Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

GDPR a jeho implenetace do Úřadu Městské části Praha 1

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12454

Název zakázky: GDPR a jeho implenetace do Úřadu Městské části Praha 1

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 8. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 1

Sídlo zadavatele: Vodičkova 681/18, 115 68 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Oldřich Lomecký, starosta Městské části Praha 1
  • Telefon: +420221097222
  • E-mail: oldrich.lomecky@praha1.cz

IČ zadavatele: 00063410

DIČ zadavatele: CZ00063410

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petra Zářecká
  • Telefon: +420221097252
  • E-mail: petra.zarecka@praha1.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 9. 2018 09:30

Místo pro podání nabídek:
Podatelna úřadu na adresu Úřad městské části Praha 1, Vodičkova 681/18, 115 68 Praha 1, Útvar tajemníka, oddělení právní, kontroly a stížností ÚMČ P1.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky jsou tři propojené aktivity:

 

1.Procesní analýza stávajícího stavu se zaměřením na bezpečnost IT a ochranu osobních údajů
2.Zpracování dokumentu Bezpečnostní strategie nakládání s osobními údaji Úřadu MČ Praha 1
3.Vzdělávání interních lektorů a příprava vzdělávacích kurzů

 

Bližší obsahová specifikace jednotlivých uvedených aktivit je popsána v zadávací dokumentaci, která je uveřejněna na profilu zadavatele na adrese: https://www.tenderarena.cz/profily/Praha1 a na www.esfcr.cz

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1642000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30. 9. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Úřad městské části Praha 1

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem veřejné zakázky je stanovena ekonomická výhodnost nabídky.

Dílčí hodnotící kritéria  - váha

Nabídková cena – 75 %
Případová studie – 20 %
Testové otázky – 5%

Specifikace je upřesněna v zadávací dokumentaci.

 

Způsob hodnocení nabídek:

Vyhodnocení nabídek proběhne způsobem, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria a nabídka, která dosáhne celkového nejvyššího počtu bodů, bude zadavatelem vybrána jako nejvýhodnější.

Výsledné hodnocení bude provedeno tak, že bodové ohodnocení dílčích kritérií bude pro jednotlivé účastníky sečteno. Na základě sestupného seřazení výsledků takových součtů pro jednotlivé účastníky bude stanoveno výsledné pořadí účastníků, přičemž jako nejúspěšnější bude hodnocena nabídka toho účastníka, která při uvedeném způsobu hodnocení dosáhne nejvyššího počtu bodů.

 

Metody pro hodnocení nabídek jsou detailně uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel prokáže splnění kvalifikace přeložením následujících dokladů:

Základní způsobilost - čestným prohlášením
Profesní způsobilost - výpisem z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, má-li být dodavatel zapsán podle jiných právních předpisů. Dále je dodavatel povinen předložit doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
Technická kvalifikace - dodavatel předloží seznam 2 významných zakázek s obdobným předmětem plnění, finančním objemem minimálně 1.000.000,- Kč bez DPH, provedených dodavatelem za poslední 3 roky (zakázky musí být řádně ukončené), zpracovaným v podobě čestného prohlášení.

U každé zakázky dodavatel uvede:

název nebo označení objednatele,
specifikaci prováděných zakázek,
finanční objem každé nejvýznamnější zakázky,
místo a dobu plnění (zejména dokončení)

Doklady na prokázání kvalifikace předkládá dodavatel v kopii a nesmějí být starší jak 3 měsíce ke dni podání nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Na profilu zadavatele na adrese: https://www.tenderarena.cz/profily/Praha1 a na www.esfcr.cz je uveřejněna kompletní zadavací dokumentace k veřejné zakázce, ktere stanovuji presne podmínky a požadavky na zpracování nabídky. Nabídka musí být zpracována na základě přiložené zadávací dokumentace v českém jazyce a nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

        Nabídka bude seřazena dle požadavků specifikovaných v krycím listu. Jednotlivé listy nabídky musí být spolu pevně spojeny a musí být zabezpečeny proti manipulaci, očíslované nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou a druhá stránka (součást krycího listu) bude obsahovat přehled jednotlivých dokumentů s uvedením stránky nabídky.

        Uchazeč předloží nabídku v listinné podobě v originále a jedné kopii a též elektronicky na elektronickém médiu. V případě zjištění rozdílů mezi listinnou a elektronickou nabídkou je rozhodující listinná podoba.

        Pro elektronické provedení smějí být použity obecně dostupné formáty a programy (Microsoft Office (Word, Excel), Adobe Acrobat Reader (PDF), Open Office apod.).  Doplněný návrh smlouvy zadavatel požaduje přiložit též ve formátu „.doc“.

        Celá nabídka musí být podána osobně nebo poštou do podatelny úřadu na adresu Úřad městské části Praha 1, Vodičkova 681/18, 115 68 Praha 1, Útvar tajemníka, oddělení právní, kontroly a stížností ÚMČ P1 a to jako jedna zásilka v uzavřené obálce opatřené razítkem uchazeče a označené nápisem „NABÍDKA – GDPR A JEHO IMPLEMENTACE DO ÚŘADU MČ PRAHA 1 - NEOTVÍRAT“.

Dále budou na obálce uvedeny identifikační údaje o uchazeči obsahující název, sídlo, právní formu, identifikační číslo a daňové identifikační číslo, bylo-li přiděleno, a kontaktní adresu, je-li tato adresa odlišná od adresy sídla uchazeče.

Pokud je nabídka podávána ve více než jedné obálce, musí být všechny obálky, do kterých je vložena nabídka uchazeče, označeny podle výše uvedených požadavků - tak, aby byla zadavatelem jednoznačně identifikovatelná a aby se tím výrazně eliminovala rizika jejího předčasného otevření a chybného převzetí.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.

Doporučené členění nabídky:

krycí list nabídky,
doklady prokazující kvalifikaci
kalkulace nabídkové ceny
případová studie a příklady testových otázek
návrh smlouvy
další dokumenty dle potřeby

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu ve formě tabulky, kde bude uvedena cena bez DPH, výše DPH a cena s DPH. Tabulka bude obsahovat cenu za jednotlivé aktivity: 

1- Procesní analýzu
2- Bezpečnostní strategii
3- Vzdělávání

 a 4. celkovou cenu veřejné zakázky.

Specifikace je upřesněna v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Celá nabídka musí být podána osobně nebo poštou do podatelny úřadu na adresu Úřad městské části Praha 1, Vodičkova 681/18, 115 68 Praha 1, Útvar tajemníka, oddělení právní, kontroly a stížností ÚMČ P1 a to jako jedna zásilka v uzavřené obálce opatřené razítkem/kontaktní adresou uchazeče a označené nápisem „NABÍDKA – GDPR A JEHO IMPLEMENTACE DO ÚŘADU MČ PRAHA 1 - NEOTVÍRAT“ a to nejpozději do 04. 09. 2018 do 09:30 hodin.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávací dokumentace bude uveřejněno na profilu zadavatele: https://www.tenderarena.cz/profily/Praha1 a na www.esfcr.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní podmínky jsou stanoveny v návrhu smlouvy. Dodavatel předloží podepsaný návrh smlouvy osobou jednající za či jménem dodavatele, na elektronickém médiu v čitelném formátu.

Dodavatel zpracuje nabídku dle krycího listu.

Dodavatel předloží nabídku ve 2 vyhotoveních, která budou označena jako ORIGINÁL a KOPIE a též přiložený na elektronickém médiu v čitelném formátu.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.

Zadávací lhůta je 60 dnů od konce lhůty pro podání nabídky.

Zadavatel nepřipouští plnění veřejné zakázky prostřednictvím poddodavatele.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 650000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Servodata a.sJankovcova 1037/49, 170 00 Praha7 IC: 25112775

    Datum podpisu smlouvy: 6. 11. 2018

Datum ukončení: 6. 11. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 8. 2018
 
Aktualizováno: 13. 11. 2018