1 Výzvy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může předložit pouze jednu kompletní nabídku nebo se může pouze na jediné nabídce podílet.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • viz kapitola 3.1 Výzvy

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 930800.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Název: Agentura MOTIV P, s.r.o.Sídlo: Řehořova 726/14, Černovice, 618 00 BrnoIČ/DIĆ: 64506550/CZ64506550

    Datum podpisu smlouvy: 14. 7. 2017

Zrušené části zakázky: nejsou

Datum ukončení: 14. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 6. 2017
 
Aktualizováno: 15. 7. 2017