Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

FK dřevěné lišty – prostor pro řízené zlepšování

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10805

Název zakázky: FK dřevěné lišty – prostor pro řízené zlepšování

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 8. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: FK dřevěné lišty, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Bojanovice č. 79

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Robert Bačák, tel. 515 200 945, e-mail: robert.bacak@fklisty.cz

IČ zadavatele: 48531910

DIČ zadavatele: CZ48531910

Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2016 09:00

Místo pro podání nabídek:
Bojanovice č. 79

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 906000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

UPOZORŇUJEME, ŽE DOŠLO K ÚPRAVĚ HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍ. ZÁROVEŇ S TOUTO ZMĚNOU DOŠLO K PRODLOUŽENÍ LHŮTY PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK.

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je: zvolení dodavatele služeb – vzdělávacích aktivit, který zajistí formou seminářů, tréninků, analýz a jejich aplikace interní vyškolení řídících a odborných pracovníků společnosti s následným závěrečným přezkoušením.

 

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Celkový počet účastníků: 26

Počet skupin: 2

Počet účastníků ve skupině: 13

 

Rozsah aktivity každé skupiny: 142 hodin + 2 hodiny přezkoušení - po 60 minutách

Realizace aktivity: předpoklad 1x/14 dní (4 hodiny první skupina + 4 hodiny druhá skupina)  

 

Cíl předpokládané aktivity (služby): Na základě provedení vstupní analýzy dat, toků, procesů a personálu společnosti ze strany uchazeče realizace vzdělávací aktivity se zaměřením na pomoc k odstranění neefektivních procesů, úzkých míst a způsobu řízení umožňující plýtvání za využití moderních poznatků a metod průmyslového inženýrství.

 

Obsah: 1)   seznámení a implementace znalostí o nových moderních způsobech a postupech

                   napomáhajících zvýšení efektivity technických, výrobních, administrativních procesů;

2)     vyškolení ve schopnostech analyzování aktuálního stavu procesů

3)     proškolení účastníků v metodologii LEAN a následné aplikace do oblastí:

        *administrativy

        *firemních procesů

        *eliminace plýtvání

        *TPM

        *normotvorných činností

        *objektivizace norem spotřeby časů

 

 

Od vzdělávací aktivity očekáváme, že pracovníky profesně vzdělá, rozšíří znalosti, schopnosti a to díky realizaci seminářů, cvičení, tréningů a praktické aplikace v činnostech společnosti v těchto oblastech:

 

  • analyzovaní přípravně-výrobních a výrobních postupů, procesů se zaměřením na zjištění

     plýtvání, zvýšení efektivity postupů a výtěžnosti materiálu v dřevovýrobě

  • výuka zjišťování úzkých míst výroby a plýtvání metodikou LEAN
  • praktická znalost normotvorné činnosti a následné objektivizování norem
  • nastavení provozních a výrobních standardů u malosériové výroby, s krátkými dodacími

     termíny a širokým zákaznickým portfoliem

  • nastavení a správné zaplánování kapacity jednotlivých úseků a provozů s důrazem na

     malosériovost, vysokou obrátkovost a krátké dodací termíny

  • průběžného zlepšování úrovně kvality
  • zvyšování míry využití stojů a zařízení
  • nalezení rezerv pro zvýšení obrátkovosti zboží a eliminace skladových zásob
  • všechny vzdělávací aktivity, opatření a tréning musí vycházet ze specifického zaměření naší

      společnosti = dřevovýroby

 

Výstupem aktivity bude „Osvědčení o absolvování vzdělávací aktivit a tréningu“ vystavené na základě účasti a závěrečného přezkoušení účastníků.

 

Realizace vstupních analýz informačních toků, firemních procesů a postupů, personálního stavu uchazečem je podmínkou realizace vlastní vzdělávací akce. Jejich realizace je podmínkou pro vybrání uchazeče.

 

Součástí poskytnutých služeb je zajištění dopravy, ubytování, stravy školitelů, dodání potřebných výukových a studijních materiálů a vydání výše uváděného osvědčení.

 

Dodavatel vytvoří pro každého účastníka studijní materiály (ve fyzické a elektronické podobě) dle obsahu jednotlivých seminářů, cvičení.

 

Dodavatel zabezpečuje v rámci této aktivity požadované podklady a výstupy vyplývají z požadavků daných zákony, pravidly a pokyny souvisejících s projekty „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“.

 

Místo realizace vzdělávací aktivity: Bojanovice 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena všech nákladů za vzdělávací aktivity je 906 000,- Kč (bez DPH).

Zadavatel stanovuje tuto cenu jako maximální a nepřekročitelnou.

Překročení předpokládané ceny povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Říjen 2016 – Listopad 2017

Místo dodání / převzetí plnění

Bojanovice

Hodnotící kritéria

a)číselné kritérium - ekonomická výhodnost nabídkové ceny uchazeče = 40 %

b)nečíselné kritérium – obsahová náplň a struktura nabízené služby = 30%

c)nečíselné kritérium – metody a formy realizované aktivity = 30%

Hodnocení nabídek:

ad a)

               cena nejvýhodnější nabídky

100  x    -------------------------------------  x   váha vyjádřená  v procentech

              cena hodnocené nabídky   

ad b)

Při hodnocení se použije bodová stupnice 1 – 100, kdy nejvhodnější obsahové náplni a struktuře nabízené služby bude přiřazena hodnota 100

ad c)

Při hodnocení se použije bodová stupnice 1 – 100, kdy nejvhodnějším metodám bude přiřazena hodnota 100

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí nabídek, přičemž jako nejvhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším počtem bodů.

Další parametry pro hodnocení nabídky:

ad a) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.

ad b) Uchazeč toto kritérium vyspecifikuje v dokumentu o rozsahu maximálně 6 stran. Předmětem hodnocení bude:

* popis obsahové náplně nabízené služby (vzdělávací aktivity)

* struktura nabízené služby - poměr jednotlivých bloků (shromáždění podkladů, analýza, podíl teorie,

  tréningu, dílčího ověření znalostí, podíl praktické aplikace …) a způsob provázání ve firemní praxi

ad c) Uchazeč toto kritérium rozvede na maximálně 4 stranách, se specifikací používaných metod v rámci vzdělávací aktivity. Popíše, jak jím navržené metody a postupy napomůžou k využívání získaných poznatků ve firemní praxi. Hodnotit se bude:

* do jaké míry jsou metody výuky přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky, jak umožňují zapojení účastníků do vzdělávání a přenos poznatků fakticky do praxe. Lépe budou hodnoceny takové metody výuky, které budou přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a umožní interaktivní a praktické zapojení účastníků v průběhu vzdělávací akce a následně i mimo ni.

Pro kritéria, která nelze vyjádřit číselně, hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí bodové hodnocení dle níže uvedených podmínek a toto bodové vyjádření se násobí vahou předmětného kritéria vyjádřeného v %  .

Hodnocení nečíselných kritérií    

80  - 100  bodů – splňuje očekávání   

Metody výuky jsou plně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny  a tématu výuky a plně umožňují interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání. Dále pak obsahová náplň a struktura aktivit vzdělávací akce předpokládá možnost získání dostatečných znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování pohovoru (přezkoušení) a aplikaci v praxi.

Nabízené plnění zcela splňuje požadavky uvedené v zadávací dokumentaci.

40 - 79 bodů - splňuje očekávání s drobnými výhradami       

Poskytnuté informace nesplňují požadavky zadavatele v plném rozsahu. Metody výuky jsou částečně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Lze předpokládat ve značné míře faktické zapojení účastníků do vzdělávání. Dále pak obsahová náplň a struktura aktivit vzdělávací akce poskytuje možnost získání  dostatečných znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování pohovoru (přezkoušení) a jejich aplikaci v praxi s určitým omezením.

Zadavatel má k nabízenému plnění drobné výhrady.

1 – 39 bodů -  splňuje s výhradami               

Předložená nabídka jen v některých bodech splňuje požadavky zadavatele vymezené v zadávací dokumentaci. Metody výuky jsou přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky pouze v některých bodech a velmi všeobecně. Interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávací lze předpokládat v omezené míře.

Obsahová náplň a struktura aktivit vzdělávací akce neposkytne dostatečnou možnost získání znalostí a dovedností pro úspěšné absolvování zkoušky a reálné využití získaných znalostí ve firemní v praxi. Zadavatel má k nabízenému plnění zásadní výhrady.

Získané vážené body ze všech dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je vítěznou nabídkou.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  1. Kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ne starší 90 dnů k datu předložení nabídky).
  2. Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak i v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
  3. Čestné prohlášení dodavatele, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění nebo sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a to jak v České republice, tak i v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
  4. Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání v předmětném oboru.
  5. Čestné prohlášení uchazeče nebo jeho statutárního zástupce o bezúhonnosti.
  6. Seznam referencí na obdobné zakázky realizované Uchazečem v posledních třech letech, týkající se vzdělávání a tréninku, kdy předmětem byla služba stejného charakteru a účastníky vzdělávací a tréninkové aktivity byli pracovníci výrobně–technologického nebo výrobního managementu u firem s malosériovou, zakázkovou výrobou (s označením společností dřevozpracujícího zaměření). Reference musí obsahovat minimálně tyto údaje: identifikace Objednatele a jeho kontaktní osoby, včetně telefonického kontaktu, popis provedené služby.

V rámci doložení kvalifikačních předpokladů požadujeme doložit u školitelů, trenérů získané vzdělání, vzdělání v oblasti průmyslového inženýrství, praxi v lektorování a vedení tréninku na pracovišti, s doložením 2 referencí na vedení tréninků u zákazníka. Reference uveďte v přehledné tabulce, kde bude uvedeno: zákazník, téma tréninku, forma tréninku, kontaktní osoba.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

 

Realizace požadovaných vstupních analýz vybraným uchazečem (viz část „Popis (specifikace) předmětu zakázky“) není součástí vlastní vzdělávací akce a jejich realizace nebude součástí cenové nabídky vzdělávací akce. 

 

Nabídka bude podána v českém jazyce.

 

Dokumenty v nabídce uchazeče budou zpracovány a předložena v následujícím pořadí:

  1. Krycí list nabídky
  2. Identifikace dodavatele, případně představení společnosti.
  3. Specifikace předmětu zakázky (musí obsahovat seznam jednotlivých bloků, návrh obsahu, orientační časová náročnost a předpokládané termíny, metodologii tréninků  a způsoby implementace).
  4. Cenová kalkulace.
  5. Doklady, dokumenty uvedené a požadované dle kapitoly „Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“
  6. Čestné prohlášení uchazeče, že souhlasí se zadáním a podmínkami tohoto výběrového řízení. 
  7. Případné další přílohy

 

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky.

 

Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu zakázky.

Nabídková cena bude členěna bez DPH, samostatné DPH a cena včetně DPH.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídky bude podána v 1 (jednom) originálu.

 

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky: „Vzdělávání zaměstnanců: FK dřevěné lišty – prostor pro řízené zlepšování“ a nápisem „Výběrové řízení - neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.

 

Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Nabídka musí být zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy tak, aby nebylo možné listy nabídky bez poškození vyjmout.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínaje číslem 1 na první straně.

 

Nabídka musí být doručena poštou na adresu sídla zadavatele.

 

Po předložení nabídky jsou změny ze strany uchazeče nepřípustné.

 

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

 

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy, pokud jejich poskytnutí nebude součástí uzavřené smlouvy mezi zadavatelem a poskytovatelem služby.
  • Dodavatel bere na vědomí, že je zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
  • Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.
  • Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
  • Překročení nebo změna nabídkové ceny včetně DPH je možná pouze za předpokladu, že v průběhu realizace služeb dojde ke změně sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude cena upravena podle změny sazeb daně z přidané hodnoty v době vzniku zdanitelného plnění. 

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 8. 2016
 
Aktualizováno: 20. 9. 2016