- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
FK dřevěné lišty – prostor pro řízené zlepšování
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10805
Název zakázky: FK dřevěné lišty – prostor pro řízené zlepšování
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 8. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: FK dřevěné lišty, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Bojanovice č. 79
- Jméno: Ing. Robert Bačák, tel. 515 200 945, e-mail: robert.bacak@fklisty.cz
IČ zadavatele: 48531910
DIČ zadavatele: CZ48531910
Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2016 09:00
Místo pro podání nabídek: Bojanovice č. 79
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 906000,00 bez DPH
- Výzva k podání nabídek
- Výzva k podání nabídek verze 2
- Oznámení o změně podmínek ve výzvě k podání nabídek
- Oznámení o výsledku hodnocení
UPOZORŇUJEME, ŽE DOŠLO K ÚPRAVĚ HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍ. ZÁROVEŇ S TOUTO ZMĚNOU DOŠLO K PRODLOUŽENÍ LHŮTY PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK.
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem zakázky je: zvolení dodavatele služeb – vzdělávacích aktivit, který zajistí formou seminářů, tréninků, analýz a jejich aplikace interní vyškolení řídících a odborných pracovníků společnosti s následným závěrečným přezkoušením.
Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
Celkový počet účastníků: 26 Počet skupin: 2 Počet účastníků ve skupině: 13
Rozsah aktivity každé skupiny: 142 hodin + 2 hodiny přezkoušení - po 60 minutách Realizace aktivity: předpoklad 1x/14 dní (4 hodiny první skupina + 4 hodiny druhá skupina)
Cíl předpokládané aktivity (služby): Na základě provedení vstupní analýzy dat, toků, procesů a personálu společnosti ze strany uchazeče realizace vzdělávací aktivity se zaměřením na pomoc k odstranění neefektivních procesů, úzkých míst a způsobu řízení umožňující plýtvání za využití moderních poznatků a metod průmyslového inženýrství.
Obsah: 1) seznámení a implementace znalostí o nových moderních způsobech a postupech napomáhajících zvýšení efektivity technických, výrobních, administrativních procesů; 2) vyškolení ve schopnostech analyzování aktuálního stavu procesů 3) proškolení účastníků v metodologii LEAN a následné aplikace do oblastí: *administrativy *firemních procesů *eliminace plýtvání *TPM *normotvorných činností *objektivizace norem spotřeby časů
Od vzdělávací aktivity očekáváme, že pracovníky profesně vzdělá, rozšíří znalosti, schopnosti a to díky realizaci seminářů, cvičení, tréningů a praktické aplikace v činnostech společnosti v těchto oblastech:
plýtvání, zvýšení efektivity postupů a výtěžnosti materiálu v dřevovýrobě
termíny a širokým zákaznickým portfoliem
malosériovost, vysokou obrátkovost a krátké dodací termíny
společnosti = dřevovýroby
Výstupem aktivity bude „Osvědčení o absolvování vzdělávací aktivit a tréningu“ vystavené na základě účasti a závěrečného přezkoušení účastníků.
Realizace vstupních analýz informačních toků, firemních procesů a postupů, personálního stavu uchazečem je podmínkou realizace vlastní vzdělávací akce. Jejich realizace je podmínkou pro vybrání uchazeče.
Součástí poskytnutých služeb je zajištění dopravy, ubytování, stravy školitelů, dodání potřebných výukových a studijních materiálů a vydání výše uváděného osvědčení.
Dodavatel vytvoří pro každého účastníka studijní materiály (ve fyzické a elektronické podobě) dle obsahu jednotlivých seminářů, cvičení.
Dodavatel zabezpečuje v rámci této aktivity požadované podklady a výstupy vyplývají z požadavků daných zákony, pravidly a pokyny souvisejících s projekty „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“.
Místo realizace vzdělávací aktivity: Bojanovice
|
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena všech nákladů za vzdělávací aktivity je 906 000,- Kč (bez DPH). Zadavatel stanovuje tuto cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Překročení předpokládané ceny povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Říjen 2016 – Listopad 2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Bojanovice |
Hodnotící kritéria |
|
a)číselné kritérium - ekonomická výhodnost nabídkové ceny uchazeče = 40 % b)nečíselné kritérium – obsahová náplň a struktura nabízené služby = 30% c)nečíselné kritérium – metody a formy realizované aktivity = 30% Hodnocení nabídek: ad a) cena nejvýhodnější nabídky 100 x ------------------------------------- x váha vyjádřená v procentech cena hodnocené nabídky ad b) Při hodnocení se použije bodová stupnice 1 – 100, kdy nejvhodnější obsahové náplni a struktuře nabízené služby bude přiřazena hodnota 100 ad c) Při hodnocení se použije bodová stupnice 1 – 100, kdy nejvhodnějším metodám bude přiřazena hodnota 100 Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí nabídek, přičemž jako nejvhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším počtem bodů. Další parametry pro hodnocení nabídky: ad a) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. ad b) Uchazeč toto kritérium vyspecifikuje v dokumentu o rozsahu maximálně 6 stran. Předmětem hodnocení bude: * popis obsahové náplně nabízené služby (vzdělávací aktivity) * struktura nabízené služby - poměr jednotlivých bloků (shromáždění podkladů, analýza, podíl teorie, tréningu, dílčího ověření znalostí, podíl praktické aplikace …) a způsob provázání ve firemní praxi ad c) Uchazeč toto kritérium rozvede na maximálně 4 stranách, se specifikací používaných metod v rámci vzdělávací aktivity. Popíše, jak jím navržené metody a postupy napomůžou k využívání získaných poznatků ve firemní praxi. Hodnotit se bude: * do jaké míry jsou metody výuky přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky, jak umožňují zapojení účastníků do vzdělávání a přenos poznatků fakticky do praxe. Lépe budou hodnoceny takové metody výuky, které budou přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a umožní interaktivní a praktické zapojení účastníků v průběhu vzdělávací akce a následně i mimo ni. Pro kritéria, která nelze vyjádřit číselně, hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí bodové hodnocení dle níže uvedených podmínek a toto bodové vyjádření se násobí vahou předmětného kritéria vyjádřeného v % . Hodnocení nečíselných kritérií 80 - 100 bodů – splňuje očekávání Metody výuky jsou plně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky a plně umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání. Dále pak obsahová náplň a struktura aktivit vzdělávací akce předpokládá možnost získání dostatečných znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování pohovoru (přezkoušení) a aplikaci v praxi. Nabízené plnění zcela splňuje požadavky uvedené v zadávací dokumentaci. 40 - 79 bodů - splňuje očekávání s drobnými výhradami Poskytnuté informace nesplňují požadavky zadavatele v plném rozsahu. Metody výuky jsou částečně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Lze předpokládat ve značné míře faktické zapojení účastníků do vzdělávání. Dále pak obsahová náplň a struktura aktivit vzdělávací akce poskytuje možnost získání dostatečných znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování pohovoru (přezkoušení) a jejich aplikaci v praxi s určitým omezením. Zadavatel má k nabízenému plnění drobné výhrady. 1 – 39 bodů - splňuje s výhradami Předložená nabídka jen v některých bodech splňuje požadavky zadavatele vymezené v zadávací dokumentaci. Metody výuky jsou přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky pouze v některých bodech a velmi všeobecně. Interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávací lze předpokládat v omezené míře. Obsahová náplň a struktura aktivit vzdělávací akce neposkytne dostatečnou možnost získání znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování zkoušky a reálné využití získaných znalostí ve firemní v praxi. Zadavatel má k nabízenému plnění zásadní výhrady. Získané vážené body ze všech dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je vítěznou nabídkou. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
V rámci doložení kvalifikačních předpokladů požadujeme doložit u školitelů, trenérů získané vzdělání, vzdělání v oblasti průmyslového inženýrství, praxi v lektorování a vedení tréninku na pracovišti, s doložením 2 referencí na vedení tréninků u zákazníka. Reference uveďte v přehledné tabulce, kde bude uvedeno: zákazník, téma tréninku, forma tréninku, kontaktní osoba.
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Realizace požadovaných vstupních analýz vybraným uchazečem (viz část „Popis (specifikace) předmětu zakázky“) není součástí vlastní vzdělávací akce a jejich realizace nebude součástí cenové nabídky vzdělávací akce.
Nabídka bude podána v českém jazyce.
Dokumenty v nabídce uchazeče budou zpracovány a předložena v následujícím pořadí:
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky.
Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky).
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu zakázky. Nabídková cena bude členěna bez DPH, samostatné DPH a cena včetně DPH.
|
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídky bude podána v 1 (jednom) originálu.
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky: „Vzdělávání zaměstnanců: FK dřevěné lišty – prostor pro řízené zlepšování“ a nápisem „Výběrové řízení - neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.
Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Nabídka musí být zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy tak, aby nebylo možné listy nabídky bez poškození vyjmout. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínaje číslem 1 na první straně.
Nabídka musí být doručena poštou na adresu sídla zadavatele.
Po předložení nabídky jsou změny ze strany uchazeče nepřípustné.
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
|
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.