Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Firemní vzdělávání zaměstnanců společnosti Apatyka servis s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11927

Název zakázky: Firemní vzdělávání zaměstnanců společnosti Apatyka servis s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Apatyka servis s.r.o.

Sídlo zadavatele: K Pérovně 945/7, 102 00 Praha10

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing.Michal Sedláček
  • Telefon: +420272077304
  • E-mail: m.sedlacek@apatykaservis.cz

IČ zadavatele: 48027821

DIČ zadavatele: CZ48027821

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Magdalena Weidmannová
  • Telefon: +420272077389
  • E-mail: m.weidmannova@apatykaservis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 12. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Apatyka servis s.r.o.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytnutí vzdělávacích služeb zaměstnancům (pracovníkům) zadavatele. Vzhledem k rozmanitosti předmětu veřejné zakázky se zadavatel rozhodl rozdělit zakázku na následující 3 samostatné části:

Část: Kurzy měkkých a manažerských dovedností

Část: Kurzy IT dovedností

Část: Účetní, ekonomické a právní kurzy

Každá z výše uvedených částí bude hodnocena samostatně. Účastník tedy může podat samostatnou nabídku do každé jednotlivé části. Zadavatel si vyhrazuje právo dílčího plnění veřejné zakázky dle jednotlivých částí. Každý účastník zadávacího řízení je oprávněn účastnit se kterékoli i všech tří částí zakázky. Veřejná zakázka bude financována v rámci projektu „Vzdělávání zaměstnanců společnosti Apatyka servis s.r.o. registrační číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005018, prioritní osa OPZ: Podpora zaměstnanosti a adaptibility pracovní síly”, který je spolufinancovaný z Operačního programu Zaměstnanost.

Podrobná specifikace předmětu plnění jednotlivých částí veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 3 této výzvy (ve smlouvě o realizaci vzdělávání) a také v příloze č. 4 této výzvy (v podrobné specifikaci služeb - kurzů):

Předpokládaná hodnota nabídky celé zakázky celkem:                                                              1.603 093,- Kč

Předpokládaná hodnota 1. části Kurzy měkkých a manažerských dovedností je                    998 381,-  Kč

Předpokládaná hodnota 2. části Kurzy IT dovedností je                                                                568 478,- Kč              

(z toho specializované IT dovednosti 565 678,- Kč a obecné IT dovednosti 2 800,- Kč)

Předpokládaná hodnota 3. části Účetní, ekonomické a právní kurzy je                                      36 233,-  Kč                                                                                                                                                             

DPH bude připočtena v zákonem stanovené výši, pokud je dodavatel plátcem DPH.

Předmět plnění a jednotlivé části je blíže vymezen v zadávacích podmínkách, zejména ve smlouvě o realizaci vzdělávání, která je přílohou č. 3 této výzvy.

 

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, ubytování lektora, školící pomůcky, materiály, (flipchart nebo whiteboard, dataprojektor a PC), včetně coffee breaku pro účastníky kurzu a včetně zajištění školící místnosti na své náklady.

 

Zadavatel požaduje realizaci kurzů jako celku a zajištění závěrečné zkoušky z každého kurzu. Zároveň stanovuje, že:

1 vyučovací hodinou se rozumí 60 minut,

kurzy musí probíhat prezenčně,

kurzy budou probíhat v pracovní dny,

je-li kurz několikadenní, počítá zadavatel s tím, že 2- 3-denní kurz proběhne během jednoho pracovního týdne a 5-denní kurz proběhne během dvou pracovních týdnů po sobě jdoucích, nebude-li zadavatelem požadováno jinak,

u kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů,

získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou,

součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Zadavatel umožňuje dodavateli zajistit požadované kurzy prostřednictvím subdodavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1603093,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín všech služeb dle všech 3 částí veřejné zakázky je od 01.02.2018 do 30.06.2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění kurzů je mimo území Prahy. Dodavatel je povinen na své náklady zajistit školící místnosti na území města Plzeň a na území města Brno s dataprojektorem, plátnem, tabulí. Místo plnění musí být v širším centru města s dobrou dopravní dostupností a možnosti parkování. V příloze číslo 4 této výzvy je uvedeno město, v němž se má kurz konat.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky.

Nabídky budou hodnoceny podle dvou dílčích kritérií, kterými jsou:

KRITERIUM č. 1:

Nabídková cena předmětu veřejné zakázky (v Kč bez DPH)                        váha 40% -číselné kritérium

KRITERIUM č. 2:

Návrh realizace vzdělávacích aktivit (kvalita nabízeného řešení)           váha 60% - nečíselné kritérium

Kritérium č. 2 je dále členěno na následující dílčí subkritéria:

2.1: obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, způsob hodnocení školení (evaluace), způsob hodnocení ověření znalosti účastníků a návrh na zpětné vazby účastníků.                   Váha 30 % z celku

2.2.: ukázky studijních materiálů, ukázka dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu včetně ukázky ověření znalostí získaných účastníky v kurzu                                                                          Váha 30 % z celku

Způsob hodnocení nabídek:

Kritérium č. 1: Nabídková cena za předmět veřejné zakázky bez DPH

Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu za předmět veřejné zakázky bez DPH bodovací metodou. Celková výše nabídkové ceny bez DPH bude hodnocena podle její absolutní výše.

Bodové hodnocení kritéria č. 1 bude vypočteno podle vzorce:

Bodové hodnocení = nejnižší nabídková cena / hodnocena nabídková cena x 100 x váha kritéria

Výpočet bude proveden se zaokrouhlením mezivýsledků i celkového výsledku na dvě desetinná místa.

Kritérium č. 2: Kvalita nabízeného řešení

Kvalita Návrhu realizace vzdělávacích aktivit – harmonogram bude posuzována komplexně, přičemž bude zohledňováno předpokládané naplnění stanovených cílů dotačního projektu.

Návrh realizace vzdělávacích aktivit bude uveden v harmonogramu, který bude předložen dodavatelem jako součást nabídky (dále také jen „harmonogram“). 

Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, jež bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji zpracované požadavky dle subkritérií 2.1 - 2.2 tohoto hodnotícího kritéria.

U kritéria č. 2 bude zadavatelem jmenovaná komise hodnotit u předložených návrhů následující dílčí subkritéria:

Subkritérium 2.1.: obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, způsob hodnocení školení (evaluace), způsob hodnocení ověření znalostí účastníků a návrh zpětné vazby účastníků:

Hlavními aspekty hodnocení dle tohoto dílčího hodnotícího subkritéria jsou popis:

obsah nabízených (školicích) aktivit, struktura těchto aktivit, jejich náplň, a to dle jednotlivých kurzů viz příloha č. 4 této výzvy

výuková metoda

způsob hodnocení výsledků kurzů

způsob hodnocení ověření znalostí účastníků kurzů

návrh zpětné vazby účastníků kurzu.

Jako nejlepší bude hodnocena nabídka, ve které dodavatel detailně rozepíše obsah jednotlivých kurzů na dané dny, logicky a odpovídajícím způsobem rozvrhne teoretickou a praktickou část kurzů s důrazem na uplatnění v praxi. Lépe hodnoceno bude průběžně získávání zpětné vazby, jejíž výsledek bude provázán na další výklad a povede k maximálnímu pochopení učené látky.

Jako nejlepší bude hodnocena nabídka, ve které dodavatel detailně popíše postupy a procesy, výukové metody, které budou nejvíce vyhovovat potřebám cílové skupiny, lépe bude hodnocena větší míra přizpůsobení se cílové skupině. Nejlépe bude hodnocena nabídka, ve které bude navržený takový způsob komunikace mezi všemi stranami, který bude odpovídající, efektivní a proaktivní s cílem zcela naplnit cíl školení. Reakce na dotazy posluchačů musí být kompletní a zodpovězeny tak, aby byl dodavatelem plně chápán další tok učené látky. Velký důraz je kladen na interaktivitu při výuce.

Subkritérium 2.2: ukázky studijních materiálů, ukázka dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu včetně ukázky ověření znalostí získaných v rámci kurzu:

Hlavními aspekty hodnocení dle tohoto dílčího hodnotícího subkritéria jsou:

interaktivní zapojení účastníka u jednotlivých kurzů

shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje

studijní materiály mající znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou

Využití výukových pomůcek bude plně odpovídat zaměření kurzu a podporovat interaktivitu a praktický nácvik školení. Popsané využití poznatků v praxi bude odpovídat potřebám cílové skupiny. Hodnocen bude styl a efektivita praktického procvičování.

Zadavatel bude hodnotit kvalitu nabízeného řešení bodovací metodou. Bodové hodnocení jednotlivých dílčích subkritérií v rámci kritéria č. 2 bude vypočteno dle následujícího vzorce:

Bodové hodnocení každého subkritéria  = bodové hodnocení subkritéria / váha subkritéria x váha kritéria. Celkové hodnocení v rámci kritéria č. 2 bude vypočteno jako součet bodových hodnocení dílčích subkritérií.

U číselně nevyjádřitelného dílčího kritéria č. 2 zadavatelem jmenovaná komise se 3 členů stanoví pořadí nabídek od nejvhodnější nabídky k nejméně vhodné, a to na základě posouzení kvality Návrhu realizace vzdělávacích aktivit – harmonogramu obsaženého v nabídce účastníka.

Hodnocení nabídek v rámci daného subkritéria proběhne tak, že se sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné. Nejvhodnější nabídce v každém subkritériu přiřadí 100 bodů a každé následující nabídce se přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Takto získané bodové ohodnocení se následně propočte váhou subkritéria a váhou kritéria, čímž se získá výsledná bodová hodnota přidělená jednotlivým nabídkám v tomto dílčím kritériu č. 2.

Výpočet bude proveden se zaokrouhlením mezivýsledků i celkového výsledku na dvě desetinná místa.

 

 

Sestavení celkového pořadí

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím hodnotícím kritériu – nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Předpokladem hodnocení nabídky účastníka zadávacího řízení je splnění stanovených podmínek pro účast, tedy mj. také požadavku na kvalifikaci.

Splněním kvalifikace se rozumí:

prokázání základní způsobilosti (stanovené analogicky dle ustanovení § 74 ZZVZ)

prokázání profesní způsobilosti (stanovené analogicky dle ustanovení § 77 ZZVZ) a

prokázání kritérií technické kvalifikace (stanovené analogicky dle ustanovení § 79 odst. 2 ZZVZ) pro každou část zakázky zvlášť

Základní způsobilost splní účastník zadávacího řízení:

který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele, k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží, jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí výše uvedené podmínky splňovat jak tato právnická osoba tak každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a také osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. Podává-li nabídku či žádost o účast pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí výše uvedené podmínky splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu, podává-li nabídku či žádost o účast pobočka závodu české právnické osoby, musí výše uvedené podmínky splňovat vedle výše uvedených osob rovněž vedoucí pobočky

který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek

který nemá v České republice nebo v zemi sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění

který nemá v České republice nebo v zemi sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

který není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

V rámci nabídky dodavatelé prokazují splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením podepsaného čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů dle vzoru uvedeného v příloze č. 2 této výzvy.

Vybraný dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti předložením prostých kopií následujících dokumentů analogicky dle ZZVZ:

příslušných výpisů z evidence Rejstříku trestů fyzických a právnických osob ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a) ZZVZ

potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 ods. 1 písm. b) ZZVZ

písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b) ZZVZ

písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 ods. 1 písm. c) ZZVZ

potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d) ZZVZ

výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e) ZZVZ.

Za bezdlužnost účastníka zadávacího řízení dle výše uvedených písm. b), c), d) a e) je považován i stav, kdy má dodavatel se správcem daně nebo s příslušnou OSSZ na jakoukoli dlužnou částku dohodnut splátkový kalendář. Místo předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 ZVZZ) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 ZVZZ)

Je-li účastníkem zadávacího řízení právnická osoba, musí základní kvalifikační předpoklady podle splňovat jak tato právnická osoba, tak statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení či členem statutárního orgánu účastníka zadávacího řízení právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby.

Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii:

výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,

dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Vybraný dodavatel před podpisem smlouvy o realizaci vzdělávání předloží uvedené doklady v originále či úředně ověřené kopii tj. výpis obchodního rejstříku a doklad o oprávnění k podnikání.

Požadavky na splnění technické kvalifikace pro 1. část veřejné zakázky – kurzy měkkých a manažerských dovedností:

splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel, který předloží seznam minimálně jedné (1) významné služby obdobné ve vztahu k předmětné zakázce, kterou realizoval v posledních třech letech (rozhodující je datum ukončení realizace zakázky). Za obdobnou službu se pro tento účel považuje zakázka, jejímž předmětem bylo poskytnutí souboru vzdělávacích akcí pro dospělé (resp. služeb) v oblasti měkkých a manažerských dovedností.Hodnota doložené významné služby bude činit minimálně 500 000,- Kč (bez DPH). Seznam je možné uvést ve formě čestného prohlášení s uvedením ceny a doby poskytnutí a identifikace objednatele,

dodavatel předloží seznam členů realizačního týmu bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel požaduje předložení seznamu školitelů s minimálně 3 členy, kteří se budou podílet na plnění této části veřejné zakázky. Zadavatel stanovuje následující požadavek na každého školitele:

Lektorské zkušenosti s realizací alespoň 6 vzdělávacích akcí zaměřených na kurzy měkkých a manažerských dovedností. Minimálně SŠ vzdělání s maturitou, 5 let praxe na odborné pozici související s vyučovanými tématy (např. manager, personalista, obchodník), 5 let lektorské praxe.

Požadavky na splnění technické kvalifikace pro 2. část veřejné zakázky – kurzy IT dovedností:

Splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel, který předloží seznam minimálně jedné (1) významné služby obdobné ve vztahu k předmětné zakázce, kterou realizoval v posledních třech letech (rozhodující je datum ukončení realizace zakázky). Za obdobnou službu se pro tento účel považuje zakázka, jejímž předmětem bylo poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti IT dovedností.Hodnota doložené významné služby bude činit minimálně 50 000,- Kč (bez DPH). Seznam je možné uvést ve formě čestného prohlášení s uvedením ceny a doby poskytnutí a identifikace objednatele,

Účastník předloží seznam členů realizačního týmu bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel požaduje předložení seznamu školitelů s minimálně 1 členem, který se bude podílet na plnění této části veřejné zakázky. Zadavatel stanovuje následující požadavek na školitele:

Lektorská zkušenost s realizací alespoň 3 vzdělávacích akcí zaměřených na kurzy IT dovedností v posledních 3 letech. Minimálně SŠ vzdělání s maturitou, 5 let praxe na odborné pozici související s vyučovanými tématy, 5 let lektorské praxe.

Požadavky na splnění technické kvalifikace pro 3. část veřejné zakázky – účetní, ekonomické a právní kurzy:

Splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel, který předloží seznam minimálně jedné (1)významné služby obdobné ve vztahu k předmětné zakázce, kterou realizoval v posledních třech letech (rozhodující je datum ukončení realizace zakázky). Hodnota doložené významné služby bude činit minimálně 50 000,- Kč (bez DPH). Za obdobnou službu se pro tento účel považuje zakázka, jejímž předmětem bylo poskytnutí souboru vzdělávacích akcí pro dospělé (resp. služeb) v oblasti účetních, ekonomických a právních kurzů.

Účastník předloží seznam členů realizačního týmu bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Zadavatel požaduje předložení seznamu školitelů s minimálně 3 členy, kteří se budou podílet na plnění této části veřejné zakázky. Zadavatel stanovuje následující požadavek na školitele:

člen: lektorská zkušenost s realizací alespoň 3 vzdělávacích akcí zaměřených na účetní, ekonomické a právní kurzy v posledních třech letech.

člen: lektorská zkušenost s realizací alespoň 3 vzdělávacích akcí zaměřených na daň z příjmů právnických osob v posledních 3 letech.

člen: lektorská zkušenost s realizací alespoň 3 vzdělávacích akcí zaměřených na daň z přidané hodnoty v posledních 3 letech.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel podal svoji nabídku v listinné podobě. Dodavatel nabídku podá uzavřenou do obálky zabezpečené proti rozlepení.

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje účastníka zadávacího řízení. Nabídka bude zpracována formou popisu plnění předmětu zakázky a doplněním chybějících údajů v závazném návrhu smlouvy o realizaci vzdělávání, který je přílohou č. 3 této výzvy.

Dodavatel není oprávněn provádět jakékoli úpravy na výše uvedeném návrhu smlouvy s výjimkou doplnění chybějících údajů v závazném návrhu smlouvy označeným (BUDE DOPLNĚNO) a s výjimkou vymazání  části veřejné zakázky, které se jeho nabídka netýká (v čl. II. odst. 2.1. smlouvy).  Do smlouvy uvede dodavatel také místa plnění – tj. místa, v nichž dojde k realizaci kurzů v Plzni a v Brně.

K návrhu smlouvy připojí dodavatel přílohu č. 1 – rozhodnutí o poskytnutí dotace a jako přílohu č. 2 doplněnou podrobnou specifikaci služeb s oceněním, která tvoří přílohu č. 4 této výzvy. V podrobné specifikaci služeb s oceněním dodavatel ponechá pouze ty části veřejné zakázky, k nimž podává svou nabídku a uvede nabídnutou cenu plnění za jím zvolenou část veřejné zakázky i u každého kurzu za cenu na 1 člověka vzhledem k počtu účastníků kurzu a trvání kurzu. 

Součástí nabídky musí být výše uvedený návrh smlouvy o realizaci vzdělávání (vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem účastníka zadávacího řízení).

Způsob řazení jednotlivých obligatorně požadovaných částí nabídky bude v tomto pořadí:

krycí list nabídky (vzor viz příloha č. 1 této výzvy)

čestné prohlášení o splnění základní kvalifikace (vzor viz příloha č. 2 této výzvy),

doklady pro splnění profesních kvalifikačních předpokladů

doklady ke splnění požadavků na technické předpoklady (referenční zakázky s kontaktními osobami + profesní CV lektorů)

účastníkem vyplněný a podepsaný závazný návrh smlouvy o realizaci vzdělávání včetně příloh (závazný návrh viz příloha č. 3 této výzvy)

příloha č. 1 - rozhodnutí o poskytnutí dotace (viz příloha č. 1 smlouvy o realizaci vzdělávání)

příloha č. 2 - podrobná specifikace služeb s oceněním služeb – doplněná o nabídnutou cenu (vzor viz příloha č. 4 této výzvy)

návrh realizace vzdělávacích aktivit - harmonogram za účelem hodnocení.

V harmonogramu popíše dodavatel:

obsah, strukturu a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení školení (evaluace), způsob hodnocení ověření znalosti účastníků a návrh zpětné vazby od účastníků,

metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe,

ukázku studijních materiálů, ukázku dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu včetně ukázky ověření znalosti,

a to vždy u každého jednotlivého kurzu viz podrobná specifikace služeb (viz příloha č. 4 této výzvy).

Harmonogram bude mít rozsah max. 30 stran A4 na každou část veřejné zakázky.

Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce. Nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci a všechny listy nabídky, včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou řadou. Nabídka bude předložena v jednom originále a jedné kopii. Zároveň bude nabídka obsahovat CD, nebo flash disk, na kterém bude úplný obsah zaznamenán v elektronické verzi v některém běžně používaném formátu (*jpeg, *tif *gif, *png, *doc, *xls  *pdf atd.)

Dodavatel je povinen do své nabídky uvést, že se v plném rozsahu seznámil s výzvou (včetně příloh), že si před podáním nabídky vyjasnil veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti a že s podmínkami zakázky a s touto výzvou souhlasí a respektuje je.

Zadavatel vyloučí analogicky ve smyslu § 48 odst. 9 ZZVZ vybraného dodavatele z účasti v zadávacím řízení, pokud zjistí, že jsou naplněny důvody pro vyloučení analogicky podle § 48 odst. 7 ZZVZ, to znamená, že vybraný dodavatel, který je akciovou společností nebo má právní formu obdobou akciové společnosti nemá vydány výlučně zaknihované akcie (výjimkou je § 48 odst. 10 jež jsou ve vlastnictví státu nebo obce nebo kraje- novela zákona č. 147/2017 Sb.)

Vybraný dodavatel je povinen analogicky v souladu s ustanovení § 104 odst. 2 ZZVZ před podpisem smlouvy předložit:

identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem podle ZZVZ o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu,

doklady, z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k dodavateli, těmito doklady jsou zejména,

výpis obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,

seznam akcionářů,

rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,

společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.

 

Nepředložení výše uvedených informací a dokladů k prokázání skutečného majitele je důvodem k vyloučení vybraného dodavatele z další účasti v zadávacím řízení.

Účastník zadávacího řízení může podat v zadávacím řízení jen jednu nabídku pro danou dílčí část veřejné zakázky.

Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (analogicky § 107 odst. 4 ZZVZ).

Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (analogicky § 107 odst. 5 ZZVZ).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník může podat nabídku do jedné, více nebo všech částí veřejné zakázky. Každá z uvedených částí bude hodnocena samostatně. Účastník tedy může podat samostatnou nabídku do každé jednotlivé části.

Zadavatel požaduje pro účely zadávacího řízení zpracování nabídkové ceny jako celkové ceny za kompletní realizaci veřejné zakázky. Nabídková cena musí vycházet se zadavatelem určeného předmětu plnění veřejné zakázky a musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky.

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu tak, že do přílohy č. 1 ,,Krycí list nabídky“ uvede samostatně nabídkovou cenu pro veřejnou zakázku. Nabídková cena bude uvedena v české měně bez daně s přidané hodnoty. Pro účely hodnocení bude použita nabídková cena bez DPH.

Celkovou nabídkovou cenu uvede dodavatel jak v návrhu smlouvy o realizaci vzdělávání (příloha č. 3 této výzvy), tak v cenové nabídce na krycím listu (příloha č. 1 této výzvy) a jednotlivé nabídkové ceny uvede v podrobné specifikaci služeb – viz příloha č. 4 této výzvy.

Cena bude uvedena v Kč, a to v členění: cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH.

Uvedená cena bude cenou za celý předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami.

Nabídková cena bude stanovena jako cena  ,,nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady dodavatele, spojené s realizací předmětu veřejné zakázky.

Nabídka, jejíž nabídková cena by překročila hodnotu veřejné zakázky, je nabídkou nepřijatelnou, která bude z dalšího průběhu zadávacího řízení vyřazena a účastník zadávacího řízení bude vyloučen analogicky dle § 48 odst. 2 písm. a) ZZVZ.

Při nesouladu uvedení údajů celkové nabídkové ceny nebo dalších uvedených údajů na Krycím listu s údaji uvedenými v různých částech nabídky se pro posouzení a hodnocení nabídky použijí údaje uvedené v prioritě následně uvedeného pořadí.

údaje uvedené v návrhu smlouvy o realizaci vzdělávání (příloha č. 3 této výzvy)

údaje uvedené na Krycím listu nabídky (příloha č. 1 této výzvy)

Podmínky překročení nabídkové ceny: pouze v případě zákonem stanovené sazby daně z přidané hodnoty podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. V takovém případě bude zvýšena cena o příslušné navýšení sazby DPH ode dne účinnosti nové zákonné úpravy DPH. Cenu lze zvýšit pouze formou písemného dodatku ke smlouvě uzavřené mezi zadavatelem a dodavatelem.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Účastník je povinen nabídku v listinné formě doručit v uzavřené obálce (balíku), která bude obsahovat obě dvě vyhotovení nabídky (originál i kopii). Obálka bude uzavřena (zabezpečená na přelepu proti otevření) a opatřena razítkem účastníka a zřetelně označena nápisem: NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA ,,Firemní vzdělávání“ Název příslušné části veřejné zakázky, tj. 1. část: Kurzy měkkých a manažerských dovedností nebo 2. část: Kurzy IT dovedností nebo 3. část: Účetní, ekonomické a právní kurzy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu dodavatele ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Na obálce uvede kontaktní adresu dodavatele.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat jednu nabídku do dané konkrétní části veřejné zakázky. Dodavatel může tedy podat maximálně tři nabídky, které se budou vztahovat zvlášť k vyjmenovaným 3 částem veřejné zakázky.Pokud dodavatel podává nabídky do více částí veřejné zakázky, je oprávněn zpracovat je do jedné nabídky, přičemž dokumenty společné pro obě nebo všechny části (např. prokázání základní a profesní kvalifikace) jsou doloženy jen jednou společně pro tyto části.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení výzvy, a to na adrese sídla zadavatele nebo elektronicky e-mailem m.weidmannova@apatykaservis.cz. Písemná nebo elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Na základě žádosti o vysvětlení výzvy doručené ve stanovené lhůtě zadavatel odešle dodavateli vysvětlení a případně související dokumenty, a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele podle přechozího odstavce. Tato vysvětlení včetně přesného znění žádosti poskytne zadavatel i všem ostatním dodavatelům, kteří si výzvu vyžádali. Zadavatel zveřejní vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace na portálu www.esfcr.cz . Zadavatel má právo poskytnout dodavatelům vysvětlení výzvy i bez předchozí žádosti dodavatele. Takovéto vysvětlení uveřejní zadavatel nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V rámci dodržení principu rovného zacházení se všemi dodavateli nemůže být vysvětlení výzvy poskytováno telefonicky.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nerelevantní.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se aplikují zásady dle ustanovení § 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1543140.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1. Kurzy měkkých a manažerských dovednostíčást 3: Účetní, ekonomické a právní kurzy Everesta,s.r.o. Mimoňská 3223,Česká Lípa,IČO 25014650

    Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2: Kurzy IT dovednostíGopas, a.s., Kodaňská 1441/46, Praha 10 IČO 63911035

    Datum podpisu smlouvy: 16. 1. 2018

Zrušené části zakázky: 0

Datum ukončení: 16. 1. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 12. 2017
 
Aktualizováno: 16. 1. 2018